«МДҰ - дағы балалардың танымдық және қозғалу әрекеттерін интеграциялау үшін жылжымалы ойындар»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«МДҰ - дағы балалардың
танымдық және қозғалу әрекеттерін
интеграциялау үшін жылжымалы
ойындар»
“ Аққайың” бөбекжайының
музыка жетекшісі: Г.М.Ахматова
1 слайд
«МДҰ - дағы балалардың танымдық және қозғалу әрекеттерін интеграциялау үшін жылжымалы ойындар» “ Аққайың” бөбекжайының музыка жетекшісі: Г.М.Ахматова
2 слайд
Page 2Дене тәрбиесі мектепке дейінгі балалардың әр түрлі
қызмет түрлері процесінде дамуын көздейді .
қимыл-қозғалыс, ойын және
танымдық қызмет түрлерін
интеграциялаудың маңызды-
лығымен анықталды, өйткені
ол барлық өзара толықтыратын
білім беру салаларында тәрбие-
ленушілердің дамуын қамтама-
сыз ете отырып, тәсілдің
кешенділігін болжайды Тақырыптың
өзектілігі
2 слайд
Page 2Дене тәрбиесі мектепке дейінгі балалардың әр түрлі қызмет түрлері процесінде дамуын көздейді . қимыл-қозғалыс, ойын және танымдық қызмет түрлерін интеграциялаудың маңызды- лығымен анықталды, өйткені ол барлық өзара толықтыратын білім беру салаларында тәрбие- ленушілердің дамуын қамтама- сыз ете отырып, тәсілдің кешенділігін болжайды Тақырыптың өзектілігі
3 слайд
Page 3Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде интегративтік білімді
қолдану қажеттілігінің мәселелері үлкен орын алады.
Кіріктірілген білім беру педагогтар мен
тәрбиеленушілердің қызметіне жаңа жағдай жасайды, ойлау
қызметін белсендірудің және оқытудың дамытушы
тәсілдерінің пәрменді моделі болып табылады.
Интеграциялық тәсіл
Жалпылық
Бірлік Тұтастық
бала әртүрлі білім беру салаларында әртүрлі көзқараспен
барлық жаңалықтарды танитын біртұтас процесс аясында
танымдық іс-әрекет үшін жағдайларды қамтамасыз етуге
мүмкіндік беретін қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім
беруде жетекші қағидат ретінде әрекет етеді.
3 слайд
Page 3Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде интегративтік білімді қолдану қажеттілігінің мәселелері үлкен орын алады. Кіріктірілген білім беру педагогтар мен тәрбиеленушілердің қызметіне жаңа жағдай жасайды, ойлау қызметін белсендірудің және оқытудың дамытушы тәсілдерінің пәрменді моделі болып табылады. Интеграциялық тәсіл Жалпылық Бірлік Тұтастық бала әртүрлі білім беру салаларында әртүрлі көзқараспен барлық жаңалықтарды танитын біртұтас процесс аясында танымдық іс-әрекет үшін жағдайларды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беруде жетекші қағидат ретінде әрекет етеді.
4 слайд
Page 4 Мектепке дейінгі балалардың интеллектуалдық және
қимыл-қозғалыс дамуының әртүрлі нысандары мен
әдістерін дене тәрбиесі процесінде қолдану мектепке
дейінгі балаларды жан-жақты дамытуға және сонымен
бірге балалардың денсаулығын нығайтуға мүмкіндік береді .
мектепке дейінгі
ұйымдарда дене
шынықтыру -
сауықтыру жұмысының
тиімділігін және білім
беру процесінің сапасын
арттыру; МДҰ жағдайында
балалардың қозғалыс
белсенділігінің
режимін
оңтайландыруға
мүмкіндік береді; балалардың
психофизикалық
дамуы мен дене
дайындығына оң
әсер етеді.Сонымен қатар мектепке дейінгі жастағы балалардың
қозғалыс және танымдық іс-әрекетінің интеграциясы:
4 слайд
Page 4 Мектепке дейінгі балалардың интеллектуалдық және қимыл-қозғалыс дамуының әртүрлі нысандары мен әдістерін дене тәрбиесі процесінде қолдану мектепке дейінгі балаларды жан-жақты дамытуға және сонымен бірге балалардың денсаулығын нығайтуға мүмкіндік береді . мектепке дейінгі ұйымдарда дене шынықтыру - сауықтыру жұмысының тиімділігін және білім беру процесінің сапасын арттыру; МДҰ жағдайында балалардың қозғалыс белсенділігінің режимін оңтайландыруға мүмкіндік береді; балалардың психофизикалық дамуы мен дене дайындығына оң әсер етеді.Сонымен қатар мектепке дейінгі жастағы балалардың қозғалыс және танымдық іс-әрекетінің интеграциясы:
5 слайд
Page 5 Төменде берілген дене тәрбиесі бойынша танымдық –
жылжымалы ойындар балалардың дене тәрбиесі бойынша
тақырыптық сабақтарда алған білімдерін бекітуге ықпал етеді.
