Материалдар / Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы

Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқытуда күнделікті сабақ жоспарының тезистік түріне слайд.Қашықтықтан білім алып жатқан оқушы мен білім беріп жатқан мұғалімге көмекші құрал бола алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2020
1098
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Желтоқсанның төрті Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы Сенің меңгеретінің: • мәтінде

1 слайд
Желтоқсанның төрті Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы Сенің меңгеретінің: • мәтіндегі композициялық амалдарды талдау. « Сұрақтар жәрмеңкесі » әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру. 1.Композициялық амалдарды талдау деген не деп ойлайсыңдар?

1 слайд

Желтоқсанның төрті Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы Сенің меңгеретінің: • мәтіндегі композициялық амалдарды талдау. « Сұрақтар жәрмеңкесі » әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру. 1.Композициялық амалдарды талдау деген не деп ойлайсыңдар?

«Түртіп алу» әдісі Өлеңде қайталау, күшейту сияқты композициялық амалдар қолданылған. Өлеңнің 2-тарауында «Бір енеден» тіркес

2 слайд
«Түртіп алу» әдісі Өлеңде қайталау, күшейту сияқты композициялық амалдар қолданылған. Өлеңнің 2-тарауында «Бір енеден» тіркесі мен «едік» көмекші етістігінің қайталануы Махамбеттің жақтастары көп болғандығын, олар бірлесе шапқанда, «қайысқан қолға», яғни кез келген жауға қарсы тұрар күшке айналатындығын көрсету мақсатында жазылған: «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны» өлеңіндегі қайталау мен күшейту сияқты композициялық амалдар автор ойына оқырман назарын аудартып, жеткізгісі келген ойын әсірелей түседі.

2 слайд

«Түртіп алу» әдісі Өлеңде қайталау, күшейту сияқты композициялық амалдар қолданылған. Өлеңнің 2-тарауында «Бір енеден» тіркесі мен «едік» көмекші етістігінің қайталануы Махамбеттің жақтастары көп болғандығын, олар бірлесе шапқанда, «қайысқан қолға», яғни кез келген жауға қарсы тұрар күшке айналатындығын көрсету мақсатында жазылған: «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны» өлеңіндегі қайталау мен күшейту сияқты композициялық амалдар автор ойына оқырман назарын аудартып, жеткізгісі келген ойын әсірелей түседі.

1-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы арқылы талдау . Сұрақтарға рет-ретімен толық жауап беру арқылы өлеңдегі композициялы

3 слайд
1-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы арқылы талдау . Сұрақтарға рет-ретімен толық жауап беру арқылы өлеңдегі композициялық амалдарды талдаңдар. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең мазмұнынан с аған ұнаған жолдар қайсы? 2. Өлеңдегі ең маңызды мәселе қайсы? 3. С ені таңғалдырған жолдар болды ма? 4. Өзің білетін тарихи деректерге сүйене отырып, келісетін не келіспейтін тұстарың бар ма? Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең тақырыбы мазмұнға сай ма? 2. Өлеңді толықтырғың келсе, нені қосар едің? Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар: 1.Өлең арқылы автор нені жеткізгісі келді? 2. Автор қайталау, күшейту тәсілі арқылы өз ойын ұтымды жеткізген тұстарын та п . 3. Автордың кейіпкерді портрет арқылы бейнелеу шеберлігіне мысал келтір. Дескриптор: -өлеңдегі композициялық амалдарды талда йды. 1- 7 б алл

3 слайд

1-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы арқылы талдау . Сұрақтарға рет-ретімен толық жауап беру арқылы өлеңдегі композициялық амалдарды талдаңдар. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең мазмұнынан с аған ұнаған жолдар қайсы? 2. Өлеңдегі ең маңызды мәселе қайсы? 3. С ені таңғалдырған жолдар болды ма? 4. Өзің білетін тарихи деректерге сүйене отырып, келісетін не келіспейтін тұстарың бар ма? Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең тақырыбы мазмұнға сай ма? 2. Өлеңді толықтырғың келсе, нені қосар едің? Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар: 1.Өлең арқылы автор нені жеткізгісі келді? 2. Автор қайталау, күшейту тәсілі арқылы өз ойын ұтымды жеткізген тұстарын та п . 3. Автордың кейіпкерді портрет арқылы бейнелеу шеберлігіне мысал келтір. Дескриптор: -өлеңдегі композициялық амалдарды талда йды. 1- 7 б алл

2-тапсырма. 1. Композициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта. А) айтылатын ой әсерін күшейту үшін . Ә) өткен оқиғаны еске

4 слайд
2-тапсырма. 1. Композициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта. А) айтылатын ой әсерін күшейту үшін . Ә) өткен оқиғаны еске түсіру үшін Б) оқиғаның неден басталғанын көрсету үшін 2. Күшейту композициялық амалының мағынасын ашатын анықтаманы тап. А) сөздерді тура мағынасында емес, бұрма мағынасында қолдану, шындықты бейнелеп жеткізу Ә) тармақтардың бірыңғай дауыссыз немесе дауысты дыбыстардан басталуы Б) бірыңғай детальдардың немесе образдардың әсерін күшейту мақсатында қолдану . 3. Үзіндіде қолданылған композициялық амалды анықта . Біз бір енеден бір едік, Бір енеден екі едік, Екеуіміз жүргенде, Бір-бірімізге ес едік. А) күшейту Ә) қарама-қарсы қою Б) қайталау Дескриптор: - к омпозициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта йды.1-3 балл

4 слайд

2-тапсырма. 1. Композициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта. А) айтылатын ой әсерін күшейту үшін . Ә) өткен оқиғаны еске түсіру үшін Б) оқиғаның неден басталғанын көрсету үшін 2. Күшейту композициялық амалының мағынасын ашатын анықтаманы тап. А) сөздерді тура мағынасында емес, бұрма мағынасында қолдану, шындықты бейнелеп жеткізу Ә) тармақтардың бірыңғай дауыссыз немесе дауысты дыбыстардан басталуы Б) бірыңғай детальдардың немесе образдардың әсерін күшейту мақсатында қолдану . 3. Үзіндіде қолданылған композициялық амалды анықта . Біз бір енеден бір едік, Бір енеден екі едік, Екеуіміз жүргенде, Бір-бірімізге ес едік. А) күшейту Ә) қарама-қарсы қою Б) қайталау Дескриптор: - к омпозициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта йды.1-3 балл

«Түйінді идея» әдісі 1.Өлең бойынша қандай композициялық амалдарды талда дық? Рефлексия :«Өздік бағалау» әдісі 1.Өлеңдегі

5 слайд
«Түйінді идея» әдісі 1.Өлең бойынша қандай композициялық амалдарды талда дық? Рефлексия :«Өздік бағалау» әдісі 1.Өлеңдегі композициялық амалдарды талда й алдым . 2. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 3. Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 4. Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 5.Сабақ бойынша ------- сұрағым бар.

5 слайд

«Түйінді идея» әдісі 1.Өлең бойынша қандай композициялық амалдарды талда дық? Рефлексия :«Өздік бағалау» әдісі 1.Өлеңдегі композициялық амалдарды талда й алдым . 2. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 3. Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 4. Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 5.Сабақ бойынша ------- сұрағым бар.