Оқыту әдістемесі және сабақ жоспарын әзірлеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қош келдіңіздер!
1 слайд
Қош келдіңіздер!
2 слайд
Оқыту әдістемесі және сабақ
жоспарын әзірлеу
Мектеп тренері: Айсұлу Қараманова
2 слайд
Оқыту әдістемесі және сабақ жоспарын әзірлеу Мектеп тренері: Айсұлу Қараманова
3 слайд
Мақсат:
Тыңдаушылар оқытуды жоспарлау
әдістемесін талдайды, сабақ
жоспарын әзірлеу алгоритмін
құрастырады.
3 слайд
Мақсат: Тыңдаушылар оқытуды жоспарлау әдістемесін талдайды, сабақ жоспарын әзірлеу алгоритмін құрастырады.
4 слайд
Тақырып бойынша
қандай сұрақтарға
жауап алғыңыз
келеді?
4 слайд
Тақырып бойынша қандай сұрақтарға жауап алғыңыз келеді?
5 слайд
Ж
ОСПАРЛАУ
Д
ЕГЕНІМ
ІЗ НЕ?
5 слайд
Ж ОСПАРЛАУ Д ЕГЕНІМ ІЗ НЕ?
6 слайд
Эмоциялық
ОҚЫТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ АСПЕКТІЛЕРІ
Оқушыларды оқуға
ынталандыру мақсатында
жағымды атмосфера құру
Әлеуметтік
Танымдық
Пәннің академиялық,
теориялық негізгі
концепциясын меңгерту
Өзара әрекеттестік арқылы
бірлескен оқу ортасын
қалыптастыру
6 слайд
Эмоциялық ОҚЫТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ АСПЕКТІЛЕРІ Оқушыларды оқуға ынталандыру мақсатында жағымды атмосфера құру Әлеуметтік Танымдық Пәннің академиялық, теориялық негізгі концепциясын меңгерту Өзара әрекеттестік арқылы бірлескен оқу ортасын қалыптастыру
7 слайд
«Сұрақтар бекеті» QS
1-бекет: Өзіңіз оқытатын сабаққа деген көзқарасыңыз
қандай? Сіздің пәніңізді меңгеруге оқушылар қаншалықты
ынталандырылған?
2-бекет: Сіздің пәніңіз бойынша оқушылардың үлгерімі
қандай? Оқушылар үлгерімдерінің арасында қаншалықты
айырмашылық бар?
3-бекет: Осы тақырып бойынша оқушылардың тәжірибесі
мол ма? Сіздің оқушыларыңыз оқыту мен оқудағы қандай
әдіс-тәсілдермен таныс?
4-бекет: Оқушыларыңыз оқытудың қандай стилін ұнатады?
Оқытуда қандай кедергілер бар және оларды қалай жеңесіз?
7 слайд
«Сұрақтар бекеті» QS 1-бекет: Өзіңіз оқытатын сабаққа деген көзқарасыңыз қандай? Сіздің пәніңізді меңгеруге оқушылар қаншалықты ынталандырылған? 2-бекет: Сіздің пәніңіз бойынша оқушылардың үлгерімі қандай? Оқушылар үлгерімдерінің арасында қаншалықты айырмашылық бар? 3-бекет: Осы тақырып бойынша оқушылардың тәжірибесі мол ма? Сіздің оқушыларыңыз оқыту мен оқудағы қандай әдіс-тәсілдермен таныс? 4-бекет: Оқушыларыңыз оқытудың қандай стилін ұнатады? Оқытуда қандай кедергілер бар және оларды қалай жеңесіз?
8 слайд
Тақырып бойынша алдында алған
білімі бар оқушылар
Ынталандырылған
оқушылар
Осы тақырып
бойынша білім жоқ
оқушылар
Ынталандырылмаған
оқушылар
Үлгерімі жоғары
оқушылар
Үлгерімі төмен
оқушылар
ЖЕКЕЛЕГЕН ОҚУШЫЛАР НЕМЕСЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОПТАРЫН БЕЛГІЛЕУ
8 слайд
Тақырып бойынша алдында алған білімі бар оқушылар Ынталандырылған оқушылар Осы тақырып бойынша білім жоқ оқушылар Ынталандырылмаған оқушылар Үлгерімі жоғары оқушылар Үлгерімі төмен оқушылар ЖЕКЕЛЕГЕН ОҚУШЫЛАР НЕМЕСЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОПТАРЫН БЕЛГІЛЕУ
9 слайд
«Орта мерзімді жоспар құру»
ресурсымен жұмыс
(жеке оқылым)
9 слайд
«Орта мерзімді жоспар құру» ресурсымен жұмыс (жеке оқылым)
10 слайд
10 слайд
11 слайд
ОҚУ СТИЛЬДЕРІ / СТИЛИ ОБУЧЕНИЯ /
LEARNING STYLES
Бұл тәсілдер арқылы адамдар үйренеді.
