Материалдар / Қараман-Ата жерасты мешітіндегі "Үш ана" бейітінің тарихы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қараман-Ата жерасты мешітіндегі "Үш ана" бейітінің тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Туған жерге тағзым", "Өлкетану" бағдарламалары байланысты мұғалімдерге, оқушыларға Қараман-Ата жерасты мешіті және "Үш ана" бейіті туралы деректер материалдар қоры жинақталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2019
803
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Қараман-Ата жерасты мешітіндегі “Үш ана” бейітінің тарихы

1 слайд
Тақырыбы: Қараман-Ата жерасты мешітіндегі “Үш ана” бейітінің тарихы

1 слайд

Тақырыбы: Қараман-Ата жерасты мешітіндегі “Үш ана” бейітінің тарихы

Зерттеудің мақсаты: Маңғыстау жерасты мешіттерінің тарихын тереңірек білу; Зерттеудің міндеті : 1) Маңғыстау өлкесінің

2 слайд
Зерттеудің мақсаты: Маңғыстау жерасты мешіттерінің тарихын тереңірек білу; Зерттеудің міндеті : 1) Маңғыстау өлкесінің жерасты мешіттерінің тарихын білу; 2) Қараман-Ата жерасты мешітінің тарихын және сәулет құрылысының ерекшелігін зерттеп ұғыну; 3) Үш ананың бірге жерлену себебін, маңызын анықтау; 4) Алған жаңа ақпараттарымызды болашақ жаңа ұрпаққа насихаттау. Зерттеудің нысаны : Маңғыстау жерасты мешіттері, “Маңғыстау” энциклопедиясынан мәліметтер, дереккөздер, Қараман -Ата жерасты мешіті, “Үш ана” бейіті. Зерттеу пәні : Тарих, Дінтану, Сәулет, Әдебиет, География, Биология, Бейнелеу. Зерттеудің болжамы : Ел аузындағы Қараман-Ата туралы аңыздарды әлі де жинай түсу керек. Жерасты мешіті туралы нақты деректер табылады деген болжамымыз бар.

2 слайд

Зерттеудің мақсаты: Маңғыстау жерасты мешіттерінің тарихын тереңірек білу; Зерттеудің міндеті : 1) Маңғыстау өлкесінің жерасты мешіттерінің тарихын білу; 2) Қараман-Ата жерасты мешітінің тарихын және сәулет құрылысының ерекшелігін зерттеп ұғыну; 3) Үш ананың бірге жерлену себебін, маңызын анықтау; 4) Алған жаңа ақпараттарымызды болашақ жаңа ұрпаққа насихаттау. Зерттеудің нысаны : Маңғыстау жерасты мешіттері, “Маңғыстау” энциклопедиясынан мәліметтер, дереккөздер, Қараман -Ата жерасты мешіті, “Үш ана” бейіті. Зерттеу пәні : Тарих, Дінтану, Сәулет, Әдебиет, География, Биология, Бейнелеу. Зерттеудің болжамы : Ел аузындағы Қараман-Ата туралы аңыздарды әлі де жинай түсу керек. Жерасты мешіті туралы нақты деректер табылады деген болжамымыз бар.

КІРІСПЕ Біз, Маңғыстау өңіріндегі жерасты мешіттерінің тарихын тереңірек ұғыну үшін, әуелі дере

3 слайд
КІРІСПЕ Біз, Маңғыстау өңіріндегі жерасты мешіттерінің тарихын тереңірек ұғыну үшін, әуелі деректер жинадық: “Маңғыстау” энциклопедиясынан, жетекшіміз Жанбибі Дүйсенбаева айтқан аңыздарды пайдалана отырып, сабақта теориялық өткен білімімізді тәжірибемен ұштастырдық. “Дамыта оқыту” технологиясымен байланыстырдық. Екінші, ғылыми деректер нақты болатындықтан, көзбен көру керек. Сол мақсатпен – Қараман-Ата жерасты мешітіне саяхат сабақ жасалды. Онда жерасты мешітін көзбен көріп, сәулет өнерінің ғажайып туындысы, сонымен қатар қасиетті жер екендігіне көзіміз жетті. Мұнда Қараман бек жерленген. Ол туралы ел аузында бірнеше аңыз- әңгімелер сақталғанын шырақшы айтып, кейбір қасиет ерекшеліктерін даралап, түсіндіріп, сұрақтар қойып, кеңейте білімімізді толықтырды. Қараман-Ата жерасты мешітінің ерекшелігі ақ пен қараны сол бойда ажырататындығында екен.

