Панорамалық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ Сабақтың
тақырыбы
Сабақтың мақсаты Оқудағы қолданылатын
әдіс-тәсілдер
Модульдердің кіріктірлуі Сабақтың нәтижесі Қолданылатын
бағалау түрлері
Сабақта қолданылатын
дереккөздер
1 Сөйлем мүшелері
туралы түсінік
Оқушылардың сөйлем
мүшелері жайлы алған
білімдерін
толықтыру.Сөйлемдегі
сөздерге сатылай
кешенді талдай білуге
машықтандыру
Топқа біріктіру,сұрақты
доп әдісі,сәйкестендіру ,
автор орындығы,
диалогты оқыту, доп
ойыны.
Оқытуды басқару және
көшбасшылық, Ақпараттық-
коммуникациялық
технологияларды пайдалану,
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс
тәсілдер, Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
Сөйлем мүшелері
жайында білімдері
толықты ,тұрлаулы-
тұрлаусыз мүшелер
жайында біледі,сатылай
кешенді талдау жасай
алады
Формативті
бағалау:өзін-өзі
бағалау,критериалды
бағалау
Плакат, стикер, маркер,
слайд:сөйлем мүшелерін тірек
сөздер арқылы көрсеткен
Н.А.Оразахынова «Сатылай
кешенді талдау»
2 Тұрлаулы
мүшелер.Бастауыш
Сөйлем мүшелері туралы
алған білімдеріне
сүйеніп,тұрлаулы және
тұрлаусыз мушелерді
ажырату.Сөйлемдегі
сөйлем мүшелерінің
байланысын
анықтау,алган білімдерін
өмірде қолдану
Мәтінмен жұмыс,
диалогтік тәсіл,миға
шабуыл : « сұрақты доп»
әдісі,жедел жауап
ойыны,эссе,кері
байланыс,топқа біріктіру
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияны пайдалану, Сын
тұрғысынан ойлауға үйрету,
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер,Оқытуды басқару және
көшбасшылық, Оқу үшін бағалау
және оқуды бағалау.
Ауызша және жазбаша
сөйлем құрай алады,
тұрлаулы,тұрлаусыз
мушелерге ажырата
алады ,бастауыштың
құрамына қарай
түрлерін
біледі,сөйлемдегі
сөздердің байланысын
анықтай алады
Формативті бағалау:
критериалды
бағалау,стикерлер
арқылы бағаланады
Слайттар, стикерлер,ноутбук
суреттер,доп,
оқулық,маркер,Н.А.Оразахыно
ва «Сатылай кешенді талдау»
3 Баяндауыш Оқушыларға сөйлемнің
тұрлаулы мүшесі
баяндауыш туралы жан-
жақты түсінік беріп,дара
және күрделі баяндауыш
түрлерін ажырата білуге
үйрету
Топтық жұмыс,
әнгімелеу, сұрақты доп
әдісі, ДЖИГСО
әдісі,диалогты
әдіс,деңгейлік
тапсырмалар,
«РАФТ»стратегиясы,
«ВЕНН»диаграммасы ,эс
се.
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету,
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияны пайдалану, Оқыту
мен оқудағы жаңа тәсілдер,
Оқытуды басқару және
көшбасшылық, Оқу үшін бағалау
және оқуды бағалау.
Баяндауышты
сөйлемнен таба
алады,құрамына қарай
түрлеріне ажырата
алады
Формативті бағалауСурет, стикер, ноутбук, маркер,
оқулық ,доп,плакат,слайд:деңге
йлік тапсырмалар
4 Баяндауыштың
жасалу жолдары
Баяндауыш туралы
түсініктерін пысықтай
отырып,баяндауыштың
жасалу жолдарынан
мағлұмат беру
Топпен жұмыс,эссе, ой
қозғау, «сұрақты шеңбер»
әдісі, «өрмекшінің торы»
әдісі
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету,
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияны пайдалану,Оқыту
мен оқудағы жаңа
тәсілдер,Талантты және дарынды
балаларды оқыту, Оқу үшін
бағалау және оқуды бағалау .
Оқытуды басқару және
көшбасшылық
Топтасып жұмыс істей
алады баяндауыштың
жасалу жолдарын
біледі,сәйкестендіру
сұрақтарына жауап бере
алады.
