Материалдар / Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұржадан шыққан түтін атмосфераға қосылып, ондағы көмірқышқыл газының көбеюіне ықпал етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2019
666
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары

Білімділік: «Оксидтер олардың аталуы туралы түсіндіру, тотығу реакциясының мәні мен мағынасы жайлы оқушыларға терең білім бе

2 слайд
Білімділік: «Оксидтер олардың аталуы туралы түсіндіру, тотығу реакциясының мәні мен мағынасы жайлы оқушыларға терең білім беру. Химия пәніне деген қызығушылықты арттыру. Дамытушылық: Интерактивті әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың өзара белсенділігін,ой-өрісін, өздік әрекет атқару қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілеттерін жетілдіру, есте сақтау қасиеттерін дамыту, тез шешім қабылдай алу, яғни білімін қолма қол көрсете алу қасиеттерін ашу. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :

2 слайд

Білімділік: «Оксидтер олардың аталуы туралы түсіндіру, тотығу реакциясының мәні мен мағынасы жайлы оқушыларға терең білім беру. Химия пәніне деген қызығушылықты арттыру. Дамытушылық: Интерактивті әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың өзара белсенділігін,ой-өрісін, өздік әрекет атқару қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілеттерін жетілдіру, есте сақтау қасиеттерін дамыту, тез шешім қабылдай алу, яғни білімін қолма қол көрсете алу қасиеттерін ашу. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :

I.ҰЙЫМДАСТЫРУ БӨЛІМІ 1)ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ҚАТЫСЫН ТЕКСЕРУ 2) ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫН ТЕКСЕРУ.

3 слайд
I.ҰЙЫМДАСТЫРУ БӨЛІМІ 1)ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ҚАТЫСЫН ТЕКСЕРУ 2) ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫН ТЕКСЕРУ.

3 слайд

I.ҰЙЫМДАСТЫРУ БӨЛІМІ 1)ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ҚАТЫСЫН ТЕКСЕРУ 2) ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫН ТЕКСЕРУ.

ЖАҢА САБАҚ ОКСИДТЕР ДЕГЕНІМІЗ НЕ ? ОКСИДТЕРД ІҢ ЖІКТЕЛУІ. ОКСИДТЕРДІҢ АЛЫНУЫ

4 слайд
ЖАҢА САБАҚ ОКСИДТЕР ДЕГЕНІМІЗ НЕ ? ОКСИДТЕРД ІҢ ЖІКТЕЛУІ. ОКСИДТЕРДІҢ АЛЫНУЫ

4 слайд

ЖАҢА САБАҚ ОКСИДТЕР ДЕГЕНІМІЗ НЕ ? ОКСИДТЕРД ІҢ ЖІКТЕЛУІ. ОКСИДТЕРДІҢ АЛЫНУЫ

ОКСИДТЕР ДЕГЕНІМІЗ – ЕКІ ЭЛЕМЕНТТЕН ҚҰРАЛЫП, БІРІ ОТТЕК БОЛЫП КЕЛЕТІН КҮРДЕЛІ ЗАТТАР НЕГ ІЗДІК ЕКІДАЙЛЫ (АМФОТЕРЛ ІК ) ҚЫШҚ

5 слайд
ОКСИДТЕР ДЕГЕНІМІЗ – ЕКІ ЭЛЕМЕНТТЕН ҚҰРАЛЫП, БІРІ ОТТЕК БОЛЫП КЕЛЕТІН КҮРДЕЛІ ЗАТТАР НЕГ ІЗДІК ЕКІДАЙЛЫ (АМФОТЕРЛ ІК ) ҚЫШҚЫЛДЫҚ САО КАЛЬЦИЙ ОКСИДІ CU МЫС ( II ) ОКСИДІ AI 2 O 3 АЛЮМИНИЙ ОКСИДІ Z П O МЫРЫШ ОКСИД І SO 3 КҮКІРТ ОКСИДІ Р 2 О 5 ФОСФОР ОКСИДІ

