Сабақты зерттеу тəсілінің қадамдары. Зерттеу тақырыбын анықтау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақты зерттеу
тәсілінің қадамдары.
Зерттеу тақырыбын
анықтау.
1 слайд
Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдары. Зерттеу тақырыбын анықтау.
2 слайд
Мақсаты:
Сабақты зерттеу тәсілінің
қадамдарын және зерттеу тақырыбын
анықтау үшін не істеу керектігін талдау.
2 слайд
Мақсаты: Сабақты зерттеу тәсілінің қадамдарын және зерттеу тақырыбын анықтау үшін не істеу керектігін талдау.
3 слайд
1. Зерттеу саласын
анықтаймыз
5. Талдаймыз 2. Жоспарлаймыз
4. Қадағалаймыз 3. Әрекет етеміз
3 слайд
1. Зерттеу саласын анықтаймыз 5. Талдаймыз 2. Жоспарлаймыз 4. Қадағалаймыз 3. Әрекет етеміз
4 слайд
Тәлім алушы мұғаліммен бірігіп,
басты үш мәселені шешіп алу.
1. Өзіңіздің сыныбыңызда
шешкіңіз келетін мәселені
анықтаңыз.
2. Өзгеріс енгізудің мақсаты мен
нысанын анықтаңыз.
3. Нысаналы сыныпта деректер
жинауға тырысыңыз.
4 слайд
Тәлім алушы мұғаліммен бірігіп, басты үш мәселені шешіп алу. 1. Өзіңіздің сыныбыңызда шешкіңіз келетін мәселені анықтаңыз. 2. Өзгеріс енгізудің мақсаты мен нысанын анықтаңыз. 3. Нысаналы сыныпта деректер жинауға тырысыңыз.
5 слайд
1. Мектеп ұжымына сауалнама
2. Ата-аналарға сауалнама
3. Оқушыларға арналған
сауалнама.
4. Нысаналы сыныпты
анықтау.
5. Нысаналы сыныпта зерттеу
сабақтарын жүргізу үшін ата-
аналардан рұқсат қағаздарын
алудың үлгісін құрастыру.
5 слайд
1. Мектеп ұжымына сауалнама 2. Ата-аналарға сауалнама 3. Оқушыларға арналған сауалнама. 4. Нысаналы сыныпты анықтау. 5. Нысаналы сыныпта зерттеу сабақтарын жүргізу үшін ата- аналардан рұқсат қағаздарын алудың үлгісін құрастыру.
6 слайд
1. А,В,С деңгейіндегі оқушыны
анықтау. 2. Тәлім алушы
мұғалімнің сабағын жоспарлап,
топтық, жұптық жұмыстардың
түрлерін енгізу.
3. А,В,С деңгейіндегі
оқушыларды қадағалауға
арналған бағалау парағын
құрастыру.
6 слайд
1. А,В,С деңгейіндегі оқушыны анықтау. 2. Тәлім алушы мұғалімнің сабағын жоспарлап, топтық, жұптық жұмыстардың түрлерін енгізу. 3. А,В,С деңгейіндегі оқушыларды қадағалауға арналған бағалау парағын құрастыру.
7 слайд
4. Оқушының зерттеу сабағынан
кейінгі кері байланыс парағы
5. Тәлім алушы мұғалімдерге
арналған рефлексия
6. Сабақ біткеннен кейін А,В,С
деңгейіндегі оқушылармен
сұхбат жүргізу.
7 слайд
4. Оқушының зерттеу сабағынан кейінгі кері байланыс парағы 5. Тәлім алушы мұғалімдерге арналған рефлексия 6. Сабақ біткеннен кейін А,В,С деңгейіндегі оқушылармен сұхбат жүргізу.
8 слайд
1. Оқушыларды қадағалау
барысында жинақталған деректер
Сабақты зерттеу тобына не үшін
қажет?
2. Оқушыларды қадағалау
барысында мұғалім өзінің қандай
дағдыларын дамыта алады?
8 слайд
1. Оқушыларды қадағалау барысында жинақталған деректер Сабақты зерттеу тобына не үшін қажет? 2. Оқушыларды қадағалау барысында мұғалім өзінің қандай дағдыларын дамыта алады?
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд