Материалдар / Сабақты зерттеу тәсілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақты зерттеу тәсілі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2019
384
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Сабақты зерттеу» «Сабақты зерттеу» тәсілітәсілі Шығу көзіШығу көзі

1 слайд
«Сабақты зерттеу» «Сабақты зерттеу» тәсілітәсілі Шығу көзіШығу көзі

1 слайд

«Сабақты зерттеу» «Сабақты зерттеу» тәсілітәсілі Шығу көзіШығу көзі

 Әдістеме бізге Әдістеме бізге Жапониядан келді Жапониядан келді  АҚШ-қа бұл әдістемені «дзюгёкенкью» деген АҚШ-қа бұл әдіст

2 слайд
 Әдістеме бізге Әдістеме бізге Жапониядан келді Жапониядан келді  АҚШ-қа бұл әдістемені «дзюгёкенкью» деген АҚШ-қа бұл әдістемені «дзюгёкенкью» деген жапон сөзін «жапон сөзін « Lesson StudyLesson Study » деп аударған » деп аударған Макото Йошида әкелдіМакото Йошида әкелді Yoshida, M (1999) ‘Beyond reform: Japan’s approach toYoshida, M (1999) ‘Beyond reform: Japan’s approach to improvement of classroom teaching’ [improvement of classroom teaching’ [ Мектептегі оқытуды жетілдірудегі жапондық тәсіл ]] in Stigler and in Stigler and Hiebert (eds) Hiebert (eds) The Teaching GapThe Teaching Gap

2 слайд

 Әдістеме бізге Әдістеме бізге Жапониядан келді Жапониядан келді  АҚШ-қа бұл әдістемені «дзюгёкенкью» деген АҚШ-қа бұл әдістемені «дзюгёкенкью» деген жапон сөзін «жапон сөзін « Lesson StudyLesson Study » деп аударған » деп аударған Макото Йошида әкелдіМакото Йошида әкелді Yoshida, M (1999) ‘Beyond reform: Japan’s approach toYoshida, M (1999) ‘Beyond reform: Japan’s approach to improvement of classroom teaching’ [improvement of classroom teaching’ [ Мектептегі оқытуды жетілдірудегі жапондық тәсіл ]] in Stigler and in Stigler and Hiebert (eds) Hiebert (eds) The Teaching GapThe Teaching Gap

 «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу » тәсілі өз бастауын батыс » тәсілі өз бастауын батыс білім философиясынан алады, оның орта

3 слайд
 «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу » тәсілі өз бастауын батыс » тәсілі өз бастауын батыс білім философиясынан алады, оның ортасында білім философиясынан алады, оның ортасында бала тұрады.бала тұрады.  Жапон мектептерінде Жапон мектептерінде «« Сабақты зерттеудіңСабақты зерттеудің »» таралуытаралуы 1910 - 1960 жылдары Жапониядағы 1910 - 1960 жылдары Жапониядағы демократияландырумен сәйкес келді демократияландырумен сәйкес келді  1970 жылдардан бастап «1970 жылдардан бастап « Сабақты зерттеуСабақты зерттеу » » тәсілі барлық жапон мектептерінде тәсілі барлық жапон мектептерінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі тұғыры болып есептеле бастадытұғыры болып есептеле бастады

3 слайд

 «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу » тәсілі өз бастауын батыс » тәсілі өз бастауын батыс білім философиясынан алады, оның ортасында білім философиясынан алады, оның ортасында бала тұрады.бала тұрады.  Жапон мектептерінде Жапон мектептерінде «« Сабақты зерттеудіңСабақты зерттеудің »» таралуытаралуы 1910 - 1960 жылдары Жапониядағы 1910 - 1960 жылдары Жапониядағы демократияландырумен сәйкес келді демократияландырумен сәйкес келді  1970 жылдардан бастап «1970 жылдардан бастап « Сабақты зерттеуСабақты зерттеу » » тәсілі барлық жапон мектептерінде тәсілі барлық жапон мектептерінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі тұғыры болып есептеле бастадытұғыры болып есептеле бастады

ХХХХ I I ғасырдағасырда американдық зерттеушілер :американдық зерттеушілер :  «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу »» жа

4 слайд
ХХХХ I I ғасырдағасырда американдық зерттеушілер :американдық зерттеушілер :  «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу »» жапон мұғалімдеріне жапон мұғалімдеріне педагогикалық білімімен қатар, өздерінің педагогикалық білімімен қатар, өздерінің пәндік білімдерін де тереңдетуге пәндік білімдерін де тереңдетуге көмектескенін;көмектескенін;  пәндік білімнің тереңдеуі жапондық пәндік білімнің тереңдеуі жапондық оқушылардың, американдықтармен оқушылардың, американдықтармен салыстырғанда, білім көрсеткіштерін салыстырғанда, білім көрсеткіштерін жақсартуға ықпал еткенін (жақсартуға ықпал еткенін ( Stigler Stigler andand Hiebert, Hiebert, 1999; TIMSS, 1999) 1999; TIMSS, 1999) білгеннен кейін, білгеннен кейін, «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу »» әдістемесі Батыста да әдістемесі Батыста да кеңінен таралды.кеңінен таралды.

