Презентация "Ерітінділер және ерігіштік. № 5 зертханалық тәжірибе «Заттардың ерігіштігін зерттеу».
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Балқаш қаласы жалпы білім беретін № 5 орта мектеп
Химия пәні мұғалімі:
Торебекова Сания Сырлыбековна
Сабақ тақырыбы:
Ерітінділер және
ерігіштік. № 5
зертханалық
тәжірибе
«Заттардың
ерігіштігін зерттеу».
Пәнаралық байланыстар:
Жаратылыстану-5.3.2.5
заттарды ерігіштігі
бойынша жіктеу;
Математика- 5.4 А
пайыздық есептеулер
жүргізу.
Құндылықтарды дарыту:
•Ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын
түсіну үшін ерітінділер және олардың концентрациясы жөнінде
білім қажет;
•Жеке тұлғаның пікірін ескеріп, әрбір ойдың құндылығын
құрметтеуге үйрету;
•Зертханалық тәжірибелер жүргізу барысында оқушылар бірлік
пен ынтымақтастықты сақтап, бірлесе еңбектенуге уйренуі
қажет.
1 слайд
Балқаш қаласы жалпы білім беретін № 5 орта мектеп Химия пәні мұғалімі: Торебекова Сания Сырлыбековна Сабақ тақырыбы: Ерітінділер және ерігіштік. № 5 зертханалық тәжірибе «Заттардың ерігіштігін зерттеу». Пәнаралық байланыстар: Жаратылыстану-5.3.2.5 заттарды ерігіштігі бойынша жіктеу; Математика- 5.4 А пайыздық есептеулер жүргізу. Құндылықтарды дарыту: •Ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіну үшін ерітінділер және олардың концентрациясы жөнінде білім қажет; •Жеке тұлғаның пікірін ескеріп, әрбір ойдың құндылығын құрметтеуге үйрету; •Зертханалық тәжірибелер жүргізу барысында оқушылар бірлік пен ынтымақтастықты сақтап, бірлесе еңбектенуге уйренуі қажет.
2 слайд
Бар
лығ
ы
•зертханалық жұмыс жасау барысында ерітінділердің табиғаттағы және
күнделікті өмірдегі маңызын түсіне отырып заттардың ерігіштігін зерттеу;
Көп
шіл
ігі
•тәжірибе нәтижесі бойынша байқаған құбылыстарды салыстыру және
қорытындылау;
Кей
біре
уі
•молярлық концентрациялары арқылы заттардың ерігіштігін анықтауға
байланысты есептеулер жүргізе алу.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
8.3.4.2 ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі
маңызын түсіндіру;
Сабақ мақсаттары:
Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттілктерін ескере
отырып SMART мақсатында құрастырдым. SMART: Арнайы
нақты; Өлшеуге болатын; Қолжетімділік;
Шындыққа сай; Белгілі бір уақыт аралығымен шектелген.
2 слайд
Бар лығ ы •зертханалық жұмыс жасау барысында ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіне отырып заттардың ерігіштігін зерттеу; Көп шіл ігі •тәжірибе нәтижесі бойынша байқаған құбылыстарды салыстыру және қорытындылау; Кей біре уі •молярлық концентрациялары арқылы заттардың ерігіштігін анықтауға байланысты есептеулер жүргізе алу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты 8.3.4.2 ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру; Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттілктерін ескере отырып SMART мақсатында құрастырдым. SMART: Арнайы нақты; Өлшеуге болатын; Қолжетімділік; Шындыққа сай; Белгілі бір уақыт аралығымен шектелген.
3 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
«Сұрақтар
қобдишасы»
әдісі
«Стоп кадр»
әдісі
«Елші» тәсілі
«Миынның
суретін сал»
әдісі
Мақсаты:
оқушылардың
алған білімдерін
пысықтау.
Ортаға сұрақтар
жазылған
қобдиша
қойылады.
Оқушылар
кезектесіп бір
сұрақты алады
да жауап береді.
Мақсаты:
бейнефильм
көрсете
отырып ой
тастау.
Оқушылардың
сөз
байлықтарын
дамыту.
Мақсаты: топ
болып
материалды
оқиды,
постерге
түсіреді және
елшілер өз
тобына түскен
тапсырманы
өзге топқа
түсіндіреді.
Оқушылар өз
миларының
суретін салып
сабақта
меңгерген
білімдерін
білдіретін
сөздермен
толықтырады.