Алғаш рет оқу стильдері термині 1970-жылдары
пайда болды, қазіргі таңда оқу стильдерінің
көптеген жіктеулері бар.
Барлығына бірдей жарамды стиль болмайды деп
есептеледі, себебі адамдар қандай да бір
жағдайларға қарай түрлі оқу
стильдерін қолданады.
11 слайд
ОҚУ СТИЛЬДЕРІ / СТИЛИ ОБУЧЕНИЯ / LEARNING STYLES Бұл тәсілдер арқылы адамдар үйренеді. Алғаш рет оқу стильдері термині 1970-жылдары пайда болды, қазіргі таңда оқу стильдерінің көптеген жіктеулері бар. Барлығына бірдей жарамды стиль болмайды деп есептеледі, себебі адамдар қандай да бір жағдайларға қарай түрлі оқу стильдерін қолданады.
12 слайд
Нил Флеминг (Neil Fleming)
ұсынған жіктеу кең таралған, әрі
жиі қолданылатындардың бірі
болып саналады. Ол
оқушыларды
АУДИАЛДАР,
ВИЗУАЛДАР
КИНЕСТЕТИКТЕР
(VAK model) деп бөледі.
12 слайд
Нил Флеминг (Neil Fleming) ұсынған жіктеу кең таралған, әрі жиі қолданылатындардың бірі болып саналады. Ол оқушыларды АУДИАЛДАР, ВИЗУАЛДАР КИНЕСТЕТИКТЕР (VAK model) деп бөледі.
13 слайд
Эмоциялық
ОҚЫТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ АСПЕКТІЛЕРІ
Оқушыларды оқуға
ынталандыру мақсатында
жағымды атмосфера құру
Әлеуметтік
Танымдық
Пәннің академиялық,
теориялық негізгі
концепциясын меңгерту
Өзара әрекеттестік арқылы
бірлескен оқу ортасын
қалыптастыру
13 слайд
Эмоциялық ОҚЫТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ АСПЕКТІЛЕРІ Оқушыларды оқуға ынталандыру мақсатында жағымды атмосфера құру Әлеуметтік Танымдық Пәннің академиялық, теориялық негізгі концепциясын меңгерту Өзара әрекеттестік арқылы бірлескен оқу ортасын қалыптастыру
14 слайд
14 слайд
15 слайд
2-сессия
15 слайд
2-сессия
16 слайд
Орта мерзімді
жоспарлау
Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлау
16 слайд
Орта мерзімді жоспарлау Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлау
17 слайд
Ұзақ мерзімді
жоспар
Орта мерзімді
жоспар
Қысқа мерзімді
жоспар
•Оқу
бағдарламасы
•Пәннің мазмұны
•Жұмыс сызбасы
•Тізбектелген
сабақтар
•Жеке, дербес
сабақ
17 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспар •Оқу бағдарламасы •Пәннің мазмұны •Жұмыс сызбасы •Тізбектелген сабақтар •Жеке, дербес сабақ
18 слайд
Орта мерзімді жоспардың мақсаты:
•Жұмыстың жан-жақты қамтылған блогын
ұйымдастыру;
•Әр сабақ үшін оқыту мақсаттарын айқындау;
•Нәтижелердің қалай өлшенетінін айқындау;
•Осы мақсатқа жету үшін жоспарланған мұғалімнің
қызметі және оқыту іс-шаралары көрсетіледі;
•Блоктың басынан соңына дейін үлгерімді қамтамасыз
етеді;
•Барлық оқушыларды тарту.
18 слайд
Орта мерзімді жоспардың мақсаты: •Жұмыстың жан-жақты қамтылған блогын ұйымдастыру; •Әр сабақ үшін оқыту мақсаттарын айқындау; •Нәтижелердің қалай өлшенетінін айқындау; •Осы мақсатқа жету үшін жоспарланған мұғалімнің қызметі және оқыту іс-шаралары көрсетіледі; •Блоктың басынан соңына дейін үлгерімді қамтамасыз етеді; •Барлық оқушыларды тарту.
