“Оқушылардың оқу мен жазу сауаттылығын жетілдіру” тақырбында мұғалімнің кәсіби білімін жетілдіру жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы
Жамбыл ауданы
СЕЕ Қ.Әбсәметов атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып пәні мұғалімі
Досмуратова Гаухар Шакизадаевна
1 слайд
Алматы облысы Жамбыл ауданы СЕЕ Қ.Әбсәметов атындағы орта мектебі Бастауыш сынып пәні мұғалімі Досмуратова Гаухар Шакизадаевна
2 слайд
1 бағыт. Нормативтік оқу құжаттарымен жұмыс
Нормативтік оқу құжаттарымен танысу: әдістемелік нұсқау хат, пән бойынша оқу
бағдарламалары, «Білім туралы Заң», Сынып жетекшісі жұмымысың әдістемесі
2 бағыт. Әдістемелік білімін жетілдіру
.Педагогикалық технологияларды зерттеу: оқушылардың оқу мен жазу
сауаттылығын жеттілдіру бойынша әдістерді оқып үйрену..
. Педагогикалық технологияларың теориясын, философиялық ғылыми
тұжырымдамасын меңгеру іс шараларына қатысу: коучинг, мектепішілік курс
«Тәжірибедегі рефлексия», семинар, ашық сабақтар, конференциялар, өз-ара
сабақтарға қатысу
3-бағыт. Пәндердің мазмұны бойынша теориялық білімін жетілдіру
оқу мен жазу сауаттылығын қалыптастыру жолдары
мәселе есептерді тиімді шығару жолдары
4-бағыт. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудағы
психологиялық қолдау
Күйзелісті төмендетуге арналған жаттығулар
Психологиялық сергіту жаттығулары
2 слайд
1 бағыт. Нормативтік оқу құжаттарымен жұмыс Нормативтік оқу құжаттарымен танысу: әдістемелік нұсқау хат, пән бойынша оқу бағдарламалары, «Білім туралы Заң», Сынып жетекшісі жұмымысың әдістемесі 2 бағыт. Әдістемелік білімін жетілдіру .Педагогикалық технологияларды зерттеу: оқушылардың оқу мен жазу сауаттылығын жеттілдіру бойынша әдістерді оқып үйрену.. . Педагогикалық технологияларың теориясын, философиялық ғылыми тұжырымдамасын меңгеру іс шараларына қатысу: коучинг, мектепішілік курс «Тәжірибедегі рефлексия», семинар, ашық сабақтар, конференциялар, өз-ара сабақтарға қатысу 3-бағыт. Пәндердің мазмұны бойынша теориялық білімін жетілдіру оқу мен жазу сауаттылығын қалыптастыру жолдары мәселе есептерді тиімді шығару жолдары 4-бағыт. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудағы психологиялық қолдау Күйзелісті төмендетуге арналған жаттығулар Психологиялық сергіту жаттығулары
3 слайд
Мектепішілік “тәжірибедегі рефлексия “ КУРС ТЫҢДАУШЫСЫ РЕТІНДЕ 7 МОДУЛЬ
ТУРАЛЫ АҚПАРАТ АЛДЫМ. Б іл ім беру
м ен біл ім
ал удағы
ж аң а
тәсіл дер
Сыни
тұрғыдан
ойлауға
үйрету
Білім беруде
АКТ
пайдалану
О қы ту үш ін
бағалау
ж әне оқуды
бағалау
Т алантты ж ән е дары нды балаларды оқы ту
О
қуш
ы
лар
ды
ң жас
ерекш
елікте
ріне сәйкес
білім беру
Б іл ім берудегі басқ ару ж ән е к өш басш ы л ы қСабақ беру
әдіс-
тәсілдерін
өзгертуге
С ы ни
тұрғы дан
ойлауға
тапсы рм алар
дайы ндау
С абағы м
ды
түрл ен ді
рем ін
Өзара
бағалауды
үйрету
Ж ас- ерекш елігіне карап деңгейлік тапсы рм алар беру
Д ары нды
балаларды
аны қтау
Ә ріптестердің
ж әне
оқуш ы лар
арасы нда
көш басш ы
болу Зерттеу сабағы:
Мәселе есептерді
шығаруда
“ Зигзаг”
стратегясының
тиімділігіТізбектелген сабақтар топтамасы:
әдебиеттік оқу( Данышпан үкілер)
мәтінмен жұмыс жолын үйрендім
“ Екі жұлдыз, бір
ұсыныс”
“ Бағдаршам”
“ Білім ағашы”
“ Бес бармақ”Коучинг:
“Критериалд
ы
бағалаудың
тиіділігі”
Өз-ара
сабаққа
қатысу : 4а,
3в, 2ә, 3а, 3ә
3 слайд
Мектепішілік “тәжірибедегі рефлексия “ КУРС ТЫҢДАУШЫСЫ РЕТІНДЕ 7 МОДУЛЬ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ АЛДЫМ. Б іл ім беру м ен біл ім ал удағы ж аң а тәсіл дер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Білім беруде АКТ пайдалану О қы ту үш ін бағалау ж әне оқуды бағалау Т алантты ж ән е дары нды балаларды оқы ту О қуш ы лар ды ң жас ерекш елікте ріне сәйкес білім беру Б іл ім берудегі басқ ару ж ән е к өш басш ы л ы қСабақ беру әдіс- тәсілдерін өзгертуге С ы ни тұрғы дан ойлауға тапсы рм алар дайы ндау С абағы м ды түрл ен ді рем ін Өзара бағалауды үйрету Ж ас- ерекш елігіне карап деңгейлік тапсы рм алар беру Д ары нды балаларды аны қтау Ә ріптестердің ж әне оқуш ы лар арасы нда көш басш ы болу Зерттеу сабағы: Мәселе есептерді шығаруда “ Зигзаг” стратегясының тиімділігіТізбектелген сабақтар топтамасы: әдебиеттік оқу( Данышпан үкілер) мәтінмен жұмыс жолын үйрендім “ Екі жұлдыз, бір ұсыныс” “ Бағдаршам” “ Білім ағашы” “ Бес бармақ”Коучинг: “Критериалд ы бағалаудың тиіділігі” Өз-ара сабаққа қатысу : 4а, 3в, 2ә, 3а, 3ә
4 слайд
Нәтиже
Ой
толғаныс
Мағынаны
тануҚызығушылығын
оятуСын тұрғысынан
ойлау : Тиімді
әдістері: Тиімді
әдістері:
4 слайд
Нәтиже Ой толғаныс Мағынаны тануҚызығушылығын оятуСын тұрғысынан ойлау : Тиімді әдістері: Тиімді әдістері:
5 слайд
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН
ВЕЕР »
Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар
жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.