5 слайд

ОКСИДТЕР ДЕГЕНІМІЗ – ЕКІ ЭЛЕМЕНТТЕН ҚҰРАЛЫП, БІРІ ОТТЕК БОЛЫП КЕЛЕТІН КҮРДЕЛІ ЗАТТАР НЕГ ІЗДІК ЕКІДАЙЛЫ (АМФОТЕРЛ ІК ) ҚЫШҚЫЛДЫҚ САО КАЛЬЦИЙ ОКСИДІ CU МЫС ( II ) ОКСИДІ AI 2 O 3 АЛЮМИНИЙ ОКСИДІ Z П O МЫРЫШ ОКСИД І SO 3 КҮКІРТ ОКСИДІ Р 2 О 5 ФОСФОР ОКСИДІ

Кейбір оксидтердің атаулары Химиялық формулалар Химиялық атаулары Н 2 О СО 2

6 слайд
Кейбір оксидтердің атаулары Химиялық формулалар Химиялық атаулары Н 2 О СО 2 СО СаО A І 2 O 3 Fe 2 O 3 SO 2 SO 3 Сутек оксиді Көміртек(IV)оксиді Көміртек диоксиді Көміртек( II ) оксиді Көміртек моно оксиді Кальций оксиді Алюминий оксиді Темір(ІІІ)оксиді Дитемір триоксиді Күкірт(IV) оксиді Күкірт диоксиді Күкірт(VI) оксиді Күкірт триоксиді

6 слайд

Кейбір оксидтердің атаулары Химиялық формулалар Химиялық атаулары Н 2 О СО 2 СО СаО A І 2 O 3 Fe 2 O 3 SO 2 SO 3 Сутек оксиді Көміртек(IV)оксиді Көміртек диоксиді Көміртек( II ) оксиді Көміртек моно оксиді Кальций оксиді Алюминий оксиді Темір(ІІІ)оксиді Дитемір триоксиді Күкірт(IV) оксиді Күкірт диоксиді Күкірт(VI) оксиді Күкірт триоксиді

ОКСИДТЕРДІҢ АЛЫНУЫ 1.Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуі арқылы : С+О 2 =CO 2 2Cu+O 2 =2CuO 2Ca+O 2 =2CaO 2. Оксидтерді

7 слайд
ОКСИДТЕРДІҢ АЛЫНУЫ 1.Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуі арқылы : С+О 2 =CO 2 2Cu+O 2 =2CuO 2Ca+O 2 =2CaO 2. Оксидтерді әрі қарай тотықтыру арқылы: 4FeO+O 2 =2Fe 2 O 3 2CO+O 2 =2CO 2

7 слайд

ОКСИДТЕРДІҢ АЛЫНУЫ 1.Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуі арқылы : С+О 2 =CO 2 2Cu+O 2 =2CuO 2Ca+O 2 =2CaO 2. Оксидтерді әрі қарай тотықтыру арқылы: 4FeO+O 2 =2Fe 2 O 3 2CO+O 2 =2CO 2

3 . Суда ерімейтін негіздерді қыздыру арқылы: С u ( OH ) 2 =CuO+H 2 O 2 Fe ( OH ) 3 =Fe 2 O 3 + 3 H 2 O 4. Тұздарды қызд

8 слайд
3 . Суда ерімейтін негіздерді қыздыру арқылы: С u ( OH ) 2 =CuO+H 2 O 2 Fe ( OH ) 3 =Fe 2 O 3 + 3 H 2 O 4. Тұздарды қыздырып айыру арқылы: С aCO 3 =CaO+CO 2 CaSO 4 =CaO+SO 3 5 . Күрделі заттарды жандыру арқылы: CH 4 +2O 2 =CO 2 +2H 2 O

8 слайд

3 . Суда ерімейтін негіздерді қыздыру арқылы: С u ( OH ) 2 =CuO+H 2 O 2 Fe ( OH ) 3 =Fe 2 O 3 + 3 H 2 O 4. Тұздарды қыздырып айыру арқылы: С aCO 3 =CaO+CO 2 CaSO 4 =CaO+SO 3 5 . Күрделі заттарды жандыру арқылы: CH 4 +2O 2 =CO 2 +2H 2 O

Өнеркәсіптің, көліктің жұмыс істеуі, әртүрлі отындардың жануы нәтижесінде атмосфераның ластануы.