19 слайд
МАҚСАТ
19 слайд
МАҚСАТ
20 слайд
20 слайд
21 слайд
Ресурста ұсынылған
сабақ жоспарының
мақсатына талдау
жасаңыздар....
(жұптық жұмыс)
21 слайд
Ресурста ұсынылған сабақ жоспарының мақсатына талдау жасаңыздар.... (жұптық жұмыс)
22 слайд
МАҚСАТ....
Нақты ма?
Өлшемді ме?
Берілген уақыт ішінде қолжетімді ме?
Шынайы ма?
Уақытпен шектелген бе?
22 слайд
МАҚСАТ.... Нақты ма? Өлшемді ме? Берілген уақыт ішінде қолжетімді ме? Шынайы ма? Уақытпен шектелген бе?
23 слайд
Жалпылама;
Нақты емес;
Шындыққа сәйкес емес;
Өте кең ауқымды.
23 слайд
Жалпылама; Нақты емес; Шындыққа сәйкес емес; Өте кең ауқымды.
24 слайд
Екі сабақ жоспарының мақсаттарын
салыстырыңыз ...
Қандай айырмашылықтар
байқадыңыздар?
Нақты ма?
Өлшемді ме?
Берілген уақыт ішінде қолжетімді ме?
Шынайы ма?
Уақытпен шектелген бе?
24 слайд
Екі сабақ жоспарының мақсаттарын салыстырыңыз ... Қандай айырмашылықтар байқадыңыздар? Нақты ма? Өлшемді ме? Берілген уақыт ішінде қолжетімді ме? Шынайы ма? Уақытпен шектелген бе?
25 слайд
25 слайд
26 слайд
(Specific) Спецификалық, нақтылы. Яғни не нәрсеге
қол жеткізу қажет.
(Measurable) Өлшеуге болатын. Яғни мақсатқа
жеттік деп айта алатындай болу керек.
(Achievable) Қолжетімді. Яғни іс-әрекетке
негізделген. Себебі нақтылы қандай іс-әрекет
өзімізге қажет нәтиже беретінін түсініуіміз қажет.
(Realistic) Шындыққа негізделген. Яғни қойылған
мақсатқа жете алатындай.
(Timely) Нақтылы мерзімі және мақсатты жүзеге
асыратын орынды құралдары болу керек.
S
M
A
R
T
26 слайд
(Specific) Спецификалық, нақтылы. Яғни не нәрсеге қол жеткізу қажет. (Measurable) Өлшеуге болатын. Яғни мақсатқа жеттік деп айта алатындай болу керек. (Achievable) Қолжетімді. Яғни іс-әрекетке негізделген. Себебі нақтылы қандай іс-әрекет өзімізге қажет нәтиже беретінін түсініуіміз қажет. (Realistic) Шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай. (Timely) Нақтылы мерзімі және мақсатты жүзеге асыратын орынды құралдары болу керек. S M A R T
27 слайд
27 слайд
28 слайд
Мақсат қою – белгілі бір уақыт
аралығында жүзеге асатын үздіксіз
процесс. Әрбір қойылған мақсатты
үнемі талдап, қажет болса қайта
қарастыру керек. Үздіксіз талдау
жасау мұғалімдерге маңызды шешім
қабылдауға көмектеседі. Ең
маңыздысы жүзеге аспай қалған
немесе мерзімі бойынша қалып
отырған мақсаттарға мән беру.
28 слайд
Мақсат қою – белгілі бір уақыт аралығында жүзеге асатын үздіксіз процесс. Әрбір қойылған мақсатты үнемі талдап, қажет болса қайта қарастыру керек. Үздіксіз талдау жасау мұғалімдерге маңызды шешім қабылдауға көмектеседі. Ең маңыздысы жүзеге аспай қалған немесе мерзімі бойынша қалып отырған мақсаттарға мән беру.
29 слайд
Білімділік:
Дамытушылық:
Тәрбиелік:
29 слайд
Білімділік: Дамытушылық: Тәрбиелік:
30 слайд
Мақсат қою тәсілдері
№1 кесте
30 слайд
Мақсат қою тәсілдері №1 кесте
31 слайд
31 слайд
32 слайд
Кедергі: Оқу үдерісіндегі өзара
байланыстың жоқтығы
Оқу үдерісі мен оқу
мақсаттарының
арасында өзара
байланыс болмаса,
күтілетін нәтижеге
жету мүмкін емес.
