Материалдар / "Шеңбер және дөңгелек"

"Шеңбер және дөңгелек"

Материал туралы қысқаша түсінік
шеңбер және дөңгелек тақырыбында презентасия жасадым 5-сынып математика сабағы бойынша жасалған.бұл сабақта оқушы шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
929
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

1.1. Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі 2.2. Мұғалімнің кіріспе сөзіМұғалімнің кіріспе сөзі 3.3. Үй жұмысын тексеру АҮй жұмысы

2 слайд
1.1. Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі 2.2. Мұғалімнің кіріспе сөзіМұғалімнің кіріспе сөзі 3.3. Үй жұмысын тексеру АҮй жұмысын тексеру А ) Ой қозғау; Ә) ) Ой қозғау; Ә) Есеп шығаруЕсеп шығару 4.4. Жаңа сабақЖаңа сабақ 5.5. Сергіту сәтіСергіту сәті 6.6. «Зерделілер» сайысы. Есептер «Зерделілер» сайысы. Есептер шығарушығару 7.7. Қорытындылау, бағалауҚорытындылау, бағалау 8.8. Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 9.9. Рефлексия Рефлексия Сабақтың Сабақтың жоспарыжоспары

2 слайд

1.1. Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі 2.2. Мұғалімнің кіріспе сөзіМұғалімнің кіріспе сөзі 3.3. Үй жұмысын тексеру АҮй жұмысын тексеру А ) Ой қозғау; Ә) ) Ой қозғау; Ә) Есеп шығаруЕсеп шығару 4.4. Жаңа сабақЖаңа сабақ 5.5. Сергіту сәтіСергіту сәті 6.6. «Зерделілер» сайысы. Есептер «Зерделілер» сайысы. Есептер шығарушығару 7.7. Қорытындылау, бағалауҚорытындылау, бағалау 8.8. Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 9.9. Рефлексия Рефлексия Сабақтың Сабақтың жоспарыжоспары

Ой қозғау 1. Бұрыш дегеніміз не? 2. Бұрыштың өлшем бірлігі қалай аталады? 3. Жазыңқы бұрыш неше градусқа тең? 4. Транспортир не

3 слайд
Ой қозғау 1. Бұрыш дегеніміз не? 2. Бұрыштың өлшем бірлігі қалай аталады? 3. Жазыңқы бұрыш неше градусқа тең? 4. Транспортир не үшін қажет? 5. Биссектрисса дегеніміз не? 6. Бұрыш және градус белгісі қандай? 7. Тік бұрыш дегеніміз не? 8. Сүйір бұрыш дегеніміз не? 9. Доғал бұрыш дегеніміз не? 10. Толық бұрыштың градустық өлшемі неге тең?

3 слайд

Ой қозғау 1. Бұрыш дегеніміз не? 2. Бұрыштың өлшем бірлігі қалай аталады? 3. Жазыңқы бұрыш неше градусқа тең? 4. Транспортир не үшін қажет? 5. Биссектрисса дегеніміз не? 6. Бұрыш және градус белгісі қандай? 7. Тік бұрыш дегеніміз не? 8. Сүйір бұрыш дегеніміз не? 9. Доғал бұрыш дегеніміз не? 10. Толық бұрыштың градустық өлшемі неге тең?

Есептер шығару № 1400 есеп Е FK бұрышының градустық өлшемін табыңдар. 1) а-суреттегі EFN бұрышы тік бұрыш. KFN=55 .

4 слайд
Есептер шығару № 1400 есеп Е FK бұрышының градустық өлшемін табыңдар. 1) а-суреттегі EFN бұрышы тік бұрыш. KFN=55 . 2) ә-суреттегі PFK бұрышының градустық өлшемі 115 . PFE бұрышы тік бұрыш. Шешуі: KFN = 55 EFN = 90 KFE = 90 – 55 = 35 Шешуі: PFK = 115 PFE = 90 EFK = 115 – 90 = 25

4 слайд

Есептер шығару № 1400 есеп Е FK бұрышының градустық өлшемін табыңдар. 1) а-суреттегі EFN бұрышы тік бұрыш. KFN=55 . 2) ә-суреттегі PFK бұрышының градустық өлшемі 115 . PFE бұрышы тік бұрыш. Шешуі: KFN = 55 EFN = 90 KFE = 90 – 55 = 35 Шешуі: PFK = 115 PFE = 90 EFK = 115 – 90 = 25