9 слайд
Өнеркәсіптің, көліктің жұмыс істеуі, әртүрлі отындардың жануы нәтижесінде атмосфераның ластануы.

9 слайд

Өнеркәсіптің, көліктің жұмыс істеуі, әртүрлі отындардың жануы нәтижесінде атмосфераның ластануы.

Мұржадан шыққан түтін атмосфераға қосылып, ондағы көмірқышқыл газының көбеюіне ықпал етеді.

10 слайд
Мұржадан шыққан түтін атмосфераға қосылып, ондағы көмірқышқыл газының көбеюіне ықпал етеді.

10 слайд

Мұржадан шыққан түтін атмосфераға қосылып, ондағы көмірқышқыл газының көбеюіне ықпал етеді.

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

А втомовиль қозғалтқышы жұмыс істегенде ,бензин жанғанда және пеште қатты отынды жаққанда ,пештің тартуы нашар болып, ауа жетк

13 слайд
А втомовиль қозғалтқышы жұмыс істегенде ,бензин жанғанда және пеште қатты отынды жаққанда ,пештің тартуы нашар болып, ауа жеткіліксіз болғанда,түтінмен бірге СО газы да шығады. Ол темекі түтінінде болады. Физиологиялық әсері СО газын «иіс газы деп аталады.Оның ауада 0,2 % болуы өмірге қауіпті.Тұрмыста СО газымен уланғанда «иіс тиді» дейді, «иіс газы» деген атау осыдан шыққан. Иіс газымен уланған адамда қанның түсі ашық қызыл болады, басы ауырып есінен танып қалады. Ондай жағдайда адамды ауаға шығарып, алғашқы көмек көрсету керек СО 2 адам дем шығарғанда ауамен қоса 4% -ке дейін СО 2 бөлініп шығады . 10 % СО 2 бар бөлмеде адам есінен танады. Сол себепті адам көп жиналған бөлмеде әлсін –әлсін желдетіп отыру қажет.

13 слайд

А втомовиль қозғалтқышы жұмыс істегенде ,бензин жанғанда және пеште қатты отынды жаққанда ,пештің тартуы нашар болып, ауа жеткіліксіз болғанда,түтінмен бірге СО газы да шығады. Ол темекі түтінінде болады. Физиологиялық әсері СО газын «иіс газы деп аталады.Оның ауада 0,2 % болуы өмірге қауіпті.Тұрмыста СО газымен уланғанда «иіс тиді» дейді, «иіс газы» деген атау осыдан шыққан. Иіс газымен уланған адамда қанның түсі ашық қызыл болады, басы ауырып есінен танып қалады. Ондай жағдайда адамды ауаға шығарып, алғашқы көмек көрсету керек СО 2 адам дем шығарғанда ауамен қоса 4% -ке дейін СО 2 бөлініп шығады . 10 % СО 2 бар бөлмеде адам есінен танады. Сол себепті адам көп жиналған бөлмеде әлсін –әлсін желдетіп отыру қажет.

ӨНДІРІС ОРЫНДАРЫНЫҢ ЖӘНЕ АВТОМОБИЛЬДЕРДІҢ ҚАЛДЫҚ ГАЗДАРЫ АТМОСФЕРАҒА АРАЛАСЫП ҚЫШҚЫЛ ЖАҢБЫР ПАЙДА БОЛАДЫ. ҚЫШҚЫЛ ЖАҢБЫРДЫҢ ӘСЕР

14 слайд
ӨНДІРІС ОРЫНДАРЫНЫҢ ЖӘНЕ АВТОМОБИЛЬДЕРДІҢ ҚАЛДЫҚ ГАЗДАРЫ АТМОСФЕРАҒА АРАЛАСЫП ҚЫШҚЫЛ ЖАҢБЫР ПАЙДА БОЛАДЫ. ҚЫШҚЫЛ ЖАҢБЫРДЫҢ ӘСЕРІНЕН ПАЙДА БОЛҒАН КӨРІНІС.