Дұрыс байланыспаған темір жол пойызды
апатқа ұшаратады
32 слайд
Кедергі: Оқу үдерісіндегі өзара байланыстың жоқтығы Оқу үдерісі мен оқу мақсаттарының арасында өзара байланыс болмаса, күтілетін нәтижеге жету мүмкін емес. Дұрыс байланыспаған темір жол пойызды апатқа ұшаратады
33 слайд
33 слайд
34 слайд
Сәйкес болу керек:
оқу жоспарымен
оқу мазмұнымен
әдіс-тәсілдермен
Ағашқа өрмелеу барлық жануардың
қолынан келе ме?
Оқу мақсаты және бағалау оқу үдерісінің ажырамас
бөлігі
34 слайд
Сәйкес болу керек: оқу жоспарымен оқу мазмұнымен әдіс-тәсілдермен Ағашқа өрмелеу барлық жануардың қолынан келе ме? Оқу мақсаты және бағалау оқу үдерісінің ажырамас бөлігі
35 слайд
35 слайд
36 слайд
Оқушыларды оқу мақсатымен және табыс критерийімен
таныстырудың маңызы (ресурспен жұмыс 20 минут)
Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру
(мақсат – оқушылар мен сабақ мақсаттары арасындағы
байланыс орнату)
Сабақтың табыс критерийлерін ұсыну және талқылау
(мақсат - оқушылардың оқу мақсатына жетуі үшін олар
жасауға тиіс қадамдарды немесе оны ұғыну деңгейін
түсіндіру). Кейде бұл оқушылармен бірлесіп жасалады.)
Зағип адамды жетектеу
36 слайд
Оқушыларды оқу мақсатымен және табыс критерийімен таныстырудың маңызы (ресурспен жұмыс 20 минут) Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру (мақсат – оқушылар мен сабақ мақсаттары арасындағы байланыс орнату) Сабақтың табыс критерийлерін ұсыну және талқылау (мақсат - оқушылардың оқу мақсатына жетуі үшін олар жасауға тиіс қадамдарды немесе оны ұғыну деңгейін түсіндіру). Кейде бұл оқушылармен бірлесіп жасалады.) Зағип адамды жетектеу
37 слайд
ДИФФЕРЕНЦИАЦИ
Я???
Оқу мақсаттарын
дифференциациялауды қалай
түсінесіздер?
37 слайд
ДИФФЕРЕНЦИАЦИ Я??? Оқу мақсаттарын дифференциациялауды қалай түсінесіздер?
38 слайд
38 слайд
39 слайд
«Саралап оқыту» - (латын тілінде айырмашылық)- оқушылардың
деңгейіне,қызығушылығына, қабілетіне сай оқыту
«Жеке-дара оқыту» - бұл оқыту үдерісінде оқушылардың
жекелеген ерекшеліктерін, оқыту түрлері мен әдіс-
тәсілдерін есепке алу
39 слайд
«Саралап оқыту» - (латын тілінде айырмашылық)- оқушылардың деңгейіне,қызығушылығына, қабілетіне сай оқыту «Жеке-дара оқыту» - бұл оқыту үдерісінде оқушылардың жекелеген ерекшеліктерін, оқыту түрлері мен әдіс- тәсілдерін есепке алу
40 слайд
Саралап оқыту оқушыларға не береді?
* Өз қабілетіне, болашағына сенімі
қалыптасады
* Ынталанады
* Өзара қарым – қатынасқа түседі
* Өз білімін өзі бағалай алады
40 слайд
Саралап оқыту оқушыларға не береді? * Өз қабілетіне, болашағына сенімі қалыптасады * Ынталанады * Өзара қарым – қатынасқа түседі * Өз білімін өзі бағалай алады
41 слайд
Саралап оқыту деңгейлері
І репродуктивтік деңгей – І деңгей
тапсырмаларын орындау мемлекеттік білім
стандарты талаптарының орындалуына
кепілдік береді, Барлық оқушы бірінші
деңгейлік тапсырмаларды да орындай алуы
қажет.
Оқушылар жұмысты бір мезгілде бастап,
білім игерудегі өз қабілеттерін анықтайды.
