Презентация:Мектепке дейінгі интеграциялаудың мазмұнын іске асыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОРЫНДАҒАН:ДОСЫМБАЙ Г.Ғ
ҚАБЫЛДАҒАН:АБИЛОВА О.
МАМАНДЫҒЫ:МДОЖТ
ТОБЫ:401МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ
ИНТЕГРАЦИЯЛАУДЫҢ
МАЗМҰНЫН ІСКЕ
АСЫРУХ.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Инновациялық білім беру факультеті
Мектепке дейінгі оқыту және бастауышта білім беру кафедрасы
1 слайд
ОРЫНДАҒАН:ДОСЫМБАЙ Г.Ғ ҚАБЫЛДАҒАН:АБИЛОВА О. МАМАНДЫҒЫ:МДОЖТ ТОБЫ:401МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ИНТЕГРАЦИЯЛАУДЫҢ МАЗМҰНЫН ІСКЕ АСЫРУХ.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті Инновациялық білім беру факультеті Мектепке дейінгі оқыту және бастауышта білім беру кафедрасы
2 слайд
Білім беру мазмұнының интеграциясы мектеп
жасына дейінгі балаларда әлемнің тұтас бейнесі
туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал етеді.
2 слайд
Білім беру мазмұнының интеграциясы мектеп жасына дейінгі балаларда әлемнің тұтас бейнесі туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал етеді.
3 слайд
Білім мазмұнын интеграциялау мәселесі педагогикада
Я.А.Коменскийдің кезінде қарастырылды, бірақ оны
жүйелі түрде зерттеу ХХ ғасырдың екінші жартысында
ғана басталды
О.Бугаев білім мазмұнының интеграциясын балаларда әлемнің
тұтас бейнесін қалыптастыру үшін пәнаралық байланыстар орнату
қажеттілігімен түсіндіредіИ.Д.Зверев интеграция белгісі білім беру жүйесінің тұтастығын
қабылдайды Г.Ф.Федорец интеграцияны педагогикалық жүйенің құрылымдық
компоненттері арасындағы әртүрлі байланыстар мен
тәуелділіктерде қарастырды
3 слайд
Білім мазмұнын интеграциялау мәселесі педагогикада Я.А.Коменскийдің кезінде қарастырылды, бірақ оны жүйелі түрде зерттеу ХХ ғасырдың екінші жартысында ғана басталды О.Бугаев білім мазмұнының интеграциясын балаларда әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру үшін пәнаралық байланыстар орнату қажеттілігімен түсіндіредіИ.Д.Зверев интеграция белгісі білім беру жүйесінің тұтастығын қабылдайды Г.Ф.Федорец интеграцияны педагогикалық жүйенің құрылымдық компоненттері арасындағы әртүрлі байланыстар мен тәуелділіктерде қарастырды
4 слайд
Интеграциялық тұжырымдама
Қазіргі білім құрылым мен мазмұнның
жүйелік өзгеруімен сипатталады. Оқытудың
басым бағыттарын, баланың білім беру
процесінің субъектісі ретіндегі рөлін, сонымен
қатар әлеуметтік өзгерістерді қайта қарау
көптеген білім беру мәселелерін шешуде
дәстүрлі емес тәсілдерді тудырады. Қазіргі
білім беруді дамытудың жетекші
тенденцияларының бірі оның мазмұнын
интеграциялау болып табылады.
4 слайд
Интеграциялық тұжырымдама Қазіргі білім құрылым мен мазмұнның жүйелік өзгеруімен сипатталады. Оқытудың басым бағыттарын, баланың білім беру процесінің субъектісі ретіндегі рөлін, сонымен қатар әлеуметтік өзгерістерді қайта қарау көптеген білім беру мәселелерін шешуде дәстүрлі емес тәсілдерді тудырады. Қазіргі білім беруді дамытудың жетекші тенденцияларының бірі оның мазмұнын интеграциялау болып табылады.
5 слайд
Интеграция ұғымы
ХХ ғасырдың 60-жылдарында
Герберт Спенсер «интеграция»
(латын тілінен аударғанда -
тұтас) ұғымын енгізді
Кешенді оқытудың қазіргі кездегі
маңызы өте зор, себебі
мемлекеттік құжаттармен
анықталған жаңа білім беру
міндеттерін ойдағыдай жүзеге
асыруға ықпал етеді.
5 слайд
Интеграция ұғымы ХХ ғасырдың 60-жылдарында Герберт Спенсер «интеграция» (латын тілінен аударғанда - тұтас) ұғымын енгізді Кешенді оқытудың қазіргі кездегі маңызы өте зор, себебі мемлекеттік құжаттармен анықталған жаңа білім беру міндеттерін ойдағыдай жүзеге асыруға ықпал етеді.
