Материалдар / Сабақты зерттеу тəсілінің қадамдары. Зерттеу тақырыбын анықтау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақты зерттеу тəсілінің қадамдары. Зерттеу тақырыбын анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты зерттеу тəсілінің қадамдарын жəне зерттеу тақырыбын анықтау үшін не істеу керектігін талдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
1062
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдары. Зерттеу тақырыбын анықтау.

1 слайд
Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдары. Зерттеу тақырыбын анықтау.

1 слайд

Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдары. Зерттеу тақырыбын анықтау.

Мақсаты: Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдарын және зерттеу тақырыбын анықтау үшін не іст

2 слайд
Мақсаты: Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдарын және зерттеу тақырыбын анықтау үшін не істеу керектігін талдау.

2 слайд

Мақсаты: Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдарын және зерттеу тақырыбын анықтау үшін не істеу керектігін талдау.

1. Зерттеу саласын анықтаймыз 5. Талдаймыз 2. Жоспарлаймыз 4. Қадағалаймыз 3. Әрекет етеміз

3 слайд
1. Зерттеу саласын анықтаймыз 5. Талдаймыз 2. Жоспарлаймыз 4. Қадағалаймыз 3. Әрекет етеміз

3 слайд

1. Зерттеу саласын анықтаймыз 5. Талдаймыз 2. Жоспарлаймыз 4. Қадағалаймыз 3. Әрекет етеміз

Тәлім алушы мұғаліммен бірігіп, басты үш мәселені шешіп алу. 1. Өзіңіздің сыныбыңызда шешкіңіз келетін мәселені анықтаңыз. 2.

4 слайд
Тәлім алушы мұғаліммен бірігіп, басты үш мәселені шешіп алу. 1. Өзіңіздің сыныбыңызда шешкіңіз келетін мәселені анықтаңыз. 2. Өзгеріс енгізудің мақсаты мен нысанын анықтаңыз. 3. Нысаналы сыныпта деректер жинауға тырысыңыз.

4 слайд

Тәлім алушы мұғаліммен бірігіп, басты үш мәселені шешіп алу. 1. Өзіңіздің сыныбыңызда шешкіңіз келетін мәселені анықтаңыз. 2. Өзгеріс енгізудің мақсаты мен нысанын анықтаңыз. 3. Нысаналы сыныпта деректер жинауға тырысыңыз.

1. Мектеп ұжымына сауалнама 2. Ата-аналарға сауалнама 3. Оқушыларға арналған сауалнама. 4. Нысаналы сыныпты анықтау. 5. Нысан

5 слайд
1. Мектеп ұжымына сауалнама 2. Ата-аналарға сауалнама 3. Оқушыларға арналған сауалнама. 4. Нысаналы сыныпты анықтау. 5. Нысаналы сыныпта зерттеу сабақтарын жүргізу үшін ата- аналардан рұқсат қағаздарын алудың үлгісін құрастыру.

5 слайд

1. Мектеп ұжымына сауалнама 2. Ата-аналарға сауалнама 3. Оқушыларға арналған сауалнама. 4. Нысаналы сыныпты анықтау. 5. Нысаналы сыныпта зерттеу сабақтарын жүргізу үшін ата- аналардан рұқсат қағаздарын алудың үлгісін құрастыру.

1. А,В,С деңгейіндегі оқушыны анықтау. 2. Тәлім алушы мұғалімнің сабағын жоспарлап, топтық, жұптық жұмыстардың тү

6 слайд
1. А,В,С деңгейіндегі оқушыны анықтау. 2. Тәлім алушы мұғалімнің сабағын жоспарлап, топтық, жұптық жұмыстардың түрлерін енгізу. 3. А,В,С деңгейіндегі оқушыларды қадағалауға арналған бағалау парағын құрастыру.

6 слайд

1. А,В,С деңгейіндегі оқушыны анықтау. 2. Тәлім алушы мұғалімнің сабағын жоспарлап, топтық, жұптық жұмыстардың түрлерін енгізу. 3. А,В,С деңгейіндегі оқушыларды қадағалауға арналған бағалау парағын құрастыру.

4. Оқушының зерттеу сабағынан кейінгі кері байланыс парағы 5. Тәлім алушы мұғалімдерге арналған рефлексия 6. Сабақ бітке

7 слайд
  4. Оқушының зерттеу сабағынан кейінгі кері байланыс парағы 5.  Тәлім алушы мұғалімдерге арналған рефлексия 6. Сабақ біткеннен кейін А,В,С деңгейіндегі оқушылармен сұхбат жүргізу.

7 слайд

  4. Оқушының зерттеу сабағынан кейінгі кері байланыс парағы 5.  Тәлім алушы мұғалімдерге арналған рефлексия 6. Сабақ біткеннен кейін А,В,С деңгейіндегі оқушылармен сұхбат жүргізу.

1. Оқушыларды қадағалау барысында жинақталған деректер Сабақты зерттеу тобына не үшін қажет? 2. Оқушыларды қадағалау б

8 слайд
1. Оқушыларды қадағалау барысында жинақталған деректер Сабақты зерттеу тобына не үшін қажет? 2. Оқушыларды қадағалау барысында мұғалім өзінің қандай дағдыларын дамыта алады?

8 слайд

1. Оқушыларды қадағалау барысында жинақталған деректер Сабақты зерттеу тобына не үшін қажет? 2. Оқушыларды қадағалау барысында мұғалім өзінің қандай дағдыларын дамыта алады?

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд