Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
37
Частных детских
сада 43
Мини-центра
Сабақтың тақырыбы: Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі.
Шынайы өмірАдамгершілік – асыл қасиет. Қазақ әдебиеті
5-СЫНЫПБөлім тақырыбы:
1 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмірАдамгершілік – асыл қасиет. Қазақ әдебиеті 5-СЫНЫПБөлім тақырыбы:
2 слайд
37
Частных детских
сада 43
Мини-центра
5Б/С2.5Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
Оқу мақсаттары:
2 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра 5Б/С2.5Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Оқу мақсаттары:
3 слайд
37
Частных детских
сада 43
Мини-центраҰйымдастыру кезеңі
Сабақ мақсатыры. М. Қабанбайдың «Бауыр»
әңгімесін шынайы өмірмен салыстырып, өз
көзқарастарыңды дәлелдеп жазады.
3 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центраҰйымдастыру кезеңі Сабақ мақсатыры. М. Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесін шынайы өмірмен салыстырып, өз көзқарастарыңды дәлелдеп жазады.
4 слайд
37
Частных детских
сада 43
Мини-центраБағалау критерийлері:
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.
4 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центраБағалау критерийлері: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.
5 слайд
Кіріспе.
37
Частных детских
сада 43
Мини-центра
Марат Қабанбаев 1948 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы
Зайсан ауданында дүниеге келген. Жазушының
шығармалырының тақырыбы: заман келбеті, жастардың өмір-
тіршілігі, идеясы: адамды сүю. « Бақбақ басы толған күн » (1975),
« Арыстан, мен виоленчель және қасапхана » (1977), « Жиһаз
Тити » (1982), « Қала мен қыз бала » (1984), « Қазақ, қайда
барасың? » (1995), « Сурет салғым келмейді » (1995) атты
повесттер мен әңгімелер топтамалары, « Көркем дәм » (1977),
« Айшылық алыс жол » (1987) романдары жарық көрді.
5 слайд
Кіріспе. 37 Частных детских сада 43 Мини-центра Марат Қабанбаев 1948 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданында дүниеге келген. Жазушының шығармалырының тақырыбы: заман келбеті, жастардың өмір- тіршілігі, идеясы: адамды сүю. « Бақбақ басы толған күн » (1975), « Арыстан, мен виоленчель және қасапхана » (1977), « Жиһаз Тити » (1982), « Қала мен қыз бала » (1984), « Қазақ, қайда барасың? » (1995), « Сурет салғым келмейді » (1995) атты повесттер мен әңгімелер топтамалары, « Көркем дәм » (1977), « Айшылық алыс жол » (1987) романдары жарық көрді.
6 слайд
37
Частных детских
сада 43
Мини-центра1-т апсырма
“ Талқылау картасы » стратегиясы арқылы тақырыбы мен идеясы,
жанрын анықтаңдар.
Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік
қағида шығар Тәрбиелік мәні бар
қорытынды жаса
Дескриптор:
•
Әңгіменің негізгі ойын анықтайды;
•
Өмірлік қағида шығарады;
•
Тәрбиелік мәні бар қорытынды жасайды.
6 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра1-т апсырма “ Талқылау картасы » стратегиясы арқылы тақырыбы мен идеясы, жанрын анықтаңдар. Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік қағида шығар Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса Дескриптор: • Әңгіменің негізгі ойын анықтайды; • Өмірлік қағида шығарады; • Тәрбиелік мәні бар қорытынды жасайды.
7 слайд
43
Мини-центраӨзіңді тексер
Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік
қағида шығар Тәрбиелік мәні бар
қорытынды жаса
Соғыс жылдарындағы
жетім қалған
балалардың тағдыры Ағайындылар
арасындағы
мейірімділік,
бауырмалдылық, бір-
біріне деген
жанашырлық сезімдері
болуы керек. Оқырманды жетімдер
тағдырына
қайырымдылықпен
қарауға тәрбиелейді,
бауырға деген
мейірімділік сезімін
оятады. Бауырмал
болуға тәрбиелейді.