14 слайд

ӨНДІРІС ОРЫНДАРЫНЫҢ ЖӘНЕ АВТОМОБИЛЬДЕРДІҢ ҚАЛДЫҚ ГАЗДАРЫ АТМОСФЕРАҒА АРАЛАСЫП ҚЫШҚЫЛ ЖАҢБЫР ПАЙДА БОЛАДЫ. ҚЫШҚЫЛ ЖАҢБЫРДЫҢ ӘСЕРІНЕН ПАЙДА БОЛҒАН КӨРІНІС.

Күкірт сақтау алаңы,ТШО,Теңіз,Атырау облысы Күкірт сақтау алаңы,ТШО,Теңіз,Атырау облысы

15 слайд
Күкірт сақтау алаңы,ТШО,Теңіз,Атырау облысы Күкірт сақтау алаңы,ТШО,Теңіз,Атырау облысы

15 слайд

Күкірт сақтау алаңы,ТШО,Теңіз,Атырау облысы Күкірт сақтау алаңы,ТШО,Теңіз,Атырау облысы

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

Жаңа сабақты бекіту 1.Оксидтер дегеніміз не? 2. Мынадай сызба нұсқаға сәйкес келетін реакция теңдеулерін құрыңдар: Металл ----

23 слайд
Жаңа сабақты бекіту 1.Оксидтер дегеніміз не? 2. Мынадай сызба нұсқаға сәйкес келетін реакция теңдеулерін құрыңдар: Металл ---- негіздік оксид ---- негіз ---- тұз: а)Са______________________________________________________________________ ___________________________________________________________ ә)Ba______________________________________________________________ __________________________________________________________________ Бейметалл----қышқылдық оксид----қышқыл----тұз: а) S________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ә) C _______________________________________________________________________ __________________________________________________________ 3. Оксидтерге сәйкес келетін гидроксидтердің формулаларын жазыңдар: К 2 О- ------------------- AI 2 O 3 ----------------- CuO------------------- CaO------------------ Cr 2 O 3 ------------------ Li 2 O------------------ PbO-------------------- Cu 2 O------------------

23 слайд

Жаңа сабақты бекіту 1.Оксидтер дегеніміз не? 2. Мынадай сызба нұсқаға сәйкес келетін реакция теңдеулерін құрыңдар: Металл ---- негіздік оксид ---- негіз ---- тұз: а)Са______________________________________________________________________ ___________________________________________________________ ә)Ba______________________________________________________________ __________________________________________________________________ Бейметалл----қышқылдық оксид----қышқыл----тұз: а) S________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ә) C _______________________________________________________________________ __________________________________________________________ 3. Оксидтерге сәйкес келетін гидроксидтердің формулаларын жазыңдар: К 2 О- ------------------- AI 2 O 3 ----------------- CuO------------------- CaO------------------ Cr 2 O 3 ------------------ Li 2 O------------------ PbO-------------------- Cu 2 O------------------

Мына оксидтердің аттарын, формулаларын жазыңдар және жіктеңдер Оксидтердің аталуы Формулалары Жіктелуі Магни

24 слайд
Мына оксидтердің аттарын, формулаларын жазыңдар және жіктеңдер Оксидтердің аталуы Формулалары Жіктелуі Магний оксиді N 2 O 5 Қышқылдық оксид Кремний оксиді СаО Көміртек ( IV )оксиді К 2 О

24 слайд

Мына оксидтердің аттарын, формулаларын жазыңдар және жіктеңдер Оксидтердің аталуы Формулалары Жіктелуі Магний оксиді N 2 O 5 Қышқылдық оксид Кремний оксиді СаО Көміртек ( IV )оксиді К 2 О

6.Берілген химиялық реакция теңдеулерін аяқтаңдар: А) а) NaOH+HNO 3 = ә) Cu(OH) 2 +HCI= б) Cu(OH) 2 = в) Fe(OH) 2 = г) .

