Материалдар / Негізі тактикалық тәсілдерді үйрету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Негізі тактикалық тәсілдерді үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1.Аздаған ауқымдағы арнайы спортты спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2019
427
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Негізгі тактикалық тәсілдерді үйрету Волейбол

1 слайд
Негізгі тактикалық тәсілдерді үйрету Волейбол

1 слайд

Негізгі тактикалық тәсілдерді үйрету Волейбол

2 слайд
Мектеп «№1 56 қазақ орта мектебі»   Күні:09.06.2017жыл Мұғалімнің аты-жөні: Мәді Қалдыбек   Сынып:5 «В» Қатысқаны:20 Қатыспағаны:0   Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 5.1.1.1.Аздаған ауқымдағы арнайы спортты спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Волейбол ойыны кезінде топтық командалық іс-әрекеттерді орындайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Волейбол добымен ойнау барысында бір-біріне беру әдісін орындайды. Волейбол добын дәлдікпен қарсылас алаңға бағыттайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Волейбол ойыны барысында оқушылар шабуыл тәртібін көрсете біледі.

2 слайд

Мектеп «№1 56 қазақ орта мектебі»   Күні:09.06.2017жыл Мұғалімнің аты-жөні: Мәді Қалдыбек   Сынып:5 «В» Қатысқаны:20 Қатыспағаны:0   Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 5.1.1.1.Аздаған ауқымдағы арнайы спортты спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Волейбол ойыны кезінде топтық командалық іс-әрекеттерді орындайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Волейбол добымен ойнау барысында бір-біріне беру әдісін орындайды. Волейбол добын дәлдікпен қарсылас алаңға бағыттайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Волейбол ойыны барысында оқушылар шабуыл тәртібін көрсете біледі.

Тілдік мақсат Негізгі тактикаларды орындау барысында дағдыларын пайдаланады. Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Сәлеметсі

3 слайд
Тілдік мақсат Негізгі тактикаларды орындау барысында дағдыларын пайдаланады. Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Сәлеметсізбе-здравствуйте-hello;сау болыңдар-досвидания-good- bye;ысқырық-свисток-whistle;уақыт өлшегіш-секундомер- timewach;өлшегіш-метровка-metering;жалауша-флажок- flag,волейбол добы-волейболный мяч-volleibol ball Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Волейбол ойыны барысында оқушылар бір-бірінен сұрайды, сұраққа жауап береді. Талқылауға арналған сұрақтар: Волейбол ойынында ойыншы неге бір орында тұрмайды? Не себепті .....деп ойлайсыз? Оқушылар допты қабылдау үшін, орын ауыстыру үшін, бір-біріне доп беру үшін Жоспарланған уақыт 45 мин Ишара -мадақтау,бармақпен бағалау,алғыс айту,тірек қимыл жаттығуларын дамыту. Алдыңғы оқу Ойынның техникалық тәсілдерін үйрету.

3 слайд

Тілдік мақсат Негізгі тактикаларды орындау барысында дағдыларын пайдаланады. Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Сәлеметсізбе-здравствуйте-hello;сау болыңдар-досвидания-good- bye;ысқырық-свисток-whistle;уақыт өлшегіш-секундомер- timewach;өлшегіш-метровка-metering;жалауша-флажок- flag,волейбол добы-волейболный мяч-volleibol ball Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Волейбол ойыны барысында оқушылар бір-бірінен сұрайды, сұраққа жауап береді. Талқылауға арналған сұрақтар: Волейбол ойынында ойыншы неге бір орында тұрмайды? Не себепті .....деп ойлайсыз? Оқушылар допты қабылдау үшін, орын ауыстыру үшін, бір-біріне доп беру үшін Жоспарланған уақыт 45 мин Ишара -мадақтау,бармақпен бағалау,алғыс айту,тірек қимыл жаттығуларын дамыту. Алдыңғы оқу Ойынның техникалық тәсілдерін үйрету.

Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Басы13 / -15 / Оқушыларды сапқа тұрғызу,рапорт қабылдап,түгелдеу.Жаңа

4 слайд
Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері   Басы13 / -15 / Оқушыларды сапқа тұрғызу,рапорт қабылдап,түгелдеу.Жаңа сабақ тақырыбымен,мақсатымен таныстыру. -Саптағы жаттығулар(оңға,солға,кері бұрылу.) -Жүру жаттығулары: -Қолды жоғары көтеріп,аяқтың ұшымен жүру. -қолды мықынға қойып өкшемен жүру. -қолды алға созып жартылай отырып жүру. -секріу,жүгіру жаттығулары: -алға бір қалыпты жүгіру.   -оң және сол қапталмен жүгіру: 1. керу қарап жүгіру; (сол жақбетке қарап) 2. тізені көтере,секіріп жүгіру;(қолды алға ұстау)   3. Аяқты артқа тастау (қол жамбаста) жалпы дамыту жаттығуларын шеңберде орындау Жалпы дамыту жаттығулары: Шеңберде орындау. 1) Б.Қ.-Н.Т.1-екі қолды жоғары көтеріп керілеміз, оң аяқты артқа беріп аяқтың ұшына қоямыз. 2- Б.Қ. 3 - екі қолды жоғары көтеріп керіліп , сол аяқты артқа беріп аяқтың ұшына қоямыз. 4 - Б.Қ. 2) Б.Қ. – аяқ иық көлемінде , қолдар белде. 1-4 – басымызды оң жаққа айналдырамыз , 5-8- сол жаққа айналдырамыз.   3) Б.Қ. – аяқ иық көлемінде, қолдар жоғарыда. 1-4 – қолдарды алға айналдырамыз, 5-8 – қолдарды артқа айналдырамыз. 4) Б.Қ. – аяқ иық көлемінде , қол белде. 1-4 – денені оңға айналдыру, 5-8 – денені сол жаққа айналдыру. 5) Б.Қ. – аяқты алшақ қойып, қолдарды алға созамыз. 1- оң аяққа қарай отырамыз, 2 – Б.Қ. 3 – сол аяққа отыру, 4 – Б.Қ. 6) Б.Қ.-Н.Т.– 1-4 – оң аяқпен орнында секіру, 5-8- сол аяқпен секіру, 9-12- қос аяқпен секіру.  

4 слайд

Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері   Басы13 / -15 / Оқушыларды сапқа тұрғызу,рапорт қабылдап,түгелдеу.Жаңа сабақ тақырыбымен,мақсатымен таныстыру. -Саптағы жаттығулар(оңға,солға,кері бұрылу.) -Жүру жаттығулары: -Қолды жоғары көтеріп,аяқтың ұшымен жүру. -қолды мықынға қойып өкшемен жүру. -қолды алға созып жартылай отырып жүру. -секріу,жүгіру жаттығулары: -алға бір қалыпты жүгіру.   -оң және сол қапталмен жүгіру: 1. керу қарап жүгіру; (сол жақбетке қарап) 2. тізені көтере,секіріп жүгіру;(қолды алға ұстау)   3. Аяқты артқа тастау (қол жамбаста) жалпы дамыту жаттығуларын шеңберде орындау Жалпы дамыту жаттығулары: Шеңберде орындау. 1) Б.Қ.-Н.Т.1-екі қолды жоғары көтеріп керілеміз, оң аяқты артқа беріп аяқтың ұшына қоямыз. 2- Б.Қ. 3 - екі қолды жоғары көтеріп керіліп , сол аяқты артқа беріп аяқтың ұшына қоямыз. 4 - Б.Қ. 2) Б.Қ. – аяқ иық көлемінде , қолдар белде. 1-4 – басымызды оң жаққа айналдырамыз , 5-8- сол жаққа айналдырамыз.   3) Б.Қ. – аяқ иық көлемінде, қолдар жоғарыда. 1-4 – қолдарды алға айналдырамыз, 5-8 – қолдарды артқа айналдырамыз. 4) Б.Қ. – аяқ иық көлемінде , қол белде. 1-4 – денені оңға айналдыру, 5-8 – денені сол жаққа айналдыру. 5) Б.Қ. – аяқты алшақ қойып, қолдарды алға созамыз. 1- оң аяққа қарай отырамыз, 2 – Б.Қ. 3 – сол аяққа отыру, 4 – Б.Қ. 6) Б.Қ.-Н.Т.– 1-4 – оң аяқпен орнында секіру, 5-8- сол аяқпен секіру, 9-12- қос аяқпен секіру.  