4 слайд

ХХХХ I I ғасырдағасырда американдық зерттеушілер :американдық зерттеушілер :  «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу »» жапон мұғалімдеріне жапон мұғалімдеріне педагогикалық білімімен қатар, өздерінің педагогикалық білімімен қатар, өздерінің пәндік білімдерін де тереңдетуге пәндік білімдерін де тереңдетуге көмектескенін;көмектескенін;  пәндік білімнің тереңдеуі жапондық пәндік білімнің тереңдеуі жапондық оқушылардың, американдықтармен оқушылардың, американдықтармен салыстырғанда, білім көрсеткіштерін салыстырғанда, білім көрсеткіштерін жақсартуға ықпал еткенін (жақсартуға ықпал еткенін ( Stigler Stigler andand Hiebert, Hiebert, 1999; TIMSS, 1999) 1999; TIMSS, 1999) білгеннен кейін, білгеннен кейін, «« Сабақты зерттеуСабақты зерттеу »» әдістемесі Батыста да әдістемесі Батыста да кеңінен таралды.кеңінен таралды.

«Сабақты зерттеу» тәсілі қазіргі кезде: «Сабақты зерттеу» тәсілі қазіргі кезде:  СингапурдаСингапурда  ГонконгтеГонконгте  Қ

5 слайд
«Сабақты зерттеу» тәсілі қазіргі кезде: «Сабақты зерттеу» тәсілі қазіргі кезде:  СингапурдаСингапурда  ГонконгтеГонконгте  ҚытайдаҚытайда  ҰлыбританиядаҰлыбританияда  ШвециядаШвецияда  Канадада Канадада қолданыладықолданылады

5 слайд

«Сабақты зерттеу» тәсілі қазіргі кезде: «Сабақты зерттеу» тәсілі қазіргі кезде:  СингапурдаСингапурда  ГонконгтеГонконгте  ҚытайдаҚытайда  ҰлыбританиядаҰлыбританияда  ШвециядаШвецияда  Канадада Канадада қолданыладықолданылады

Ұлыбританияда Ұлыбританияда «Сабақты зерттеу»:«Сабақты зерттеу»:  Оқыту әдістемелерін жетілдіру;Оқыту әдістемелерін жетілді

6 слайд
Ұлыбританияда Ұлыбританияда «Сабақты зерттеу»:«Сабақты зерттеу»:  Оқыту әдістемелерін жетілдіру;Оқыту әдістемелерін жетілдіру;  Бастауыш және орта мектептер мен Бастауыш және орта мектептер мен жоғары оқу орындары оқушыларының жоғары оқу орындары оқушыларының үлгерімін арттыру;үлгерімін арттыру;  Оқыту үшін бағалау сияқты ауқымды Оқыту үшін бағалау сияқты ауқымды педагогикалық тәсілдерді дамыту үшін педагогикалық тәсілдерді дамыту үшін табысты пайдаланыладытабысты пайдаланылады

6 слайд

Ұлыбританияда Ұлыбританияда «Сабақты зерттеу»:«Сабақты зерттеу»:  Оқыту әдістемелерін жетілдіру;Оқыту әдістемелерін жетілдіру;  Бастауыш және орта мектептер мен Бастауыш және орта мектептер мен жоғары оқу орындары оқушыларының жоғары оқу орындары оқушыларының үлгерімін арттыру;үлгерімін арттыру;  Оқыту үшін бағалау сияқты ауқымды Оқыту үшін бағалау сияқты ауқымды педагогикалық тәсілдерді дамыту үшін педагогикалық тәсілдерді дамыту үшін табысты пайдаланыладытабысты пайдаланылады

 [[ Бейнероликке сілтемеБейнероликке сілтеме L2W3D4_Videoclip-The power of LS]L2W3D4_Videoclip-The power of LS]

7 слайд
 [[ Бейнероликке сілтемеБейнероликке сілтеме L2W3D4_Videoclip-The power of LS]L2W3D4_Videoclip-The power of LS]

7 слайд

 [[ Бейнероликке сілтемеБейнероликке сілтеме L2W3D4_Videoclip-The power of LS]L2W3D4_Videoclip-The power of LS]

Топтық жұмыс: ТаныстырылымТоптық жұмыс: Таныстырылым Бес немесе алты адамнан тұратын топтарға Бес немесе алты адамнан тұратын то

