Материалдар / Мектепте поэзиялық шығармаларды оқыту жолдары.

Мектепте поэзиялық шығармаларды оқыту жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға поэзиялық шығармаларды оқуға деген қызығушылықтарын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2018
572
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МЕКТЕПТЕ ПОЭЗИЯЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ

1 слайд
МЕКТЕПТЕ ПОЭЗИЯЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ

1 слайд

МЕКТЕПТЕ ПОЭЗИЯЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ

Жоспар:  1.Өлеңнің дискурстық формасы  2.Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы  3.Өлнңнің тілдік формасы

2 слайд
Жоспар:  1.Өлеңнің дискурстық формасы  2.Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы  3.Өлнңнің тілдік формасы

2 слайд

Жоспар:  1.Өлеңнің дискурстық формасы  2.Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы  3.Өлнңнің тілдік формасы

В.Г. Белинский  «Сөз – ойдың көрінісі»«Сөз – ойдың көрінісі»

3 слайд
В.Г. Белинский  «Сөз – ойдың көрінісі»«Сөз – ойдың көрінісі»

3 слайд

В.Г. Белинский  «Сөз – ойдың көрінісі»«Сөз – ойдың көрінісі»

• Өлеңнің дискурстық формасы оқушының көркем шығарманы көркем қабылдауын ұйымдастыру міндетіне қызмет етеді.

4 слайд
• Өлеңнің дискурстық формасы оқушының көркем шығарманы көркем қабылдауын ұйымдастыру міндетіне қызмет етеді.

4 слайд

• Өлеңнің дискурстық формасы оқушының көркем шығарманы көркем қабылдауын ұйымдастыру міндетіне қызмет етеді.

• Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы – көркем мәтіннің пішінінен мазмұнына қадам жасауды нұсқайтын нысан.

5 слайд
• Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы – көркем мәтіннің пішінінен мазмұнына қадам жасауды нұсқайтын нысан.

5 слайд

• Мәтіннің мағыналық фонының құрылымы – көркем мәтіннің пішінінен мазмұнына қадам жасауды нұсқайтын нысан.

 Өлеңнің тілдік формасынӨлеңнің тілдік формасын (поэтикалық (поэтикалық мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің мәтіндегі тіл бір

6 слайд
 Өлеңнің тілдік формасынӨлеңнің тілдік формасын (поэтикалық (поэтикалық мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің жиынтық жоспарын) зерделеу жиынтық жоспарын) зерделеу жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін, жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін, өлеңнің композициялық құрылымын өлеңнің композициялық құрылымын тануға жол ашады. тануға жол ашады.

6 слайд

 Өлеңнің тілдік формасынӨлеңнің тілдік формасын (поэтикалық (поэтикалық мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің мәтіндегі тіл бірліктері өрнегінің жиынтық жоспарын) зерделеу жиынтық жоспарын) зерделеу жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін, жекелеген тіл бірліктерінің жүйесін, өлеңнің композициялық құрылымын өлеңнің композициялық құрылымын тануға жол ашады. тануға жол ашады.

• Ең бастысы – мұғалімнің автордың айтпақ ой мен сезімін түсініп түйсінуі. Мұғалім мәтінді талдап тану арқылы автор ойына, б

7 слайд
• Ең бастысы – мұғалімнің автордың айтпақ ой мен сезімін түсініп түйсінуі. Мұғалім мәтінді талдап тану арқылы автор ойына, болмысына жақындайды. Сол арқылы оқушыларды да дұрыс арнаға бағыттай алады.

7 слайд

• Ең бастысы – мұғалімнің автордың айтпақ ой мен сезімін түсініп түйсінуі. Мұғалім мәтінді талдап тану арқылы автор ойына, болмысына жақындайды. Сол арқылы оқушыларды да дұрыс арнаға бағыттай алады.

Тест сурактарыТест сурактары • 1. Лирикалық қа h арман қандай шығармада болады? • А. Прозалы қ ; • В. Драмалы қ; • С. Э п и

8 слайд
Тест сурактарыТест сурактары • 1. Лирикалық қа h арман қандай шығармада болады? • А. Прозалы қ ; • В. Драмалы қ; • С. Э п и калы қ; • *D. Лирикалық. • 2. Өлең құрылысы белгілері қандай? • А. Ұйқас; • В. Ұйқас буын; • С. Шумақ, ұйқас, буын; • *D. Буын, ырғак, тармақ, шумақ, түйдек. • 3. Өлең ұйқасы түрлері қандай? • А. Қара өлең; • В. Кезекті ұйқас; • С. Шалыс ұйқас; • *D. Қара өлең, кезекті, шалыс, егіз, ерікті, аралас ұйқастар. • 4 . Тоникалық ұйқастар неге қ ұ рылады? • А. Сөзге; • В. Буын ғ а; • *С. Екпінге; • D. Тармаққа.

8 слайд

Тест сурактарыТест сурактары • 1. Лирикалық қа h арман қандай шығармада болады? • А. Прозалы қ ; • В. Драмалы қ; • С. Э п и калы қ; • *D. Лирикалық. • 2. Өлең құрылысы белгілері қандай? • А. Ұйқас; • В. Ұйқас буын; • С. Шумақ, ұйқас, буын; • *D. Буын, ырғак, тармақ, шумақ, түйдек. • 3. Өлең ұйқасы түрлері қандай? • А. Қара өлең; • В. Кезекті ұйқас; • С. Шалыс ұйқас; • *D. Қара өлең, кезекті, шалыс, егіз, ерікті, аралас ұйқастар. • 4 . Тоникалық ұйқастар неге қ ұ рылады? • А. Сөзге; • В. Буын ғ а; • *С. Екпінге; • D. Тармаққа.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