Материалдар / «МДҰ - дағы балалардың танымдық және қозғалу әрекеттерін интеграциялау үшін жылжымалы ойындар»

«МДҰ - дағы балалардың танымдық және қозғалу әрекеттерін интеграциялау үшін жылжымалы ойындар»

Материал туралы қысқаша түсінік
қимыл-қозғалыс, ойын және танымдық қызмет түрлерін интеграциялаудың маңызды- лығымен анықталды, өйткені ол барлық өзара толықтыратын білім беру салаларында тәрбие- ленушілердің дамуын қамтама- сыз ете отырып, тәсілдің кешенділігін болжайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2021
309
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«МДҰ - дағы балалардың танымдық және қозғалу әрекеттерін интеграциялау үшін жылжымалы ойындар» “ Аққайың” бөбекжайының музык

1 слайд
«МДҰ - дағы балалардың танымдық және қозғалу әрекеттерін интеграциялау үшін жылжымалы ойындар» “ Аққайың” бөбекжайының музыка жетекшісі: Г.М.Ахматова

1 слайд

«МДҰ - дағы балалардың танымдық және қозғалу әрекеттерін интеграциялау үшін жылжымалы ойындар» “ Аққайың” бөбекжайының музыка жетекшісі: Г.М.Ахматова

Page  2Дене тәрбиесі мектепке дейінгі балалардың әр түрлі қызмет түрлері процесінде дамуын көздейді . қимыл-қозғалыс, ойын

2 слайд
Page  2Дене тәрбиесі мектепке дейінгі балалардың әр түрлі қызмет түрлері процесінде дамуын көздейді . қимыл-қозғалыс, ойын және танымдық қызмет түрлерін интеграциялаудың маңызды- лығымен анықталды, өйткені ол барлық өзара толықтыратын білім беру салаларында тәрбие- ленушілердің дамуын қамтама- сыз ете отырып, тәсілдің кешенділігін болжайды Тақырыптың өзектілігі

2 слайд

Page  2Дене тәрбиесі мектепке дейінгі балалардың әр түрлі қызмет түрлері процесінде дамуын көздейді . қимыл-қозғалыс, ойын және танымдық қызмет түрлерін интеграциялаудың маңызды- лығымен анықталды, өйткені ол барлық өзара толықтыратын білім беру салаларында тәрбие- ленушілердің дамуын қамтама- сыз ете отырып, тәсілдің кешенділігін болжайды Тақырыптың өзектілігі

Page  3Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде интегративтік білімді қолдану қажеттілігінің мәселелері үлкен орын алады. Кірі

3 слайд
Page  3Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде интегративтік білімді қолдану қажеттілігінің мәселелері үлкен орын алады. Кіріктірілген білім беру педагогтар мен тәрбиеленушілердің қызметіне жаңа жағдай жасайды, ойлау қызметін белсендірудің және оқытудың дамытушы тәсілдерінің пәрменді моделі болып табылады. Интеграциялық тәсіл Жалпылық Бірлік Тұтастық бала әртүрлі білім беру салаларында әртүрлі көзқараспен барлық жаңалықтарды танитын біртұтас процесс аясында танымдық іс-әрекет үшін жағдайларды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беруде жетекші қағидат ретінде әрекет етеді.

3 слайд

Page  3Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде интегративтік білімді қолдану қажеттілігінің мәселелері үлкен орын алады. Кіріктірілген білім беру педагогтар мен тәрбиеленушілердің қызметіне жаңа жағдай жасайды, ойлау қызметін белсендірудің және оқытудың дамытушы тәсілдерінің пәрменді моделі болып табылады. Интеграциялық тәсіл Жалпылық Бірлік Тұтастық бала әртүрлі білім беру салаларында әртүрлі көзқараспен барлық жаңалықтарды танитын біртұтас процесс аясында танымдық іс-әрекет үшін жағдайларды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беруде жетекші қағидат ретінде әрекет етеді.

