Педагогикалық зерттеу әдістемесі мен әдістер жүйесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән : Педагогика
Тақырыбы : Педагогикалық зерттеу әдістемесі мен әдістер
жүйесі
1 слайд
Пән : Педагогика Тақырыбы : Педагогикалық зерттеу әдістемесі мен әдістер жүйесі
2 слайд
ЗЕРТТЕУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
Педагогика әуел бастан-ақ балалар тәрбиесі
жайындағы ғылым болып қалыптасқан. Тәрбие
жайындағы белгілі мәліметтер адам баласының
тәрбиесіне сүйенеді. Адамзат қоғамының, ғылым -
білімінің дамуына байланысты тәрбиенің шығуын,
оның даму заңдылықтарын ғылыми жолмен
түсіндірудің қажеттігі туды. Осындай өмір, ғылым
елегінен өткен мәліметтерді пайдаланып, педагогика
адам тәрбиесіне қатысты мәселелерді жан-жақты
түсіндірудің ғылыми және әдіснамалық жолдарын
қарастырады.
2 слайд
ЗЕРТТЕУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ Педагогика әуел бастан-ақ балалар тәрбиесі жайындағы ғылым болып қалыптасқан. Тәрбие жайындағы белгілі мәліметтер адам баласының тәрбиесіне сүйенеді. Адамзат қоғамының, ғылым - білімінің дамуына байланысты тәрбиенің шығуын, оның даму заңдылықтарын ғылыми жолмен түсіндірудің қажеттігі туды. Осындай өмір, ғылым елегінен өткен мәліметтерді пайдаланып, педагогика адам тәрбиесіне қатысты мәселелерді жан-жақты түсіндірудің ғылыми және әдіснамалық жолдарын қарастырады.
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
ПРОБЛЕМАСЫ
Оқушыларды оқыту,
тәрбиелеу үрдісі үстінде
психикалық процестері мен
танымдық қасиеттерін,
адамгершілік нормаларын
халық дидактикалық
тұрғыдан меңгертіп дамыту.
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ПРОБЛЕМАСЫ Оқушыларды оқыту, тәрбиелеу үрдісі үстінде психикалық процестері мен танымдық қасиеттерін, адамгершілік нормаларын халық дидактикалық тұрғыдан меңгертіп дамыту.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Тәжіриб
е
сұхба
т
Сұра
қ-
жауа
пБақылау
әңгімелесу
тест Педагогика
лық зерттеу
әдістері
5 слайд
Тәжіриб е сұхба т Сұра қ- жауа пБақылау әңгімелесу тест Педагогика лық зерттеу әдістері
6 слайд
Мен, Касымова Диана Б-
41 тобының студенті
Качир ауданындағы
Қызылтан орта білім
беру мектебінде іс-
тәжірибені өттім. Іс-
тәжірибе барысына
курстық жұмысым
бойынша жұмыстар
атқардым. Яғни, дәстүрлі
және дістүрден тыс
сабақтар өткіздім.
Бірінші жұмысым,
дүниетану пәнінен
дәстүрден тыс тәжірибе
сабағы.
6 слайд
Мен, Касымова Диана Б- 41 тобының студенті Качир ауданындағы Қызылтан орта білім беру мектебінде іс- тәжірибені өттім. Іс- тәжірибе барысына курстық жұмысым бойынша жұмыстар атқардым. Яғни, дәстүрлі және дістүрден тыс сабақтар өткіздім. Бірінші жұмысым, дүниетану пәнінен дәстүрден тыс тәжірибе сабағы.
7 слайд
Сынып :3
Пән : Дүниетану
Сабақтың
тақырыбы:Тәжірибе жасау
Сабақтың
мақсаттары: Тәжірибе
әдісін түсіндіріп, табиғат
заттарын және
құбылыстарын зерттеу .