6 слайд
Интеграциялау тұжырымдамасы Оқытудың
интеграциясы оқу материалының, оқу-
әдістемелік қамтамасыз етудің, жаңа
технологиялардың тиісті мазмұнымен
принципиалды жаңа білім беруді құруды
көздейді.
6 слайд
Интеграциялау тұжырымдамасы Оқытудың интеграциясы оқу материалының, оқу- әдістемелік қамтамасыз етудің, жаңа технологиялардың тиісті мазмұнымен принципиалды жаңа білім беруді құруды көздейді.
7 слайд
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІНІҢ
БҰЙРЫҒЫМЕН 2.3 ТАРМАҚТАН. «ТӘРБИЕ МЕН
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ, БІЛІМ БЕРУ
АЙМАҚТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН
МҮМКІНДІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС БІЛІМ БЕРУ
АЙМАҚТАРЫН ИНТЕГРАЦИЯЛАУ ПРИНЦИПІН
ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП ҚҰРЫЛАДЫ; БІЛІМ БЕРУ
ҮДЕРІСІН ҚҰРУДЫҢ КҮРДЕЛІ ТАҚЫРЫПТЫҚ
ПРИНЦИПІНЕ НЕГІЗДЕЛГЕН »
7 слайд
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІНІҢ БҰЙРЫҒЫМЕН 2.3 ТАРМАҚТАН. «ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ, БІЛІМ БЕРУ АЙМАҚТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС БІЛІМ БЕРУ АЙМАҚТАРЫН ИНТЕГРАЦИЯЛАУ ПРИНЦИПІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП ҚҰРЫЛАДЫ; БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІН ҚҰРУДЫҢ КҮРДЕЛІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ПРИНЦИПІНЕ НЕГІЗДЕЛГЕН »
8 слайд
Интеграция - бұл тұтас қалпына келтіру,
яғни. барлығы нақты мәліметтерден
тұрады. Педагогикада бұл тәсіл қоршаған
әлем баласының және осы әлемдегі өзінің
тұтас түсінігін қалыптастыруға ықпал
етеді.
8 слайд
Интеграция - бұл тұтас қалпына келтіру, яғни. барлығы нақты мәліметтерден тұрады. Педагогикада бұл тәсіл қоршаған әлем баласының және осы әлемдегі өзінің тұтас түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді.
9 слайд
Интеграция негіздері
Физиологиялық
психологиялы қ П.К.Анохин және В.М.Бехтерев
теориясы бойынша. (баланың
қоршаған әлем туралы танымында
күш беретін, айналасындағы әлем
туралы толық ақпарат алуға
мүмкіндік беретін
анализаторлардың өзара әрекеті
туралы)
Балаға өзін-өзі жүзеге асыруға
мүмкіндік береді, т. бала өзінің
білімі, іскерлігі мен
дағдыларының өзі үшін
маңызды практикалық іс-
әрекетте қолданылуын көруі
және түсінуі керек: өнімді,
музыкалық және көркем, ойын,
танымдық және зерттеу
психологиялық
9 слайд
Интеграция негіздері Физиологиялық психологиялы қ П.К.Анохин және В.М.Бехтерев теориясы бойынша. (баланың қоршаған әлем туралы танымында күш беретін, айналасындағы әлем туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік беретін анализаторлардың өзара әрекеті туралы) Балаға өзін-өзі жүзеге асыруға мүмкіндік береді, т. бала өзінің білімі, іскерлігі мен дағдыларының өзі үшін маңызды практикалық іс- әрекетте қолданылуын көруі және түсінуі керек: өнімді, музыкалық және көркем, ойын, танымдық және зерттеу психологиялық
10 слайд
Білім беру мазмұнының интеграциясы
балаларды тірі заттарға деген адамгершілік
қатынаста тәрбиелеу (дамудың әлеуметтік және
жеке бағыты)
Табиғаттың әсемдігімен байланысты эстетикалық
тәжірибелерді ынталандыру (дамудың көркемдік-
эстетикалық желісі)
Даму мәселелерін шешу сөйлеу (дамудың
когнитивті-сөйлеу сызығы)
Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың практикалық
дағдыларын қалыптастыру
Табиғат туралы білімдерін ойын мен бейнелеу
әрекетінде көрсете білуге үйрету.Балалардың табиғат, жануарлар мен өсімдіктер туралы ойларын
кеңейте отырып, тәрбиеші келесі мақсатты көздейді:
10 слайд
Білім беру мазмұнының интеграциясы балаларды тірі заттарға деген адамгершілік қатынаста тәрбиелеу (дамудың әлеуметтік және жеке бағыты) Табиғаттың әсемдігімен байланысты эстетикалық тәжірибелерді ынталандыру (дамудың көркемдік- эстетикалық желісі) Даму мәселелерін шешу сөйлеу (дамудың когнитивті-сөйлеу сызығы) Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру Табиғат туралы білімдерін ойын мен бейнелеу әрекетінде көрсете білуге үйрету.Балалардың табиғат, жануарлар мен өсімдіктер туралы ойларын кеңейте отырып, тәрбиеші келесі мақсатты көздейді:
11 слайд
Білім беру мазмұнының интеграциясының
негізгі мазмұны мектеп жасына дейінгі
балаларға арналған барлық іс-әрекеттің
түрлерін интеренетрациялау арқылы күнделікті
өмірге аудару болып табылады, оның бастысы
ойын.