Балалардың дене шынықтыру мен спортқа
деген қызығушылығын қалыптастыру.
Барлық ойындар көпфункционалды.Олардың негізгі
мақсаты-
-
көру және есту
зейінін дамыту; балалардың логикалық
ойлауын қалыптастыру -
қолдың жалпы
және ұсақ
моторикасын
қалыптастыру.- түстерді, пішіндерді,
шамаларды, кеңістікті,
уақытты қабылдауды
дамыту;
- ойлау операцияларын (салыстыру, салыстыру,
жинақтау, ерекшелік, жіктеу), талдау және синтездеу
операцияларын қалыптастыру және дамыту; Олар спортқа деген қызығушылықты дамытып
қана қоймай, психикалық процестерді
қалыптастыру мен дамытуға ықпал етеді:
5 слайд
Page 5 Төменде берілген дене тәрбиесі бойынша танымдық – жылжымалы ойындар балалардың дене тәрбиесі бойынша тақырыптық сабақтарда алған білімдерін бекітуге ықпал етеді. Балалардың дене шынықтыру мен спортқа деген қызығушылығын қалыптастыру. Барлық ойындар көпфункционалды.Олардың негізгі мақсаты- - көру және есту зейінін дамыту; балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру - қолдың жалпы және ұсақ моторикасын қалыптастыру.- түстерді, пішіндерді, шамаларды, кеңістікті, уақытты қабылдауды дамыту; - ойлау операцияларын (салыстыру, салыстыру, жинақтау, ерекшелік, жіктеу), талдау және синтездеу операцияларын қалыптастыру және дамыту; Олар спортқа деген қызығушылықты дамытып қана қоймай, психикалық процестерді қалыптастыру мен дамытуға ықпал етеді:
6 слайд
Page 6Танымдық –жылжымалы ойындар
"Математикалық көрпе“
Мақсаты: схемалар бойынша тапсырмаларды орындауға, қосу үшін
арифметикалық есептерді шешуге, геометриялық фигуралар мен
сандарды білуді бекітуге үйрету.
1. Еденде түрлі түсті геометриялық фигуралар немесе сандар
бейнеленген көрпе бар. Балалар екі немесе бір аяққа секіру қажет
қозғалыс бағыты бейнеленген карта – схемаларды алады.
2. Еденде сандар бейнеленген көрпе бар. Балалар құм салынған
қаптарды түрлі тәсілдермен көрпелерге лақтырады,содан кейін
жиналған көзілдіріктердің санын есептейді.
6 слайд
Page 6Танымдық –жылжымалы ойындар "Математикалық көрпе“ Мақсаты: схемалар бойынша тапсырмаларды орындауға, қосу үшін арифметикалық есептерді шешуге, геометриялық фигуралар мен сандарды білуді бекітуге үйрету. 1. Еденде түрлі түсті геометриялық фигуралар немесе сандар бейнеленген көрпе бар. Балалар екі немесе бір аяққа секіру қажет қозғалыс бағыты бейнеленген карта – схемаларды алады. 2. Еденде сандар бейнеленген көрпе бар. Балалар құм салынған қаптарды түрлі тәсілдермен көрпелерге лақтырады,содан кейін жиналған көзілдіріктердің санын есептейді.
7 слайд
Page 7"Сиқыршылар“
Мақсаты: геометриялық фигуралардың білімдерін
бекіту, кеңістіктік бағдар мен қозғалыс мәнерлілігін
дамыту
Балалар ұштарымен байланысқан арқан алады, оған екі
қолмен алынады және сигналдар бойынша әртүрлі
геометриялық фигуралар (шеңбер, шаршы, үшбұрыш,
тіктөртбұрыш, көпбұрыш) құрайды.
7 слайд
Page 7"Сиқыршылар“ Мақсаты: геометриялық фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістіктік бағдар мен қозғалыс мәнерлілігін дамыту Балалар ұштарымен байланысқан арқан алады, оған екі қолмен алынады және сигналдар бойынша әртүрлі геометриялық фигуралар (шеңбер, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, көпбұрыш) құрайды.
8 слайд
Page 8 " Соқыр-жетек»
Мақсаты: балалардың кеңістікте бағдар ала білуін
бекіту, белгі бойынша әрекет ету.
