Материалдар / Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығы дамуы үшін алған білімдерін өмірде тиімді қолдануға үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
706
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жүсіпбекова Рыскүл Әубәкірқызы Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру арқылы функционалдық сауаттылықтарын арттыр

1 слайд
Жүсіпбекова Рыскүл Әубәкірқызы Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру арқылы функционалдық сауаттылықтарын арттыру

1 слайд

Жүсіпбекова Рыскүл Әубәкірқызы Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру арқылы функционалдық сауаттылықтарын арттыру

•Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау, болашақ мамандығына байланысты әрбір балаға тереңір

2 слайд
•Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау, болашақ мамандығына байланысты әрбір балаға тереңірек білім беру, білімді өзгермелі өмір жағдайларына пайдалана білу дағдысын қалыптастыру.

2 слайд

•Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау, болашақ мамандығына байланысты әрбір балаға тереңірек білім беру, білімді өзгермелі өмір жағдайларына пайдалана білу дағдысын қалыптастыру.

Функционалды сауаттылық» термині қашан пайда болды? •«Функционалды сауаттылық» термині 1957 ж. ЮНЕСКО «сауаттылық» және «мини

3 слайд
Функционалды сауаттылық» термині қашан пайда болды? •«Функционалды сауаттылық» термині 1957 ж. ЮНЕСКО «сауаттылық» және «минималды сауаттылық» түсініктерімен қатар енгізді. «Сауаттылық» және «минималды сауаттылық» түсініктерін қалай анықтайды? Сауаттылық – бұл оқу, жазу, санау және құжаттармен жұмыс дағдылары. Минималды сауаттылық – бұл қарапайым хабарламаларды оқу және жазу қабілеттілігі. Функционалды сауаттылық – бұл адамның социуммен өзара әрекеттестік жағдайында оқу мен жазу дағдыларын пайдалана алу қабілеті (банкте есепшот ресімдеу, нұсқаулықты оқу, кері байланыс сауалнамасын толтыру және т.б.),

3 слайд

Функционалды сауаттылық» термині қашан пайда болды? •«Функционалды сауаттылық» термині 1957 ж. ЮНЕСКО «сауаттылық» және «минималды сауаттылық» түсініктерімен қатар енгізді. «Сауаттылық» және «минималды сауаттылық» түсініктерін қалай анықтайды? Сауаттылық – бұл оқу, жазу, санау және құжаттармен жұмыс дағдылары. Минималды сауаттылық – бұл қарапайым хабарламаларды оқу және жазу қабілеттілігі. Функционалды сауаттылық – бұл адамның социуммен өзара әрекеттестік жағдайында оқу мен жазу дағдыларын пайдалана алу қабілеті (банкте есепшот ресімдеу, нұсқаулықты оқу, кері байланыс сауалнамасын толтыру және т.б.),

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы дегеніміз – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыны

4 слайд
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы дегеніміз – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, өкез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету,   яғни, оқушылардың мектепте алған білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету.

4 слайд

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы дегеніміз – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, өкез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету,   яғни, оқушылардың мектепте алған білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету.

Қазақ тілі пәнінде функционалдық сауаттылықты арттыру Болашақ азамат өз ұлтының асыл мұрасымен сусындау арқылы туған халқының

5 слайд
Қазақ тілі пәнінде функционалдық сауаттылықты арттыру Болашақ азамат өз ұлтының асыл мұрасымен сусындау арқылы туған халқының тарихымен, мәдениетімен жете танысып, білімін кеңейтеді. Қазақ тілінің грамматикасын терең меңгерген оқушы, қоғамның кез келген саласында қиналмай жұмыс істеп, өзінің функционалды сауаттылығын көрсете алады

5 слайд

Қазақ тілі пәнінде функционалдық сауаттылықты арттыру Болашақ азамат өз ұлтының асыл мұрасымен сусындау арқылы туған халқының тарихымен, мәдениетімен жете танысып, білімін кеңейтеді. Қазақ тілінің грамматикасын терең меңгерген оқушы, қоғамның кез келген саласында қиналмай жұмыс істеп, өзінің функционалды сауаттылығын көрсете алады

