Материалдар / Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір

Материал туралы қысқаша түсінік
Загрузка… 37 Частных детских сада 43 Мини-центра Ұйымдастыру кезеңі Сабақ мақсатыры. М. Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесін шынайы өмірмен салыстырып, өз көзқарастарыңды дәлелдеп жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2024
294
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі.

1 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмірАдамгершілік – асыл қасиет. Қазақ әдебиеті 5-СЫНЫПБөлім тақырыбы:

1 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмірАдамгершілік – асыл қасиет. Қазақ әдебиеті 5-СЫНЫПБөлім тақырыбы:

37 Частных детских сада 43 Мини-центра 5Б/С2.5Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Оқу мақсаттары:

2 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра 5Б/С2.5Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Оқу мақсаттары:

2 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра 5Б/С2.5Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Оқу мақсаттары:

37 Частных детских сада 43 Мини-центраҰйымдастыру кезеңі Сабақ мақсатыры. М. Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесін шынайы өмірмен сал

3 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центраҰйымдастыру кезеңі Сабақ мақсатыры. М. Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесін шынайы өмірмен салыстырып, өз көзқарастарыңды дәлелдеп жазады.

3 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центраҰйымдастыру кезеңі Сабақ мақсатыры. М. Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесін шынайы өмірмен салыстырып, өз көзқарастарыңды дәлелдеп жазады.

37 Частных детских сада 43 Мини-центраБағалау критерийлері: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

4 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центраБағалау критерийлері: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

4 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центраБағалау критерийлері: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

Кіріспе. 37 Частных детских сада 43 Мини-центра Марат Қабанбаев 1948 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданында дүн

5 слайд
Кіріспе. 37 Частных детских сада 43 Мини-центра Марат Қабанбаев 1948 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданында дүниеге келген. Жазушының шығармалырының тақырыбы: заман келбеті, жастардың өмір- тіршілігі, идеясы: адамды сүю. « Бақбақ басы толған күн » (1975), « Арыстан, мен виоленчель және қасапхана » (1977), « Жиһаз Тити » (1982), « Қала мен қыз бала » (1984), « Қазақ, қайда барасың? » (1995), « Сурет салғым келмейді » (1995) атты повесттер мен әңгімелер топтамалары, « Көркем дәм » (1977), « Айшылық алыс жол » (1987) романдары жарық көрді.

5 слайд

Кіріспе. 37 Частных детских сада 43 Мини-центра Марат Қабанбаев 1948 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданында дүниеге келген. Жазушының шығармалырының тақырыбы: заман келбеті, жастардың өмір- тіршілігі, идеясы: адамды сүю. « Бақбақ басы толған күн » (1975), « Арыстан, мен виоленчель және қасапхана » (1977), « Жиһаз Тити » (1982), « Қала мен қыз бала » (1984), « Қазақ, қайда барасың? » (1995), « Сурет салғым келмейді » (1995) атты повесттер мен әңгімелер топтамалары, « Көркем дәм » (1977), « Айшылық алыс жол » (1987) романдары жарық көрді.

37 Частных детских сада 43 Мини-центра1-т апсырма “ Талқылау картасы » стратегиясы арқылы тақырыбы мен идеясы, жанрын а

6 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра1-т апсырма “ Талқылау картасы » стратегиясы арқылы тақырыбы мен идеясы, жанрын анықтаңдар. Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік қағида шығар Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса Дескриптор: • Әңгіменің негізгі ойын анықтайды; • Өмірлік қағида шығарады; • Тәрбиелік мәні бар қорытынды жасайды.

6 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра1-т апсырма “ Талқылау картасы » стратегиясы арқылы тақырыбы мен идеясы, жанрын анықтаңдар. Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік қағида шығар Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса Дескриптор: • Әңгіменің негізгі ойын анықтайды; • Өмірлік қағида шығарады; • Тәрбиелік мәні бар қорытынды жасайды.

43 Мини-центраӨзіңді тексер Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік қағида шығар Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса Соғыс жыл

7 слайд
43 Мини-центраӨзіңді тексер Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік қағида шығар Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса Соғыс жылдарындағы жетім қалған балалардың тағдыры Ағайындылар арасындағы мейірімділік, бауырмалдылық, бір- біріне деген жанашырлық сезімдері болуы керек. Оқырманды жетімдер тағдырына қайырымдылықпен қарауға тәрбиелейді, бауырға деген мейірімділік сезімін оятады. Бауырмал болуға тәрбиелейді.