Page  4 Мектепке дейінгі балалардың интеллектуалдық және қимыл-қозғалыс дамуының әртүрлі нысандары мен әдістерін дене тәрб

4 слайд
Page  4 Мектепке дейінгі балалардың интеллектуалдық және қимыл-қозғалыс дамуының әртүрлі нысандары мен әдістерін дене тәрбиесі процесінде қолдану мектепке дейінгі балаларды жан-жақты дамытуға және сонымен бірге балалардың денсаулығын нығайтуға мүмкіндік береді . мектепке дейінгі ұйымдарда дене шынықтыру - сауықтыру жұмысының тиімділігін және білім беру процесінің сапасын арттыру; МДҰ жағдайында балалардың қозғалыс белсенділігінің режимін оңтайландыруға мүмкіндік береді; балалардың психофизикалық дамуы мен дене дайындығына оң әсер етеді.Сонымен қатар мектепке дейінгі жастағы балалардың қозғалыс және танымдық іс-әрекетінің интеграциясы:

4 слайд

Page  4 Мектепке дейінгі балалардың интеллектуалдық және қимыл-қозғалыс дамуының әртүрлі нысандары мен әдістерін дене тәрбиесі процесінде қолдану мектепке дейінгі балаларды жан-жақты дамытуға және сонымен бірге балалардың денсаулығын нығайтуға мүмкіндік береді . мектепке дейінгі ұйымдарда дене шынықтыру - сауықтыру жұмысының тиімділігін және білім беру процесінің сапасын арттыру; МДҰ жағдайында балалардың қозғалыс белсенділігінің режимін оңтайландыруға мүмкіндік береді; балалардың психофизикалық дамуы мен дене дайындығына оң әсер етеді.Сонымен қатар мектепке дейінгі жастағы балалардың қозғалыс және танымдық іс-әрекетінің интеграциясы:

Page  5 Төменде берілген дене тәрбиесі бойынша танымдық – жылжымалы ойындар балалардың дене тәрбиесі бойынша тақырыптық саб

5 слайд
Page  5 Төменде берілген дене тәрбиесі бойынша танымдық – жылжымалы ойындар балалардың дене тәрбиесі бойынша тақырыптық сабақтарда алған білімдерін бекітуге ықпал етеді. Балалардың дене шынықтыру мен спортқа деген қызығушылығын қалыптастыру. Барлық ойындар көпфункционалды.Олардың негізгі мақсаты- - көру және есту зейінін дамыту; балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру - қолдың жалпы және ұсақ моторикасын қалыптастыру.- түстерді, пішіндерді, шамаларды, кеңістікті, уақытты қабылдауды дамыту; - ойлау операцияларын (салыстыру, салыстыру, жинақтау, ерекшелік, жіктеу), талдау және синтездеу операцияларын қалыптастыру және дамыту; Олар спортқа деген қызығушылықты дамытып қана қоймай, психикалық процестерді қалыптастыру мен дамытуға ықпал етеді:

5 слайд

Page  5 Төменде берілген дене тәрбиесі бойынша танымдық – жылжымалы ойындар балалардың дене тәрбиесі бойынша тақырыптық сабақтарда алған білімдерін бекітуге ықпал етеді. Балалардың дене шынықтыру мен спортқа деген қызығушылығын қалыптастыру. Барлық ойындар көпфункционалды.Олардың негізгі мақсаты- - көру және есту зейінін дамыту; балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру - қолдың жалпы және ұсақ моторикасын қалыптастыру.- түстерді, пішіндерді, шамаларды, кеңістікті, уақытты қабылдауды дамыту; - ойлау операцияларын (салыстыру, салыстыру, жинақтау, ерекшелік, жіктеу), талдау және синтездеу операцияларын қалыптастыру және дамыту; Олар спортқа деген қызығушылықты дамытып қана қоймай, психикалық процестерді қалыптастыру мен дамытуға ықпал етеді:

Page  6Танымдық –жылжымалы ойындар "Математикалық көрпе“ Мақсаты: схемалар бойынша тапсырмаларды орындауға, қосу үшін арифм

6 слайд
Page  6Танымдық –жылжымалы ойындар "Математикалық көрпе“ Мақсаты: схемалар бойынша тапсырмаларды орындауға, қосу үшін арифметикалық есептерді шешуге, геометриялық фигуралар мен сандарды білуді бекітуге үйрету. 1. Еденде түрлі түсті геометриялық фигуралар немесе сандар бейнеленген көрпе бар. Балалар екі немесе бір аяққа секіру қажет қозғалыс бағыты бейнеленген карта – схемаларды алады. 2. Еденде сандар бейнеленген көрпе бар. Балалар құм салынған қаптарды түрлі тәсілдермен көрпелерге лақтырады,содан кейін жиналған көзілдіріктердің санын есептейді.