7 слайд
Сынып :3 Пән : Дүниетану Сабақтың тақырыбы:Тәжірибе жасау Сабақтың мақсаттары: Тәжірибе әдісін түсіндіріп, табиғат заттарын және құбылыстарын зерттеу .
8 слайд
- Балалар, судың түсін ақ дейміз
ғой. Оны білу үшін шыны
ыдыстың біреуіне сүт, ал
екіншісіне су құйып, екеуін
салыстырамыз.
- Сүт қандай ? Су қандай ?
- Сүт ақ ал су түссіз, мөлдір.
- Оны анықтау үшін екеуіне де
қасық саламыз. Қайсысынан
анық көрінеді ? Неге ? -
Кесеге, шыны ыдысқа су құямыз.
Судың пішіні өзгереді ме ?
Суда пішін болады ма ?
-
Суды беті тегіс нәрсеге құйып көреміз, не байқадың?
8 слайд
- Балалар, судың түсін ақ дейміз ғой. Оны білу үшін шыны ыдыстың біреуіне сүт, ал екіншісіне су құйып, екеуін салыстырамыз. - Сүт қандай ? Су қандай ? - Сүт ақ ал су түссіз, мөлдір. - Оны анықтау үшін екеуіне де қасық саламыз. Қайсысынан анық көрінеді ? Неге ? - Кесеге, шыны ыдысқа су құямыз. Судың пішіні өзгереді ме ? Суда пішін болады ма ? - Суды беті тегіс нәрсеге құйып көреміз, не байқадың?
9 слайд
1 – тәжірибе. Бір кесек топырақты
стақанға суға салайық. Не байқаймыз?
- Су көпіршіп кетті, демек ауа бар.
2 – тәжірибе. Бір уыс топырақты темір
ыдысқа салып, отқа қыздырамыз, оның
үстіне шыны ұстаймыз. Шынының
бетіне су тамшысы пайда болды. Не
байқадың?
- Топырақтың бойында ауадан басқа су
бар.
3 – тәжірибе. Топырақты одан әрі
қыздырамыз. Көкшіл түтін шығады.
Жанып жатқан не?
- Топырақта өсімдік қалдықтары мен
шірінділер бар, солар жанып жатыр.
4 – тәжірибе. Енді топырақты
стақандағы суға араластырамыз. Су
лайланды. Оны тұндырамыз.
Стақан түбіне шөккен шөгіндіні
байқаймыз. Не байқадың?
- Тұнбаның астына құм. Бет жағында
саз шөккенін байқадың.
Ой түйіндеу
9 слайд
1 – тәжірибе. Бір кесек топырақты стақанға суға салайық. Не байқаймыз? - Су көпіршіп кетті, демек ауа бар. 2 – тәжірибе. Бір уыс топырақты темір ыдысқа салып, отқа қыздырамыз, оның үстіне шыны ұстаймыз. Шынының бетіне су тамшысы пайда болды. Не байқадың? - Топырақтың бойында ауадан басқа су бар. 3 – тәжірибе. Топырақты одан әрі қыздырамыз. Көкшіл түтін шығады. Жанып жатқан не? - Топырақта өсімдік қалдықтары мен шірінділер бар, солар жанып жатыр. 4 – тәжірибе. Енді топырақты стақандағы суға араластырамыз. Су лайланды. Оны тұндырамыз. Стақан түбіне шөккен шөгіндіні байқаймыз. Не байқадың? - Тұнбаның астына құм. Бет жағында саз шөккенін байқадың. Ой түйіндеу
10 слайд
Нәтиже соңында 100 % көрсеткіші шықты:
Оқушылардың сабақ мазмұнын айту: 23%
Оқушылардың сұраққа жауап берулері: 28%
Оқулықпен жұмыс істей отырып, мәтінді сипаттау: 19%
Тәжірибе жасау : 30%
10 слайд
Нәтиже соңында 100 % көрсеткіші шықты: Оқушылардың сабақ мазмұнын айту: 23% Оқушылардың сұраққа жауап берулері: 28% Оқулықпен жұмыс істей отырып, мәтінді сипаттау: 19% Тәжірибе жасау : 30%
11 слайд
Іс-тәжірибе барысындағы
екінші жұмысым, өзін-өзі тану
пәнінен дәстүрлі сабақ.