Шеңбер және Шеңбер және дөңгелекдөңгелек

5 слайд
Шеңбер және Шеңбер және дөңгелекдөңгелек

5 слайд

Шеңбер және Шеңбер және дөңгелекдөңгелек

Циркульді қолдана білу Циркульді қолдана білу дағдыларын үйрену;дағдыларын үйрену; Шеңбер және дөңгелек жайлы Шеңбер және дөңг

6 слайд
Циркульді қолдана білу Циркульді қолдана білу дағдыларын үйрену;дағдыларын үйрену; Шеңбер және дөңгелек жайлы Шеңбер және дөңгелек жайлы ақпараттарын жүйелеу және ақпараттарын жүйелеу және жалпылау;жалпылау;  Оқушыны ұқыпты тыңдауға тез Оқушыны ұқыпты тыңдауға тез шешім қабылдай білуге, өз шешім қабылдай білуге, өз білімін көрсете алуға үйрету білімін көрсете алуға үйрету және шығармашылық және шығармашылық қабілеттерін дамыту;қабілеттерін дамыту; Сабақтың Сабақтың мақсатымақсаты  Ұқыптылыққа тәрбиелеу Ұқыптылыққа тәрбиелеу алғырлыққа, шапшаңдыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа, уақытын үнемді тапқырлыққа, уақытын үнемді пайдалануға тәрбиелеу, пәнге пайдалануға тәрбиелеу, пәнге қызығушылықтарын арттыру.қызығушылықтарын арттыру.

6 слайд

Циркульді қолдана білу Циркульді қолдана білу дағдыларын үйрену;дағдыларын үйрену; Шеңбер және дөңгелек жайлы Шеңбер және дөңгелек жайлы ақпараттарын жүйелеу және ақпараттарын жүйелеу және жалпылау;жалпылау;  Оқушыны ұқыпты тыңдауға тез Оқушыны ұқыпты тыңдауға тез шешім қабылдай білуге, өз шешім қабылдай білуге, өз білімін көрсете алуға үйрету білімін көрсете алуға үйрету және шығармашылық және шығармашылық қабілеттерін дамыту;қабілеттерін дамыту; Сабақтың Сабақтың мақсатымақсаты  Ұқыптылыққа тәрбиелеу Ұқыптылыққа тәрбиелеу алғырлыққа, шапшаңдыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа, уақытын үнемді тапқырлыққа, уақытын үнемді пайдалануға тәрбиелеу, пәнге пайдалануға тәрбиелеу, пәнге қызығушылықтарын арттыру.қызығушылықтарын арттыру.

Біле бер қанша білсең тағы Біле бер қанша білсең тағы тіле,тіле, Жетерсің мақсатыңа біле-Жетерсің мақсатыңа біле- біле.біле. Са

7 слайд
Біле бер қанша білсең тағы Біле бер қанша білсең тағы тіле,тіле, Жетерсің мақсатыңа біле-Жетерсің мақсатыңа біле- біле.біле. Сабақтың ұраныСабақтың ұраны

7 слайд

Біле бер қанша білсең тағы Біле бер қанша білсең тағы тіле,тіле, Жетерсің мақсатыңа біле-Жетерсің мақсатыңа біле- біле.біле. Сабақтың ұраныСабақтың ұраны

• O О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық

8 слайд
• O О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық құралған тұйық сызық шеңбершеңбер деп аталады. деп аталады. О – шеңбердің центрі.О – шеңбердің центрі.

8 слайд

• O О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық құралған тұйық сызық шеңбершеңбер деп аталады. деп аталады. О – шеңбердің центрі.О – шеңбердің центрі.

Шеңберді циркуль Шеңберді циркуль деген құралмен саламыздеген құралмен саламыз

9 слайд
Шеңберді циркуль Шеңберді циркуль деген құралмен саламыздеген құралмен саламыз

9 слайд

Шеңберді циркуль Шеңберді циркуль деген құралмен саламыздеген құралмен саламыз

• OЖазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі дөңгелекдөңгелек деп аталадыдеп

10 слайд
• OЖазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі дөңгелекдөңгелек деп аталадыдеп аталады

10 слайд

• OЖазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі дөңгелекдөңгелек деп аталадыдеп аталады

• O А • R Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосат

11 слайд
• O А • R Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын кесінді қосатын кесінді радиусрадиус деп аталады. деп аталады. RR == OO АА - радиус - радиус

11 слайд

• O А • R Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын кесінді қосатын кесінді радиусрадиус деп аталады. деп аталады. RR == OO АА - радиус - радиус