тыңдалым айтылым оқылым «Қазақ тілі» пәні бойынша (мақсат-міндеттері, мазмұны, құрылымы) Түйінді дағдылар жазылым О қ у ш ы л

6 слайд
тыңдалым айтылым оқылым «Қазақ тілі» пәні бойынша (мақсат-міндеттері, мазмұны, құрылымы) Түйінді дағдылар жазылым О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

6 слайд

тыңдалым айтылым оқылым «Қазақ тілі» пәні бойынша (мақсат-міндеттері, мазмұны, құрылымы) Түйінді дағдылар жазылым О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

Жазылым Оқылым Тыңдалым және айтылым дамыту арқылы тіл туралы бастапқы білімді меңгертуге және оны күнделікті өмірде қолдануғ

7 слайд
Жазылым Оқылым Тыңдалым және айтылым дамыту арқылы тіл туралы бастапқы білімді меңгертуге және оны күнделікті өмірде қолдануға мүмкіндік жасау «Қазақ тілі» пәнін оқыту мақсаты О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

7 слайд

Жазылым Оқылым Тыңдалым және айтылым дамыту арқылы тіл туралы бастапқы білімді меңгертуге және оны күнделікті өмірде қолдануға мүмкіндік жасау «Қазақ тілі» пәнін оқыту мақсаты О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

Оқушылардың тыңдалым және айтылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері тыңдауға, мазмұнын түсінуге түрлі стилдег

8 слайд
Оқушылардың тыңдалым және айтылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері тыңдауға, мазмұнын түсінуге түрлі стилдегі мәтіндерді ұсыну; мәтінді қайталап тыңдау, негізгі ойды анықтау; тыңдалған мәтін бойынша сұрақтар қою; мәтін бойынша жоспар құру; тыңдалған мәтіннің белгілі бір бөлігін өз сөзімен айтып беру; мәтіннің мазмұны бойынша қарама-қарсы пікір айту, дәлелдеу; мәтінді өз қиялымен өзгертіп аяқтау; мәтіндегі оқиғаларды, іс-әрекеттерді салыстыра талдай алу; ұсынылған тақырып бойынша сұхбат алу немесе сұхбат беру және нәтижесі бойынша ауызша есеп беру; жоспарланған тақырыптар бойынша пікірталас ұйымдастыру; жұпта ым-ишараны пайдаланып, оқиғаны жазуға дайындалу (мысалы, «Бағытталған оқу» және «Бағытталған жазу»); берілген тақырып бойынша диалог құрастыру. О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

8 слайд

Оқушылардың тыңдалым және айтылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері тыңдауға, мазмұнын түсінуге түрлі стилдегі мәтіндерді ұсыну; мәтінді қайталап тыңдау, негізгі ойды анықтау; тыңдалған мәтін бойынша сұрақтар қою; мәтін бойынша жоспар құру; тыңдалған мәтіннің белгілі бір бөлігін өз сөзімен айтып беру; мәтіннің мазмұны бойынша қарама-қарсы пікір айту, дәлелдеу; мәтінді өз қиялымен өзгертіп аяқтау; мәтіндегі оқиғаларды, іс-әрекеттерді салыстыра талдай алу; ұсынылған тақырып бойынша сұхбат алу немесе сұхбат беру және нәтижесі бойынша ауызша есеп беру; жоспарланған тақырыптар бойынша пікірталас ұйымдастыру; жұпта ым-ишараны пайдаланып, оқиғаны жазуға дайындалу (мысалы, «Бағытталған оқу» және «Бағытталған жазу»); берілген тақырып бойынша диалог құрастыру. О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

көз жүгірте, шолу жасай отырып оқу; мәтіннің тақырыбы мен бастапқы бөлігіне сүйене отырып, оқиғаның дамуын болжау; мәтіннің

9 слайд
көз жүгірте, шолу жасай отырып оқу; мәтіннің тақырыбы мен бастапқы бөлігіне сүйене отырып, оқиғаның дамуын болжау; мәтіннің негізгі ойы мен бөліктерін анықтай отырып оқу; ақпаратты табу үшін оқу, қызығып оқу және өз көзқарасын айту үшін оқу, мәтінге ауызша және жазбаша шолу жасау; әдебиетпен жұмыс (сұхбатқа сұрақтар мен жауаптар дайындау). интернет ресурстарымен жұмыс (тақырып мазмұны бойынша презентациялар, жобалар дайындау). Оқушылардың оқылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

9 слайд

көз жүгірте, шолу жасай отырып оқу; мәтіннің тақырыбы мен бастапқы бөлігіне сүйене отырып, оқиғаның дамуын болжау; мәтіннің негізгі ойы мен бөліктерін анықтай отырып оқу; ақпаратты табу үшін оқу, қызығып оқу және өз көзқарасын айту үшін оқу, мәтінге ауызша және жазбаша шолу жасау; әдебиетпен жұмыс (сұхбатқа сұрақтар мен жауаптар дайындау). интернет ресурстарымен жұмыс (тақырып мазмұны бойынша презентациялар, жобалар дайындау). Оқушылардың оқылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

Оқушылардың жазылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері оқушыларға таныс ертегі, әңгіме, өлеңдердің қысқаша маз

10 слайд
Оқушылардың жазылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері оқушыларға таныс ертегі, әңгіме, өлеңдердің қысқаша мазмұнын жазу; сөздердің орфографиясын меңгертуге арналған тапсырмалар; газет-журналдарға шағын хабарлама/мақала жазу; белгілі оқиғаны өз ойынша өзгертіп аяқтау; әдеби шығарма мәтініндегі оқиғаны өз көзқарасымен өзгертіп аяқтау; тілдік тақырыптар аясында шағырмашылық тапсырмалар (ребус, пиктограмма, сөзжұмбақ, сәйкестендіру және толықтыру тест тапсырмалары, т.с.с.) құрастыру; ақпаратты суреттер мен сызбалар, белгілер, пиктограммалар арқылы беру; жазылуы қиын сөздер мен сөз тіркестерінен сөздік құрастыру; сұхбатқа жазбаша сұрақтар дайындау. О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

10 слайд

Оқушылардың жазылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері оқушыларға таныс ертегі, әңгіме, өлеңдердің қысқаша мазмұнын жазу; сөздердің орфографиясын меңгертуге арналған тапсырмалар; газет-журналдарға шағын хабарлама/мақала жазу; белгілі оқиғаны өз ойынша өзгертіп аяқтау; әдеби шығарма мәтініндегі оқиғаны өз көзқарасымен өзгертіп аяқтау; тілдік тақырыптар аясында шағырмашылық тапсырмалар (ребус, пиктограмма, сөзжұмбақ, сәйкестендіру және толықтыру тест тапсырмалары, т.с.с.) құрастыру; ақпаратты суреттер мен сызбалар, белгілер, пиктограммалар арқылы беру; жазылуы қиын сөздер мен сөз тіркестерінен сөздік құрастыру; сұхбатқа жазбаша сұрақтар дайындау. О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

т ы ң д а л ы м о қ ы л ы м а й т ы л ы м ж а з ы л ы м Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері

11 слайд
т ы ң д а л ы м о қ ы л ы м а й т ы л ы м ж а з ы л ы м Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері

11 слайд

т ы ң д а л ы м о қ ы л ы м а й т ы л ы м ж а з ы л ы м Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері

Оқылым оқу тапсырмасы Айтылым оқу тапсырмасы Тыңдалым оқу тапсырмасы Жазылым оқу тапсырмасы Оқу мақсатына жетудің құралдары

12 слайд
Оқылым оқу тапсырмасы Айтылым оқу тапсырмасы Тыңдалым оқу тапсырмасы Жазылым оқу тапсырмасы Оқу мақсатына жетудің құралдары О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

