Материалдар / Сыныптан тыс жұмыс «Ғажайыптар әлеміне саяхат»

Сыныптан тыс жұмыс «Ғажайыптар әлеміне саяхат»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен қызығушылығын ояту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2021
234
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Артқы жақпен тақтаға Тақтаға бір адам шығады, тақтада жазылған сөзді барлық сынып осы адамға түсіндіреді. Тақтадағы

1 слайд
Артқы жақпен тақтаға Тақтаға бір адам шығады, тақтада жазылған сөзді барлық сынып осы адамға түсіндіреді. Тақтадағы оқушыға бұрылуға және тақтаға қарауға болмайды. Сыныптағы оқушыларға сөздің аудармасын, түбірлес сөздерді және іс-қимыл арқылы мағынасын көрсетуге болмайды. Анықтаманы және синоним сөздерді айтуға болады.

1 слайд

Артқы жақпен тақтаға Тақтаға бір адам шығады, тақтада жазылған сөзді барлық сынып осы адамға түсіндіреді. Тақтадағы оқушыға бұрылуға және тақтаға қарауға болмайды. Сыныптағы оқушыларға сөздің аудармасын, түбірлес сөздерді және іс-қимыл арқылы мағынасын көрсетуге болмайды. Анықтаманы және синоним сөздерді айтуға болады.

Периодтық кестенің құрылымы Сабақтын мақсаты: • Периодтық кестенің әртүрлі құрылымдарын қарастыру • Атомдық нөмірге негізделіп П

2 слайд
Периодтық кестенің құрылымы Сабақтын мақсаты: • Периодтық кестенің әртүрлі құрылымдарын қарастыру • Атомдық нөмірге негізделіп Периодтық кестені құрастыру принципің түсіну • Периодтық кестені құрастыру принципің түсіндіру

2 слайд

Периодтық кестенің құрылымы Сабақтын мақсаты: • Периодтық кестенің әртүрлі құрылымдарын қарастыру • Атомдық нөмірге негізделіп Периодтық кестені құрастыру принципің түсіну • Периодтық кестені құрастыру принципің түсіндіру

Критерии успеха Оқыту мақсаты: • 7.2.1.2 атомдық нөмірдің өсу ретімен Периодтық кестенің құрылымын түсіндіру Студент мақсатқ

3 слайд
Критерии успеха Оқыту мақсаты: • 7.2.1.2 атомдық нөмірдің өсу ретімен Периодтық кестенің құрылымын түсіндіру Студент мақсатқа жетті, егер: • Периодтық кестені құрастыру принципің түсіндіре алады • Периодтық кестенің топтар, периодтар, блоктар бойынша бөлінуің атап өтеді және түсінеді

3 слайд

Критерии успеха Оқыту мақсаты: • 7.2.1.2 атомдық нөмірдің өсу ретімен Периодтық кестенің құрылымын түсіндіру Студент мақсатқа жетті, егер: • Периодтық кестені құрастыру принципің түсіндіре алады • Периодтық кестенің топтар, периодтар, блоктар бойынша бөлінуің атап өтеді және түсінеді

Осы кестелерді топпен талдандар

4 слайд
Осы кестелерді топпен талдандар

4 слайд

Осы кестелерді топпен талдандар

Кестелердің күшті/әлсіз жақтарың салыстыру критерийлері Критерий + - Қолданудағы ыңғайлығы Бірінші көргеннен кейің түсінік

5 слайд
Кестелердің күшті/әлсіз жақтарың салыстыру критерийлері Критерий + - Қолданудағы ыңғайлығы Бірінші көргеннен кейің түсінікті, құрылымды және классификацияны түсіну жеңіл. Элементтерді табу жеңіл. Элементтер нақты бөлінген және құрастырылған. Бірінші көзқарастан түсіну қиын, классификация абрактті. Элементтерді табу қиын. Нақты бөліну жоқ. Мәліметтілік Пайдалы ақпарат мол. Ақпарат дұрыс. Ақпарат аз . Кейбір мәлімен дұрыс емес.