25 слайд
6.Берілген химиялық реакция теңдеулерін аяқтаңдар: А) а) NaOH+HNO 3 = ә) Cu(OH) 2 +HCI= б) Cu(OH) 2 = в) Fe(OH) 2 = г) ....+.... =KOH+H 2 6 . Химиялық реакцияларды толықтырыңдар. Коэфициенттерін қойыңдар СаО+Н2О=................. К+.....= КОН+Н 2 ....+Н 2 О = Н3РО 4 Zn+H 2 O= ...+Н 2 Na 2 O+...= NaOH

25 слайд

6.Берілген химиялық реакция теңдеулерін аяқтаңдар: А) а) NaOH+HNO 3 = ә) Cu(OH) 2 +HCI= б) Cu(OH) 2 = в) Fe(OH) 2 = г) ....+.... =KOH+H 2 6 . Химиялық реакцияларды толықтырыңдар. Коэфициенттерін қойыңдар СаО+Н2О=................. К+.....= КОН+Н 2 ....+Н 2 О = Н3РО 4 Zn+H 2 O= ...+Н 2 Na 2 O+...= NaOH

10. 4г натрий гидроксидінің ерітіндісіне көмірқышқыл газын жібергенде түзілетін тұздың массасын анықтаңдар. а) К---К 2 О-

26 слайд
10. 4г натрий гидроксидінің ерітіндісіне көмірқышқыл газын жібергенде түзілетін тұздың массасын анықтаңдар. а) К---К 2 О---КОН 11. 200г сөндірілмеген әкке СаО оны сөндіруге қажетті мөлшерде су құйғанда түзілетін тұздың массасын анықтаңдар? ә) Са --- СаО --- Са(ОН) 2 --- СаС I 2 12. Мына сызба нұсқалар бойынша реакция теңдеулерін құрыңдар: б) Na --- Na 2 O --- NaOH --- Na 2 SO 4

26 слайд

10. 4г натрий гидроксидінің ерітіндісіне көмірқышқыл газын жібергенде түзілетін тұздың массасын анықтаңдар. а) К---К 2 О---КОН 11. 200г сөндірілмеген әкке СаО оны сөндіруге қажетті мөлшерде су құйғанда түзілетін тұздың массасын анықтаңдар? ә) Са --- СаО --- Са(ОН) 2 --- СаС I 2 12. Мына сызба нұсқалар бойынша реакция теңдеулерін құрыңдар: б) Na --- Na 2 O --- NaOH --- Na 2 SO 4

1 3. Белгісіз заттардың формуласын анықтаңдар, реакция теңдеулерін жазыңдар: С+х =СО 2 _________ 2а+х=2у_________________ СО 2

27 слайд
1 3. Белгісіз заттардың формуласын анықтаңдар, реакция теңдеулерін жазыңдар: С+х =СО 2 _________ 2а+х=2у_________________ СО 2 + z = H 2 CO 3 ______________ H 2 CO 3 +y=BaCO 3 +z__________ x-____________________ y-____________________ z-____________________

27 слайд

1 3. Белгісіз заттардың формуласын анықтаңдар, реакция теңдеулерін жазыңдар: С+х =СО 2 _________ 2а+х=2у_________________ СО 2 + z = H 2 CO 3 ______________ H 2 CO 3 +y=BaCO 3 +z__________ x-____________________ y-____________________ z-____________________

28 слайд

28 слайд

Халы қтың көбеюі және өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығының дамуы, болашақта қоршаған ортаның өзгеруінің басты проблемасы. Яғни ор

29 слайд
Халы қтың көбеюі және өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығының дамуы, болашақта қоршаған ортаның өзгеруінің басты проблемасы. Яғни ортаның ластануы жоғарылайды, табиғи ресурстар азаяды, көптеген табиғи бірлестіктер жасанды түрге ауыстырылуы әбден мүмкін. Келесі суретке назар аударып қоқыс неше жыл өмір сүретінін анықтайық.

29 слайд

Халы қтың көбеюі және өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығының дамуы, болашақта қоршаған ортаның өзгеруінің басты проблемасы. Яғни ортаның ластануы жоғарылайды, табиғи ресурстар азаяды, көптеген табиғи бірлестіктер жасанды түрге ауыстырылуы әбден мүмкін. Келесі суретке назар аударып қоқыс неше жыл өмір сүретінін анықтайық.