Формативті
бағалау:«қолшатыр»әд
ісі арқылы бағалау,
cмайликтер арқылы
өздерінің көңіл
күйлерін білдірту.
Стикер, суреттер, маркер,АКТ,
оқулық ,түрлі-түсті қағаз,А4
парақ
Орта мерзімді жоспар
Мақсаты:Топпен жұмыс жасауға дағдыландыру,ойын
ашық айтуға,сұрақтарға нақты жауап беруге
жетелеу.Қазақ тілі сабағында сөйлемдерге синтаксистік
талдау жасай алуға машықтандыру
Түркістан қаласы, №27 жалпы орта
мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі Балтабаева Ләззат
Серікбайқызы
Нәтиже
Топта жұмыс жасайды ,ойын ашық
айтып,сұрақтарға нақты жауап
береді.Сөйлем мүшелеріне талдай алады
1 слайд
№ Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Оқудағы қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдердің кіріктірлуі Сабақтың нәтижесі Қолданылатын бағалау түрлері Сабақта қолданылатын дереккөздер 1 Сөйлем мүшелері туралы түсінік Оқушылардың сөйлем мүшелері жайлы алған білімдерін толықтыру.Сөйлемдегі сөздерге сатылай кешенді талдай білуге машықтандыру Топқа біріктіру,сұрақты доп әдісі,сәйкестендіру , автор орындығы, диалогты оқыту, доп ойыны. Оқытуды басқару және көшбасшылық, Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану, Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Сөйлем мүшелері жайында білімдері толықты ,тұрлаулы- тұрлаусыз мүшелер жайында біледі,сатылай кешенді талдау жасай алады Формативті бағалау:өзін-өзі бағалау,критериалды бағалау Плакат, стикер, маркер, слайд:сөйлем мүшелерін тірек сөздер арқылы көрсеткен Н.А.Оразахынова «Сатылай кешенді талдау» 2 Тұрлаулы мүшелер.Бастауыш Сөйлем мүшелері туралы алған білімдеріне сүйеніп,тұрлаулы және тұрлаусыз мушелерді ажырату.Сөйлемдегі сөйлем мүшелерінің байланысын анықтау,алган білімдерін өмірде қолдану Мәтінмен жұмыс, диалогтік тәсіл,миға шабуыл : « сұрақты доп» әдісі,жедел жауап ойыны,эссе,кері байланыс,топқа біріктіру Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдалану, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Оқытуды басқару және көшбасшылық, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Ауызша және жазбаша сөйлем құрай алады, тұрлаулы,тұрлаусыз мушелерге ажырата алады ,бастауыштың құрамына қарай түрлерін біледі,сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтай алады Формативті бағалау: критериалды бағалау,стикерлер арқылы бағаланады Слайттар, стикерлер,ноутбук суреттер,доп, оқулық,маркер,Н.А.Оразахыно ва «Сатылай кешенді талдау» 3 Баяндауыш Оқушыларға сөйлемнің тұрлаулы мүшесі баяндауыш туралы жан- жақты түсінік беріп,дара және күрделі баяндауыш түрлерін ажырата білуге үйрету Топтық жұмыс, әнгімелеу, сұрақты доп әдісі, ДЖИГСО әдісі,диалогты әдіс,деңгейлік тапсырмалар, «РАФТ»стратегиясы, «ВЕНН»диаграммасы ,эс се. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдалану, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Баяндауышты сөйлемнен таба алады,құрамына қарай түрлеріне ажырата алады Формативті бағалауСурет, стикер, ноутбук, маркер, оқулық ,доп,плакат,слайд:деңге йлік тапсырмалар 4 Баяндауыштың жасалу жолдары Баяндауыш туралы түсініктерін пысықтай отырып,баяндауыштың жасалу жолдарынан мағлұмат беру Топпен жұмыс,эссе, ой қозғау, «сұрақты шеңбер» әдісі, «өрмекшінің торы» әдісі Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдалану,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау . Оқытуды басқару және көшбасшылық Топтасып жұмыс істей алады баяндауыштың жасалу жолдарын біледі,сәйкестендіру сұрақтарына жауап бере алады. Формативті бағалау:«қолшатыр»әд ісі арқылы бағалау, cмайликтер арқылы өздерінің көңіл күйлерін білдірту. Стикер, суреттер, маркер,АКТ, оқулық ,түрлі-түсті қағаз,А4 парақ Орта мерзімді жоспар Мақсаты:Топпен жұмыс жасауға дағдыландыру,ойын ашық айтуға,сұрақтарға нақты жауап беруге жетелеу.