5 слайд

Кестелердің күшті/әлсіз жақтарың салыстыру критерийлері Критерий + - Қолданудағы ыңғайлығы Бірінші көргеннен кейің түсінікті, құрылымды және классификацияны түсіну жеңіл. Элементтерді табу жеңіл. Элементтер нақты бөлінген және құрастырылған. Бірінші көзқарастан түсіну қиын, классификация абрактті. Элементтерді табу қиын. Нақты бөліну жоқ. Мәліметтілік Пайдалы ақпарат мол. Ақпарат дұрыс. Ақпарат аз . Кейбір мәлімен дұрыс емес.

Карточкаларды протон саны артуымен орналастыр Атомдық нөмір (синонимдер: атомдық сан, химиялық элементтің реттік нөмірі)

6 слайд
Карточкаларды протон саны артуымен орналастыр Атомдық нөмір (синонимдер: атомдық сан, химиялық элементтің реттік нөмірі) — атом ядросында протон саны. Атомдық нөмір Элементтің атыЭлементтің символы Атомдық масса

6 слайд

Карточкаларды протон саны артуымен орналастыр Атомдық нөмір (синонимдер: атомдық сан, химиялық элементтің реттік нөмірі) — атом ядросында протон саны. Атомдық нөмір Элементтің атыЭлементтің символы Атомдық масса

Период химиялық элементтердің периодтық кестесінің жолы, сыртқы энергетикалық деңгейдегі электрон саның артуымен атом

7 слайд
Период химиялық элементтердің периодтық кестесінің жолы, сыртқы энергетикалық деңгейдегі электрон саның артуымен атомдық нөмірінің артуының көрсетеді.

7 слайд

Период химиялық элементтердің периодтық кестесінің жолы, сыртқы энергетикалық деңгейдегі электрон саның артуымен атомдық нөмірінің артуының көрсетеді.

Топ бірдей электрондық құрылымға ие атомдық нөмірінің өсуі ретімен атомдар қатары.

8 слайд
Топ бірдей электрондық құрылымға ие атомдық нөмірінің өсуі ретімен атомдар қатары.

8 слайд

Топ бірдей электрондық құрылымға ие атомдық нөмірінің өсуі ретімен атомдар қатары.

Блок валенттік электрондардың ұқсас орналасуымен топтасатын химиялық элементтер.

9 слайд
Блок валенттік электрондардың ұқсас орналасуымен топтасатын химиялық элементтер.

9 слайд

Блок валенттік электрондардың ұқсас орналасуымен топтасатын химиялық элементтер.

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Периодтық кесте Горизонталь бағытында 1. элементтерді қасиеттері бойынша бөлу 2. элементтің атомдық нөмірі арқылы протон саның

12 слайд
Периодтық кесте Горизонталь бағытында 1. элементтерді қасиеттері бойынша бөлу 2. элементтің атомдық нөмірі арқылы протон саның анықтауға болады, бірақ сонымен бірге осы бөлшектердің саның да Вертикаль бағытында 1. атомдардың сыртқы энергетикалық деңгейде электрондардың өсуін көрсететің жол 2. ұқсас қасиеттері бар элементтерді көрсететің бағаналар 3. сыртқы энергетикалық электрондар бір орбитальда орналасқан элементтер тобы 4. химияда стандарттарды жасауға арналған халықаралық ұйым 5. топта немесе периодта қасиеттердің өзгермеуің, артуын, азаюың көрсететің сипаттама

