Материалдар / Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
644
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есеп шығару.

Сабақтың мақсаты 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің аст

2 слайд
Сабақтың мақсаты 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру;

2 слайд

Сабақтың мақсаты 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру;

Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап »

3 слайд
Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап »

3 слайд

Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап »

2 ( ) ; a a  ; ab a b   ; a a b b  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

4 слайд
2 ( ) ; a a  ; ab a b   ; a a b b  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

4 слайд

2 ( ) ; a a  ; ab a b   ; a a b b  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

Оқушыға хат • Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз- __________________________________________________________ •

5 слайд
Оқушыға хат • Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз- __________________________________________________________ • __________________________________________________________ • 1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, • онда _____________________________________________________ • __________________________________________________________ • 2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, • онда _____________________________________________________ • __________________________________________________________ • 3) ____________________________________________________________ ________________________ мұқият бол.

5 слайд

Оқушыға хат • Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз- __________________________________________________________ • __________________________________________________________ • 1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, • онда _____________________________________________________ • __________________________________________________________ • 2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, • онда _____________________________________________________ • __________________________________________________________ • 3) ____________________________________________________________ ________________________ мұқият бол.

1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:2 4 ) a a b 2 4 a b   2 ; ab  4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a

6 слайд
1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:2 4 ) a a b 2 4 a b   2 ; ab  4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a b  2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару: ) 81 a a 81 a   9 ; a  2 ) 32 б a 2 16 2 a    2 16 2 a    4 2; a  7 5 ) 9 в a b 6 4 9 a a b b       6 4 9 a a b b      3 2 3 . a b ab 

6 слайд

1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:2 4 ) a a b 2 4 a b   2 ; ab  4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a b  2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару: ) 81 a a 81 a   9 ; a  2 ) 32 б a 2 16 2 a    2 16 2 a    4 2; a  7 5 ) 9 в a b 6 4 9 a a b b       6 4 9 a a b b      3 2 3 . a b ab 

3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу) 2 2 a 4 2   4 2   3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3

7 слайд
3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу) 2 2 a 4 2   4 2   3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3 a b a   3 . ab  8 

7 слайд

3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу) 2 2 a 4 2   4 2   3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3 a b a   3 . ab  8 

« Бірге ойлаймыз » 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2.

8 слайд
« Бірге ойлаймыз » 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А )2 = б) 3 = в) 4 =   3 .Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. А) б) в)   12 75 72 3 5 2   2 1 1   2 3 5   3 5 4

8 слайд

« Бірге ойлаймыз » 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) = б) = в) = 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А )2 = б) 3 = в) 4 =   3 .Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. А) б) в)   12 75 72 3 5 2   2 1 1   2 3 5   3 5 4

«Фишбоун» тапсырмалары 1 тобы45 18 2 3 а у х  1 А) ә) б) 2 тобы 6 2 24 в а ав а 3 4 2 5 5  х А)

9 слайд
«Фишбоун» тапсырмалары 1 тобы45 18 2 3 а у х  1 А) ә) б) 2 тобы 6 2 24 в а ав а 3 4 2 5 5  х А) ә) б) 3 тобы 50 19 3 50 5 1 5 5 3 3   х х А) ә) б)

9 слайд

«Фишбоун» тапсырмалары 1 тобы45 18 2 3 а у х  1 А) ә) б) 2 тобы 6 2 24 в а ав а 3 4 2 5 5  х А) ә) б) 3 тобы 50 19 3 50 5 1 5 5 3 3   х х А) ә) б)

5 2 ) а 2 18 а у х у х   6

10 слайд
5 2 ) а 2 18 а у х у х   6 2 ) 3 ав а в а 5 48 5 ) 5 ( 5 2   х х 2 5 13 ) а 2Жауаптары: 1 тобы: ә) б) 2 тобы: ә) 3 тобы : ә ) б)3 б)

10 слайд

5 2 ) а 2 18 а у х у х   6 2 ) 3 ав а в а 5 48 5 ) 5 ( 5 2   х х 2 5 13 ) а 2Жауаптары: 1 тобы: ә) б) 2 тобы: ә) 3 тобы : ә ) б)3 б)

Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс

11 слайд
Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс Карточка 1 1. Есепте:  100  25  09, 0 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 12 5 2 5 2 40 b a a 2 3 2   Карточка 2 1. Есепте: 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: Карточка 3 1. Есепте: 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда:  49  81  25, 2 16 4 2 5 3 50 a c a c 4 2 5 3     121  16  81, 0 4 2 2 3 2 4 15 b a a 5 3 26  