Әңгiмелеу әдісі (сұхбат)
Нұрланның кеңпейілділігін қандай іс-әрекетінен байқауға
болады?
Кеңпейілді болудың мәні неде?
«Ақылды десе боларсұрамай білгенді, жомарт десе боларсұрамай
бергенді» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер?
Жомарт адамды қандай қасиеттерінен тануға болады?
Өзіңнің жомарттық көрсеткен кезің болды ма? Айтып бер.
11 слайд
Іс-тәжірибе барысындағы екінші жұмысым, өзін-өзі тану пәнінен дәстүрлі сабақ. Әңгiмелеу әдісі (сұхбат) Нұрланның кеңпейілділігін қандай іс-әрекетінен байқауға болады? Кеңпейілді болудың мәні неде? «Ақылды десе боларсұрамай білгенді, жомарт десе боларсұрамай бергенді» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер? Жомарт адамды қандай қасиеттерінен тануға болады? Өзіңнің жомарттық көрсеткен кезің болды ма? Айтып бер.
12 слайд
1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Мәтінді негізге ала отырып, өз
күнделіктеріңді жасаңдар.Онда өздеріңнің жомарттық іс-әрекеттеріңді
түйіндеп жазыңдар.
2-тапсырма. Түймедақ жапырағындағы сұрақтарыңды оқыңдар.
Сұрақтарға жауап беріңдер.
3-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңдар. Мәтінге
байланысты сұрақ құрастырыңдар.
12 слайд
1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Мәтінді негізге ала отырып, өз күнделіктеріңді жасаңдар.Онда өздеріңнің жомарттық іс-әрекеттеріңді түйіндеп жазыңдар. 2-тапсырма. Түймедақ жапырағындағы сұрақтарыңды оқыңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. 3-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңдар. Мәтінге байланысты сұрақ құрастырыңдар.
13 слайд
Сабақтың нәтижесі
Барлығы
түсінікті Жартылай
түсінікті Түсініксіз
18 3 0
13 слайд
Сабақтың нәтижесі Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсініксіз 18 3 0
14 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Педагогика ғылымында жас зерттеушілердің араласуын
күтіп жатқан, әлі анықталмай елеусіз болған құбылыстар
байланысы мен тәуелділіктері тың халінде.
Педагогиканың жемісті дами түсуінің басты шарты -
ғалымдар мен педагог - практиктердің бірлікті, әрекеті.
Егер осы теориялық және тәжірибелік ізденістер аталған -
педагогикалық әдістер жүйесін жете білумен жүргізілетін
болса ғана, педагогтың өз тәжірибесі де, басқалардыңда
педагогикалық ұсыныстары мақсатты бағытта зерттеліп,
талданады соның нәтижесінде оқу- тәрбие ұйымдастыру
жолындағы табыстары мен жаңалықтары ғылыми
тұғырға орнығуы сөзсіз.
14 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Педагогика ғылымында жас зерттеушілердің араласуын күтіп жатқан, әлі анықталмай елеусіз болған құбылыстар байланысы мен тәуелділіктері тың халінде. Педагогиканың жемісті дами түсуінің басты шарты - ғалымдар мен педагог - практиктердің бірлікті, әрекеті. Егер осы теориялық және тәжірибелік ізденістер аталған - педагогикалық әдістер жүйесін жете білумен жүргізілетін болса ғана, педагогтың өз тәжірибесі де, басқалардыңда педагогикалық ұсыныстары мақсатты бағытта зерттеліп, талданады соның нәтижесінде оқу- тәрбие ұйымдастыру жолындағы табыстары мен жаңалықтары ғылыми тұғырға орнығуы сөзсіз.