7 слайд

43 Мини-центраӨзіңді тексер Әңгіменің негізгі ойы Мәтіннен өмірлік қағида шығар Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса Соғыс жылдарындағы жетім қалған балалардың тағдыры Ағайындылар арасындағы мейірімділік, бауырмалдылық, бір- біріне деген жанашырлық сезімдері болуы керек. Оқырманды жетімдер тағдырына қайырымдылықпен қарауға тәрбиелейді, бауырға деген мейірімділік сезімін оятады. Бауырмал болуға тәрбиелейді.

2-т апсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центра« Пікір пирамидасы » стратегиясы 1.Шығарма не туралы-1 сөз 2.Шығармаға сипат

8 слайд
2-т апсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центра« Пікір пирамидасы » стратегиясы 1.Шығарма не туралы-1 сөз 2.Шығармаға сипаттама (ерекшелігі, айырмашылығы) -2 сөз 3.Әрекеті орны мен уақыты – 3 сөз 4. Шығармадағы басты оқиға – 4 сөз 5. Шығарманың басты кейіпкерлері – 5 сөз 6. Шығарманы оқу барысында алған әсерің – 6 сөз Дескриптор: • шығармаға жалпы сипаттама береді; • шығарманың кейіпкерлерін жазады; • өз әсерін білдіреді.

8 слайд

2-т апсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центра« Пікір пирамидасы » стратегиясы 1.Шығарма не туралы-1 сөз 2.Шығармаға сипаттама (ерекшелігі, айырмашылығы) -2 сөз 3.Әрекеті орны мен уақыты – 3 сөз 4. Шығармадағы басты оқиға – 4 сөз 5. Шығарманың басты кейіпкерлері – 5 сөз 6. Шығарманы оқу барысында алған әсерің – 6 сөз Дескриптор: • шығармаға жалпы сипаттама береді; • шығарманың кейіпкерлерін жазады; • өз әсерін білдіреді.

Өзіңді тексер! 37 Частных детских сада 43 Мини-центра 1.Ағайындылар 2.Шағ

9 слайд
Өзіңді тексер! 37 Частных детских сада 43 Мини-центра 1.Ағайындылар 2.Шағын әңгіме 3.Балалар үйі, жаз, кездесу 4.Манаптың бауырын іздеп табуы 5. Манап, Қали, балалар, Эльжибета, Виктория 6. Аға мен іні арасындағы қарым-қатынастың өміршеңдігі.

9 слайд

Өзіңді тексер! 37 Частных детских сада 43 Мини-центра 1.Ағайындылар 2.Шағын әңгіме 3.Балалар үйі, жаз, кездесу 4.Манаптың бауырын іздеп табуы 5. Манап, Қали, балалар, Эльжибета, Виктория 6. Аға мен іні арасындағы қарым-қатынастың өміршеңдігі.

3- тапсырма «Тұжырымдамалық карта» әдісі. Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамг

10 слайд
3- тапсырма «Тұжырымдамалық карта» әдісі. Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Дескриптор: • кейіпкерлерге сипаттама береді.

10 слайд

3- тапсырма «Тұжырымдамалық карта» әдісі. Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Дескриптор: • кейіпкерлерге сипаттама береді.

Өзіңді тексер! Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Манап Жоғарғы оқу орнын біт

11 слайд
Өзіңді тексер! Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Манап Жоғарғы оқу орнын бітірді, бауырын іздеп тапты Бауырмалдығы Қали Спортпен айналысуды ұнатады. Болашақта ұшқыш болуды армандайды. Табиғатты жақсы көреді. Ақкөңіл, ойын ашық айтады. Жан-жануарларды, өсімдіктерді күтуді жақсы көреді.

11 слайд

Өзіңді тексер! Кейіпкерлер Өмірге құштарлығы Өмірге құштарлығы Адамгершілік қасиеті Манап Жоғарғы оқу орнын бітірді, бауырын іздеп тапты Бауырмалдығы Қали Спортпен айналысуды ұнатады. Болашақта ұшқыш болуды армандайды. Табиғатты жақсы көреді. Ақкөңіл, ойын ашық айтады. Жан-жануарларды, өсімдіктерді күтуді жақсы көреді.