8 слайд
Топтық жұмыс: ТаныстырылымТоптық жұмыс: Таныстырылым Бес немесе алты адамнан тұратын топтарға Бес немесе алты адамнан тұратын топтарға бөлініңдер.бөлініңдер. Мұғалімге арналған нұсқаулықтың «Мұғалімге арналған нұсқаулықтың « Сабақты Сабақты зерттеу тәсілізерттеу тәсілі » бөлімін және «» бөлімін және « Сабақты зерттеуСабақты зерттеу : : нұсқаулық» материалын пайдаланып, Сабақты нұсқаулық» материалын пайдаланып, Сабақты зерттеу тәсілі зерттеу тәсілі туралы туралы таныстырылым жасап, таныстырылым жасап, онда мынадай мәселелерді қамтыңыздар:онда мынадай мәселелерді қамтыңыздар: Сабақты зерттеу Сабақты зерттеу дегеніміз недегеніміз не ?? Оны не үшін пайдалануға боладыОны не үшін пайдалануға болады ?? Үдерістің кезеңдері қандайҮдерістің кезеңдері қандай ?? Таныстырылымда 10 слайдтан артық болмауға тиісТаныстырылымда 10 слайдтан артық болмауға тиіс

8 слайд

Топтық жұмыс: ТаныстырылымТоптық жұмыс: Таныстырылым Бес немесе алты адамнан тұратын топтарға Бес немесе алты адамнан тұратын топтарға бөлініңдер.бөлініңдер. Мұғалімге арналған нұсқаулықтың «Мұғалімге арналған нұсқаулықтың « Сабақты Сабақты зерттеу тәсілізерттеу тәсілі » бөлімін және «» бөлімін және « Сабақты зерттеуСабақты зерттеу : : нұсқаулық» материалын пайдаланып, Сабақты нұсқаулық» материалын пайдаланып, Сабақты зерттеу тәсілі зерттеу тәсілі туралы туралы таныстырылым жасап, таныстырылым жасап, онда мынадай мәселелерді қамтыңыздар:онда мынадай мәселелерді қамтыңыздар: Сабақты зерттеу Сабақты зерттеу дегеніміз недегеніміз не ?? Оны не үшін пайдалануға боладыОны не үшін пайдалануға болады ?? Үдерістің кезеңдері қандайҮдерістің кезеңдері қандай ?? Таныстырылымда 10 слайдтан артық болмауға тиісТаныстырылымда 10 слайдтан артық болмауға тиіс

Топтық жұмыс: Таныстырылымдарды Топтық жұмыс: Таныстырылымдарды зерделеузерделеу  Әр топ өзінің таныстырылымын компьютерге Әр

9 слайд
Топтық жұмыс: Таныстырылымдарды Топтық жұмыс: Таныстырылымдарды зерделеузерделеу  Әр топ өзінің таныстырылымын компьютерге Әр топ өзінің таныстырылымын компьютерге жүктейді.жүктейді.  Топтар барлық таныстырылымды қарайды.Топтар барлық таныстырылымды қарайды.  Қарау кезінде әр топтан бір жауапты адам басқа Қарау кезінде әр топтан бір жауапты адам басқа таныстырылымда бар, бірақ өз тобының таныстырылымда бар, бірақ өз тобының таныстырылымында жоқ нәрселерді жазып таныстырылымында жоқ нәрселерді жазып алады.алады.  Өз тобына оралып, олар басқа Өз тобына оралып, олар басқа таныстырылымдарды қарау нәтижесінде не таныстырылымдарды қарау нәтижесінде не үйренгендерін өз таныстырылымына қосады үйренгендерін өз таныстырылымына қосады немесе пысықтайды.немесе пысықтайды.  Топтың әр мүшесі өз тобының таныстырылымын Топтың әр мүшесі өз тобының таныстырылымын басып шығарып, өз портфолиосына салады.басып шығарып, өз портфолиосына салады.

9 слайд

Топтық жұмыс: Таныстырылымдарды Топтық жұмыс: Таныстырылымдарды зерделеузерделеу  Әр топ өзінің таныстырылымын компьютерге Әр топ өзінің таныстырылымын компьютерге жүктейді.жүктейді.  Топтар барлық таныстырылымды қарайды.Топтар барлық таныстырылымды қарайды.  Қарау кезінде әр топтан бір жауапты адам басқа Қарау кезінде әр топтан бір жауапты адам басқа таныстырылымда бар, бірақ өз тобының таныстырылымда бар, бірақ өз тобының таныстырылымында жоқ нәрселерді жазып таныстырылымында жоқ нәрселерді жазып алады.алады.  Өз тобына оралып, олар басқа Өз тобына оралып, олар басқа таныстырылымдарды қарау нәтижесінде не таныстырылымдарды қарау нәтижесінде не үйренгендерін өз таныстырылымына қосады үйренгендерін өз таныстырылымына қосады немесе пысықтайды.немесе пысықтайды.  Топтың әр мүшесі өз тобының таныстырылымын Топтың әр мүшесі өз тобының таныстырылымын басып шығарып, өз портфолиосына салады.басып шығарып, өз портфолиосына салады.