Міндетті деңгейді орындағаннан кейін
келесіге көшеді
41 слайд
Саралап оқыту деңгейлері І репродуктивтік деңгей – І деңгей тапсырмаларын орындау мемлекеттік білім стандарты талаптарының орындалуына кепілдік береді, Барлық оқушы бірінші деңгейлік тапсырмаларды да орындай алуы қажет. Оқушылар жұмысты бір мезгілде бастап, білім игерудегі өз қабілеттерін анықтайды. Міндетті деңгейді орындағаннан кейін келесіге көшеді
42 слайд
ІІ –алгоритмдік деңгей. Үйренушілік
деңгейдегі білімін толықтыра отырып,
оқушының ойлау қабілетін жетілдіруге
берілетін екінші деңгей тапсырмаларын
орындау кезінде күрделі материалдарды
реттеуі және жүйелеуі керек
42 слайд
ІІ –алгоритмдік деңгей. Үйренушілік деңгейдегі білімін толықтыра отырып, оқушының ойлау қабілетін жетілдіруге берілетін екінші деңгей тапсырмаларын орындау кезінде күрделі материалдарды реттеуі және жүйелеуі керек
43 слайд
ІІІ –ізденіс (эврестикалық) деңгейінде
оқушылар тақырып бойынша меңгерген
білімдерін жетілдіріп, тереңдетумен қатар,
ой қорытуға арналған, дағды
қалыптастыратын, әртүрлі әдіс –
тәлілдермен орындалатын тапсырмалар
орындайды. Оқушы өзі ізденіп,
материалдарды саналы түрде меңгеруі керек
43 слайд
ІІІ –ізденіс (эврестикалық) деңгейінде оқушылар тақырып бойынша меңгерген білімдерін жетілдіріп, тереңдетумен қатар, ой қорытуға арналған, дағды қалыптастыратын, әртүрлі әдіс – тәлілдермен орындалатын тапсырмалар орындайды. Оқушы өзі ізденіп, материалдарды саналы түрде меңгеруі керек
44 слайд
ІV –шығармашылық деңгей
Оқушы өзіндік шығармашылық деңгейін
көрсетеді.Олимпиадалық есептер, шығармашылық
тапсырмалар –оқушылардың біліктілігі мен дағдысын
қалыптастыру және бағалау деңгейі болады. Өз бетімен
талдау жасау арқылы шығармашылық тұрғыда зерттеу
жұмысын жүргізуге баулу
44 слайд
ІV –шығармашылық деңгей Оқушы өзіндік шығармашылық деңгейін көрсетеді.Олимпиадалық есептер, шығармашылық тапсырмалар –оқушылардың біліктілігі мен дағдысын қалыптастыру және бағалау деңгейі болады. Өз бетімен талдау жасау арқылы шығармашылық тұрғыда зерттеу жұмысын жүргізуге баулу
45 слайд
МУЛЬТИК
45 слайд
МУЛЬТИК
46 слайд
БАҒАЛАУ
СИНТЕЗ
ТАЛДАУ
ҚОЛДАНУ
ТҮСІНУ
БІЛІМ
Білім беру
мақсаттарының
таксономиясы
46 слайд
БАҒАЛАУ СИНТЕЗ ТАЛДАУ ҚОЛДАНУ ТҮСІНУ БІЛІМ Білім беру мақсаттарының таксономиясы
47 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫМЕН ТАНЫСТЫРУ
Мақсаты: оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру
Өз сабақтарыңызда осыны қандай дәрежеде
және қаншалықты жиі жүргізесіз?
Сіз бізге осыны жүргізген кезден мысал
келтіріп немесе әдетте Сіздің
сабақтарыңыз қалай басталатынын айтып
бере аласыз ба?
Оқушыларды сабақтың мақсатымен
таныстыруда Сізге қандай кедергілер
кездеседі?
47 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫМЕН ТАНЫСТЫРУ Мақсаты: оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру Өз сабақтарыңызда осыны қандай дәрежеде және қаншалықты жиі жүргізесіз? Сіз бізге осыны жүргізген кезден мысал келтіріп немесе әдетте Сіздің сабақтарыңыз қалай басталатынын айтып бере аласыз ба? Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыруда Сізге қандай кедергілер кездеседі?