Тәрбиешінің міндеті - топтың іс-әрекетін
қызықты тақырыптармен, істермен,
мәселелермен, идеялармен толтыру, әр
баланы мағыналы іс-шараларға қосу, оның
қызығушылықтары мен өмірлік
белсенділіктерін жүзеге асыруға ықпал ету.
11 слайд
Білім беру мазмұнының интеграциясының негізгі мазмұны мектеп жасына дейінгі балаларға арналған барлық іс-әрекеттің түрлерін интеренетрациялау арқылы күнделікті өмірге аудару болып табылады, оның бастысы ойын. Тәрбиешінің міндеті - топтың іс-әрекетін қызықты тақырыптармен, істермен, мәселелермен, идеялармен толтыру, әр баланы мағыналы іс-шараларға қосу, оның қызығушылықтары мен өмірлік белсенділіктерін жүзеге асыруға ықпал ету.
12 слайд
Білім беру мазмұнын интеграциялау
«Сабақтың өзіне басқа мағына қойылады,
қазіргі сөзді мектепке дейінгі білім берудің
теориясы мен практикасында - ойын-
сауық іс-әрекеті ретінде, оқу іс-әрекетінің
дидактикалық формасы ретінде кәсіппен
сәйкестендірмей, пайдалану тиімді».
12 слайд
Білім беру мазмұнын интеграциялау «Сабақтың өзіне басқа мағына қойылады, қазіргі сөзді мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен практикасында - ойын- сауық іс-әрекеті ретінде, оқу іс-әрекетінің дидактикалық формасы ретінде кәсіппен сәйкестендірмей, пайдалану тиімді».
13 слайд
Білім беру мазмұнын интеграциялау
Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту
білім беру процесінде болуы керек, бірақ
формалары мектеп жасына дейінгі
балалардың психофизиологиялық
сипаттамаларына сәйкес келуі керек:
әр түрлі ойын-сауық
Экскурсиялар
Викториналар
Тәжірибелер
Модельдеу
Білім беру жобалары
13 слайд
Білім беру мазмұнын интеграциялау Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту білім беру процесінде болуы керек, бірақ формалары мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық сипаттамаларына сәйкес келуі керек: әр түрлі ойын-сауық Экскурсиялар Викториналар Тәжірибелер Модельдеу Білім беру жобалары
14 слайд
мектепке дейінгі білім беру
жүйесіндегі интеграция мәселесімен
айналысқан
Л.Венгер
П.Саморукова
Н.Васюкова
К.Белая
14 слайд
мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі интеграция мәселесімен айналысқан Л.Венгер П.Саморукова Н.Васюкова К.Белая
15 слайд
Кешенді оқыту міндеттерін
шешетін сабақ түрлері:
Аралас
Кешенді
Интеграцияланған
15 слайд
Кешенді оқыту міндеттерін шешетін сабақ түрлері: Аралас Кешенді Интеграцияланған
16 слайд
Кешенді - бір тақырыпқа байланысты әр
түрлі іс-шаралар арқылы тапсырмаларды
орындау: көктем сурет салғанға дейін
балалар көктем туралы әңгімелер
құрастырады , өлең оқы, өлең айт. Сонымен
бірге қызметтің бір түрі басым болады, ал
басқалары оны толықтырады және
эмоционалды көңіл-күй тудырады.Аралас - әр түрлі қызмет түрлерінің
немесе бір-бірімен логикалық
байланысы жоқ бірнеше
дидактикалық тапсырмалардың
жиынтығы (сурет салғаннан кейін
ашық ойын бар)
16 слайд
Кешенді - бір тақырыпқа байланысты әр түрлі іс-шаралар арқылы тапсырмаларды орындау: көктем сурет салғанға дейін балалар көктем туралы әңгімелер құрастырады , өлең оқы, өлең айт. Сонымен бірге қызметтің бір түрі басым болады, ал басқалары оны толықтырады және эмоционалды көңіл-күй тудырады.Аралас - әр түрлі қызмет түрлерінің немесе бір-бірімен логикалық байланысы жоқ бірнеше дидактикалық тапсырмалардың жиынтығы (сурет салғаннан кейін ашық ойын бар)
17 слайд
Интеграцияланған - әр түрлі білім беру
салаларындағы топтағы бір-бірін толықтыра
отырып, тең дәрежеде байланыстырады
(мысалы: музыка, өнер, кескіндеме, экология
арқылы «көңіл-күй» ұғымы қарастырылады).