Қазақ тілі сабағында сөйлемдерге синтаксистік талдау жасай алуға машықтандыру Түркістан қаласы, №27 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Балтабаева Ләззат Серікбайқызы Нәтиже Топта жұмыс жасайды ,ойын ашық айтып,сұрақтарға нақты жауап береді.Сөйлем мүшелеріне талдай алады
2 слайд
шығармашылықпен
айналысатын балалар
анықталды
СТО арқылы оқушы өз
ойын еркін айтуға
дағдыланды
Жас ерекшелігіне
байланысты сұрақтарды
тиімді қойды
Өзін – өзі бағалады,
критерий арқылы бірін –
бірі бағалады,топты
бағалады
Жаңа тәсіл барысында
сабаққа белсенділігі
артты,талдады, ойлады,
пікірлесті
Көшбасшы ұтымды пікір
айта алатын сыныпты
соңынан ерте алатын
оқушы анықталды
Оқулықпен
шектелмей АКТ - дан
қосымша мәлімет
жинақтады
Сұрақты доп
Ыстық
орындық
Динамикалық
шеңбер
Сәйкестенді
ру
Жедел
жауап
ДЖИГСО
Венн
диаграмма
сы
Миға
шабыул
Сәйкестен
діру
Баспармақ
Қолшатыр
Екі
жұлдыз,бір
тілек
Мұғалім-
көшбасшы
РАФТ
Эссе
Өрмекші
торы
Жеті
модуль
Қиындықтар :Орта мерзімді
жоспардың құрылымын
жасауда ,жеті модульге сәйкес
әдістерді таңдауда
қиындықтар кездесті
Қиындықтарды
жою :
Әріптестеріммен
және топ тренерімен
онлайн талқылаулар
жасай
отырып,кездескен
қиындықтардықтар
дың жою жолдарын
қарастырдым
2 слайд
шығармашылықпен айналысатын балалар анықталды СТО арқылы оқушы өз ойын еркін айтуға дағдыланды Жас ерекшелігіне байланысты сұрақтарды тиімді қойды Өзін – өзі бағалады, критерий арқылы бірін – бірі бағалады,топты бағалады Жаңа тәсіл барысында сабаққа белсенділігі артты,талдады, ойлады, пікірлесті Көшбасшы ұтымды пікір айта алатын сыныпты соңынан ерте алатын оқушы анықталды Оқулықпен шектелмей АКТ - дан қосымша мәлімет жинақтады Сұрақты доп Ыстық орындық Динамикалық шеңбер Сәйкестенді ру Жедел жауап ДЖИГСО Венн диаграмма сы Миға шабыул Сәйкестен діру Баспармақ Қолшатыр Екі жұлдыз,бір тілек Мұғалім- көшбасшы РАФТ Эссе Өрмекші торы Жеті модуль Қиындықтар :Орта мерзімді жоспардың құрылымын жасауда ,жеті модульге сәйкес әдістерді таңдауда қиындықтар кездесті Қиындықтарды жою : Әріптестеріммен және топ тренерімен онлайн талқылаулар жасай отырып,кездескен қиындықтардықтар дың жою жолдарын қарастырдым
3 слайд
Мұғалім-оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жұмысының
көшбасшысы
Педагогикалық дамуды қамтамасыз
ету үшін кәсібилікті түсінудің нақты
тәсілі талап етіледі.(Хойл)
Қиындықтар
Топқа біріктіруде
Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыруда
Жаңа тәсілдерді қолдануда
Бағалауда
Мақсаты :Қазақ тілін дамыту
жұмыстарын жүргізу
барысында,көшбасшылық
жасай отырып,өз
шәкірттерімнің алған
білімдерін кез-келген
жағдайда тиімді падалана
білуін қамтамасыз ету
Көшбасшы мұғалім –ұсынған
зерттеулер мен инновацияларға
негізделе отырып,мұғалімдердің
тәжірибесі жетілдіріледі (Фрост пен
Дюрранд
Жою жолдары
Топ ережесін құрдым
Түсіндірме жұмыстарын жүргіздім
Сабақ барысында тиімділігіне орай
қолдануға машықтандым
Критерийлер қою арқылы қиындықтан
шықтым
Нәтижесі
Қазақ тілі сабағында дамыту жұмыстарын
жүргіземін,алған білімдерін кез-келген жағдайда тиімді
пайдалануын қамтамасыз етемін
Болашақта
Әріптестерімнің жаңа бағдарламаға
деген көзқарастарын ,кәсіптік
түсініктерін қалыптастырамын.