48 слайд
Жоғары деңгейлі тапсырмалар
Төмен деңгейлі тапсырмалар
КҮШТІ
ДАҒДЫЛАР
ӘЛСІЗ
ДАҒДЫЛАР
АҒЫН
МАЗАСЫЗДЫҚ
СЕЛҚОСТЫҚЗЕРІГУ
48 слайд
Жоғары деңгейлі тапсырмалар Төмен деңгейлі тапсырмалар КҮШТІ ДАҒДЫЛАР ӘЛСІЗ ДАҒДЫЛАР АҒЫН МАЗАСЫЗДЫҚ СЕЛҚОСТЫҚЗЕРІГУ
49 слайд
АҒЫН
ПОТОК
FLOW
49 слайд
АҒЫН ПОТОК FLOW
50 слайд
АҒЫН / ПОТОК / FLOW
Бұл ұғымды психология
ғылымына Чикаго
университетінің
профессоры МИХАЙ
ЧИКСЕНТМИХАЙ
енгізді
50 слайд
АҒЫН / ПОТОК / FLOW Бұл ұғымды психология ғылымына Чикаго университетінің профессоры МИХАЙ ЧИКСЕНТМИХАЙ енгізді
51 слайд
АҒЫН / ПОТОК / FLOW
Адамның белгілі бір іс-әрекетті орындау
кезінде оған толығымен берілетін ішкі
уәждеменің оңтайлы күйін білдіреді.
Еркіндік, қуаныш, толық қанағаттанушылық
және өзінің шеберлігін түсінумен
сипатталатын және
кейбір қажеттіліктерді, олардың ішінде
негізгілерін де (әдетте ескерілмейді)
елемеуге ұласқан ахуал (бұл сезім): адам
уақыт, аштық, өзінің әлеуметтік рөлі және
т.б. туралы ұмытып кетеді.
51 слайд
АҒЫН / ПОТОК / FLOW Адамның белгілі бір іс-әрекетті орындау кезінде оған толығымен берілетін ішкі уәждеменің оңтайлы күйін білдіреді. Еркіндік, қуаныш, толық қанағаттанушылық және өзінің шеберлігін түсінумен сипатталатын және кейбір қажеттіліктерді, олардың ішінде негізгілерін де (әдетте ескерілмейді) елемеуге ұласқан ахуал (бұл сезім): адам уақыт, аштық, өзінің әлеуметтік рөлі және т.б. туралы ұмытып кетеді.
52 слайд
1.Оқып-үйренудің
негізгі мақсаттары
2. Оқытуда
қолданылатын
әдіс-тәсілдер
3. Ағылшын
тілін
үйренудегі тіл
тосқауылын
жеңу
4. Оқып-
үйренудің
нәтижесі
(табыс
критерийлері)
5. Үйрену
мақсатында
бағаны қоса,
бағалау
6. Барлығын
қосқанда
7. Негізгі дерек
көздер
1
2
3
4
5
6
ЖОСПАРЛАУҒА АРНАЛҒАН КЕСТЕНІ ТОЛТЫРУ
52 слайд
1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 3. Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу 4. Оқып- үйренудің нәтижесі (табыс критерийлері) 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау 6. Барлығын қосқанда 7. Негізгі дерек көздер 1 2 3 4 5 6 ЖОСПАРЛАУҒА АРНАЛҒАН КЕСТЕНІ ТОЛТЫРУ
53 слайд
САБАҚТЫҢ ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ
Мақсаты: оқушыларға әр қадамдарын түсіндіру немесе сабақтың мақсатына жету үшін
оларға не қажет екендігін түсінуге жетелеу болып табылады. Кейде бұл оқушылармен
кеңесу кезінде жүргізіледі.
Өз сабақтарыңызда осыны қандай дәрежеде
және қаншалықты жиі орындайсыз?
Сіз осыны орындағаныңыз туралы мысал
келтіре аласыз ба немесе оқушыларыңыз қандай
деңгейге ұмтылу керектігін қайдан білетінін
айтып беріңіз.
Оқушыларды сабақтың табыс критерийлерімен
таныстыру мен талқылауда қандай кедергілерді
кездестіресіз?
53 слайд
САБАҚТЫҢ ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ Мақсаты: оқушыларға әр қадамдарын түсіндіру немесе сабақтың мақсатына жету үшін оларға не қажет екендігін түсінуге жетелеу болып табылады. Кейде бұл оқушылармен кеңесу кезінде жүргізіледі. Өз сабақтарыңызда осыны қандай дәрежеде және қаншалықты жиі орындайсыз? Сіз осыны орындағаныңыз туралы мысал келтіре аласыз ба немесе оқушыларыңыз қандай деңгейге ұмтылу керектігін қайдан білетінін айтып беріңіз. Оқушыларды сабақтың табыс критерийлерімен таныстыру мен талқылауда қандай кедергілерді кездестіресіз?