12 слайд

Периодтық кесте Горизонталь бағытында 1. элементтерді қасиеттері бойынша бөлу 2. элементтің атомдық нөмірі арқылы протон саның анықтауға болады, бірақ сонымен бірге осы бөлшектердің саның да Вертикаль бағытында 1. атомдардың сыртқы энергетикалық деңгейде электрондардың өсуін көрсететің жол 2. ұқсас қасиеттері бар элементтерді көрсететің бағаналар 3. сыртқы энергетикалық электрондар бір орбитальда орналасқан элементтер тобы 4. химияда стандарттарды жасауға арналған халықаралық ұйым 5. топта немесе периодта қасиеттердің өзгермеуің, артуын, азаюың көрсететің сипаттама

https://quizlet.com/_37qmri 1. Сайтқа кіріңіз: Quizlet.live 2. Тақтада көрінетің кодты еңгізіңіз 3. Атыңызды еңгізіңіз

13 слайд
https://quizlet.com/_37qmri 1. Сайтқа кіріңіз: Quizlet.live 2. Тақтада көрінетің кодты еңгізіңіз 3. Атыңызды еңгізіңіз

13 слайд

https://quizlet.com/_37qmri 1. Сайтқа кіріңіз: Quizlet.live 2. Тақтада көрінетің кодты еңгізіңіз 3. Атыңызды еңгізіңіз

Шеңбердегі жұмыс Оқушылар екі шеңберге отырады (сыртқы және ішкі) бір біріне бетімен (сыртқы шеңбердің оқушысы қара

14 слайд
Шеңбердегі жұмыс Оқушылар екі шеңберге отырады (сыртқы және ішкі) бір біріне бетімен (сыртқы шеңбердің оқушысы қарама қарсы ішкі шеңбердің оқушысы). Оқушыларға жұп жұппен берілген сұрақтарды талдау керек. Әр сұрақтан кейің сыртқы шеңбердің (ішкі шеңбердің) оқушыларын сол жақ бағытта жылжуды керек, жұпты ауыстыру үшін. Барлық сұрақтар талдаулы болғаннан кейің оқушыларға индивидуалды жазбазша түрде сұрақтарға жауап беру керек.

14 слайд

Шеңбердегі жұмыс Оқушылар екі шеңберге отырады (сыртқы және ішкі) бір біріне бетімен (сыртқы шеңбердің оқушысы қарама қарсы ішкі шеңбердің оқушысы). Оқушыларға жұп жұппен берілген сұрақтарды талдау керек. Әр сұрақтан кейің сыртқы шеңбердің (ішкі шеңбердің) оқушыларын сол жақ бағытта жылжуды керек, жұпты ауыстыру үшін. Барлық сұрақтар талдаулы болғаннан кейің оқушыларға индивидуалды жазбазша түрде сұрақтарға жауап беру керек.

Шеңбердегі жұмыс Сұрақтар : • Периодтық кесте деген не ? • Топ деген не ? • Период деген не? • Периодтың топтан айырмашылығы қан

15 слайд
Шеңбердегі жұмыс Сұрақтар : • Периодтық кесте деген не ? • Топ деген не ? • Период деген не? • Периодтың топтан айырмашылығы қандай? • Блок деген не ? • Блоктарды қарай құрастырады? • Периодтық кестеде элементтер қандай принцип бойынша орналасқан ?

15 слайд

Шеңбердегі жұмыс Сұрақтар : • Периодтық кесте деген не ? • Топ деген не ? • Период деген не? • Периодтың топтан айырмашылығы қандай? • Блок деген не ? • Блоктарды қарай құрастырады? • Периодтық кестеде элементтер қандай принцип бойынша орналасқан ?

Үй жұмысы • Сабақтың мәліметің қайталау . Периодтық кестеде оқушыға белігілі элементтерді таңдап, металл және бейметалға бөлу.

16 слайд
Үй жұмысы • Сабақтың мәліметің қайталау . Периодтық кестеде оқушыға белігілі элементтерді таңдап, металл және бейметалға бөлу.

16 слайд

Үй жұмысы • Сабақтың мәліметің қайталау . Периодтық кестеде оқушыға белігілі элементтерді таңдап, металл және бейметалға бөлу.