Ортасы23 / -25 / Шығу тарихы: Волейбол ойынының кіндік кескен ортасы – Американың Гелиоке қаласы. Бұл 1895 жылы болған оқиға

5 слайд
Ортасы23 / -25 / Шығу тарихы:   Волейбол ойынының кіндік кескен ортасы – Американың Гелиоке қаласы. Бұл 1895 жылы болған оқиға еді.колледж оқытушысы Вильям Морган сабақ кезінде теннис орнын екі сырыққа бойлап жоғары көтеріп қойып, оқушыларға допты екі жаққа допты алма-кезек лақтырып ойнауды көрсетіп, оны оқушылардың да қайталауын талап етеді. Волейбол – деген сөздің мағынасы “ұшатын доп” 1896 жылы волейбол ойыны көпшілік назарына ұсынылды, ал 1897 жылы бұл ойынның ережесі жасалынды. Волейбол ойынының Европа мемлекетіне таралуы ХХ ғасырдан басталған. 1967 жылы Чехословакияда тұңғыш рет алғашқы жарыс ұйымдастырылды да, Франция, Румыния, Ауғанстан, Индия, Қытай, Корея, Жапония және Россияда волейбол ойынын қалаушылардың арнайы клубтары ашылды. 1947 жылы халықаралық волейбол федерациясы (ФИВБ) ұйымдастырылды. Европа мемлекеттерінің алғашқы біріншілігі 1948 жылы дүние жүзінің біріншілігі 1949 жылы өткізілді. Волейбол ойыны ұзындығы 18м, ені 9 метрлік алаңда өтеді, тордың жоғарғы жағы оқушылар үшін ұлдарға – 2,20 см, қыздарға – 2,10 см биіктікте өтіледі. Доптың салмағы 250 гр. Сыныпты екі топқа бөліп, арнайы жаттығуларды жасату. 1.Алаңда орын ауыстыра білу. Алғашқыда асықпай орынды ауыстыра білуге дағдылану. Мұғалімнің ысқырығы арқылы алаңда орынды тез ауыстыра білуіне кепіл беру. 2.Допты төменнен алу әдісінің алғашқы элементтерін үйрену. Волейбол ойынының элементтері бар арнайы ойын ұйымдастыру. Мұғалімнің бұйрығы арқылы алаңдағы оқушылар қолды бір мезгілде допты қабылдау әдісін үйрену. Екі жақты волейбол ойнау. АКТ -бейне таспа Ноутбук

5 слайд

Ортасы23 / -25 / Шығу тарихы:   Волейбол ойынының кіндік кескен ортасы – Американың Гелиоке қаласы. Бұл 1895 жылы болған оқиға еді.колледж оқытушысы Вильям Морган сабақ кезінде теннис орнын екі сырыққа бойлап жоғары көтеріп қойып, оқушыларға допты екі жаққа допты алма-кезек лақтырып ойнауды көрсетіп, оны оқушылардың да қайталауын талап етеді. Волейбол – деген сөздің мағынасы “ұшатын доп” 1896 жылы волейбол ойыны көпшілік назарына ұсынылды, ал 1897 жылы бұл ойынның ережесі жасалынды. Волейбол ойынының Европа мемлекетіне таралуы ХХ ғасырдан басталған. 1967 жылы Чехословакияда тұңғыш рет алғашқы жарыс ұйымдастырылды да, Франция, Румыния, Ауғанстан, Индия, Қытай, Корея, Жапония және Россияда волейбол ойынын қалаушылардың арнайы клубтары ашылды. 1947 жылы халықаралық волейбол федерациясы (ФИВБ) ұйымдастырылды. Европа мемлекеттерінің алғашқы біріншілігі 1948 жылы дүние жүзінің біріншілігі 1949 жылы өткізілді. Волейбол ойыны ұзындығы 18м, ені 9 метрлік алаңда өтеді, тордың жоғарғы жағы оқушылар үшін ұлдарға – 2,20 см, қыздарға – 2,10 см биіктікте өтіледі. Доптың салмағы 250 гр. Сыныпты екі топқа бөліп, арнайы жаттығуларды жасату. 1.Алаңда орын ауыстыра білу. Алғашқыда асықпай орынды ауыстыра білуге дағдылану. Мұғалімнің ысқырығы арқылы алаңда орынды тез ауыстыра білуіне кепіл беру. 2.Допты төменнен алу әдісінің алғашқы элементтерін үйрену. Волейбол ойынының элементтері бар арнайы ойын ұйымдастыру. Мұғалімнің бұйрығы арқылы алаңдағы оқушылар қолды бір мезгілде допты қабылдау әдісін үйрену. Екі жақты волейбол ойнау. АКТ -бейне таспа Ноутбук