12 слайд

Оқылым оқу тапсырмасы Айтылым оқу тапсырмасы Тыңдалым оқу тапсырмасы Жазылым оқу тапсырмасы Оқу мақсатына жетудің құралдары О қ у ш ы л а р д ы ң ф у н к ц и о н а л д ы қ с а у а т т ы л ы ғ ы н қ а л ы п т а с т ы р у қ а ғ и д а с ы

Пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатындағы «ортақ тақырыптар» Саяхат Менің отбасым және достарым Менің мектебім Мен

13 слайд
Пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатындағы «ортақ тақырыптар» Саяхат Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Өзім туралы О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а ғ и д а с ы

13 слайд

Пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатындағы «ортақ тақырыптар» Саяхат Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Өзім туралы О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а ғ и д а с ы

О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а

14 слайд
О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а ғ и д а с ы Пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатындағы «ортақ тақырыптар»

14 слайд

О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а ғ и д а с ы Пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатындағы «ортақ тақырыптар»

О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а

15 слайд
О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а ғ и д а с ы Пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатындағы «ортақ тақырыптар»

15 слайд

О р т а қ т а қ ы р ы п т а р а я с ы н д а п ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с т ы ж ү з е г е а с ы р у қ а ғ и д а с ы Пәнаралық байланысты жүзеге асыру мақсатындағы «ортақ тақырыптар»

Дамыта оқыту Интеллектуалдық дамуы (оқу әрекеті арқылы) Іскерлігі (дағдылар қалыптастыру арқылы) Рухани тәрбиесі (өз халқы

16 слайд
Дамыта оқыту Интеллектуалдық дамуы (оқу әрекеті арқылы) Іскерлігі (дағдылар қалыптастыру арқылы) Рухани тәрбиесі (өз халқының мәдениетінің иесі, басқа мәдениеттер құндылығын түсіну) Адамгершілік- этикалық тәрбиесі (балалар ұжымындағы еңбек қарым-қатынасы) О қ у ә р е к е т ін қ а л ы п т а с т ы р у д ы о қ у ш ы д а м у ы н ы ң б а с т ы ш а р т ы р е т ін д е қ а р а с т ы р а т ы н д а м ы т а о қ ы т у қ а ғ и д а с ы

16 слайд

Дамыта оқыту Интеллектуалдық дамуы (оқу әрекеті арқылы) Іскерлігі (дағдылар қалыптастыру арқылы) Рухани тәрбиесі (өз халқының мәдениетінің иесі, басқа мәдениеттер құндылығын түсіну) Адамгершілік- этикалық тәрбиесі (балалар ұжымындағы еңбек қарым-қатынасы) О қ у ә р е к е т ін қ а л ы п т а с т ы р у д ы о қ у ш ы д а м у ы н ы ң б а с т ы ш а р т ы р е т ін д е қ а р а с т ы р а т ы н д а м ы т а о қ ы т у қ а ғ и д а с ы

Оқу әркетінің мазмұны Оқу тапсырмалары білу түсіну қолдану талдау құрастыру бағалау О қ у ә р е к е т ін қ а л ы п т а с т ы

17 слайд
Оқу әркетінің мазмұны Оқу тапсырмалары білу түсіну қолдану талдау құрастыру бағалау О қ у ә р е к е т ін қ а л ы п т а с т ы р у д ы о қ у ш ы д а м у ы н ы ң б а с т ы ш а р т ы р е т ін д е қ а р а с т ы р а т ы н д а м ы т а о қ ы т у қ а ғ и д а с ы

17 слайд

Оқу әркетінің мазмұны Оқу тапсырмалары білу түсіну қолдану талдау құрастыру бағалау О қ у ә р е к е т ін қ а л ы п т а с т ы р у д ы о қ у ш ы д а м у ы н ы ң б а с т ы ш а р т ы р е т ін д е қ а р а с т ы р а т ы н д а м ы т а о қ ы т у қ а ғ и д а с ы