• O А • • В R R • СR R=OA=OB=OC - R=OA=OB=OC - радиустаррадиустар

12 слайд
• O А • • В R R • СR R=OA=OB=OC - R=OA=OB=OC - радиустаррадиустар

12 слайд

• O А • • В R R • СR R=OA=OB=OC - R=OA=OB=OC - радиустаррадиустар

• O А • • СR R Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр

13 слайд
• O А • • СR R Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесіндіні центр арқылы өтетін кесіндіні диаметрдиаметр деп атайды. деп атайды. D=OA+OB=2R - D=OA+OB=2R - диаметрдиаметр

13 слайд

• O А • • СR R Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесіндіні центр арқылы өтетін кесіндіні диаметрдиаметр деп атайды. деп атайды. D=OA+OB=2R - D=OA+OB=2R - диаметрдиаметр

• O А • • С К • • L N • • S E • • F D =AC=EF=KL=NS - диаметрлер

14 слайд
• O А • • С К • • L N • • S E • • F D =AC=EF=KL=NS - диаметрлер

14 слайд

• O А • • С К • • L N • • S E • • F D =AC=EF=KL=NS - диаметрлер

Шеңбердің диаметрінің бойында екі радиус Шеңбердің диаметрінің бойында екі радиус орналасады, сондықтанорналасады, сондықтан

15 слайд
Шеңбердің диаметрінің бойында екі радиус Шеңбердің диаметрінің бойында екі радиус орналасады, сондықтанорналасады, сондықтан диаметр екі радиусқа диаметр екі радиусқа тең:тең: D=2∙R R=D:2

15 слайд

Шеңбердің диаметрінің бойында екі радиус Шеңбердің диаметрінің бойында екі радиус орналасады, сондықтанорналасады, сондықтан диаметр екі радиусқа диаметр екі радиусқа тең:тең: D=2∙R R=D:2

Шеңбердің бойындағы кез келген екі нүктені Шеңбердің бойындағы кез келген екі нүктені қосатын кесінді қосатын кесінді хордахор

16 слайд
Шеңбердің бойындағы кез келген екі нүктені Шеңбердің бойындағы кез келген екі нүктені қосатын кесінді қосатын кесінді хордахорда деп аталады. деп аталады. • O • В К • Р • • Q PQ , КВ – хордалар

16 слайд

Шеңбердің бойындағы кез келген екі нүктені Шеңбердің бойындағы кез келген екі нүктені қосатын кесінді қосатын кесінді хордахорда деп аталады. деп аталады. • O • В К • Р • • Q PQ , КВ – хордалар

Шеңбердің бөлігі Шеңбердің бөлігі доға доға деп аталады.деп аталады. • OА • • С К• • В AK

17 слайд
Шеңбердің бөлігі Шеңбердің бөлігі доға доға деп аталады.деп аталады. • OА • • С К• • В AK , KB, BC, CA – доғалар . Жазылуы: U AK , U KB, U BC, U CA

17 слайд

Шеңбердің бөлігі Шеңбердің бөлігі доға доға деп аталады.деп аталады. • OА • • С К• • В AK , KB, BC, CA – доғалар . Жазылуы: U AK , U KB, U BC, U CA

Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде?

18 слайд
Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде?

18 слайд

Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде?

19 слайд

19 слайд

Лайықтап жазылған ұпайлары, Шеңберге есеп бар мұнда тағы. Дөңгелекті табарсың қателеспей, Жетерлік болса егер білім жағы. Зердел

20 слайд
Лайықтап жазылған ұпайлары, Шеңберге есеп бар мұнда тағы. Дөңгелекті табарсың қателеспей, Жетерлік болса егер білім жағы. Зерделілер сайысы

20 слайд

Лайықтап жазылған ұпайлары, Шеңберге есеп бар мұнда тағы. Дөңгелекті табарсың қателеспей, Жетерлік болса егер білім жағы. Зерделілер сайысы

Ауызша есептер : • В • С • О • Е • К • L • A Мына нүктелердің қ

21 слайд
Ауызша есептер : • В • С • О • Е • К • L • A Мына нүктелердің қайсысы шеңбердің бойында, дөңгелекте, дөңгелектің сыртында жатыр?

21 слайд

Ауызша есептер : • В • С • О • Е • К • L • A Мына нүктелердің қайсысы шеңбердің бойында, дөңгелекте, дөңгелектің сыртында жатыр?

Оқулықпен жұмыс: № 372 Шеңбердің радиусы : 5 см; 3 дм; 2 м. Диаметрін табыңдар? Д = 5*2 = 10 ; Д = 3*2 =6 ; Д = 2*2 = 4 .