Алаңда орын ауыстыра білу

6 слайд
Алаңда орын ауыстыра білу

6 слайд

Алаңда орын ауыстыра білу

Допты төменнен алу әдісінің алғашқы элементтерін үйрену

7 слайд
Допты төменнен алу әдісінің алғашқы элементтерін үйрену

7 слайд

Допты төменнен алу әдісінің алғашқы элементтерін үйрену

Мұғалімнің бұйрығы арқылы допты қабылдау

8 слайд
Мұғалімнің бұйрығы арқылы допты қабылдау

8 слайд

Мұғалімнің бұйрығы арқылы допты қабылдау

Екі жақты волейбол ойыны

9 слайд
Екі жақты волейбол ойыны

9 слайд

Екі жақты волейбол ойыны

Соңы:3 / -5 / -Демді,дене бұлшық еттерін қалыпқа келтіретін жаттығулар жасау. Оқушыларды қайта сапқа тұрғызу. -Сабаққа қорытынд

10 слайд
Соңы:3 / -5 / -Демді,дене бұлшық еттерін қалыпқа келтіретін жаттығулар жасау. Оқушыларды қайта сапқа тұрғызу. -Сабаққа қорытынды жасау.Бағалау,қоштасу. Ысқырық,журнал. Қосымша ақпарат Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс- денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Волейбол ойынын түрлендірдім. Сабақ барысында көзге түсіп тапсырманы жақсы орындаған оқушыға секіру жаттығуын орындату. Қазақ тілі,орыс,тілі. ағылшын тілі, математика, физика,тарих, өзін – өзі тану пәні. АКТ-ні пайдаландым.

10 слайд

Соңы:3 / -5 / -Демді,дене бұлшық еттерін қалыпқа келтіретін жаттығулар жасау. Оқушыларды қайта сапқа тұрғызу. -Сабаққа қорытынды жасау.Бағалау,қоштасу. Ысқырық,журнал. Қосымша ақпарат Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс- денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Волейбол ойынын түрлендірдім. Сабақ барысында көзге түсіп тапсырманы жақсы орындаған оқушыға секіру жаттығуын орындату. Қазақ тілі,орыс,тілі. ағылшын тілі, математика, физика,тарих, өзін – өзі тану пәні. АКТ-ні пайдаландым.

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті

11 слайд
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 1.Сабақ мақсаты мен міндеті орындалады. 2. Оқушылар волейбол тарихымен танысып допты беру элеметтерін меңгерді. 3.Сабақ жақсы деңгейде өтті. 4.Саралау жоспары іске асты, себебі жаттығулар тақырыпқа сай болды. 5.Уақытты тиімді пайдаландым. 6.Жоспарыма АКТ, ноутбук, арқылы волейбол ойынын бейне таспамен көрсеттім, Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) 1.Бейне таспа көрсету тиімді болды. 2.Топтық жұмыс Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)? 1.Ауданымыздың волейбол ойынының шеберлері Ибраев Ақниет пен Кенжеболатов Әділетпен кездесу ұйымдастырылса. 2.Волейбол доптары көп болса. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Оқушылардың волейбол ойынына қызығушылығын байқадым. 2.Сабақты жарыс түрінде өтсең, оқушылардың белсенділігі артады.  

11 слайд

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 1.Сабақ мақсаты мен міндеті орындалады. 2. Оқушылар волейбол тарихымен танысып допты беру элеметтерін меңгерді. 3.Сабақ жақсы деңгейде өтті. 4.Саралау жоспары іске асты, себебі жаттығулар тақырыпқа сай болды. 5.Уақытты тиімді пайдаландым. 6.Жоспарыма АКТ, ноутбук, арқылы волейбол ойынын бейне таспамен көрсеттім, Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) 1.Бейне таспа көрсету тиімді болды. 2.Топтық жұмыс Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)? 1.Ауданымыздың волейбол ойынының шеберлері Ибраев Ақниет пен Кенжеболатов Әділетпен кездесу ұйымдастырылса. 2.Волейбол доптары көп болса. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Оқушылардың волейбол ойынына қызығушылығын байқадым. 2.Сабақты жарыс түрінде өтсең, оқушылардың белсенділігі артады.