6 слайд

Page  6Танымдық –жылжымалы ойындар "Математикалық көрпе“ Мақсаты: схемалар бойынша тапсырмаларды орындауға, қосу үшін арифметикалық есептерді шешуге, геометриялық фигуралар мен сандарды білуді бекітуге үйрету. 1. Еденде түрлі түсті геометриялық фигуралар немесе сандар бейнеленген көрпе бар. Балалар екі немесе бір аяққа секіру қажет қозғалыс бағыты бейнеленген карта – схемаларды алады. 2. Еденде сандар бейнеленген көрпе бар. Балалар құм салынған қаптарды түрлі тәсілдермен көрпелерге лақтырады,содан кейін жиналған көзілдіріктердің санын есептейді.

Page  7"Сиқыршылар“ Мақсаты: геометриялық фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістіктік бағдар мен қозғалыс мәнерлілігін дам

7 слайд
Page  7"Сиқыршылар“ Мақсаты: геометриялық фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістіктік бағдар мен қозғалыс мәнерлілігін дамыту Балалар ұштарымен байланысқан арқан алады, оған екі қолмен алынады және сигналдар бойынша әртүрлі геометриялық фигуралар (шеңбер, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, көпбұрыш) құрайды.

7 слайд

Page  7"Сиқыршылар“ Мақсаты: геометриялық фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістіктік бағдар мен қозғалыс мәнерлілігін дамыту Балалар ұштарымен байланысқан арқан алады, оған екі қолмен алынады және сигналдар бойынша әртүрлі геометриялық фигуралар (шеңбер, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, көпбұрыш) құрайды.

Page  8 " Соқыр-жетек» Мақсаты: балалардың кеңістікте бағдар ала білуін бекіту, белгі бойынша әрекет ету. Еденде заттар,

8 слайд
Page  8 " Соқыр-жетек» Мақсаты: балалардың кеңістікте бағдар ала білуін бекіту, белгі бойынша әрекет ету. Еденде заттар, кедергілер орналасқан. Олар арқылы басқа жаққа өту керек. Кедергілер көзімен байланған ойыншы, басқа ойыншының командаларын тыңдау арқылы өтеді. Мысалы: оңға екі адым, төрт адым тікелей, аттап, солға үш адым, отыру, еңбектеп, тоқтау және т. б. "Буратино “ Мақсаты: қиялды дамыту, геометриялық фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістікте бағдарды дамыту. Балалар көзімен жабық "түрікше" кілемінде отыр. Тәрбиеші: сіздің мұрын-қарындаш екенін елестетіңіз. Балалар геометриялық фигураларды бейнелейді.

8 слайд

Page  8 " Соқыр-жетек» Мақсаты: балалардың кеңістікте бағдар ала білуін бекіту, белгі бойынша әрекет ету. Еденде заттар, кедергілер орналасқан. Олар арқылы басқа жаққа өту керек. Кедергілер көзімен байланған ойыншы, басқа ойыншының командаларын тыңдау арқылы өтеді. Мысалы: оңға екі адым, төрт адым тікелей, аттап, солға үш адым, отыру, еңбектеп, тоқтау және т. б. "Буратино “ Мақсаты: қиялды дамыту, геометриялық фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістікте бағдарды дамыту. Балалар көзімен жабық "түрікше" кілемінде отыр. Тәрбиеші: сіздің мұрын-қарындаш екенін елестетіңіз. Балалар геометриялық фигураларды бейнелейді.