11 слайд

Топпен жұмыс. Карточкамен жұмыс Карточка 1 1. Есепте:  100  25  09, 0 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: 12 5 2 5 2 40 b a a 2 3 2   Карточка 2 1. Есепте: 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда: Карточка 3 1. Есепте: 2 . Салыстыр: 3. Өрнекті ықшамда:  49  81  25, 2 16 4 2 5 3 50 a c a c 4 2 5 3     121  16  81, 0 4 2 2 3 2 4 15 b a a 5 3 26  

12СЕРГІТУ СӘТІ

12 слайд
12СЕРГІТУ СӘТІ

12 слайд

12СЕРГІТУ СӘТІ

Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің

13 слайд
Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің бөлімін және алымын бір мезгілде нөлден өзгеше санға немесе өрнекке көбейтсек, бөлшектің мәні өзгермейді 1 2  1 2 2 2      2 2 2  2 . 2 1 ) 3 2 б         1 3 2 3 2 3 2          2 2 3 2 3 2    3 2 3 2    3 2.   2 3 1 )  б

13 слайд

Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің бөлімін және алымын бір мезгілде нөлден өзгеше санға немесе өрнекке көбейтсек, бөлшектің мәні өзгермейді 1 2  1 2 2 2      2 2 2  2 . 2 1 ) 3 2 б         1 3 2 3 2 3 2          2 2 3 2 3 2    3 2 3 2    3 2.   2 3 1 )  б

- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керекЕгер алгебра

14 слайд
- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керекЕгер алгебралық бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы тұратын болса, онда бөлшектің бөлімі иррационалдықты құрайды деп айтады. Өрнекті бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіруді бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтқару деп атайды. - егер бөлшектің бөлімі немесе түрде болса, онда бөлшектің бөлімін де, алымын да сәйкесінше немесе (түйіндес өрнекке) көбейту керек а а b а b а b а b а

14 слайд

- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керекЕгер алгебралық бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы тұратын болса, онда бөлшектің бөлімі иррационалдықты құрайды деп айтады. Өрнекті бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіруді бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтқару деп атайды. - егер бөлшектің бөлімі немесе түрде болса, онда бөлшектің бөлімін де, алымын да сәйкесінше немесе (түйіндес өрнекке) көбейту керек а а b а b а b а b а

Өрнекті ықшамдау:. 3 5 4 5 7 2 7 7      7 7 ) 1    7 7 7 7  7 7 7 ; 7   5 7 2 ) 2   

15 слайд
Өрнекті ықшамдау:. 3 5 4 5 7 2 7 7      7 7 ) 1    7 7 7 7  7 7 7 ; 7   5 7 2 ) 2          5 7 5 7 5 7 2          2 2 5 7 5 7 2      5 7 5 7 2      2 5 7 2 ; 5 7    3 5 4 ) 3          3 5 3 5 3 5 4          2 2 3 5 3 5 4      3 5 3 5 4      2 3 5 4  ; 3 5 2       ) 3 5 ( 2 ) 5 7 ( 7 ) 4      3 2 5 2 5 7 7 . 3 2 5  

15 слайд

Өрнекті ықшамдау:. 3 5 4 5 7 2 7 7      7 7 ) 1    7 7 7 7  7 7 7 ; 7   5 7 2 ) 2          5 7 5 7 5 7 2          2 2 5 7 5 7 2      5 7 5 7 2      2 5 7 2 ; 5 7    3 5 4 ) 3          3 5 3 5 3 5 4          2 2 3 5 3 5 4      3 5 3 5 4      2 3 5 4  ; 3 5 2       ) 3 5 ( 2 ) 5 7 ( 7 ) 4      3 2 5 2 5 7 7 . 3 2 5  

Үй тапсырмасы : • Тест бойынша қатемен жұмыс. • Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. • Жі

16 слайд
Үй тапсырмасы : • Тест бойынша қатемен жұмыс. • Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. • Жіберген қателерді талдай отырып, 1-тарауды қайталап келу .

16 слайд

Үй тапсырмасы : • Тест бойынша қатемен жұмыс. • Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. • Жіберген қателерді талдай отырып, 1-тарауды қайталап келу .

17НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

17 слайд
17НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

17 слайд

17НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