Бұл кезде тәрбиеші бірнеше даму мәселелерін
шешеді. А.Пронина «кешенді (кіріктірілген)
сабақ олардың арасындағы байланысты
орнатуға негізделген әр түрлі білімдерді,
түсініктерді, идеяларды, қатынастарды
қалыптастыру бойынша жұмыс мазмұнын
көрсетеді» деп атап өтеді.
17 слайд
Интеграцияланған - әр түрлі білім беру салаларындағы топтағы бір-бірін толықтыра отырып, тең дәрежеде байланыстырады (мысалы: музыка, өнер, кескіндеме, экология арқылы «көңіл-күй» ұғымы қарастырылады). Бұл кезде тәрбиеші бірнеше даму мәселелерін шешеді. А.Пронина «кешенді (кіріктірілген) сабақ олардың арасындағы байланысты орнатуға негізделген әр түрлі білімдерді, түсініктерді, идеяларды, қатынастарды қалыптастыру бойынша жұмыс мазмұнын көрсетеді» деп атап өтеді.
18 слайд
Тәрбиеші: мектепке дейінгі жұмысына
психофизиологиялық талаптарына сүйене отырып,
диагностикалық мәліметтерді және олардың
денсаулық жағдайын, күн тәртібіндегі орнын ескере
отырып, жалпы дидактикалық талаптарды
басшылыққа ала отырып, мазмұнын, балалардың даму
деңгейін анықтайды.
Оларды бір сюжет немесе бір тақырып байланыстырады және
бір-бірін логикалық тұрғыдан толықтырады, баланың жеке басын
дамытуға бағытталған, өйткені олар балаларға білімдерін іс-
әрекетте қолдануға мүмкіндік беретін осындай жағдайлар жасай Кіріктірілген сабақтардың артықшылығы:
18 слайд
Тәрбиеші: мектепке дейінгі жұмысына психофизиологиялық талаптарына сүйене отырып, диагностикалық мәліметтерді және олардың денсаулық жағдайын, күн тәртібіндегі орнын ескере отырып, жалпы дидактикалық талаптарды басшылыққа ала отырып, мазмұнын, балалардың даму деңгейін анықтайды. Оларды бір сюжет немесе бір тақырып байланыстырады және бір-бірін логикалық тұрғыдан толықтырады, баланың жеке басын дамытуға бағытталған, өйткені олар балаларға білімдерін іс- әрекетте қолдануға мүмкіндік беретін осындай жағдайлар жасай Кіріктірілген сабақтардың артықшылығы:
19 слайд
Балаға жауап табуға көмектесетін
мұғаліммен бірлескен «ашылулар» түрінің
көрінуін ынталандыратын проблемалық
сұрақтар Мәдениетпен танысу үшін әр түрлі
сөйлеу дидактикалық ойындары - сөйлеу
стандарттары, сөздікті жандандыру, ана
тілінің алуан қырлары туралы түсініктерін
кеңейту, өзіне деген сенімділік сезімдерін
тәрбиелеу
Білім беру мазмұнын интеграциялау
Мұндай сабақтарда оқыту процесінде
әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданылады :
Салыстырмалы талдау, қатар қою,
іздену, эвристикалық іс-әрекет
19 слайд
Балаға жауап табуға көмектесетін мұғаліммен бірлескен «ашылулар» түрінің көрінуін ынталандыратын проблемалық сұрақтар Мәдениетпен танысу үшін әр түрлі сөйлеу дидактикалық ойындары - сөйлеу стандарттары, сөздікті жандандыру, ана тілінің алуан қырлары туралы түсініктерін кеңейту, өзіне деген сенімділік сезімдерін тәрбиелеу Білім беру мазмұнын интеграциялау Мұндай сабақтарда оқыту процесінде әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданылады : Салыстырмалы талдау, қатар қою, іздену, эвристикалық іс-әрекет
20 слайд
Денсаулық + дене шынықтыру (дене шынықтыру)
+ таным, көркем әдебиет, музыка және т.б.