Еденде заттар, кедергілер орналасқан. Олар арқылы
басқа жаққа өту керек. Кедергілер көзімен байланған
ойыншы, басқа ойыншының командаларын тыңдау
арқылы өтеді. Мысалы: оңға екі адым, төрт адым тікелей,
аттап, солға үш адым, отыру, еңбектеп, тоқтау және т. б.
"Буратино “
Мақсаты: қиялды дамыту, геометриялық
фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістікте бағдарды
дамыту.
Балалар көзімен жабық "түрікше" кілемінде отыр.
Тәрбиеші: сіздің мұрын-қарындаш екенін елестетіңіз.
Балалар геометриялық фигураларды бейнелейді.
8 слайд
Page 8 " Соқыр-жетек» Мақсаты: балалардың кеңістікте бағдар ала білуін бекіту, белгі бойынша әрекет ету. Еденде заттар, кедергілер орналасқан. Олар арқылы басқа жаққа өту керек. Кедергілер көзімен байланған ойыншы, басқа ойыншының командаларын тыңдау арқылы өтеді. Мысалы: оңға екі адым, төрт адым тікелей, аттап, солға үш адым, отыру, еңбектеп, тоқтау және т. б. "Буратино “ Мақсаты: қиялды дамыту, геометриялық фигуралардың білімдерін бекіту, кеңістікте бағдарды дамыту. Балалар көзімен жабық "түрікше" кілемінде отыр. Тәрбиеші: сіздің мұрын-қарындаш екенін елестетіңіз. Балалар геометриялық фигураларды бейнелейді.
9 слайд
Page 9 " Себеттер”
Мақсаты: геометриялық формалар, түстер, сандар
білімдерін бекіту.
Балалар түрлі түсті геометриялық фигуралар
немесе сандар бейнеленген футболкаларға
жапсырмалар алады. Тұрып буымен врассыпную,
образовывают "себеттің". Жүргізуші баланы қуып
жетеді, ал ол қашып, "себетке"жасырады. "Себетке"
жүгіріп, бала жапсырманың суреті бойынша
балалардың бірін атайды. Мысалы: "қызыл
шеңбер!"Кім деп аталса, ол енді жүргізушіден қашып
кетеді. Жүргізуші ойыншыны құлатып үлгеруі керек,
ал ойыншы кез-келген басқа ойыншыны атай
отырып, "себетке" қайтадан жасырады.
9 слайд
Page 9 " Себеттер” Мақсаты: геометриялық формалар, түстер, сандар білімдерін бекіту. Балалар түрлі түсті геометриялық фигуралар немесе сандар бейнеленген футболкаларға жапсырмалар алады. Тұрып буымен врассыпную, образовывают "себеттің". Жүргізуші баланы қуып жетеді, ал ол қашып, "себетке"жасырады. "Себетке" жүгіріп, бала жапсырманың суреті бойынша балалардың бірін атайды. Мысалы: "қызыл шеңбер!"Кім деп аталса, ол енді жүргізушіден қашып кетеді. Жүргізуші ойыншыны құлатып үлгеруі керек, ал ойыншы кез-келген басқа ойыншыны атай отырып, "себетке" қайтадан жасырады.
10 слайд
Page 10 "Парашют“
Мақсаты: геометриялық фигуралар, көлемді
фигуралар, коммуникативтік қабілеттер білімдерін
бекіту.Балалар "парашют" ұстап, шеңберде тұр. Оның
астында "Дьенеш Блоктары" немесе сандар жатыр.
Балалар бір уақытта "парашютті" жоғары көтереді, ал бір
бала "парашюттің" астынан алып шығу керек екенін есіне
сала отырып, жоғары төрттікте ұшып кетеді. Одан әрі өз
пәнін алып, орнына қайтып оралады, ол алды деп атайды.
10 слайд
Page 10 "Парашют“ Мақсаты: геометриялық фигуралар, көлемді фигуралар, коммуникативтік қабілеттер білімдерін бекіту.Балалар "парашют" ұстап, шеңберде тұр. Оның астында "Дьенеш Блоктары" немесе сандар жатыр. Балалар бір уақытта "парашютті" жоғары көтереді, ал бір бала "парашюттің" астынан алып шығу керек екенін есіне сала отырып, жоғары төрттікте ұшып кетеді. Одан әрі өз пәнін алып, орнына қайтып оралады, ол алды деп атайды.
11 слайд
Page 11 Парашютпен ойнау (Кюизенер таяқшалары).
Мақсаты: бағытты өзгертіп, шеңбер бойынша
жүгіруге үйрету. Сандарды білуді бекіту, түсін
анықтау, абстрагациялау, атай білуді дамыту.