7 слайд
43 Мини-центраӨзіңді тексер Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік қағида шығар Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса Соғыс жылдарындағы жетім қалған балалардың тағдыры Ағайындылар арасындағы мейірімділік, бауырмалдылық, бір- біріне деген жанашырлық сезімдері болуы керек. Оқырманды жетімдер тағдырына қайырымдылықпен қарауға тәрбиелейді, бауырға деген мейірімділік сезімін оятады. Бауырмал болуға тәрбиелейді.
8 слайд
2-т апсырма
37
Частных детских
сада 43
Мини-центра« Пікір пирамидасы » стратегиясы
1.Шығарма не туралы-1 сөз
2.Шығармаға сипаттама (ерекшелігі, айырмашылығы) -2 сөз
3.Әрекеті орны мен уақыты – 3 сөз
4. Шығармадағы басты оқиға – 4 сөз
5. Шығарманың басты кейіпкерлері – 5 сөз
6. Шығарманы оқу барысында алған әсерің – 6 сөз
Дескриптор:
•
шығармаға жалпы сипаттама береді;
•
шығарманың кейіпкерлерін жазады;
•
өз әсерін білдіреді.
8 слайд
2-т апсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центра« Пікір пирамидасы » стратегиясы 1.Шығарма не туралы-1 сөз 2.Шығармаға сипаттама (ерекшелігі, айырмашылығы) -2 сөз 3.Әрекеті орны мен уақыты – 3 сөз 4. Шығармадағы басты оқиға – 4 сөз 5. Шығарманың басты кейіпкерлері – 5 сөз 6. Шығарманы оқу барысында алған әсерің – 6 сөз Дескриптор: • шығармаға жалпы сипаттама береді; • шығарманың кейіпкерлерін жазады; • өз әсерін білдіреді.
9 слайд
Өзіңді тексер!
37
Частных детских
сада 43
Мини-центра
1.Ағайындылар
2.Шағын әңгіме
3.Балалар үйі, жаз, кездесу
4.Манаптың бауырын іздеп табуы
5. Манап, Қали, балалар, Эльжибета, Виктория
6. Аға мен іні арасындағы қарым-қатынастың
өміршеңдігі.
9 слайд
Өзіңді тексер! 37 Частных детских сада 43 Мини-центра 1.Ағайындылар 2.Шағын әңгіме 3.Балалар үйі, жаз, кездесу 4.Манаптың бауырын іздеп табуы 5. Манап, Қали, балалар, Эльжибета, Виктория 6. Аға мен іні арасындағы қарым-қатынастың өміршеңдігі.
10 слайд
3- тапсырма
«Тұжырымдамалық карта» әдісі.
Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы
Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті
Дескриптор:
•
кейіпкерлерге сипаттама
береді.
10 слайд
3- тапсырма «Тұжырымдамалық карта» әдісі. Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Дескриптор: • кейіпкерлерге сипаттама береді.
11 слайд
Өзіңді тексер!
Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге
құштарлығы Адамгершілік қасиеті
Манап Жоғарғы оқу орнын бітірді,
бауырын іздеп тапты Бауырмалдығы
Қали Спортпен айналысуды
ұнатады.
Болашақта ұшқыш болуды
армандайды. Табиғатты
жақсы көреді. Ақкөңіл, ойын ашық
айтады.
Жан-жануарларды,
өсімдіктерді күтуді
жақсы көреді.
11 слайд
Өзіңді тексер! Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Манап Жоғарғы оқу орнын бітірді, бауырын іздеп тапты Бауырмалдығы Қали Спортпен айналысуды ұнатады. Болашақта ұшқыш болуды армандайды. Табиғатты жақсы көреді. Ақкөңіл, ойын ашық айтады. Жан-жануарларды, өсімдіктерді күтуді жақсы көреді.