Page  9 " Себеттер” Мақсаты: геометриялық формалар, түстер, сандар білімдерін бекіту. Балалар түрлі түсті геометриялық фигу

9 слайд
Page  9 " Себеттер” Мақсаты: геометриялық формалар, түстер, сандар білімдерін бекіту. Балалар түрлі түсті геометриялық фигуралар немесе сандар бейнеленген футболкаларға жапсырмалар алады. Тұрып буымен врассыпную, образовывают "себеттің". Жүргізуші баланы қуып жетеді, ал ол қашып, "себетке"жасырады. "Себетке" жүгіріп, бала жапсырманың суреті бойынша балалардың бірін атайды. Мысалы: "қызыл шеңбер!"Кім деп аталса, ол енді жүргізушіден қашып кетеді. Жүргізуші ойыншыны құлатып үлгеруі керек, ал ойыншы кез-келген басқа ойыншыны атай отырып, "себетке" қайтадан жасырады.

9 слайд

Page  9 " Себеттер” Мақсаты: геометриялық формалар, түстер, сандар білімдерін бекіту. Балалар түрлі түсті геометриялық фигуралар немесе сандар бейнеленген футболкаларға жапсырмалар алады. Тұрып буымен врассыпную, образовывают "себеттің". Жүргізуші баланы қуып жетеді, ал ол қашып, "себетке"жасырады. "Себетке" жүгіріп, бала жапсырманың суреті бойынша балалардың бірін атайды. Мысалы: "қызыл шеңбер!"Кім деп аталса, ол енді жүргізушіден қашып кетеді. Жүргізуші ойыншыны құлатып үлгеруі керек, ал ойыншы кез-келген басқа ойыншыны атай отырып, "себетке" қайтадан жасырады.

Page  10 "Парашют“ Мақсаты: геометриялық фигуралар, көлемді фигуралар, коммуникативтік қабілеттер білімдерін бекіту.Балала

10 слайд
Page  10 "Парашют“ Мақсаты: геометриялық фигуралар, көлемді фигуралар, коммуникативтік қабілеттер білімдерін бекіту.Балалар "парашют" ұстап, шеңберде тұр. Оның астында "Дьенеш Блоктары" немесе сандар жатыр. Балалар бір уақытта "парашютті" жоғары көтереді, ал бір бала "парашюттің" астынан алып шығу керек екенін есіне сала отырып, жоғары төрттікте ұшып кетеді. Одан әрі өз пәнін алып, орнына қайтып оралады, ол алды деп атайды.

10 слайд

Page  10 "Парашют“ Мақсаты: геометриялық фигуралар, көлемді фигуралар, коммуникативтік қабілеттер білімдерін бекіту.Балалар "парашют" ұстап, шеңберде тұр. Оның астында "Дьенеш Блоктары" немесе сандар жатыр. Балалар бір уақытта "парашютті" жоғары көтереді, ал бір бала "парашюттің" астынан алып шығу керек екенін есіне сала отырып, жоғары төрттікте ұшып кетеді. Одан әрі өз пәнін алып, орнына қайтып оралады, ол алды деп атайды.

Page  11 Парашютпен ойнау (Кюизенер таяқшалары). Мақсаты: бағытты өзгертіп, шеңбер бойынша жүгіруге үйрету. Сандарды білуді

11 слайд
Page  11 Парашютпен ойнау (Кюизенер таяқшалары). Мақсаты: бағытты өзгертіп, шеңбер бойынша жүгіруге үйрету. Сандарды білуді бекіту, түсін анықтау, абстрагациялау, атай білуді дамыту. Балалар парашютпен шеңбер бойынша жүгіреді. Музыка тоқтайды, тәрбиеші карточканы- санды көрсетеді, ал аталған бала парашюттен түрлі-түсті таяқшаны (Кюизенер таяқшасын) алады, ол бұл санды көрсетеді және оның қандай түстерін көрсетеді.

11 слайд

Page  11 Парашютпен ойнау (Кюизенер таяқшалары). Мақсаты: бағытты өзгертіп, шеңбер бойынша жүгіруге үйрету. Сандарды білуді бекіту, түсін анықтау, абстрагациялау, атай білуді дамыту. Балалар парашютпен шеңбер бойынша жүгіреді. Музыка тоқтайды, тәрбиеші карточканы- санды көрсетеді, ал аталған бала парашюттен түрлі-түсті таяқшаны (Кюизенер таяқшасын) алады, ол бұл санды көрсетеді және оның қандай түстерін көрсетеді.

