Материалдар / «СТЕАМ білім беру жүйесін МДҰ-да жоспарлаудың тиімділігі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«СТЕАМ білім беру жүйесін МДҰ-да жоспарлаудың тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
«СТЕАМ білім беру жүйесін МДҰ-да жоспарлаудың тиімділігі»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2021
443
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Бәрін білгім келеді» білім беру платформасы (5-6 жас)“ STEAM білім беру жүйесін МДҰ-да жоспарлаудың тиімділігі” «Аққайың»

1 слайд
«Бәрін білгім келеді» білім беру платформасы (5-6 жас)“ STEAM білім беру жүйесін МДҰ-да жоспарлаудың тиімділігі” «Аққайың» бөбекжай әдіскері: А.О.Токтамысова STEAM білім беруді жоспарлаудың мақсаты: танымдық іс әрекет процесінде зияткерлік қабілеттерін дамыту және балаларды ғылыми техникалық шығармашылыққа тарту. Бөбекжайда STEAM - білім беру үлгісінде біз мектепке дейінгі балалардың осы дағдыларды меңгеруіне көмектесетін үш білім беру платформасын а бөлдік. «Дамытамыз» білім беру платформасы (2-3 жас) «ЛЕГО» білім беру платформасы (3-5 жас)Жаратылыстану Технология Инженерлік Шығармашылық Математика

1 слайд

«Бәрін білгім келеді» білім беру платформасы (5-6 жас)“ STEAM білім беру жүйесін МДҰ-да жоспарлаудың тиімділігі” «Аққайың» бөбекжай әдіскері: А.О.Токтамысова STEAM білім беруді жоспарлаудың мақсаты: танымдық іс әрекет процесінде зияткерлік қабілеттерін дамыту және балаларды ғылыми техникалық шығармашылыққа тарту. Бөбекжайда STEAM - білім беру үлгісінде біз мектепке дейінгі балалардың осы дағдыларды меңгеруіне көмектесетін үш білім беру платформасын а бөлдік. «Дамытамыз» білім беру платформасы (2-3 жас) «ЛЕГО» білім беру платформасы (3-5 жас)Жаратылыстану Технология Инженерлік Шығармашылық Математика

- Қоршаған орта заттарымен эксперимент жасау - Геометриялық денелер мен фигуралар арқылы сенсорлық қабылдау арқылы математика

2 слайд
- Қоршаған орта заттарымен эксперимент жасау - Геометриялық денелер мен фигуралар арқылы сенсорлық қабылдау арқылы математикалық шындықты меңгеру. - Геометриялық фигуралармен және денелермен таныстыру. - Кеңістіктік және уақытша бағдарлауды меңгеру - Тәжірибелік және ақыл-ой экспериментін қорытуға, себеп-салдар байланыстарын белгілеуге, өз қызметінің процесі мен нәтижесіне тілдік жоспарлау мен тілдік түсініктеме беруге қабілетін дамыту. - Заттарды топтастыра білуді, өмірдің түрлі салаларында хабардарлықты көрсете білуді қалыптастыру, - Жаңа бейнелерді жасай білуді дамыту, қиялдау, аналогия мен синтезді пайдалану, қарапйым робототехникалық құрастыруды игеру; датчиктермен (қозғалыс, қашықтық, температура және т. б.) эксперимент жасау).«Дамытамыз» білім беру платформасы (2-3 жас) «ЛЕГО» білім беру платформасы (3-5 жас) - Тәжірибелік- эксперименталды қызметте қоршаған орта туралы түсініктерді қалыптастыру. - Көрнекі-сезімтал қабылдау процесінде бүкіл тірі адамдардың бірлігін түсінуге көмектесу - Балалардың танымдық және зерттеу бастамаларын жандандыру.«Бәрін білгім келеді» білім беру платформасы (5-6 жас) «Көңілді пішіндер» «Киіз үйде қонақта» "Тартылыс күші» "Күн бізге жылу мен жарық сыйлайды» «Лекарственные растение» (онлайн режимде) «Сказка про страну Лего» «Дом, в котором я живу» Білім беру міндеттері Ашық ҰОҚ-і