Оқушылардың өз бетінше білім
алуын,ізденуін ,кері байланыс
жүргізулерін,өз-өздерін бағалауын
қалыптастырамын
Кәсіби білімнің дамуына ықпал
ететін қоғамдастықтағы жұмыс
Сапалы даму жұмысына жаңа
тісәлдерді сынап көру (кластер
дайындау)
Көшбасшы –
мұғалім,талапқа сай оқыту
үстінде
Рефлексия және тексеру
Ғаламтор материалдары арқылы
бағыт-бағдар беру
1-кезең.Құндылықтарды анықтау
2-кезең.Кәсіби міндеттерді анықтау
3-кезең.Дамыту бағдарламасын құруға арналған
келісім мен кеңестер
4-кезең.Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру
5-кезең.Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құруға
арналған келісім мен кеңестер
6-кезең.Зерттеуге негізделген дамыту жұмысындағы
көшбасшылық
7-кезең.Кәсіби білімнің дамуына ықпал ететін
қоғамдастықтағы жұмыс (МАН)
3 слайд
Мұғалім-оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жұмысының көшбасшысы Педагогикалық дамуды қамтамасыз ету үшін кәсібилікті түсінудің нақты тәсілі талап етіледі.(Хойл) Қиындықтар Топқа біріктіруде Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыруда Жаңа тәсілдерді қолдануда Бағалауда Мақсаты :Қазақ тілін дамыту жұмыстарын жүргізу барысында,көшбасшылық жасай отырып,өз шәкірттерімнің алған білімдерін кез-келген жағдайда тиімді падалана білуін қамтамасыз ету Көшбасшы мұғалім –ұсынған зерттеулер мен инновацияларға негізделе отырып,мұғалімдердің тәжірибесі жетілдіріледі (Фрост пен Дюрранд Жою жолдары Топ ережесін құрдым Түсіндірме жұмыстарын жүргіздім Сабақ барысында тиімділігіне орай қолдануға машықтандым Критерийлер қою арқылы қиындықтан шықтым Нәтижесі Қазақ тілі сабағында дамыту жұмыстарын жүргіземін,алған білімдерін кез-келген жағдайда тиімді пайдалануын қамтамасыз етемін Болашақта Әріптестерімнің жаңа бағдарламаға деген көзқарастарын ,кәсіптік түсініктерін қалыптастырамын. Оқушылардың өз бетінше білім алуын,ізденуін ,кері байланыс жүргізулерін,өз-өздерін бағалауын қалыптастырамын Кәсіби білімнің дамуына ықпал ететін қоғамдастықтағы жұмыс Сапалы даму жұмысына жаңа тісәлдерді сынап көру (кластер дайындау) Көшбасшы – мұғалім,талапқа сай оқыту үстінде Рефлексия және тексеру Ғаламтор материалдары арқылы бағыт-бағдар беру 1-кезең.Құндылықтарды анықтау 2-кезең.Кәсіби міндеттерді анықтау 3-кезең.Дамыту бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестер 4-кезең.Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру 5-кезең.Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құруға арналған келісім мен кеңестер 6-кезең.Зерттеуге негізделген дамыту жұмысындағы көшбасшылық 7-кезең.Кәсіби білімнің дамуына ықпал ететін қоғамдастықтағы жұмыс (МАН)
4 слайд
Тұрлаулы мүшелер.
Бастауыш.
Мақсаты: Сөйлем мүшелері туралы алған
білімдеріне сүйеніп, тұрлаулы және тұрлаусыз
мүшелерді ажырату. Сөйлемдегі сөйлем
мүшелерінің байланысын анықтау, бастауыш
туралы түсінік беру.
Нәтижесі: Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге
ажырата алады, бастауыштың құрамына қарай
түрлерін біледі, сөйлемдегі сөздердің
байланысын анықтай алады.