Мақсаты:
сабақта
меңгерген
білімдерін
қорытындылау
3 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақтар қобдишасы» әдісі «Стоп кадр» әдісі «Елші» тәсілі «Миынның суретін сал» әдісі Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін пысықтау. Ортаға сұрақтар жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп бір сұрақты алады да жауап береді. Мақсаты: бейнефильм көрсете отырып ой тастау. Оқушылардың сөз байлықтарын дамыту. Мақсаты: топ болып материалды оқиды, постерге түсіреді және елшілер өз тобына түскен тапсырманы өзге топқа түсіндіреді. Оқушылар өз миларының суретін салып сабақта меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толықтырады. Мақсаты: сабақта меңгерген білімдерін қорытындылау
4 слайд
Саралап оқытудың нәтижесінде оқушылар өз қабілеттері мен
қажеттіліктерін одан әрі бекіте түседі. Қолдауды қажет ететін
оқушылардың ішкі уәждері оянып, өздеріне деген сенімдері арта
түседі. Білім дәрежесі бірдей оқу топтарына оқу жеңілдейді
Ойлау деңгейлері
білу, түсіну,
қолану және
жоғарғы деңгей
Тапсырма
арқылы
саралау
Нәтиже
арқылы
саралау
Ресурс және
қолдау
арқылы
саралау
Жеке
жұмыс,
жұппен
және
топпен
жұмыс
Мұғалімнің
көмегі
Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін
жетілдіру
Саралап оқыту
Сабақтың
мақсаты
оқушылардың
қажеттіліктерін,
білім деңгейі
аясында
құрастырылады
Оқушыларға
тапсырма
жеңілден
күрделіге қарай,
қабілеттерін,
дағдыларын
ескере отырып
сараланып
беріледі
4 слайд
Саралап оқытудың нәтижесінде оқушылар өз қабілеттері мен қажеттіліктерін одан әрі бекіте түседі. Қолдауды қажет ететін оқушылардың ішкі уәждері оянып, өздеріне деген сенімдері арта түседі. Білім дәрежесі бірдей оқу топтарына оқу жеңілдейді Ойлау деңгейлері білу, түсіну, қолану және жоғарғы деңгей Тапсырма арқылы саралау Нәтиже арқылы саралау Ресурс және қолдау арқылы саралау Жеке жұмыс, жұппен және топпен жұмыс Мұғалімнің көмегі Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралап оқыту Сабақтың мақсаты оқушылардың қажеттіліктерін, білім деңгейі аясында құрастырылады Оқушыларға тапсырма жеңілден күрделіге қарай, қабілеттерін, дағдыларын ескере отырып сараланып беріледі
5 слайд
Саралап оқыту
Заттардың
суда
ерігіштігін
зерттеу
зертханалық
жұмыс
Кестемен жұмыс
«Зертханалық
жұмыс» байқаған
құбылыстарды
анықтап
дәлелдеме
келтіреді
Тығыздығы 1,30
г/см
3
және
массалық үлесі 40
% болатын
күкірт
қышқылының
молярлық
концентрациясын
(моль/дм
3
)
есептеңдер
Қосымша
ресурстар:
ғаламтор
желісінен
ресурс,
заттардың суда
ерігіштігі
кесте, формула
1- топ:
Ерітінділердің
табиғаттағы және
күнделікті
өмірдегі маңызын
постерге түсіріңдер.
2-топ:
Ерітінділердің
молярлық
концентрациясына
сипаттама беріңдер.
Бағалау
критерийлері:
1. Ерітінділердің
табиғаттағы және
күнделікті өмірдегі
маңызын айқындап,
заттардың суда
ерігіштігін анықтай
алады;
2. Тәжірибе нәтижесі
бойынша байқаған
құбылыстарды
сипаттай алады.
3. Молярлық
концентрациялары
арқылы заттардың
ерігіштігін
анықтауға
байланысты
есептеулер жүргізе
алады.
5 слайд
Саралап оқыту Заттардың суда ерігіштігін зерттеу зертханалық жұмыс Кестемен жұмыс «Зертханалық жұмыс» байқаған құбылыстарды анықтап дәлелдеме келтіреді Тығыздығы 1,30 г/см 3 және массалық үлесі 40 % болатын күкірт қышқылының молярлық концентрациясын (моль/дм 3 ) есептеңдер Қосымша ресурстар: ғаламтор желісінен ресурс, заттардың суда ерігіштігі кесте, формула 1- топ: Ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын постерге түсіріңдер. 2-топ: Ерітінділердің молярлық концентрациясына сипаттама беріңдер. Бағалау критерийлері: 1. Ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын айқындап, заттардың суда ерігіштігін анықтай алады; 2. Тәжірибе нәтижесі бойынша байқаған құбылыстарды сипаттай алады. 3. Молярлық концентрациялары арқылы заттардың ерігіштігін анықтауға байланысты есептеулер жүргізе алады.
6 слайд
Критериалды
бағалау
Кері
байланыс
Мадақтау
«Керемет!»
«Жарайсың!»
«Тамаша!»
Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
- заттардың суда ерігіштігін
салыстырады;
- заттардың суда ерігіштігін
топтарға жіктейді;
- байқаған құбылыстарды
салыстырып, қорытынды
жасайды;
-су мен тұзды өлшеп, еріген
кездегі массасымен
- салыстыралы.
Дескриптор-
жетістік
деңгейінің
сипатта-
масы
Өзара бағалау:
дескриптор
негізінде
Топаралық
бағалау: бас
бармақ әдісі
1. Ерітінділердің
табиғаттағы және күнделікті
өмірдегі маңызын айқындап,
заттардың суда ерігіштігін
анықтай алады;
2. Тәжірибе нәтижесі
бойынша байқаған
құбылыстарды сипаттай
алады.
3. Молярлық
концентрациялары арқылы
заттардың ерігіштігін
анықтауға
байланысты есептеулер
жүргізе алады.
Смайлик беру
Ынталандыру
Уәждеу
қалыптастыру
6 слайд
Критериалды бағалау Кері байланыс Мадақтау «Керемет!» «Жарайсың!» «Тамаша!» Бағалау критерийлері: Дескриптор: - заттардың суда ерігіштігін салыстырады; - заттардың суда ерігіштігін топтарға жіктейді; - байқаған құбылыстарды салыстырып, қорытынды жасайды; -су мен тұзды өлшеп, еріген кездегі массасымен - салыстыралы. Дескриптор- жетістік деңгейінің сипатта- масы Өзара бағалау: дескриптор негізінде Топаралық бағалау: бас бармақ әдісі 1. Ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын айқындап, заттардың суда ерігіштігін анықтай алады; 2. Тәжірибе нәтижесі бойынша байқаған құбылыстарды сипаттай алады. 3. Молярлық концентрациялары арқылы заттардың ерігіштігін анықтауға байланысты есептеулер жүргізе алады. Смайлик беру Ынталандыру Уәждеу қалыптастыру