3 слайд

КІРІСПЕ Біз, Маңғыстау өңіріндегі жерасты мешіттерінің тарихын тереңірек ұғыну үшін, әуелі деректер жинадық: “Маңғыстау” энциклопедиясынан, жетекшіміз Жанбибі Дүйсенбаева айтқан аңыздарды пайдалана отырып, сабақта теориялық өткен білімімізді тәжірибемен ұштастырдық. “Дамыта оқыту” технологиясымен байланыстырдық. Екінші, ғылыми деректер нақты болатындықтан, көзбен көру керек. Сол мақсатпен – Қараман-Ата жерасты мешітіне саяхат сабақ жасалды. Онда жерасты мешітін көзбен көріп, сәулет өнерінің ғажайып туындысы, сонымен қатар қасиетті жер екендігіне көзіміз жетті. Мұнда Қараман бек жерленген. Ол туралы ел аузында бірнеше аңыз- әңгімелер сақталғанын шырақшы айтып, кейбір қасиет ерекшеліктерін даралап, түсіндіріп, сұрақтар қойып, кеңейте білімімізді толықтырды. Қараман-Ата жерасты мешітінің ерекшелігі ақ пен қараны сол бойда ажырататындығында екен.

II . Негізгі бөлім . Қараман-Ата жерасты мешітіндегі ҮШ ана бейітінің тарихы Біз, Қараман-Ата жерасты мешітін

4 слайд
II . Негізгі бөлім . Қараман-Ата жерасты мешітіндегі ҮШ ана бейітінің тарихы Біз, Қараман-Ата жерасты мешітіне саяхат сабақ жасау барысында бірнеше әулилердің бейітін көрдік. Қараман-Ата әулиесінің басқа әулиелерден ерекшелігі соттың рөлін атқарушы, жастардың тілеуін тілеп, дұғасын қабыл қылатын ең жас әулие болатындығында. Бұл жерде Қараман- Ата жерасты мешітімен танысып қана қоймай, сонымен қатар Қыз әулие, Бала әулие, Қызыл кірпіштен қаланып жасалған жерүсті мешіті мен «ҮШ ана» бейіті сынды өзге әулиелермен де таныстық. Бұл аталған әрбір әулиенің өзіндік тарихы бар. Соның ішінде бізге ерекше әсер еткен «ҮШ ана» бейіті. Бұл бейітте үш түрлі ұлттың анасы жерленген екен. Олар: қазақ, түркімен, орыс ұлттары. Олардың не себепті бірге жерленгені біздің қызығушылығымызды арттырды. Сондықтан, «ҮШ ана» бейітін зерттеп, құпияларын ашуға тырыстық. Зерттеу жұмысы барысында «ҮШ ана» туралы мәліметтерді ғаламтор желісінен қарастырғанда, қанағаттандырарлық жауап ала алмадық. Алайда, жетекшіміз Жанбибі Дүйсенбаева апай мен Қараман-Ата жерасты мешітінің шырақшысы айтқан аңыздарға сүйене отырып, өз көздерімізбен көре келе, зерттеу жұмысымызды толықтырдық.

4 слайд

II . Негізгі бөлім . Қараман-Ата жерасты мешітіндегі ҮШ ана бейітінің тарихы Біз, Қараман-Ата жерасты мешітіне саяхат сабақ жасау барысында бірнеше әулилердің бейітін көрдік. Қараман-Ата әулиесінің басқа әулиелерден ерекшелігі соттың рөлін атқарушы, жастардың тілеуін тілеп, дұғасын қабыл қылатын ең жас әулие болатындығында. Бұл жерде Қараман- Ата жерасты мешітімен танысып қана қоймай, сонымен қатар Қыз әулие, Бала әулие, Қызыл кірпіштен қаланып жасалған жерүсті мешіті мен «ҮШ ана» бейіті сынды өзге әулиелермен де таныстық. Бұл аталған әрбір әулиенің өзіндік тарихы бар. Соның ішінде бізге ерекше әсер еткен «ҮШ ана» бейіті. Бұл бейітте үш түрлі ұлттың анасы жерленген екен. Олар: қазақ, түркімен, орыс ұлттары. Олардың не себепті бірге жерленгені біздің қызығушылығымызды арттырды. Сондықтан, «ҮШ ана» бейітін зерттеп, құпияларын ашуға тырыстық. Зерттеу жұмысы барысында «ҮШ ана» туралы мәліметтерді ғаламтор желісінен қарастырғанда, қанағаттандырарлық жауап ала алмадық. Алайда, жетекшіміз Жанбибі Дүйсенбаева апай мен Қараман-Ата жерасты мешітінің шырақшысы айтқан аңыздарға сүйене отырып, өз көздерімізбен көре келе, зерттеу жұмысымызды толықтырдық.