диалог оқушыл диалог оқушылардың ардың диалог оқушыарлдың
Эссе жаздыру арқылы талантты
балалардың қабілетін анықтадым,сұрақты
шеңбер әдісін пайдаланып диалогті
оқытуды кіріктірдім
Мұғалімнің көшбасшылығы арқылы
тапсырмаларды орындады.”Қолшатыр”әдісі
арқылы бағаланды
“Венн”диаграммасын
пайдаланып,сын
тұрғысынан ойлату
Үй тапсырмасына
сәйкестендіру тестін
қолдандым (жас
ерекшелігіне
байланысты)
Не сәтсіз өтті?
Кейбір балалардың сұрақтарға толық жауап
бере алмауы,қабілеті төмен оқушылардың баяу
қимылы,сөздік қорының аздығы.Рефлексия
жасау барысында ойларын жүйелі жаза
алмады,бағалаудың әділ болмауы
Не сәтті өтті?
Берілген сөйлем арқылы
тақырыпты сын тұрғысынан
ойлай отырып ашуы,сөйлемдерге
сатылай кешенді
талдауы.Тапсырмаларды
орындауда оқушылардың
барлығы қамтылды.Топта жұмыс
жасау балаларға ұнады
Нені дамыта аламын?
Сұрақ қою мен жауап беру дағдыларын дамыту ,тіл
байлықтарын молайту.бағаклау критерилерін дұрыс
қолдануды жүзеге асыру.Кері байланыс кезінде
сабақтан түсінгендерін нақты жазу керекті
гін үйрету
Өз бейнем,өзгеден ерекше
Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер,сын
тұрғысынан ойлау,оқу
үшін бағалау,АКТ, және
дарынды
таланттыбалаларды
оқыту,жас ерекшелігіне
сәйкес оқыту,оқытуды
басқару және
көшбасшылық
4 слайд
Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш. Мақсаты: Сөйлем мүшелері туралы алған білімдеріне сүйеніп, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді ажырату. Сөйлемдегі сөйлем мүшелерінің байланысын анықтау, бастауыш туралы түсінік беру. Нәтижесі: Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге ажырата алады, бастауыштың құрамына қарай түрлерін біледі, сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтай алады. диалог оқушыл диалог оқушылардың ардың диалог оқушыарлдың Эссе жаздыру арқылы талантты балалардың қабілетін анықтадым,сұрақты шеңбер әдісін пайдаланып диалогті оқытуды кіріктірдім Мұғалімнің көшбасшылығы арқылы тапсырмаларды орындады.”Қолшатыр”әдісі арқылы бағаланды “Венн”диаграммасын пайдаланып,сын тұрғысынан ойлату Үй тапсырмасына сәйкестендіру тестін қолдандым (жас ерекшелігіне байланысты) Не сәтсіз өтті? Кейбір балалардың сұрақтарға толық жауап бере алмауы,қабілеті төмен оқушылардың баяу қимылы,сөздік қорының аздығы.Рефлексия жасау барысында ойларын жүйелі жаза алмады,бағалаудың әділ болмауы Не сәтті өтті? Берілген сөйлем арқылы тақырыпты сын тұрғысынан ойлай отырып ашуы,сөйлемдерге сатылай кешенді талдауы.Тапсырмаларды орындауда оқушылардың барлығы қамтылды.Топта жұмыс жасау балаларға ұнады Нені дамыта аламын? Сұрақ қою мен жауап беру дағдыларын дамыту ,тіл байлықтарын молайту.бағаклау критерилерін дұрыс қолдануды жүзеге асыру.Кері байланыс кезінде сабақтан түсінгендерін нақты жазу керекті гін үйрету Өз бейнем,өзгеден ерекше Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сын тұрғысынан ойлау,оқу үшін бағалау,АКТ, және дарынды таланттыбалаларды оқыту,жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,оқытуды басқару және көшбасшылық
5 слайд
Өзгерістер мен реттеулер
Дәстүрлі
оқыту
Сындарлы
оқыту
Мен не үйрендім?
Педагогикадағы
әлемдік тәжірибеде
қолданылатын әдістер
мен тәсілдерді;
Оқушылардың оқуын
ұйымдастыруды,
бағыт-бағдар беруді;
Кембридж
бағдарламасының
жеті модулі арқылы
оқытуды
ұйымдастыруды;
Әрбір сабақтан кейін
кері байланыс жасай
отырып, сыни
көзқарас
қалыптастыруды;
Оқушы не үйренді?