Бағалау түрлері, өзін-өзі бағалау

18 слайд
Бағалау түрлері, өзін-өзі бағалау

18 слайд

Бағалау түрлері, өзін-өзі бағалау

қимыл танымдық “Қазақ тілі” пәнінің құрылымдық-мазмұндық болмысында әлеуметтік қ

19 слайд
қимыл танымдық “Қазақ тілі” пәнінің құрылымдық-мазмұндық болмысында әлеуметтік қатысымдық белсенділіктерді арттыру көзделеді О қ у ш ы л а р д ы ң қ и м ы л д ы қ , ә л е у м е т т ік , т а н ы м д ы қ , қ а т ы с ы м д ы қ б е л с е н д іл іг ін ж ә н е ө з б е т т е р ім е н ж ұ м ы с іс т е у б іл ік т е р ін д а м ы т у қ а ғ и д а с ы

19 слайд

қимыл танымдық “Қазақ тілі” пәнінің құрылымдық-мазмұндық болмысында әлеуметтік қатысымдық белсенділіктерді арттыру көзделеді О қ у ш ы л а р д ы ң қ и м ы л д ы қ , ә л е у м е т т ік , т а н ы м д ы қ , қ а т ы с ы м д ы қ б е л с е н д іл іг ін ж ә н е ө з б е т т е р ім е н ж ұ м ы с іс т е у б іл ік т е р ін д а м ы т у қ а ғ и д а с ы

Оқушылардың қимыл белсенділігін арттыру жолдары •оқушының түсінбеген жерінен орнынан тұрып, екінші оқушыдан еркін сұрауы; •ж

20 слайд
Оқушылардың қимыл белсенділігін арттыру жолдары •оқушының түсінбеген жерінен орнынан тұрып, екінші оқушыдан еркін сұрауы; •жақсы оқитын оқушының өз тобындағы нашар оқитын оқушыға үйретуі; •оқушылардың өз топтарында тапсырма бойынша бір-бірімен сөйлесіп, ақылдасып отыруы; •олардың тапсырманы орындап болғаннан кейін өзара тексерісуі. Оқушылардың әлеуметтік белсенділігін арттыру жолдары •өзара оқушы-оқушы не мұғалім-оқушы, оқушы-мұғалім түрінде бір-біріне сұрақтар беруі; •сабақта өзара пікірлесіп отыруы; •қарсы топ оқушыларының қиын сұрақтарға жауап беру еркіндігінің болуы. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары: •қарсы топтың пікіріне өзіндік көзқарасын білдіруі; •келіспеген жағдайда өзінің көзқарасын дәлелдеуі; •өз тобындағы жолдастарының сөзіне қосылатындығы жөнінде өз пікірін білдіруі. Оқушылардың қатысымдық белсенділігін арттыру жолдары •сабақ барысында оқушылардың бір-бірімен еркін тілдік қатынаста болуы; •жауаптарын бірге жоспарлауы; •сөйлейтін сөздерін нақты әрі қысқа жеткізуі; •айтар ойларын әсерлі бере білуі; •сөйлеушінің жаргон, диалект сөздерден таза болуы.

20 слайд

Оқушылардың қимыл белсенділігін арттыру жолдары •оқушының түсінбеген жерінен орнынан тұрып, екінші оқушыдан еркін сұрауы; •жақсы оқитын оқушының өз тобындағы нашар оқитын оқушыға үйретуі; •оқушылардың өз топтарында тапсырма бойынша бір-бірімен сөйлесіп, ақылдасып отыруы; •олардың тапсырманы орындап болғаннан кейін өзара тексерісуі. Оқушылардың әлеуметтік белсенділігін арттыру жолдары •өзара оқушы-оқушы не мұғалім-оқушы, оқушы-мұғалім түрінде бір-біріне сұрақтар беруі; •сабақта өзара пікірлесіп отыруы; •қарсы топ оқушыларының қиын сұрақтарға жауап беру еркіндігінің болуы. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары: •қарсы топтың пікіріне өзіндік көзқарасын білдіруі; •келіспеген жағдайда өзінің көзқарасын дәлелдеуі; •өз тобындағы жолдастарының сөзіне қосылатындығы жөнінде өз пікірін білдіруі. Оқушылардың қатысымдық белсенділігін арттыру жолдары •сабақ барысында оқушылардың бір-бірімен еркін тілдік қатынаста болуы; •жауаптарын бірге жоспарлауы; •сөйлейтін сөздерін нақты әрі қысқа жеткізуі; •айтар ойларын әсерлі бере білуі; •сөйлеушінің жаргон, диалект сөздерден таза болуы.

