Материалдар / Тақырыбы: "Қазақстанның экологиялық мәселелері" ашық сабақ 10-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: "Қазақстанның экологиялық мәселелері" ашық сабақ 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.2.1. Қазақстанның экологиялық мәселелерінің мақсатын анықтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
1063
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақстанның экологиялық мәселелері9.1.2.1. Қазақстанның экологиялық мәселелерінің мақсатын анықтайды Сабақ мақсаты БАРЛЫҒЫ КӨ

1 слайд
Қазақстанның экологиялық мәселелері9.1.2.1. Қазақстанның экологиялық мәселелерінің мақсатын анықтайды Сабақ мақсаты БАРЛЫҒЫ КӨПШІЛІГІ КЕЙБІРІ мұғалімнің көмегімен экологиялық мәселелерді талқылайды. тақырыпқа қатысты жетекші сұраққа жауап береді. негізгі ойды анықтайды, көтерілгеен мәселені болжайды.Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Златогорка орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Есбол Абил Оқу мақсаты Сабақтың тақырыбы

1 слайд

Қазақстанның экологиялық мәселелері9.1.2.1. Қазақстанның экологиялық мәселелерінің мақсатын анықтайды Сабақ мақсаты БАРЛЫҒЫ КӨПШІЛІГІ КЕЙБІРІ мұғалімнің көмегімен экологиялық мәселелерді талқылайды. тақырыпқа қатысты жетекші сұраққа жауап береді. негізгі ойды анықтайды, көтерілгеен мәселені болжайды.Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Златогорка орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Есбол Абил Оқу мақсаты Сабақтың тақырыбы

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ 1 1 тапсырма “ Сұраққа жетіп ал” – әдісі / Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ 1 1 тапсырма “ Сұраққа жетіп ал” – әдісі / Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды / 2 тапсырма “ Миға шабуыл” – әдісі / Оқушылар сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді / 3 тапсырма “ Тепе – теңдік дөңгелегі” –әдісі / Тақырып бойынша оқушылар ойын түйіндейді, қорытынды жасайды / Жалпыға арналған тапсырма : Жануар, адам, өсімдік ағзасы үшін экологияның маңызы туралы айтыңдар. Және оны қалай қорғаймыз.Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтай алады.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ 1 1 тапсырма “ Сұраққа жетіп ал” – әдісі / Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды / 2 тапсырма “ Миға шабуыл” – әдісі / Оқушылар сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді / 3 тапсырма “ Тепе – теңдік дөңгелегі” –әдісі / Тақырып бойынша оқушылар ойын түйіндейді, қорытынды жасайды / Жалпыға арналған тапсырма : Жануар, адам, өсімдік ағзасы үшін экологияның маңызы туралы айтыңдар. Және оны қалай қорғаймыз.Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтай алады.

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ 2 тапсырма Видеороликпен жұмыс / Топпен жұмыс/ Сурет бойынша не байқадыңыз. Сұрақ қойыңыз және оған жау

3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ 2 тапсырма Видеороликпен жұмыс / Топпен жұмыс/ Сурет бойынша не байқадыңыз. Сұрақ қойыңыз және оған жауап беріңіз. Тапсырма  Диалог және қолдау көрсету  Жіктеу  Дереккөзд ер  салыстыру  Тапсырма  Қорытынд ы  Бағалау Ластанған экологияның тірі организмдерге тигізетін зиянын талдайды.

3 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ 2 тапсырма Видеороликпен жұмыс / Топпен жұмыс/ Сурет бойынша не байқадыңыз. Сұрақ қойыңыз және оған жауап беріңіз. Тапсырма  Диалог және қолдау көрсету  Жіктеу  Дереккөзд ер  салыстыру  Тапсырма  Қорытынд ы  Бағалау Ластанған экологияның тірі организмдерге тигізетін зиянын талдайды.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарының мақсатын анықтай алады Қазақстандағы экологиялық мәс

4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарының мақсатын анықтай алады Қазақстандағы экологиялық мәселілерін шешу жолдарын ұсына алады. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыра алады.1 2 3 1) Таңдалған облыс бойынша тақырыпқа сәйкес деректерді жинайды.Талдау жасау 2) Деректерді өңдеу кестеге салу немесе постер жасау Дескриптор: - тақырыпқа сәйкес деректер жинайды; - оны топта талқылайды - постер арқылы қорғайды КЕРІ БАЙЛАНЫС Минуттық қағаз Сабақтың өн бойында оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап, ол туралы бір минут уақыттың ішінде жазады. Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған  ойларын тізбектейді:       Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін....жасадық.   Бұдан біз..................көрдік.   Демек, бұл мынаны білдіреді...........   Сонымен біз..............деген шешімге келдік.

4 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарының мақсатын анықтай алады Қазақстандағы экологиялық мәселілерін шешу жолдарын ұсына алады. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыра алады.1 2 3 1) Таңдалған облыс бойынша тақырыпқа сәйкес деректерді жинайды.Талдау жасау 2) Деректерді өңдеу кестеге салу немесе постер жасау Дескриптор: - тақырыпқа сәйкес деректер жинайды; - оны топта талқылайды - постер арқылы қорғайды КЕРІ БАЙЛАНЫС Минуттық қағаз Сабақтың өн бойында оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап, ол туралы бір минут уақыттың ішінде жазады. Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған  ойларын тізбектейді:       Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін....жасадық.   Бұдан біз..................көрдік.   Демек, бұл мынаны білдіреді...........   Сонымен біз..............деген шешімге келдік.