30 слайд

30 слайд

NO- азот (ІІ) оксиді найзағай жарқылдағанда пайда болады.Ол түссіз, суда өте аз еритін газ. Ауадағы оттекпен оңай тотығады:

31 слайд
NO- азот (ІІ) оксиді найзағай жарқылдағанда пайда болады.Ол түссіз, суда өте аз еритін газ. Ауадағы оттекпен оңай тотығады: 2NO+O2=2NO2 NO2-өткір иісті, тұншықтырғыш,қоңыр түсті,улы газ. NO2 автомовиль қозғалтқышы жұмыс істегенде түзіледі. NO2- адам қанын -дағы гемоглабинді азайтады,көзге зиянды әсер етеді.Өсімдіктерден алына-тын өнімнің түсімі төмендейді. Күкірт (ІV) оксиді, жанартау атқылағанда бөлініп шыққан зиянды SO2 газынан жақын маңдағы барлық тіршілік атаулының жойылып кеткені де белгілі. Ол аз мөлшерде ауаға тарағанның өзінде адамдар мен жан жануарлардың тыныс алу жолдарын тітіркендіреді,аллергиялық реакция байқалады. Өсімдіктерге де зиянды әсер ететіндіктен ауылшаруашылық өнімдерінің түсімі төмендейді.

31 слайд

NO- азот (ІІ) оксиді найзағай жарқылдағанда пайда болады.Ол түссіз, суда өте аз еритін газ. Ауадағы оттекпен оңай тотығады: 2NO+O2=2NO2 NO2-өткір иісті, тұншықтырғыш,қоңыр түсті,улы газ. NO2 автомовиль қозғалтқышы жұмыс істегенде түзіледі. NO2- адам қанын -дағы гемоглабинді азайтады,көзге зиянды әсер етеді.Өсімдіктерден алына-тын өнімнің түсімі төмендейді. Күкірт (ІV) оксиді, жанартау атқылағанда бөлініп шыққан зиянды SO2 газынан жақын маңдағы барлық тіршілік атаулының жойылып кеткені де белгілі. Ол аз мөлшерде ауаға тарағанның өзінде адамдар мен жан жануарлардың тыныс алу жолдарын тітіркендіреді,аллергиялық реакция байқалады. Өсімдіктерге де зиянды әсер ететіндіктен ауылшаруашылық өнімдерінің түсімі төмендейді.

32 слайд

32 слайд

Күкірт (ІV) оксиді, жанартау атқылағанда бөлініп шыққан зиянды SO2 газынан жақын маңдағы барлық тіршілік атаулының жойылып кет

33 слайд
Күкірт (ІV) оксиді, жанартау атқылағанда бөлініп шыққан зиянды SO2 газынан жақын маңдағы барлық тіршілік атаулының жойылып кеткені де белгілі. Ол аз мөлшерде ауаға тарағанның өзінде адамдар мен жан жануарлардың тыныс алу жолдарын тітіркендіреді,аллергиялық реакция байқалады. Өсімдіктерге де зиянды әсер ететіндіктен ауылшаруашылық өнімдерінің түсімі төмендейді.

33 слайд

Күкірт (ІV) оксиді, жанартау атқылағанда бөлініп шыққан зиянды SO2 газынан жақын маңдағы барлық тіршілік атаулының жойылып кеткені де белгілі. Ол аз мөлшерде ауаға тарағанның өзінде адамдар мен жан жануарлардың тыныс алу жолдарын тітіркендіреді,аллергиялық реакция байқалады. Өсімдіктерге де зиянды әсер ететіндіктен ауылшаруашылық өнімдерінің түсімі төмендейді.

Қосылыстардың құрамы Бейорганикалық заттардың кластары Оксидтер Қышқылдар Тұздар Негіздер Металл атомдары мен қышқыл

34 слайд
Қосылыстардың құрамы Бейорганикалық заттардың кластары Оксидтер Қышқылдар Тұздар Негіздер Металл атомдары мен қышқыл қалдықтары- нан тұрады. Металл атомынан және гидроксил топтары- нан тұрады. Біреуі оттек болып келетін екі элементтен тұрады. Сутек атомдарынан және қышқыл қалдық- тарынан тұрады.

