Материалдар / Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
649
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

Сабақтың мақсаты 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астын

2 слайд
Сабақтың мақсаты 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру;

2 слайд

Сабақтың мақсаты 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру;

Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап »

3 слайд
Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап »

3 слайд

Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап »

2 ( ) ;a a ;ab a b  ; a a bb  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

4 слайд
2 ( ) ;a a ;ab a b  ; a a bb  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

4 слайд

2 ( ) ;a a ;ab a b  ; a a bb  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

Оқушыға хат •Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз- __________________________________________________________ •__

5 слайд
Оқушыға хат •Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз- __________________________________________________________ •__________________________________________________________ •1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, •онда _____________________________________________________ •__________________________________________________________ •2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, •онда _____________________________________________________ •__________________________________________________________ •3) ____________________________________________________________ ________________________ мұқият бол.

5 слайд

Оқушыға хат •Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз- __________________________________________________________ •__________________________________________________________ •1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, •онда _____________________________________________________ •__________________________________________________________ •2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, •онда _____________________________________________________ •__________________________________________________________ •3) ____________________________________________________________ ________________________ мұқият бол.

1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар: 2 4 )a ab 2 4 a b  2 ;ab 4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a b  2 мысал: Көбейткішті

6 слайд
1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар: 2 4 )a ab 2 4 a b  2 ;ab 4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a b  2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару: ) 81a a 81a  9 ;a 2 ) 32б a 2 16 2a   2 16 2a   4 2;a 7 5 ) 9в ab 6 4 9a a b b      6 4 9a a b b     3 2 3 .ab ab

6 слайд

1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар: 2 4 )a ab 2 4 a b  2 ;ab 4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a b  2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару: ) 81a a 81a  9 ;a 2 ) 32б a 2 16 2a   2 16 2a   4 2;a 7 5 ) 9в ab 6 4 9a a b b      6 4 9a a b b     3 2 3 .ab ab

3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу ) 2 2a 4 2  4 2  3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3 a b a   3 .ab 8

7 слайд
3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу ) 2 2a 4 2  4 2  3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3 a b a   3 .ab 8

7 слайд

3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу ) 2 2a 4 2  4 2  3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3 a b a   3 .ab 8

«Бірге ойлаймыз» 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2.

8 слайд
«Бірге ойлаймыз» 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А)2 = б) 3 = в) 4 =  3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. А) б) в)   12 75 72 3 5 2  21 1  23 5  35 4

8 слайд

«Бірге ойлаймыз» 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А)2 = б) 3 = в) 4 =  3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. А) б) в)   12 75 72 3 5 2  21 1  23 5  35 4

«Фишбоун» тапсырмалары 1 тобы 45 18 23а ух 1 А) ә) б) 2 тобы 62 24ва ава34 2 5 5 х А)

9 слайд
«Фишбоун» тапсырмалары 1 тобы 45 18 23а ух 1 А) ә) б) 2 тобы 62 24ва ава34 2 5 5 х А) ә) б) 3 тобы 50 19 3 50 5 1 5 533   х хА) ә) б)

9 слайд

«Фишбоун» тапсырмалары 1 тобы 45 18 23а ух 1 А) ә) б) 2 тобы 62 24ва ава34 2 5 5 х А) ә) б) 3 тобы 50 19 3 50 5 1 5 533   х хА) ә) б)

5 2 )а 2 18а ух ух   62) 3 ава ва 5

10 слайд
5 2 )а 2 18а ух ух   62) 3 ава ва 5 48 5 )5(5 2   х х 25 13 )а 2 Жауаптары: 1 тобы: ә) б) 2 тобы: ә) 3 тобы: ә) б)3 б)

10 слайд

5 2 )а 2 18а ух ух   62) 3 ава ва 5 48 5 )5(5 2   х х 25 13 )а 2 Жауаптары: 1 тобы: ә) б) 2 тобы: ә) 3 тобы: ә) б)3 б)

Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс

11 слайд
Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс Карточка 1 1. Есепте: 100 25 09,0 2. Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 1252 5240 baa 232  Карточка 2 1. Есепте: 2. Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: Карточка 3 1. Есепте: 2. Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 49 81 25,2 1642 5350 acac 4253  121 16 81,0 4223 2415 baa 5326 

11 слайд

Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс Карточка 1 1. Есепте: 100 25 09,0 2. Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 1252 5240 baa 232  Карточка 2 1. Есепте: 2. Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: Карточка 3 1. Есепте: 2. Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 49 81 25,2 1642 5350 acac 4253  121 16 81,0 4223 2415 baa 5326 

12 СЕРГІТУ СӘТІ

12 слайд
12 СЕРГІТУ СӘТІ

12 слайд

12 СЕРГІТУ СӘТІ

Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің бөлім

13 слайд
Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің бөлімін және алымын бір мезгілде нөлден өзгеше санға немесе өрнекке көбейтсек, бөлшектің мәні өзгермейді 1 2  1 2 2 2     2 2 2  2 . 2 1 ) 3 2 б        1 3 2 3 2 3 2       2 2 3 2 3 2    3 2 3 2    3 2.  23 1 )  б

13 слайд

Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің бөлімін және алымын бір мезгілде нөлден өзгеше санға немесе өрнекке көбейтсек, бөлшектің мәні өзгермейді 1 2  1 2 2 2     2 2 2  2 . 2 1 ) 3 2 б        1 3 2 3 2 3 2       2 2 3 2 3 2    3 2 3 2    3 2.  23 1 )  б

- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керек Егер алгебр

14 слайд
- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керек Егер алгебралық бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы тұратын болса, онда бөлшектің бөлімі иррационалдықты құрайды деп айтады. Өрнекті бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіруді бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтқару деп атайды. -егер бөлшектің бөлімі немесе түрде болса, онда бөлшектің бөлімін де, алымын да сәйкесінше немесе (түйіндес өрнекке) көбейту керек а аb аb аb аb а

14 слайд

- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керек Егер алгебралық бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы тұратын болса, онда бөлшектің бөлімі иррационалдықты құрайды деп айтады. Өрнекті бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіруді бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтқару деп атайды. -егер бөлшектің бөлімі немесе түрде болса, онда бөлшектің бөлімін де, алымын да сәйкесінше немесе (түйіндес өрнекке) көбейту керек а аb аb аb аb а

Өрнекті ықшамдау: . 35 4 57 2 7 7      7 7 )1    77 77  7 77 ;7  57 2 )2         5757 572      

15 слайд
Өрнекті ықшамдау: . 35 4 57 2 7 7      7 7 )1    77 77  7 77 ;7  57 2 )2         5757 572       22 57 572      57 572      2 572 ;57  35 4 )3         3535 354       22 35 354      35 354      2 354  ;352  )35(2)57(7)4  3252577 .325

15 слайд

Өрнекті ықшамдау: . 35 4 57 2 7 7      7 7 )1    77 77  7 77 ;7  57 2 )2         5757 572       22 57 572      57 572      2 572 ;57  35 4 )3         3535 354       22 35 354      35 354      2 354  ;352  )35(2)57(7)4  3252577 .325

Үй тапсырмасы: •Тест бойынша қатемен жұмыс. •Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. •Жіберген

16 слайд
Үй тапсырмасы: •Тест бойынша қатемен жұмыс. •Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. •Жіберген қателерді талдай отырып, 1-тарауды қайталап келу.

16 слайд

Үй тапсырмасы: •Тест бойынша қатемен жұмыс. •Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. •Жіберген қателерді талдай отырып, 1-тарауды қайталап келу.

17 НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

17 слайд
17 НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

17 слайд

17 НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!