Тақырыбы: "Қазақстанның экологиялық мәселелері" ашық сабақ 10-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстанның экологиялық мәселелері9.1.2.1. Қазақстанның экологиялық
мәселелерінің мақсатын анықтайды
Сабақ мақсаты
БАРЛЫҒЫ
КӨПШІЛІГІ
КЕЙБІРІ мұғалімнің көмегімен
экологиялық мәселелерді
талқылайды.
тақырыпқа қатысты жетекші
сұраққа жауап береді.
негізгі ойды анықтайды,
көтерілгеен мәселені болжайды.Солтүстік Қазақстан
облысы
Айыртау ауданы
Златогорка орта
мектебінің
география пәнінің
мұғалімі
Есбол Абил Оқу мақсаты
Сабақтың
тақырыбы
1 слайд
Қазақстанның экологиялық мәселелері9.1.2.1. Қазақстанның экологиялық мәселелерінің мақсатын анықтайды Сабақ мақсаты БАРЛЫҒЫ КӨПШІЛІГІ КЕЙБІРІ мұғалімнің көмегімен экологиялық мәселелерді талқылайды. тақырыпқа қатысты жетекші сұраққа жауап береді. негізгі ойды анықтайды, көтерілгеен мәселені болжайды.Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Златогорка орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Есбол Абил Оқу мақсаты Сабақтың тақырыбы
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
1 1 тапсырма
“ Сұраққа жетіп
ал” – әдісі
/ Өз бетінше ойлап,
ақпаратты меңгере алады.
Ақпаратпен ықыласпен
жұмыс жасайды / 2 тапсырма
“ Миға шабуыл” –
әдісі
/ Оқушылар сұрақ қою,
проблеманы зерттеу
арқылы ой-өрісін
дамытады, ойын еркін
жеткізеді / 3 тапсырма
“ Тепе – теңдік
дөңгелегі” –әдісі
/ Тақырып бойынша
оқушылар ойын
түйіндейді, қорытынды
жасайды /
Жалпыға арналған тапсырма :
Жануар, адам, өсімдік
ағзасы үшін экологияның
маңызы туралы айтыңдар.
Және оны қалай
қорғаймыз.Қазақстанның
экологиялық
мәселелерін
шешу жолдарын
анықтай алады.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ 1 1 тапсырма “ Сұраққа жетіп ал” – әдісі / Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды / 2 тапсырма “ Миға шабуыл” – әдісі / Оқушылар сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді / 3 тапсырма “ Тепе – теңдік дөңгелегі” –әдісі / Тақырып бойынша оқушылар ойын түйіндейді, қорытынды жасайды / Жалпыға арналған тапсырма : Жануар, адам, өсімдік ағзасы үшін экологияның маңызы туралы айтыңдар. Және оны қалай қорғаймыз.Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтай алады.
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
2
тапсырма Видеороликпен
жұмыс
/ Топпен жұмыс/
Сурет бойынша не
байқадыңыз. Сұрақ
қойыңыз және оған
жауап беріңіз.
Тапсырма
Диалог
және
қолдау
көрсету
Жіктеу
Дереккөзд
ер
салыстыру
Тапсырма
Қорытынд
ы
Бағалау
Ластанған экологияның тірі
организмдерге тигізетін зиянын
талдайды.
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ 2 тапсырма Видеороликпен жұмыс / Топпен жұмыс/ Сурет бойынша не байқадыңыз. Сұрақ қойыңыз және оған жауап беріңіз. Тапсырма Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Дереккөзд ер салыстыру Тапсырма Қорытынд ы Бағалау Ластанған экологияның тірі организмдерге тигізетін зиянын талдайды.
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарының
мақсатын анықтай алады
Қазақстандағы экологиялық мәселілерін шешу жолдарын
ұсына алады.
Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыра алады.1
2
3
1) Таңдалған облыс бойынша
тақырыпқа сәйкес деректерді
жинайды.Талдау жасау
2) Деректерді өңдеу кестеге салу
немесе постер жасау Дескриптор:
- тақырыпқа сәйкес деректер
жинайды;
- оны топта талқылайды
- постер арқылы қорғайды
КЕРІ БАЙЛАНЫС
Минуттық қағаз
Сабақтың өн бойында оқығанды
естеріне түсіріп, ең негізгісін
(пайдалысын, ұқсамайтынын,
маңыздысын) анықтап, ол туралы
бір минут уақыттың ішінде жазады. Рефлексиялық эссе
Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып,
сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Алдымен біз былай деп ойладық.....
Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............
Проблеманы шешу үшін....жасадық.
Бұдан біз..................көрдік.
Демек, бұл мынаны білдіреді...........
Сонымен біз..............деген шешімге келдік.
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Қазақстанның экологиялық мәселелерін шешу жолдарының мақсатын анықтай алады Қазақстандағы экологиялық мәселілерін шешу жолдарын ұсына алады. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыра алады.1 2 3 1) Таңдалған облыс бойынша тақырыпқа сәйкес деректерді жинайды.Талдау жасау 2) Деректерді өңдеу кестеге салу немесе постер жасау Дескриптор: - тақырыпқа сәйкес деректер жинайды; - оны топта талқылайды - постер арқылы қорғайды КЕРІ БАЙЛАНЫС Минуттық қағаз Сабақтың өн бойында оқығанды естеріне түсіріп, ең негізгісін (пайдалысын, ұқсамайтынын, маңыздысын) анықтап, ол туралы бір минут уақыттың ішінде жазады. Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді: Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін....жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді........... Сонымен біз..............деген шешімге келдік.