Page  12 "Математикалық кірпі “ Мақсаты: геометриялық фигураларды, түстерді, сандарды білуді бекіту, осы сандарға сәйкес ке

12 слайд
Page  12 "Математикалық кірпі “ Мақсаты: геометриялық фигураларды, түстерді, сандарды білуді бекіту, осы сандарға сәйкес келетін белгілер саны бойынша санды таба білу. 1. Кілемде әртүрлі түсті геометриялық фигуралар бейнеленген кірпі, ал балаларда сол фигуралар бейнеленген саңырауқұлақтар жатыр. Балалар залға жүгіре отырып, саңырауқұлақты қолдарында ұстайды. Команда бойынша балалар саңырауқұлақ шляпасында сияқты фигурамен кірпі табады. 2. 2. Сол тапсырма сандармен, тек балалар ғана кірпі санын іздейді, ол саңырауқұлақ қалпағындағы нүктелер санына сәйкес келеді.

12 слайд

Page  12 "Математикалық кірпі “ Мақсаты: геометриялық фигураларды, түстерді, сандарды білуді бекіту, осы сандарға сәйкес келетін белгілер саны бойынша санды таба білу. 1. Кілемде әртүрлі түсті геометриялық фигуралар бейнеленген кірпі, ал балаларда сол фигуралар бейнеленген саңырауқұлақтар жатыр. Балалар залға жүгіре отырып, саңырауқұлақты қолдарында ұстайды. Команда бойынша балалар саңырауқұлақ шляпасында сияқты фигурамен кірпі табады. 2. 2. Сол тапсырма сандармен, тек балалар ғана кірпі санын іздейді, ол саңырауқұлақ қалпағындағы нүктелер санына сәйкес келеді.

Page  13 " Үйлер” Мақсаты: оқушылардың сан құрамы туралы білімдерін бекіту, сигнал бойынша әрекет ету. Кілемде үйлер жатыр,

13 слайд
Page  13 " Үйлер” Мақсаты: оқушылардың сан құрамы туралы білімдерін бекіту, сигнал бойынша әрекет ету. Кілемде үйлер жатыр, балалар жүгіреді немесе қолында цифрмен басқа қимылдарды орындайды. Сигнал бойынша өз сандары үшін бос терезені табады, ол басқа санмен бірге үй төбесіндегі сан құрамын білдіреді. Ойын үшін қиындау, бұл балалар дабыл бойынша жұп іздеген кезде және үй төбесіндегі сан құрамын білдіретін өз сандарды бос терезелерге орналастырғанда.

13 слайд

Page  13 " Үйлер” Мақсаты: оқушылардың сан құрамы туралы білімдерін бекіту, сигнал бойынша әрекет ету. Кілемде үйлер жатыр, балалар жүгіреді немесе қолында цифрмен басқа қимылдарды орындайды. Сигнал бойынша өз сандары үшін бос терезені табады, ол басқа санмен бірге үй төбесіндегі сан құрамын білдіреді. Ойын үшін қиындау, бұл балалар дабыл бойынша жұп іздеген кезде және үй төбесіндегі сан құрамын білдіретін өз сандарды бос терезелерге орналастырғанда.

Page  14 "Математикалық жол” Мақсаты: балалардың геометриялық фигуралар мен түстерді, кеңістікте бағдарлануын бекіту. Еденд

14 слайд
Page  14 "Математикалық жол” Мақсаты: балалардың геометриялық фигуралар мен түстерді, кеңістікте бағдарлануын бекіту. Еденде түрлі түсті жұмсақ геометриялық фигуралар бар. Балалар тапсырмаларға сәйкес олар бойынша адымдайды немесе секіреді. Тапсырмаларды геометриялық фигуралар бойынша схемаларды қолдана отырып орындауға болады .

14 слайд

Page  14 "Математикалық жол” Мақсаты: балалардың геометриялық фигуралар мен түстерді, кеңістікте бағдарлануын бекіту. Еденде түрлі түсті жұмсақ геометриялық фигуралар бар. Балалар тапсырмаларға сәйкес олар бойынша адымдайды немесе секіреді. Тапсырмаларды геометриялық фигуралар бойынша схемаларды қолдана отырып орындауға болады .

Page  15

15 слайд
Page  15

15 слайд

Page  15

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