Материалдар / Презентация. Б.Майлин "Шұғаның белгісі"

Презентация. Б.Майлин "Шұғаның белгісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын презентация "Шұғаның белгісі" ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2024
703
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты. Үзінділермен шығармашылық жұмыс. 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты. Үзінділермен шығармашылық жұмыс. 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты. Үзінділермен шығармашылық жұмыс. 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

Тақырыптық ақпарат Әдебиетте көбінесе суреттеу тәсілдері қолданылады. Суреттеу тәсілдеріне мінездеу, портрет, бейнелеу, пей

2 слайд
Тақырыптық ақпарат Әдебиетте көбінесе суреттеу тәсілдері қолданылады. Суреттеу тәсілдеріне мінездеу, портрет, бейнелеу, пейзаж жатады. Суреттеуде көріністі, бет-әлпетті, қимыл-әрекетті, әдетті нақтырақ көз алдымызға келтіре отырып сөзбен баяндайды. Суреттеу әсерлі болса, шығарма да тартымды болады. Портрет  – адамның түр-сипатын, киген киімін, қылығын суреттеу. Пейзаж –  табиғатты суреттеу. Мінездеу – әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын таныта даралай суреттеу. Бейнелеу – сөз қолдану тәсілі. Теңеу, әсірелеу, мінездеу сияқты құбылту түрлерін қолдана отырып, автордың ойды әсерлі баяндауы.

2 слайд

Тақырыптық ақпарат Әдебиетте көбінесе суреттеу тәсілдері қолданылады. Суреттеу тәсілдеріне мінездеу, портрет, бейнелеу, пейзаж жатады. Суреттеуде көріністі, бет-әлпетті, қимыл-әрекетті, әдетті нақтырақ көз алдымызға келтіре отырып сөзбен баяндайды. Суреттеу әсерлі болса, шығарма да тартымды болады. Портрет  – адамның түр-сипатын, киген киімін, қылығын суреттеу. Пейзаж –  табиғатты суреттеу. Мінездеу – әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын таныта даралай суреттеу. Бейнелеу – сөз қолдану тәсілі. Теңеу, әсірелеу, мінездеу сияқты құбылту түрлерін қолдана отырып, автордың ойды әсерлі баяндауы.

1-тапсырма. «Шұғаның белгісі» шығармасынан берілген үзінділерді қолдана отырып, шығармашылық жұмыс орындаңыз .  Пейзаж

3 слайд
1-тапсырма. «Шұғаның белгісі» шығармасынан берілген үзінділерді қолдана отырып, шығармашылық жұмыс орындаңыз .  Пейзаж      Портрет    Монолог   «Менің астымда жортақылау тапал торы ат; жүргіштеу. Ер-тоқымым ескілеу, байлардың малға мінетін ер-тоқымы. Үстімде қонған үйімнен сұрап киген шидем күпі. Қолтығымдағы жыртығынан жел өтіп мазамды алыңқырап келеді. Жолдасым отыз-қырықтардың шамасындағы жер ортасы адам, сиректеу сақал, мұрты бар; қара бұжыр, күлімсіреп дөңгеленіп тұрған қара көзді, пішініне карағанда бір түрлі сөйлемпаз адам секілді. Астында қойшылар мінген қаракер бесті, үсті-үстіне ұрып отырмаса кейін қалып қала береді».    Диалог        Монолог          Баяндау Күлзипа екенін білген соң Әбдірахман жүруге ыңғайланса да, мен жібермедім, қалжыңдасып барғанды жақсы көрдім. Дабырласып сөйлескен күйлерімен бізге төніп келді де, бір келіншек: – Ибәйі, көтек, мал десек, адам екен ғой, – деді. Одағайлап шеттей бастады. – Маржанбикемісің, бері кел, – дедім. – Мұнысы кім, мені таниды ғой... – Бар, кім екен, – деді Күлзипа. Әбдірахман жүре берді. Мен олардың жанына бардым. – Анауың кім? – десті. – Әбдірахман. – Күйеу екен ғой, бізден неге қашты, – деп Маржанбике күле сөйледі. 