“ Үш ана” бейіті

5 слайд
“ Үш ана” бейіті

5 слайд

“ Үш ана” бейіті

«Асу-асу белдер бар, Аса алмай жаудың аты өлсін. Ағайынмен тату бол, Айыра алмай жат өлсін.» - осы өлең жолдарын өз жұ

6 слайд
«Асу-асу белдер бар, Аса алмай жаудың аты өлсін. Ағайынмен тату бол, Айыра алмай жат өлсін.» - осы өлең жолдарын өз жұмысымызға арқау еттік. Себебі , «ҮШ ана» бейітінің тарихы осы өлең жолдарымен іспеттес. Ертеректе үш ұлттың арасында едәуір дау-жанжал туындап отырған. Оны шешу оңайға соқпаған. Ата-бабаларымыз өз заманында дауды шешу үшін ырым-тиымдарға сүйенген. Осы ұлттарды бітімгерлікке шақыру мақсатында үш ұлттың анасын бірге жерлеген. Соның нәтижесінде қазір осы үш ұлт тату-тәтті, бірлікте өмір сүруде. Татуластырудың тағы бір жолы- сүзісіп, бір қораға сыймай жүрген қошқарлардың, қой өз төлін алмай сыртқа тепсе, олардың тезегін бірге көмген. “ Бірлік болмай- тірлік болмас” – деген мақалдың өзі осы айтылған ойларға дәлел.

6 слайд

«Асу-асу белдер бар, Аса алмай жаудың аты өлсін. Ағайынмен тату бол, Айыра алмай жат өлсін.» - осы өлең жолдарын өз жұмысымызға арқау еттік. Себебі , «ҮШ ана» бейітінің тарихы осы өлең жолдарымен іспеттес. Ертеректе үш ұлттың арасында едәуір дау-жанжал туындап отырған. Оны шешу оңайға соқпаған. Ата-бабаларымыз өз заманында дауды шешу үшін ырым-тиымдарға сүйенген. Осы ұлттарды бітімгерлікке шақыру мақсатында үш ұлттың анасын бірге жерлеген. Соның нәтижесінде қазір осы үш ұлт тату-тәтті, бірлікте өмір сүруде. Татуластырудың тағы бір жолы- сүзісіп, бір қораға сыймай жүрген қошқарлардың, қой өз төлін алмай сыртқа тепсе, олардың тезегін бірге көмген. “ Бірлік болмай- тірлік болмас” – деген мақалдың өзі осы айтылған ойларға дәлел.

І ІІ ІІІ

7 слайд
І ІІ ІІІ

7 слайд

І ІІ ІІІ

Қорытынды Өз жұмысымызды қорытындылай келе, “ҮШ ана” бейітінің т

8 слайд
Қорытынды Өз жұмысымызды қорытындылай келе, “ҮШ ана” бейітінің тарихы татулыққа негізделген. Соның нәтижесінде, Қазақстанда қазіргі таңда 130-дан астам ұлт өкілдері тату-тәтті тұрады. Алысқа көз тастамай-ақ, өзіміз білім нәрімен сусындап отырған “Болашақ” колледжінің өзінде Түрікменстан, Өзбекстан, Әзірбайжан сынды Қазақстанға алыс-жақын шет елдерден жастар білім алуға келеді. Біз “ҮШ ана” бейітін көре келе түйгеніміз, ана өз баласы тұрмақ, өзгенің баласына да жамандық тілемейді. “ Анам менің -өмірдегі тірегім, Анам менің- кеудемдегі жүрегім. Егер менің қасымда сен болмасаң, Бұл өмірде қалай ғана жүремін.”- дей келе ана сөзінің қасиетті де, қасерлі екеніне көзіміз анық жетті.

8 слайд

Қорытынды Өз жұмысымызды қорытындылай келе, “ҮШ ана” бейітінің тарихы татулыққа негізделген. Соның нәтижесінде, Қазақстанда қазіргі таңда 130-дан астам ұлт өкілдері тату-тәтті тұрады. Алысқа көз тастамай-ақ, өзіміз білім нәрімен сусындап отырған “Болашақ” колледжінің өзінде Түрікменстан, Өзбекстан, Әзірбайжан сынды Қазақстанға алыс-жақын шет елдерден жастар білім алуға келеді. Біз “ҮШ ана” бейітін көре келе түйгеніміз, ана өз баласы тұрмақ, өзгенің баласына да жамандық тілемейді. “ Анам менің -өмірдегі тірегім, Анам менің- кеудемдегі жүрегім. Егер менің қасымда сен болмасаң, Бұл өмірде қалай ғана жүремін.”- дей келе ана сөзінің қасиетті де, қасерлі екеніне көзіміз анық жетті.

Зерттеу жұмысы кезінде

9 слайд
Зерттеу жұмысы кезінде

9 слайд

Зерттеу жұмысы кезінде

Назарларыңызға рахмет !

10 слайд
Назарларыңызға рахмет !

10 слайд

Назарларыңызға рахмет !