2 слайд

- Қоршаған орта заттарымен эксперимент жасау - Геометриялық денелер мен фигуралар арқылы сенсорлық қабылдау арқылы математикалық шындықты меңгеру. - Геометриялық фигуралармен және денелермен таныстыру. - Кеңістіктік және уақытша бағдарлауды меңгеру - Тәжірибелік және ақыл-ой экспериментін қорытуға, себеп-салдар байланыстарын белгілеуге, өз қызметінің процесі мен нәтижесіне тілдік жоспарлау мен тілдік түсініктеме беруге қабілетін дамыту. - Заттарды топтастыра білуді, өмірдің түрлі салаларында хабардарлықты көрсете білуді қалыптастыру, - Жаңа бейнелерді жасай білуді дамыту, қиялдау, аналогия мен синтезді пайдалану, қарапйым робототехникалық құрастыруды игеру; датчиктермен (қозғалыс, қашықтық, температура және т. б.) эксперимент жасау).«Дамытамыз» білім беру платформасы (2-3 жас) «ЛЕГО» білім беру платформасы (3-5 жас) - Тәжірибелік- эксперименталды қызметте қоршаған орта туралы түсініктерді қалыптастыру. - Көрнекі-сезімтал қабылдау процесінде бүкіл тірі адамдардың бірлігін түсінуге көмектесу - Балалардың танымдық және зерттеу бастамаларын жандандыру.«Бәрін білгім келеді» білім беру платформасы (5-6 жас) «Көңілді пішіндер» «Киіз үйде қонақта» "Тартылыс күші» "Күн бізге жылу мен жарық сыйлайды» «Лекарственные растение» (онлайн режимде) «Сказка про страну Лего» «Дом, в котором я живу» Білім беру міндеттері Ашық ҰОҚ-і

STEAM-білім беру моделін іске асырудың негізгі мақсаты: - мектепке дейінгі жастағы балалардың қоршаған ортаның әлеуметтік-мә

3 слайд
STEAM-білім беру моделін іске асырудың негізгі мақсаты: - мектепке дейінгі жастағы балалардың қоршаған ортаның әлеуметтік-мәдени дүниетанымына зерттеу мінез- құлқын қалыптастыру және мектепалды даярлықты қалыптастыру; - STEAM- білім беру ресурстарын игеру және оларды мектепке дейінгі балалармен жұмыста пайдалану.Педагогтарды дамыту контексінде STEAM- білім беру моделін іске асыру міндеті: Тәрбиеленушілерге арналған нәтижелер контекстінде STEAM- білім беру моделін іске асыру міндеті: мектеп жасына дейінгі балалардың креативтілігін, сыни ойлауын, коммуникативтілігін және топта жұмыс жасай алу дағдыларын «4 к моделі» бойынша дамыту. Ата-аналарға арналған нәтижелер контексінде STEAM-білім беру моделін іске асыру міндеті: тәрбиеленушілердің ата- аналарымен жұмыс жасауда жаңа тәсілдерді пайдалану (мектепке дейінгі мекеменің ата-аналар үшін ашықтығы, отбасылық тәрбиенің басымдығы, баланы тәрбиелеуде ата-аналардың серіктестік құқықтарын тану), педагогикалық сауаттылықты арттыру. Теориялық семинар:«Мектепке дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту үрдісінде білім беру үдерісіне STEM технологиясын енгізу". 2 сағат Дөңгелек үстел: «МДҰ-да СТЕМ білім берудің маңызы »

3 слайд

STEAM-білім беру моделін іске асырудың негізгі мақсаты: - мектепке дейінгі жастағы балалардың қоршаған ортаның әлеуметтік-мәдени дүниетанымына зерттеу мінез- құлқын қалыптастыру және мектепалды даярлықты қалыптастыру; - STEAM- білім беру ресурстарын игеру және оларды мектепке дейінгі балалармен жұмыста пайдалану.Педагогтарды дамыту контексінде STEAM- білім беру моделін іске асыру міндеті: Тәрбиеленушілерге арналған нәтижелер контекстінде STEAM- білім беру моделін іске асыру міндеті: мектеп жасына дейінгі балалардың креативтілігін, сыни ойлауын, коммуникативтілігін және топта жұмыс жасай алу дағдыларын «4 к моделі» бойынша дамыту. Ата-аналарға арналған нәтижелер контексінде STEAM-білім беру моделін іске асыру міндеті: тәрбиеленушілердің ата- аналарымен жұмыс жасауда жаңа тәсілдерді пайдалану (мектепке дейінгі мекеменің ата-аналар үшін ашықтығы, отбасылық тәрбиенің басымдығы, баланы тәрбиелеуде ата-аналардың серіктестік құқықтарын тану), педагогикалық сауаттылықты арттыру. Теориялық семинар:«Мектепке дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту үрдісінде білім беру үдерісіне STEM технологиясын енгізу". 2 сағат Дөңгелек үстел: «МДҰ-да СТЕМ білім берудің маңызы »

Қосымша (сәйкестік) қағидаты. Кешенді тәсіл қағидаты, Шынайылық қағидаты Тұлғалық-бағдарлы тәсіл қағидаты Бөбекжай тәжірибесінде

4 слайд
Қосымша (сәйкестік) қағидаты. Кешенді тәсіл қағидаты, Шынайылық қағидаты Тұлғалық-бағдарлы тәсіл қағидаты Бөбекжай тәжірибесінде келесі жоспарлау түрлері қолданылады: күнтізбелік-тақырыптық, перспективалық, кешенді, модульдік . Үш білім беру платформасы негізінде жүзеге асады - «Дамытамыз» - «ЛЕГО» - «Бәрін білгім келеді» STEAM-білім беруді жүзеге асыру процесінде білім беру қызметінің мазмұнын жоспарлау - бақылау әдісіне негізделген және мыналарды қамтитын балалардың даму динамикасының, олардың білім беру жетістіктерінің динамикасының мониторинг жүйесі; - педагогикалық бақылау, педагогикалық диагностика, оларды одан әрі оңтайландыру мақсатында педагогикалық іс-әрекеттердің тиімділігін бағалаумен байланысты; - білім беру қызметі барысында баланың жетістіктерін бекітетін балалар портфолиосы; баланың даму картасы; жеке дамудың әртүрлі шкаласы Н ә т и ж е сін д е