54 слайд
«Оқу мақсаттарымен
таныстыру» бейнежазбасы
(ICT lesson)
54 слайд
«Оқу мақсаттарымен таныстыру» бейнежазбасы (ICT lesson)
55 слайд
55 слайд
56 слайд
3-сессия
56 слайд
3-сессия
57 слайд
СЕРГІТУ
СӘТІ
57 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
58 слайд
«Педагогикалық диалог» журналымен
жұмыс №1 (11)2015
1-топ: Оқуды жоспарлау (Э.Уилсон) 14-бет
2-топ: Оқушыға бағытталған оқуды жоспарлау
(Т.Айдосова) 64-бет
3-топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың
кепілі (Л.Черенкова) 148-бет
«Графикалық органайзер» толтыру
58 слайд
«Педагогикалық диалог» журналымен жұмыс №1 (11)2015 1-топ: Оқуды жоспарлау (Э.Уилсон) 14-бет 2-топ: Оқушыға бағытталған оқуды жоспарлау (Т.Айдосова) 64-бет 3-топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі (Л.Черенкова) 148-бет «Графикалық органайзер» толтыру
59 слайд
Нысанмен
танысып
шығыңыздар....
59 слайд
Нысанмен танысып шығыңыздар....
60 слайд
Кеңестер аялдамалары
1-аялдама
•Оқушылар тобын қалай қабылдаймын?
•Оқушыларды қалай қарсы аламын?
•Сабақты қалай бастаймын?
•Оқушылармен топты қалай құрамын?
•Уақытты қалай басқарамын?
2-аялдама
•Қойылған мақсат барлық оқушыларға
арналған ба?
•Оқушыларды формативті бағалау процесін
қалай ұйымдастырамын?
•Оқыту үдерісінде оқушыларға идеяны қалай
жеткіземін?
•Өте тез үйренетін оқушыларға мен не істеуім
керек?
3-аялдама
•Менің өз алдыма қойған мақсатым ...
•Ең өзекті сұрақ қандай?
•Оқушылар нені біледі? Диагностиканы
қалай жүргіземін?
•Осы сабақта оқушылар нені үйренеді, нені
біліп шығады?
•Оқушылардың оқу мақсатынан жеткенін
және табысқа қол жеткізгенін қалай
білемін?
4-аялдама
•Қандай тұжырымдар оқушыларға қиындық
туғызады? Кедергілерді қалай жеңеміз?
•Қойылған мақсатқа жету үшін қандай
тапсырмалар таңдап алынады?
•Барлық оқушылардың белсенді қатысуы
үшін не істеймін?
•Сабақта оқығысы келмейтін оқушылармен
жұмысты қалай ұйымдастырамын?
60 слайд
Кеңестер аялдамалары 1-аялдама •Оқушылар тобын қалай қабылдаймын? •Оқушыларды қалай қарсы аламын? •Сабақты қалай бастаймын? •Оқушылармен топты қалай құрамын? •Уақытты қалай басқарамын? 2-аялдама •Қойылған мақсат барлық оқушыларға арналған ба? •Оқушыларды формативті бағалау процесін қалай ұйымдастырамын? •Оқыту үдерісінде оқушыларға идеяны қалай жеткіземін? •Өте тез үйренетін оқушыларға мен не істеуім керек? 3-аялдама •Менің өз алдыма қойған мақсатым ... •Ең өзекті сұрақ қандай? •Оқушылар нені біледі? Диагностиканы қалай жүргіземін? •Осы сабақта оқушылар нені үйренеді, нені біліп шығады? •Оқушылардың оқу мақсатынан жеткенін және табысқа қол жеткізгенін қалай білемін? 4-аялдама •Қандай тұжырымдар оқушыларға қиындық туғызады? Кедергілерді қалай жеңеміз? •Қойылған мақсатқа жету үшін қандай тапсырмалар таңдап алынады? •Барлық оқушылардың белсенді қатысуы үшін не істеймін? •Сабақта оқығысы келмейтін оқушылармен жұмысты қалай ұйымдастырамын?