3 слайд

1-тапсырма. «Шұғаның белгісі» шығармасынан берілген үзінділерді қолдана отырып, шығармашылық жұмыс орындаңыз .  Пейзаж      Портрет    Монолог   «Менің астымда жортақылау тапал торы ат; жүргіштеу. Ер-тоқымым ескілеу, байлардың малға мінетін ер-тоқымы. Үстімде қонған үйімнен сұрап киген шидем күпі. Қолтығымдағы жыртығынан жел өтіп мазамды алыңқырап келеді. Жолдасым отыз-қырықтардың шамасындағы жер ортасы адам, сиректеу сақал, мұрты бар; қара бұжыр, күлімсіреп дөңгеленіп тұрған қара көзді, пішініне карағанда бір түрлі сөйлемпаз адам секілді. Астында қойшылар мінген қаракер бесті, үсті-үстіне ұрып отырмаса кейін қалып қала береді».    Диалог        Монолог          Баяндау Күлзипа екенін білген соң Әбдірахман жүруге ыңғайланса да, мен жібермедім, қалжыңдасып барғанды жақсы көрдім. Дабырласып сөйлескен күйлерімен бізге төніп келді де, бір келіншек: – Ибәйі, көтек, мал десек, адам екен ғой, – деді. Одағайлап шеттей бастады. – Маржанбикемісің, бері кел, – дедім. – Мұнысы кім, мені таниды ғой... – Бар, кім екен, – деді Күлзипа. Әбдірахман жүре берді. Мен олардың жанына бардым. – Анауың кім? – десті. – Әбдірахман. – Күйеу екен ғой, бізден неге қашты, – деп Маржанбике күле сөйледі. 

2-тапсырма. «Әдеби үйірме» әдісі. Топтық жұмыс 1-топ: Археолог (мәтіннен көне сөздерді табады) 2-топ: Жолаушы (мәтіндегі кейіпк

4 слайд
2-тапсырма. «Әдеби үйірме» әдісі. Топтық жұмыс 1-топ: Археолог (мәтіннен көне сөздерді табады) 2-топ: Жолаушы (мәтіндегі кейіпкерлер портретіне талдау жасайды) 3-топ: Сұрақ қоюшы (мәтін желісі бойынша ойландыратын сұрақ қояды)

4 слайд

2-тапсырма. «Әдеби үйірме» әдісі. Топтық жұмыс 1-топ: Археолог (мәтіннен көне сөздерді табады) 2-топ: Жолаушы (мәтіндегі кейіпкерлер портретіне талдау жасайды) 3-топ: Сұрақ қоюшы (мәтін желісі бойынша ойландыратын сұрақ қояды)

3-тапсырма Жеке жұмыс Шығармашылық жұмыстың үлгісін көрсет. Хат жазу: «Шұғаға хат» «Авторға хат» «Әбдірахманға хат»

5 слайд
3-тапсырма Жеке жұмыс Шығармашылық жұмыстың үлгісін көрсет. Хат жазу: «Шұғаға хат» «Авторға хат» «Әбдірахманға хат»

5 слайд

3-тапсырма Жеке жұмыс Шығармашылық жұмыстың үлгісін көрсет. Хат жазу: «Шұғаға хат» «Авторға хат» «Әбдірахманға хат»

Жұптық жұмыс Шығармаға сатылай кешенді талдау жасаңдар: – Авторы: – Тақырыбы: – Идеясы: – Тәрбиелік мәні: – Кейіпкер

6 слайд
Жұптық жұмыс Шығармаға сатылай кешенді талдау жасаңдар: – Авторы: – Тақырыбы: – Идеясы: – Тәрбиелік мәні: – Кейіпкерлері: Қорытындылау

6 слайд

Жұптық жұмыс Шығармаға сатылай кешенді талдау жасаңдар: – Авторы: – Тақырыбы: – Идеясы: – Тәрбиелік мәні: – Кейіпкерлері: Қорытындылау

1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз__________________

7 слайд
1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________ 3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________ «Бір минуттық рефлексия» әдісі

7 слайд

1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________ 3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________ «Бір минуттық рефлексия» әдісі

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