12 слайд
4- тапсырма
«Модельдеу диктанты» әдісі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар, ойларыңды жылғасытрып,
кестені толтырыңдар
М. Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі
І кезең Көп нүктенің орнына
керекті сөзді тауып
жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі
қолын ..... ........, ыстық құшаққа айналдыра беріп
еді, Қали:
-Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі .... ма!
Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде
таңданыс па, ..... ма, қалай айтса да өзгеріс ізі
сайрап жатыр. Кішкене ..... жылтырай қалыпты.
ІІ кезең Ойды жалғастыр - Биыл құрылыс отрядына барып едім...
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
_______________________
ІІІ кезең Қандай мақал кездеседі?
ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір
сөзбен түйінде... Дескриптор:
•
Керекті сөздерді
жазады.
•
Сызбаны
толықтырады.
12 слайд
4- тапсырма «Модельдеу диктанты» әдісі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар, ойларыңды жылғасытрып, кестені толтырыңдар М. Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі І кезең Көп нүктенің орнына керекті сөзді тауып жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі қолын ..... ........, ыстық құшаққа айналдыра беріп еді, Қали: -Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі .... ма! Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде таңданыс па, ..... ма, қалай айтса да өзгеріс ізі сайрап жатыр. Кішкене ..... жылтырай қалыпты. ІІ кезең Ойды жалғастыр - Биыл құрылыс отрядына барып едім... ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ _______________________ ІІІ кезең Қандай мақал кездеседі? ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір сөзбен түйінде... Дескриптор: • Керекті сөздерді жазады. • Сызбаны толықтырады.
13 слайд
Өзіңді тексер!
М.Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі
І кезең Көп нүктенің орнына керекті
сөзді тауып жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі
қолын айқара ашып, ыстық құшаққа
айналдыра беріп еді, Қали:
-Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі
бар ма!
Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде
таңданыс па, қобалжу ма, қалай айтса да
өзгеріс ізі сайрап жатыр. Кішкене көзі
жылтырай қалыпты.
ІІ кезең Ойды жалғастыр -Биыл құрылыс отрядына барып ем.... Табыс
тәуір болды. Қырық алтыншы... Дәл шығар.
«Киіп өлшеп көрсеңші», -деуге таңдайына
жабысқан тұтқыр тілі күрмелуге келмеді.
ІІІ кезең Әңгімеге жақын келетін екі
мақал жаз. Бауырласың болмаса, жолдас ізде,
Жақсы жолдас — бауырлас.
Інісі бардың тынысы бар,
Ағасы бардың жағасы бар.
ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір сөйлеммен
түйінде... Бірге туған ағайындар жақын бол керек.
13 слайд
Өзіңді тексер! М.Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі І кезең Көп нүктенің орнына керекті сөзді тауып жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі қолын айқара ашып, ыстық құшаққа айналдыра беріп еді, Қали: -Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі бар ма! Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде таңданыс па, қобалжу ма, қалай айтса да өзгеріс ізі сайрап жатыр. Кішкене көзі жылтырай қалыпты. ІІ кезең Ойды жалғастыр -Биыл құрылыс отрядына барып ем.... Табыс тәуір болды. Қырық алтыншы... Дәл шығар. «Киіп өлшеп көрсеңші», -деуге таңдайына жабысқан тұтқыр тілі күрмелуге келмеді. ІІІ кезең Әңгімеге жақын келетін екі мақал жаз. Бауырласың болмаса, жолдас ізде, Жақсы жолдас — бауырлас. Інісі бардың тынысы бар, Ағасы бардың жағасы бар. ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір сөйлеммен түйінде... Бірге туған ағайындар жақын бол керек.
14 слайд
Қазақ әдебиеті сабағы аяқталды!
Сау болыңдар!
14 слайд
Қазақ әдебиеті сабағы аяқталды! Сау болыңдар!