34 слайд

Қосылыстардың құрамы Бейорганикалық заттардың кластары Оксидтер Қышқылдар Тұздар Негіздер Металл атомдары мен қышқыл қалдықтары- нан тұрады. Металл атомынан және гидроксил топтары- нан тұрады. Біреуі оттек болып келетін екі элементтен тұрады. Сутек атомдарынан және қышқыл қалдық- тарынан тұрады.

І топ 1.Негіздер дегеніміз не? ІІІ топ Негіздердің формуласын жазып,атын атаңдар?ІІ топ Судағы ерігіштігіне

35 слайд
І топ 1.Негіздер дегеніміз не? ІІІ топ Негіздердің формуласын жазып,атын атаңдар?ІІ топ Судағы ерігіштігіне қарай негіздер қалай жіктеледі?I. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ

35 слайд

І топ 1.Негіздер дегеніміз не? ІІІ топ Негіздердің формуласын жазып,атын атаңдар?ІІ топ Судағы ерігіштігіне қарай негіздер қалай жіктеледі?I. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ

Су -табиғат айнасы Су деген тіршіліктің қамы емес пе, Су деген табиғаттың жаны емес пе, Су жоқ жерде өмір жоқ, ол – ақиқат

36 слайд
Су -табиғат айнасы Су деген тіршіліктің қамы емес пе, Су деген табиғаттың жаны емес пе, Су жоқ жерде өмір жоқ, ол – ақиқат Күміс су қара жердің сәні емес пе?

36 слайд

Су -табиғат айнасы Су деген тіршіліктің қамы емес пе, Су деген табиғаттың жаны емес пе, Су жоқ жерде өмір жоқ, ол – ақиқат Күміс су қара жердің сәні емес пе?

Табиғат байлықтарының ішіндегі тіршілік атаулының өмірлік өзегі – таза ауа Болмасын ауа ешкімнің арман мұңы,

37 слайд
Табиғат байлықтарының ішіндегі тіршілік атаулының өмірлік өзегі – таза ауа Болмасын ауа ешкімнің арман мұңы, Ауадан артық ас жоқ жалғанда ұлы. Ойлашы кімге керек боламыз біз? Жұтудан таза ауаны қалған күні.

37 слайд

Табиғат байлықтарының ішіндегі тіршілік атаулының өмірлік өзегі – таза ауа Болмасын ауа ешкімнің арман мұңы, Ауадан артық ас жоқ жалғанда ұлы. Ойлашы кімге керек боламыз біз? Жұтудан таза ауаны қалған күні.

Табиғаттың тарылтпайық мөлдір кәусар тынысын, Пәк табиғат жүрегімніңтамылжыған жырысың Ей адамзат, қалай ғана қатігездік ж

38 слайд
Табиғаттың тарылтпайық мөлдір кәусар тынысын, Пәк табиғат жүрегімніңтамылжыған жырысың Ей адамзат, қалай ғана қатігездік жасайсың, Ол анаң ғой,ал сен кенже ұлысың. М. Мақатаев.

38 слайд

Табиғаттың тарылтпайық мөлдір кәусар тынысын, Пәк табиғат жүрегімніңтамылжыған жырысың Ей адамзат, қалай ғана қатігездік жасайсың, Ол анаң ғой,ал сен кенже ұлысың. М. Мақатаев.

4 Бағалау

39 слайд
4 Бағалау

39 слайд

4 Бағалау

Бағалау «Өте жақсы» «Жақсы» «Қанағаттанарлық»

40 слайд
Бағалау «Өте жақсы» «Жақсы» «Қанағаттанарлық»

40 слайд

Бағалау «Өте жақсы» «Жақсы» «Қанағаттанарлық»

Үйге тапсырма Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары Негіздер мен оксидтердің айырмашылығы

41 слайд
Үйге тапсырма Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары Негіздер мен оксидтердің айырмашылығы

41 слайд

Үйге тапсырма Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары Негіздер мен оксидтердің айырмашылығы