Балалар парашютпен шеңбер бойынша
жүгіреді. Музыка тоқтайды, тәрбиеші карточканы-
санды көрсетеді, ал аталған бала парашюттен
түрлі-түсті таяқшаны (Кюизенер таяқшасын)
алады, ол бұл санды көрсетеді және оның қандай
түстерін көрсетеді.
11 слайд
Page 11 Парашютпен ойнау (Кюизенер таяқшалары). Мақсаты: бағытты өзгертіп, шеңбер бойынша жүгіруге үйрету. Сандарды білуді бекіту, түсін анықтау, абстрагациялау, атай білуді дамыту. Балалар парашютпен шеңбер бойынша жүгіреді. Музыка тоқтайды, тәрбиеші карточканы- санды көрсетеді, ал аталған бала парашюттен түрлі-түсті таяқшаны (Кюизенер таяқшасын) алады, ол бұл санды көрсетеді және оның қандай түстерін көрсетеді.
12 слайд
Page 12 "Математикалық кірпі “
Мақсаты: геометриялық фигураларды, түстерді, сандарды білуді
бекіту, осы сандарға сәйкес келетін белгілер саны бойынша санды таба
білу.
1. Кілемде әртүрлі түсті геометриялық фигуралар бейнеленген
кірпі, ал балаларда сол фигуралар бейнеленген саңырауқұлақтар
жатыр. Балалар залға жүгіре отырып, саңырауқұлақты қолдарында
ұстайды. Команда бойынша балалар саңырауқұлақ шляпасында
сияқты фигурамен кірпі табады.
2. 2. Сол тапсырма сандармен, тек балалар ғана кірпі санын іздейді,
ол саңырауқұлақ қалпағындағы нүктелер санына сәйкес келеді.
12 слайд
Page 12 "Математикалық кірпі “ Мақсаты: геометриялық фигураларды, түстерді, сандарды білуді бекіту, осы сандарға сәйкес келетін белгілер саны бойынша санды таба білу. 1. Кілемде әртүрлі түсті геометриялық фигуралар бейнеленген кірпі, ал балаларда сол фигуралар бейнеленген саңырауқұлақтар жатыр. Балалар залға жүгіре отырып, саңырауқұлақты қолдарында ұстайды. Команда бойынша балалар саңырауқұлақ шляпасында сияқты фигурамен кірпі табады. 2. 2. Сол тапсырма сандармен, тек балалар ғана кірпі санын іздейді, ол саңырауқұлақ қалпағындағы нүктелер санына сәйкес келеді.
13 слайд
Page 13 " Үйлер”
Мақсаты: оқушылардың сан құрамы туралы білімдерін
бекіту, сигнал бойынша әрекет ету.
Кілемде үйлер жатыр, балалар жүгіреді немесе қолында
цифрмен басқа қимылдарды орындайды. Сигнал бойынша
өз сандары үшін бос терезені табады, ол басқа санмен бірге
үй төбесіндегі сан құрамын білдіреді. Ойын үшін қиындау,
бұл балалар дабыл бойынша жұп іздеген кезде және үй
төбесіндегі сан құрамын білдіретін өз сандарды бос
терезелерге орналастырғанда.
13 слайд
Page 13 " Үйлер” Мақсаты: оқушылардың сан құрамы туралы білімдерін бекіту, сигнал бойынша әрекет ету. Кілемде үйлер жатыр, балалар жүгіреді немесе қолында цифрмен басқа қимылдарды орындайды. Сигнал бойынша өз сандары үшін бос терезені табады, ол басқа санмен бірге үй төбесіндегі сан құрамын білдіреді. Ойын үшін қиындау, бұл балалар дабыл бойынша жұп іздеген кезде және үй төбесіндегі сан құрамын білдіретін өз сандарды бос терезелерге орналастырғанда.
14 слайд
Page 14 "Математикалық жол”
Мақсаты: балалардың геометриялық фигуралар мен
түстерді, кеңістікте бағдарлануын бекіту.
Еденде түрлі түсті жұмсақ геометриялық фигуралар
бар. Балалар тапсырмаларға сәйкес олар бойынша
адымдайды немесе секіреді. Тапсырмаларды геометриялық
фигуралар бойынша схемаларды қолдана отырып
орындауға болады .
14 слайд
Page 14 "Математикалық жол” Мақсаты: балалардың геометриялық фигуралар мен түстерді, кеңістікте бағдарлануын бекіту. Еденде түрлі түсті жұмсақ геометриялық фигуралар бар. Балалар тапсырмаларға сәйкес олар бойынша адымдайды немесе секіреді. Тапсырмаларды геометриялық фигуралар бойынша схемаларды қолдана отырып орындауға болады .
15 слайд
Page 15
15 слайд
Page 15