Мектепте поэзиялық шығармаларды оқыту жолдары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МЕКТЕПТЕ ПОЭЗИЯЛЫҚ
ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУ
ЖОЛДАРЫ
1 слайд
МЕКТЕПТЕ ПОЭЗИЯЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ
2 слайд
Жоспар:
1.Өлеңнің дискурстық формасы
2.Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы
3.Өлнңнің тілдік формасы
2 слайд
Жоспар: 1.Өлеңнің дискурстық формасы 2.Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы 3.Өлнңнің тілдік формасы
3 слайд
В.Г. Белинский
«Сөз – ойдың көрінісі»«Сөз – ойдың көрінісі»
3 слайд
В.Г. Белинский «Сөз – ойдың көрінісі»«Сөз – ойдың көрінісі»
4 слайд
•
Өлеңнің дискурстық формасы оқушының
көркем шығарманы көркем қабылдауын
ұйымдастыру міндетіне қызмет етеді.
4 слайд
• Өлеңнің дискурстық формасы оқушының көркем шығарманы көркем қабылдауын ұйымдастыру міндетіне қызмет етеді.
5 слайд
•
Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы –
көркем мәтіннің пішінінен мазмұнына қадам
жасауды нұсқайтын нысан.
5 слайд
• Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы – көркем мәтіннің пішінінен мазмұнына қадам жасауды нұсқайтын нысан.
6 слайд
Өлеңнің тілдік формасынӨлеңнің тілдік формасын
(поэтикалық (поэтикалық
мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің
жиынтық жоспарын) зерделеу жиынтық жоспарын) зерделеу
жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін, жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін,
өлеңнің композициялық құрылымын өлеңнің композициялық құрылымын
тануға жол ашады. тануға жол ашады.
6 слайд
Өлеңнің тілдік формасынӨлеңнің тілдік формасын (поэтикалық (поэтикалық мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің жиынтық жоспарын) зерделеу жиынтық жоспарын) зерделеу жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін, жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін, өлеңнің композициялық құрылымын өлеңнің композициялық құрылымын тануға жол ашады. тануға жол ашады.
7 слайд
•
Ең бастысы – мұғалімнің автордың
айтпақ ой мен сезімін түсініп
түйсінуі. Мұғалім мәтінді талдап
тану арқылы автор ойына,
болмысына жақындайды. Сол
арқылы оқушыларды да дұрыс
арнаға бағыттай алады.
7 слайд
• Ең бастысы – мұғалімнің автордың айтпақ ой мен сезімін түсініп түйсінуі. Мұғалім мәтінді талдап тану арқылы автор ойына, болмысына жақындайды. Сол арқылы оқушыларды да дұрыс арнаға бағыттай алады.
8 слайд
Тест сурактарыТест сурактары
•
1. Лирикалық қа h арман қандай шығармада болады?
•
А. Прозалы қ ;
•
В. Драмалы қ;
•
С. Э п и калы қ;
•
*D. Лирикалық.
•
2. Өлең құрылысы белгілері қандай?
•
А. Ұйқас;
•
В. Ұйқас буын;
•
С. Шумақ, ұйқас, буын;
•
*D. Буын, ырғак, тармақ, шумақ, түйдек.
•
3. Өлең ұйқасы түрлері қандай?
•
А. Қара өлең;
•
В. Кезекті ұйқас;
•
С. Шалыс ұйқас;
•
*D. Қара өлең, кезекті, шалыс, егіз, ерікті, аралас ұйқастар.
•
4 . Тоникалық ұйқастар неге қ ұ рылады?
•
А. Сөзге;
•
В. Буын ғ а;
•
*С. Екпінге;
•
D. Тармаққа.
8 слайд
Тест сурактарыТест сурактары • 1. Лирикалық қа h арман қандай шығармада болады? • А. Прозалы қ ; • В. Драмалы қ; • С. Э п и калы қ; • *D. Лирикалық. • 2. Өлең құрылысы белгілері қандай? • А. Ұйқас; • В. Ұйқас буын; • С. Шумақ, ұйқас, буын; • *D. Буын, ырғак, тармақ, шумақ, түйдек. • 3. Өлең ұйқасы түрлері қандай? • А. Қара өлең; • В. Кезекті ұйқас; • С. Шалыс ұйқас; • *D. Қара өлең, кезекті, шалыс, егіз, ерікті, аралас ұйқастар. • 4 . Тоникалық ұйқастар неге қ ұ рылады? • А. Сөзге; • В. Буын ғ а; • *С. Екпінге; • D. Тармаққа.