Топта
жұмыс
жасауға
Өз ойын
еркін
жеткізуге
Идеялармен
пікір
алмасып,
талқылауға
Өзін-өзі
және
өзгені
бағалауға
үйренді
5 слайд
Өзгерістер мен реттеулер Дәстүрлі оқыту Сындарлы оқыту Мен не үйрендім? Педагогикадағы әлемдік тәжірибеде қолданылатын әдістер мен тәсілдерді; Оқушылардың оқуын ұйымдастыруды, бағыт-бағдар беруді; Кембридж бағдарламасының жеті модулі арқылы оқытуды ұйымдастыруды; Әрбір сабақтан кейін кері байланыс жасай отырып, сыни көзқарас қалыптастыруды; Оқушы не үйренді? Топта жұмыс жасауға Өз ойын еркін жеткізуге Идеялармен пікір алмасып, талқылауға Өзін-өзі және өзгені бағалауға үйренді
6 слайд
Нені өзгерте алдым?
Оқушылар бір-бірін
оқытты, бір-біріне
кеңес
берді,көмектесті
Топтық және жұптық
жұмыста оқушылар
диалогтік қарым-қатынас
барысында
тапсырмаларды бірлесіп
орындады
Оқушылар сабақ
үрдісінің барлық
кезеңдеріне
белсенді қатысты
Бағалаудың түрлерін
қолдану нәтижесінде
оқушылар өз қателіктерін
өздері көре білді және шығу
жолдарын қарастырып, өзін-
өзі реттей бастады
Қолдандым,
іске асырдым
Ойладым, жоспарладым
Құзырлы оқытудың маңызды
факторы мұғалімнің оқушының
тақырыптың мәнін өз бетімен
меңгеруін түсінуі мен бағалай
алуы болып табылады
Бағалауды оқушының одан әрі
оқуы , алға ұмтылуы үшін де
қолданамын және дамыта
түсемін;
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдерді сабақ барысында
қолдану арқылы оқушылардың
сыни тұрғыдан ойлау
қабілеттерін арттырамын;
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен
алған жаңа білімдерін күнделікті
өмірде пайдалануға баулимын;
Оқушыларға бағытталған
деңгейлік тапсырмаларды
қолдану жұмысын
жандандырамын;
БОЛАШАҚТА …….
Кейбір балалардың сұрақтарға
толық жауап бере алмауы,қабілеті
төмен оқушылардың баяу
қимылы,сөздік қорының
аздығы.Рефлексия жасау
барысында ойларын жүйелі жаза
алмады
Түрткі сұрақтар қою арқылы
жауаптарын толықтырдым.
Мәтінмен жұмыс жасаттым,көркем
шығарма оқуға бағыттадым.
Түсіндірме жұмыстарын жүргіздім.
Кедергілер Жою жолдары
6 слайд
Нені өзгерте алдым? Оқушылар бір-бірін оқытты, бір-біріне кеңес берді,көмектесті Топтық және жұптық жұмыста оқушылар диалогтік қарым-қатынас барысында тапсырмаларды бірлесіп орындады Оқушылар сабақ үрдісінің барлық кезеңдеріне белсенді қатысты Бағалаудың түрлерін қолдану нәтижесінде оқушылар өз қателіктерін өздері көре білді және шығу жолдарын қарастырып, өзін- өзі реттей бастады Қолдандым, іске асырдым Ойладым, жоспарладым Құзырлы оқытудың маңызды факторы мұғалімнің оқушының тақырыптың мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы болып табылады Бағалауды оқушының одан әрі оқуы , алға ұмтылуы үшін де қолданамын және дамыта түсемін; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді сабақ барысында қолдану арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттырамын; Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен алған жаңа білімдерін күнделікті өмірде пайдалануға баулимын; Оқушыларға бағытталған деңгейлік тапсырмаларды қолдану жұмысын жандандырамын; БОЛАШАҚТА ……. Кейбір балалардың сұрақтарға толық жауап бере алмауы,қабілеті төмен оқушылардың баяу қимылы,сөздік қорының аздығы.Рефлексия жасау барысында ойларын жүйелі жаза алмады Түрткі сұрақтар қою арқылы жауаптарын толықтырдым. Мәтінмен жұмыс жасаттым,көркем шығарма оқуға бағыттадым. Түсіндірме жұмыстарын жүргіздім. Кедергілер Жою жолдары