« Данышпан үкілер »
•
Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері.
Мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретте жазыңыз.Мәтіннен сіз
күтпеген, сіздің бұрынғы ұғымдарыңызға қарсы тұрған ақпаратты табыңыз.Сізге жаңалық болған
ақпаратты жазыңыз.
•
Маңызды өмірлік даналық.
Мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз.
•
Таныс және таныс емес.
Мәтіннен сізге алдында таныс болған және мүлдем таныс емес ақпаратты табыңыз.
•
Иллюстрациялық бейнелеу.
« Домино»
Қағаз қиындылары домино пішіндес қиылып, ортасынан қаламмен сызылады. Топтағы бірінші оқушы оң
жақ бөлігіне сұрақ жазады, келесі оқушы келесі домино парақшасының сол жағына сол сұрақтың жауабын
жазып, оң жағына өз сұрағын береді, тиісінше келесі оқушы өз доминосына осындай жазба қалдырады.
Барлық топ өз доминоларын жасап болған соң, араластырып, көршілес топқа домино қиындыларын
құрастыруға ұсынады. Әрі жылдам, әрі дұрыс құрастырған топ жеңіске жетеді.
5 слайд
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ВЕЕР » Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады. « Данышпан үкілер » • Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері. Мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретте жазыңыз.Мәтіннен сіз күтпеген, сіздің бұрынғы ұғымдарыңызға қарсы тұрған ақпаратты табыңыз.Сізге жаңалық болған ақпаратты жазыңыз. • Маңызды өмірлік даналық. Мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз. • Таныс және таныс емес. Мәтіннен сізге алдында таныс болған және мүлдем таныс емес ақпаратты табыңыз. • Иллюстрациялық бейнелеу. « Домино» Қағаз қиындылары домино пішіндес қиылып, ортасынан қаламмен сызылады. Топтағы бірінші оқушы оң жақ бөлігіне сұрақ жазады, келесі оқушы келесі домино парақшасының сол жағына сол сұрақтың жауабын жазып, оң жағына өз сұрағын береді, тиісінше келесі оқушы өз доминосына осындай жазба қалдырады. Барлық топ өз доминоларын жасап болған соң, араластырып, көршілес топқа домино қиындыларын құрастыруға ұсынады. Әрі жылдам, әрі дұрыс құрастырған топ жеңіске жетеді.
6 слайд
2 “б” сыныбында 24 оқушы, оның нормадан жоғары -5
оқушы, нормаға сай -13 оқушы, нормадан төмен -6
оқушы оқиды. Жазу машығы: өте жақсы қалыптасқан
-4 оқушыда, талапқа сай емес – 4 оқушы жазады. Сабақт арымда
т апсырмаларды ж үйелі беремін.
Тапсырмалар орындауда оқуш ылардың
мұғалімге т әуелділікт ерін азайт ып,
т әуелсіз, ойларын аш ық айт ып, өз
пікірлерін дәлелдер келт іре от ырып қорғай
алат ын ж еке т ұлғаның қалыпт асуына
ықпал ж асаймын.
6 слайд
2 “б” сыныбында 24 оқушы, оның нормадан жоғары -5 оқушы, нормаға сай -13 оқушы, нормадан төмен -6 оқушы оқиды. Жазу машығы: өте жақсы қалыптасқан -4 оқушыда, талапқа сай емес – 4 оқушы жазады. Сабақт арымда т апсырмаларды ж үйелі беремін. Тапсырмалар орындауда оқуш ылардың мұғалімге т әуелділікт ерін азайт ып, т әуелсіз, ойларын аш ық айт ып, өз пікірлерін дәлелдер келт іре от ырып қорғай алат ын ж еке т ұлғаның қалыпт асуына ықпал ж асаймын.