61 слайд
СТРАТЕГИЯЛАР КАРУСЕЛІ
61 слайд
СТРАТЕГИЯЛАР КАРУСЕЛІ
62 слайд
Майк Гершон дайындаған – mikegershon@hotmail.com
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫ
Майк Гершон является экспертом в педагогике. Его онлайн-инструменты
обучения были просмотрены и загружены более 2,6 миллионов раз
учителями в более чем 180 странах и территориях. Он также является
автором двадцати книг по одной преподавания и обучения, в том числе
девять бестселлеров, охватывающих такие категории, как выдающегося
преподавания, оценки для обучения, дифференциации и опроса.
62 слайд
Майк Гершон дайындаған – mikegershon@hotmail.com ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫ Майк Гершон является экспертом в педагогике. Его онлайн-инструменты обучения были просмотрены и загружены более 2,6 миллионов раз учителями в более чем 180 странах и территориях. Он также является автором двадцати книг по одной преподавания и обучения, в том числе девять бестселлеров, охватывающих такие категории, как выдающегося преподавания, оценки для обучения, дифференциации и опроса.
63 слайд
63 слайд
64 слайд
Стратегиялар каруселі
Стратегия қалай аталады?
Бұл стратегия қалай іске асады?
Бұл стратегияны қай пәндерде қолданған тиімді болады?
Бұл стратегияны қолдануда қанша оқушыны қамтуға
болады?
Бұл стратегияның артықшылығы мен кемшіліктері қандай?
Өз сыныбыңыз бен пәніңізге бұл стратегияны қалай бейімдер
едіңіз?
64 слайд
Стратегиялар каруселі Стратегия қалай аталады? Бұл стратегия қалай іске асады? Бұл стратегияны қай пәндерде қолданған тиімді болады? Бұл стратегияны қолдануда қанша оқушыны қамтуға болады? Бұл стратегияның артықшылығы мен кемшіліктері қандай? Өз сыныбыңыз бен пәніңізге бұл стратегияны қалай бейімдер едіңіз?
65 слайд
Пәндер
бойынша
топтасып,
қысқа мерзімді
сабақ
жоспарын
жасау
(ПОСТЕР)
65 слайд
Пәндер бойынша топтасып, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасау (ПОСТЕР)
66 слайд
4-сессия
66 слайд
4-сессия
67 слайд
«ГАЛЕРЕЯ» әдісі бойынша қысқа мерзімді
жоспарды таныстыру
67 слайд
«ГАЛЕРЕЯ» әдісі бойынша қысқа мерзімді жоспарды таныстыру
68 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларының
жаңа үлгілерімен танысу
•Пәндер бойынша сабақ
жоспарларымен танысып
шығу;
•Өздерінің жасаған сабақ
жоспарымен салыстыру,
толықтырулар мен өзгерістер
енгізу
68 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларының жаңа үлгілерімен танысу •Пәндер бойынша сабақ жоспарларымен танысып шығу; •Өздерінің жасаған сабақ жоспарымен салыстыру, толықтырулар мен өзгерістер енгізу
69 слайд
Тони Райан «Дананың 5 кілті»
Теория кілті Терминдер кілті Авторлар кілті
Сұрақтар кілті Рефлексия кілті
69 слайд
Тони Райан «Дананың 5 кілті» Теория кілті Терминдер кілті Авторлар кілті Сұрақтар кілті Рефлексия кілті
70 слайд
Мақсат
қою
Оқыту
аспектіл
ерін
ескеру
Саралап
оқыту
Оқудағы
кедергіл
ерді
анықтау
Оқытуда
ұйымдасты
ру
Оқыту
әдістері
таңдау
Бағалау
әдіс -
тәсілдері
Оқыту
стилдері
Ресурста
р
рефлекси
я
Табыс
критерил
ерін
жасау
Жоспарлау
үдерісі
Тиімді
жоспарлау
компоненттер
і
70 слайд
Мақсат қою Оқыту аспектіл ерін ескеру Саралап оқыту Оқудағы кедергіл ерді анықтау Оқытуда ұйымдасты ру Оқыту әдістері таңдау Бағалау әдіс - тәсілдері Оқыту стилдері Ресурста р рефлекси я Табыс критерил ерін жасау Жоспарлау үдерісі Тиімді жоспарлау компоненттер і
71 слайд
Кері байланыс парағын толтыру
71 слайд
Кері байланыс парағын толтыру