4- тапсырма «Модельдеу диктанты» әдісі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар, ойлар

12 слайд
4- тапсырма «Модельдеу диктанты» әдісі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар, ойларыңды жылғасытрып, кестені толтырыңдар М. Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі І кезең Көп нүктенің орнына керекті сөзді тауып жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі қолын ..... ........, ыстық құшаққа айналдыра беріп еді, Қали: -Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі .... ма! Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде таңданыс па, ..... ма, қалай айтса да өзгеріс ізі сайрап жатыр. Кішкене ..... жылтырай қалыпты. ІІ кезең Ойды жалғастыр -   Биыл құрылыс отрядына барып едім... ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ _______________________ ІІІ кезең Қандай мақал кездеседі? ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір сөзбен түйінде... Дескриптор: • Керекті сөздерді жазады. • Сызбаны толықтырады.

12 слайд

4- тапсырма «Модельдеу диктанты» әдісі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар, ойларыңды жылғасытрып, кестені толтырыңдар М. Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі І кезең Көп нүктенің орнына керекті сөзді тауып жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі қолын ..... ........, ыстық құшаққа айналдыра беріп еді, Қали: -Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі .... ма! Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде таңданыс па, ..... ма, қалай айтса да өзгеріс ізі сайрап жатыр. Кішкене ..... жылтырай қалыпты. ІІ кезең Ойды жалғастыр -   Биыл құрылыс отрядына барып едім... ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ _______________________ ІІІ кезең Қандай мақал кездеседі? ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір сөзбен түйінде... Дескриптор: • Керекті сөздерді жазады. • Сызбаны толықтырады.

Өзіңді тексер! М.Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі І кезең Көп нүктенің орнына керекті сөзді тау

13 слайд
Өзіңді тексер! М.Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі І кезең Көп нүктенің орнына керекті сөзді тауып жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі қолын айқара ашып, ыстық құшаққа айналдыра беріп еді, Қали: -Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі бар ма! Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде таңданыс па, қобалжу ма, қалай айтса да өзгеріс ізі сайрап жатыр. Кішкене көзі жылтырай қалыпты. ІІ кезең Ойды жалғастыр -Биыл құрылыс отрядына барып ем.... Табыс тәуір болды. Қырық алтыншы... Дәл шығар. «Киіп өлшеп көрсеңші», -деуге таңдайына жабысқан тұтқыр тілі күрмелуге келмеді. ІІІ кезең Әңгімеге жақын келетін екі мақал жаз. Бауырласың болмаса, жолдас ізде, Жақсы жолдас — бауырлас. Інісі бардың тынысы бар, Ағасы бардың жағасы бар. ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір сөйлеммен түйінде... Бірге туған ағайындар жақын бол керек.

13 слайд

Өзіңді тексер! М.Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі І кезең Көп нүктенің орнына керекті сөзді тауып жазады -Бар екенсің, бауырым!-деп, алға созған екі қолын айқара ашып, ыстық құшаққа айналдыра беріп еді, Қали: -Здраствуйте, дяденька!Как живете?-демесі бар ма! Қали еңсесін салып, бері бұрылды. Өңінде таңданыс па, қобалжу ма, қалай айтса да өзгеріс ізі сайрап жатыр. Кішкене көзі жылтырай қалыпты. ІІ кезең Ойды жалғастыр -Биыл құрылыс отрядына барып ем.... Табыс тәуір болды. Қырық алтыншы... Дәл шығар. «Киіп өлшеп көрсеңші», -деуге таңдайына жабысқан тұтқыр тілі күрмелуге келмеді. ІІІ кезең Әңгімеге жақын келетін екі мақал жаз. Бауырласың болмаса, жолдас ізде, Жақсы жолдас — бауырлас. Інісі бардың тынысы бар, Ағасы бардың жағасы бар. ІҮ кезең Не үйренгеніңді бір сөйлеммен түйінде... Бірге туған ағайындар жақын бол керек.

Қазақ әдебиеті сабағы аяқталды! Сау болыңдар!

14 слайд
Қазақ әдебиеті сабағы аяқталды! Сау болыңдар!

14 слайд

Қазақ әдебиеті сабағы аяқталды! Сау болыңдар!