22 слайд
Оқулықпен жұмыс: № 372 Шеңбердің радиусы : 5 см; 3 дм; 2 м. Диаметрін табыңдар? Д = 5*2 = 10 ; Д = 3*2 =6 ; Д = 2*2 = 4 . Күннің диаметрі: 1392 000 км, радиусын табыңдар? R = 1392 000 : 2 = 696000 № 373 Айдың диаметрі 3476 км. Айдың радиусы неше километр? R = 3476 : 2 = 1738 Монетаның диаметрі 24мм; 18мм. Радиусын табыңдар? R = 24 : 2 = 12 ; R = 18 : 2 = 9

22 слайд

Оқулықпен жұмыс: № 372 Шеңбердің радиусы : 5 см; 3 дм; 2 м. Диаметрін табыңдар? Д = 5*2 = 10 ; Д = 3*2 =6 ; Д = 2*2 = 4 . Күннің диаметрі: 1392 000 км, радиусын табыңдар? R = 1392 000 : 2 = 696000 № 373 Айдың диаметрі 3476 км. Айдың радиусы неше километр? R = 3476 : 2 = 1738 Монетаның диаметрі 24мм; 18мм. Радиусын табыңдар? R = 24 : 2 = 12 ; R = 18 : 2 = 9

№ 393 Жердің диаметрі шамамен 12700 км. Жердің диаметрі Юпитердің диаметрінен 11 есе кем. Юпитердің радиусын табыңдар.

23 слайд
№ 393 Жердің диаметрі шамамен 12700 км. Жердің диаметрі Юпитердің диаметрінен 11 есе кем. Юпитердің радиусын табыңдар.

23 слайд

№ 393 Жердің диаметрі шамамен 12700 км. Жердің диаметрі Юпитердің диаметрінен 11 есе кем. Юпитердің радиусын табыңдар.

Тірек кесте. Шешімін дұрыс тауып, кестені толтырсаң, шеңберге қатысты ұғым атауын оқисың.

24 слайд
Тірек кесте. Шешімін дұрыс тауып, кестені толтырсаң, шеңберге қатысты ұғым атауын оқисың. Ғ. ЕКОЕ(2,3) = ? О. ЕҮОБ(12,16) = ? Д. D=14, R = ? А. 2 3 = ? 7 4 6 8

24 слайд

Тірек кесте. Шешімін дұрыс тауып, кестені толтырсаң, шеңберге қатысты ұғым атауын оқисың. Ғ. ЕКОЕ(2,3) = ? О. ЕҮОБ(12,16) = ? Д. D=14, R = ? А. 2 3 = ? 7 4 6 8

Логикалық жаттығу 1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.

25 слайд
Логикалық жаттығу 1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

25 слайд

Логикалық жаттығу 1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

1. Қай фигураның барлық нүктелері О нүктесінен бірдей қашықтықта жатыр? 2. Бұл фигуралардың ұқсастығы және айырмашылығы неде?

26 слайд
1. Қай фигураның барлық нүктелері О нүктесінен бірдей қашықтықта жатыр? 2. Бұл фигуралардың ұқсастығы және айырмашылығы неде? • O • O • O • O А B C D Қорытынды

26 слайд

1. Қай фигураның барлық нүктелері О нүктесінен бірдей қашықтықта жатыр? 2. Бұл фигуралардың ұқсастығы және айырмашылығы неде? • O • O • O • O А B C D Қорытынды

Үйге тапсырма: № 374, №375.

27 слайд
Үйге тапсырма: № 374, №375.

27 слайд

Үйге тапсырма: № 374, №375.

1. Бүгінгі сабақтан не үйрендік? 2. Есептер сіздер үшін күрделі болды деп ойлайсыз ба? 3. Сабақ ұнады ма? 4. Сабақ қызықты болд

28 слайд
1. Бүгінгі сабақтан не үйрендік? 2. Есептер сіздер үшін күрделі болды деп ойлайсыз ба? 3. Сабақ ұнады ма? 4. Сабақ қызықты болды деп ойлайсыз ба? 5. Ұсыныстарыңыз? Рефлексия

28 слайд

1. Бүгінгі сабақтан не үйрендік? 2. Есептер сіздер үшін күрделі болды деп ойлайсыз ба? 3. Сабақ ұнады ма? 4. Сабақ қызықты болды деп ойлайсыз ба? 5. Ұсыныстарыңыз? Рефлексия

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