4 слайд

Қосымша (сәйкестік) қағидаты. Кешенді тәсіл қағидаты, Шынайылық қағидаты Тұлғалық-бағдарлы тәсіл қағидаты Бөбекжай тәжірибесінде келесі жоспарлау түрлері қолданылады: күнтізбелік-тақырыптық, перспективалық, кешенді, модульдік . Үш білім беру платформасы негізінде жүзеге асады - «Дамытамыз» - «ЛЕГО» - «Бәрін білгім келеді» STEAM-білім беруді жүзеге асыру процесінде білім беру қызметінің мазмұнын жоспарлау - бақылау әдісіне негізделген және мыналарды қамтитын балалардың даму динамикасының, олардың білім беру жетістіктерінің динамикасының мониторинг жүйесі; - педагогикалық бақылау, педагогикалық диагностика, оларды одан әрі оңтайландыру мақсатында педагогикалық іс-әрекеттердің тиімділігін бағалаумен байланысты; - білім беру қызметі барысында баланың жетістіктерін бекітетін балалар портфолиосы; баланың даму картасы; жеке дамудың әртүрлі шкаласы Н ә т и ж е сін д е

Бөбекжайда STEAM білім платформасы күтілетін нәтижеміз Балаларды білімқұмарлыққа, инженерлік дағдылары, командада жұмыс істеу

5 слайд
Бөбекжайда STEAM білім платформасы күтілетін нәтижеміз Балаларды білімқұмарлыққа, инженерлік дағдылары, командада жұмыс істеу үшін қажетті сапаларды алу, атқарылған іс-шаралардың нәтижелерін талдай білу, ең жақсы танымдық белсенділілігін дамиды, терең ой-санасы қалыптасып; қиял мен шығармашылық белсенділігі дамиды; қоршаған әлем объектілері туралы, қасиеттері мен қатынастары туралы бастапқы түсініктерді қалыптасады (нысаны, түсі, көлемі, материалы, дыбысталуы, ырғағы, қарқыны, себептері мен салдары және т.б.). Қабылдау, зейін, есте сақтау, бақылау, талдау, салыстыру, қоршаған әлем құбылыстары мен заттарына тән, елеулі белгілерін бөліп көрсету; заттар мен құбылыстар арасында қарапайым байланыс орната білу, қарапайым жалпылама жасау қабілеттері артады.І д еңгей ІІ д еңгей ІІІ д еңгей 0 % 1 0 % 2 0 % 3 0 % 4 0 % 5 0 % 6 0 % 41% 5 8 % 1 % 17% 53% 30% 000% 045% 055% 2019-2020 оқу жылы 0% 10% 20% 30% 40% 11 % 30% 35% 24% Жоғары санатты ІІ (екінші) санат ІІ (екінші) санат2 Санаты жоқ Педагогтердің сапалық құрамының мониторингі Балалардың бағдарлама мазмұнын игеру мониторингі

5 слайд

Бөбекжайда STEAM білім платформасы күтілетін нәтижеміз Балаларды білімқұмарлыққа, инженерлік дағдылары, командада жұмыс істеу үшін қажетті сапаларды алу, атқарылған іс-шаралардың нәтижелерін талдай білу, ең жақсы танымдық белсенділілігін дамиды, терең ой-санасы қалыптасып; қиял мен шығармашылық белсенділігі дамиды; қоршаған әлем объектілері туралы, қасиеттері мен қатынастары туралы бастапқы түсініктерді қалыптасады (нысаны, түсі, көлемі, материалы, дыбысталуы, ырғағы, қарқыны, себептері мен салдары және т.б.). Қабылдау, зейін, есте сақтау, бақылау, талдау, салыстыру, қоршаған әлем құбылыстары мен заттарына тән, елеулі белгілерін бөліп көрсету; заттар мен құбылыстар арасында қарапайым байланыс орната білу, қарапайым жалпылама жасау қабілеттері артады.І д еңгей ІІ д еңгей ІІІ д еңгей 0 % 1 0 % 2 0 % 3 0 % 4 0 % 5 0 % 6 0 % 41% 5 8 % 1 % 17% 53% 30% 000% 045% 055% 2019-2020 оқу жылы 0% 10% 20% 30% 40% 11 % 30% 35% 24% Жоғары санатты ІІ (екінші) санат ІІ (екінші) санат2 Санаты жоқ Педагогтердің сапалық құрамының мониторингі Балалардың бағдарлама мазмұнын игеру мониторингі