«Қазақ тілі» пәні оқу мен оқыту төмендегі жұмыс түрлері арқылы жүзеге асырылады бірлескен жұмыстар (жұптық, топтық, бүкіл сыны

21 слайд
«Қазақ тілі» пәні оқу мен оқыту төмендегі жұмыс түрлері арқылы жүзеге асырылады бірлескен жұмыстар (жұптық, топтық, бүкіл сыныппен) жеке және бірлескен ізденіс пен зерттеу жұмыстары жағдаяттық және рөлдік ойындар ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс жасау (кітап, интернет, құжаттар, мұражай) шығармашылық жұмыстар

21 слайд

«Қазақ тілі» пәні оқу мен оқыту төмендегі жұмыс түрлері арқылы жүзеге асырылады бірлескен жұмыстар (жұптық, топтық, бүкіл сыныппен) жеке және бірлескен ізденіс пен зерттеу жұмыстары жағдаяттық және рөлдік ойындар ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс жасау (кітап, интернет, құжаттар, мұражай) шығармашылық жұмыстар

Зерттеу әрекеті тапсырмалары

22 слайд
Зерттеу әрекеті тапсырмалары

22 слайд

Зерттеу әрекеті тапсырмалары

Шығармашылық тапсырмалары

23 слайд
Шығармашылық тапсырмалары

23 слайд

Шығармашылық тапсырмалары

«Қазақ тілі» пәнінің құрылымдық- мазмұндық болмысы мен сапасы КОММУНИКАТИВТІ ОҚЫТУ ҰСТАНЫМЫ (тыңдалым/айтылым, оқылым,

24 слайд
«Қазақ тілі» пәнінің құрылымдық- мазмұндық болмысы мен сапасы КОММУНИКАТИВТІ ОҚЫТУ ҰСТАНЫМЫ (тыңдалым/айтылым, оқылым, жазылым) ОҚУ МАҚСАТТАР ЖҮЙЕСІ (күтілетін нәтижеге бағдарланған, спиралді қағидаты) ИНТЕГРАЦИЯ (мазмұн, оқыту үдерісі, ортақ тақырыптар) ОҚУ ҮДЕРІСІ (оқушы әрекетінің басымдылығы, зерттеу әрекеті, шығармашылық әрекеттері) оқу тапсырмалары Тілдік және сөйлеу материалдары Өздік, жұптық, топтық т.б. жұмыс түрлері Жаңартылған білім мазмұнына сәйкестігі

24 слайд

«Қазақ тілі» пәнінің құрылымдық- мазмұндық болмысы мен сапасы КОММУНИКАТИВТІ ОҚЫТУ ҰСТАНЫМЫ (тыңдалым/айтылым, оқылым, жазылым) ОҚУ МАҚСАТТАР ЖҮЙЕСІ (күтілетін нәтижеге бағдарланған, спиралді қағидаты) ИНТЕГРАЦИЯ (мазмұн, оқыту үдерісі, ортақ тақырыптар) ОҚУ ҮДЕРІСІ (оқушы әрекетінің басымдылығы, зерттеу әрекеті, шығармашылық әрекеттері) оқу тапсырмалары Тілдік және сөйлеу материалдары Өздік, жұптық, топтық т.б. жұмыс түрлері Жаңартылған білім мазмұнына сәйкестігі

Назар қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

25 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

25 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға рақмет!