Таным (эксперименттік зерттеу, қоршаған
ортамен танысу) + көркем шығармашылық +
қарым-қатынас (сөйлесу, сөйлеу)Білім беру мазмұнын интеграциялау
Бағыттары: Музыка + таным (математика) Қарым-
қатынас (сөйлеу, сауаттылық) + таным (математика) +
музыка Қарым-қатынас (сөйлеу) + музыка + көркем
шығармашылық (сурет) + көркем әдебиет
Таным (математика, қоршаған ортамен танысу) +
еңбек Таным (математика) + бейнелеу іс-әрекеті
Таным (эксперименттік зерттеу, қоршаған
ортамен танысу) + көркем шығармашылық +
қарым-қатынас (сөйлесу, сөйлеу)
20 слайд
Денсаулық + дене шынықтыру (дене шынықтыру) + таным, көркем әдебиет, музыка және т.б. Таным (эксперименттік зерттеу, қоршаған ортамен танысу) + көркем шығармашылық + қарым-қатынас (сөйлесу, сөйлеу)Білім беру мазмұнын интеграциялау Бағыттары: Музыка + таным (математика) Қарым- қатынас (сөйлеу, сауаттылық) + таным (математика) + музыка Қарым-қатынас (сөйлеу) + музыка + көркем шығармашылық (сурет) + көркем әдебиет Таным (математика, қоршаған ортамен танысу) + еңбек Таным (математика) + бейнелеу іс-әрекеті Таным (эксперименттік зерттеу, қоршаған ортамен танысу) + көркем шығармашылық + қарым-қатынас (сөйлесу, сөйлеу)
21 слайд
Кіріктірілген
сабақтың
жуықталған
құрылымы 1. Мотивация
(балаларды
мазмұнға
бағыттайды,тәрб
иешімен қарым-
қатынасқа деген
құштарлықты
оятады).
Мотивацияны
анықтай отырып,
тәрбиеші
балалардың
қызығушылықта
рын,
қажеттіліктерін,
тілектерін
басшылыққа
алады, қазіргі
проблемалар мен
істерді ескереді. 2. Мазмұны
(өмірге
ұқсас,
балаларға
түсінікті
болуы керек ) 3. Талдау немесе
бағалау.
Балаларға
алынған
ақпаратты
шоғырландыру
немесе бұрын
білгенді
нақтылау
бойынша
практикалық іс-
шаралар
ұсынылады.
Балаларға
олардың осы
мақсатта қандай
мақсатпен
айналысқанын,
нені білгенін,
өздері үшін,
басқалар үшін не
үйренгенін
түсіндіру
маңызды.Білім беру мазмұнын интеграциялау
21 слайд
Кіріктірілген сабақтың жуықталған құрылымы 1. Мотивация (балаларды мазмұнға бағыттайды,тәрб иешімен қарым- қатынасқа деген құштарлықты оятады). Мотивацияны анықтай отырып, тәрбиеші балалардың қызығушылықта рын, қажеттіліктерін, тілектерін басшылыққа алады, қазіргі проблемалар мен істерді ескереді. 2. Мазмұны (өмірге ұқсас, балаларға түсінікті болуы керек ) 3. Талдау немесе бағалау. Балаларға алынған ақпаратты шоғырландыру немесе бұрын білгенді нақтылау бойынша практикалық іс- шаралар ұсынылады. Балаларға олардың осы мақсатта қандай мақсатпен айналысқанын, нені білгенін, өздері үшін, басқалар үшін не үйренгенін түсіндіру маңызды.Білім беру мазмұнын интеграциялау
22 слайд
Егер сабақта қызметтің кейбір өнімдері
жасалынған болса, олар міндетті түрде
ұсынылуы керек (ұжымдық қолөнер, сурет,
макет, кітап, әңгіме), өзі үшін не алғанын, нені
білгенін, оны қалай қолдануға болатындығын,
кімге пайдалы бола алатындығын айтып беру
керек.
22 слайд
Егер сабақта қызметтің кейбір өнімдері жасалынған болса, олар міндетті түрде ұсынылуы керек (ұжымдық қолөнер, сурет, макет, кітап, әңгіме), өзі үшін не алғанын, нені білгенін, оны қалай қолдануға болатындығын, кімге пайдалы бола алатындығын айтып беру керек.
23 слайд
Назарларыңызға
Рахмет!
23 слайд
Назарларыңызға Рахмет!