Материалдар / Тәрбие ұжымы оның мәні,белгілері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие ұжымы оның мәні,белгілері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2021
355
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тәрбие ұжымы, оның мәні, белгілеріВ.А.Сухомлинский балалар ұжымын дамыту теориясына айтарлықтай үлес қосты. Оның терең ойл

1 слайд
Тәрбие ұжымы, оның мәні, белгілеріВ.А.Сухомлинский балалар ұжымын дамыту теориясына айтарлықтай үлес қосты. Оның терең ойлары бірсыпыра ғылыми еңбектерінде “Мудрая власть коллектива”, “Коллективтің құдіретті күші” -еңбегінде баяндалды.

1 слайд

Тәрбие ұжымы, оның мәні, белгілеріВ.А.Сухомлинский балалар ұжымын дамыту теориясына айтарлықтай үлес қосты. Оның терең ойлары бірсыпыра ғылыми еңбектерінде “Мудрая власть коллектива”, “Коллективтің құдіретті күші” -еңбегінде баяндалды.

Сонымен ұжым-бұл көзделген мақсаттылық, іс- әрекетімен сипатталатын адамдар тобы.Оқушылар ұжымы-тәрбиенін шешуші факторы және

2 слайд
Сонымен ұжым-бұл көзделген мақсаттылық, іс- әрекетімен сипатталатын адамдар тобы.Оқушылар ұжымы-тәрбиенін шешуші факторы және біздің қоғам жағдайында бала өмірін ұйымдастырудың негізгі формасы. Жеке тұлғаның дамуы үшін ұжымда қолайлы жағдайдың болуы қажет. Тұлға жан-жақты даму мүмкіншілігін ұжымнан алатын болғандықтан ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы басты шарт болып табылады . 2

2 слайд

Сонымен ұжым-бұл көзделген мақсаттылық, іс- әрекетімен сипатталатын адамдар тобы.Оқушылар ұжымы-тәрбиенін шешуші факторы және біздің қоғам жағдайында бала өмірін ұйымдастырудың негізгі формасы. Жеке тұлғаның дамуы үшін ұжымда қолайлы жағдайдың болуы қажет. Тұлға жан-жақты даму мүмкіншілігін ұжымнан алатын болғандықтан ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы басты шарт болып табылады . 2

1 2 3В.А.Сухомлинский пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымда негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасы

3 слайд
1 2 3В.А.Сухомлинский пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымда негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасындағы рухани қарым- қатынас ұжымдық қатынастын даму процесі, В.А.Сухомлинский қарым- катынас жайындағы идеясы жаңашыл мұғалімдердің идеяларымен ұштасып жатыр . 3

3 слайд

1 2 3В.А.Сухомлинский пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымда негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасындағы рухани қарым- қатынас ұжымдық қатынастын даму процесі, В.А.Сухомлинский қарым- катынас жайындағы идеясы жаңашыл мұғалімдердің идеяларымен ұштасып жатыр . 3

Ұжымның дамуы үш кезеңнен өтеді. 4Ұжымдағы байланыс нашар, белсенділар әлі анықталмаған кез. Бұл кезде талап барлығына

4 слайд
Ұжымның дамуы үш кезеңнен өтеді. 4Ұжымдағы байланыс нашар, белсенділар әлі анықталмаған кез. Бұл кезде талап барлығына бірдей қойылады. 1 Ұжымда белсенділер айқындалған,талап солар арқылы қойылады,ұжым қалыптаса бастаған кез. 2 Ұжымда дұрыс қоғамдық пікір қалыптасқан, педагог талабын тек белсенділер емес, кез- келген ұжым мүшелері қабылдайды. 3

4 слайд

Ұжымның дамуы үш кезеңнен өтеді. 4Ұжымдағы байланыс нашар, белсенділар әлі анықталмаған кез. Бұл кезде талап барлығына бірдей қойылады. 1 Ұжымда белсенділер айқындалған,талап солар арқылы қойылады,ұжым қалыптаса бастаған кез. 2 Ұжымда дұрыс қоғамдық пікір қалыптасқан, педагог талабын тек белсенділер емес, кез- келген ұжым мүшелері қабылдайды. 3

А.С.Макаренко 5Ұжымның мәні мен оның негізгі белгілерін аша келіп, А.С.Макаренко: “Ұжымның – әлеуметтік жандық тұлға болатын

5 слайд
А.С.Макаренко 5Ұжымның мәні мен оның негізгі белгілерін аша келіп, А.С.Макаренко: “Ұжымның – әлеуметтік жандық тұлға болатын себебі мынадай : оның ұйымдары, ол ұйымдардағы уәкілдіктері, жауапкершілігі ұйымдардың ара қатынасы өзара тәуелсіздігі бар егер ондайлардың ешқайсысы болмаса онда ол ұжым болмайды, жай ғана топ немесе жиынтық болады”, -деді.

5 слайд

А.С.Макаренко 5Ұжымның мәні мен оның негізгі белгілерін аша келіп, А.С.Макаренко: “Ұжымның – әлеуметтік жандық тұлға болатын себебі мынадай : оның ұйымдары, ол ұйымдардағы уәкілдіктері, жауапкершілігі ұйымдардың ара қатынасы өзара тәуелсіздігі бар егер ондайлардың ешқайсысы болмаса онда ол ұжым болмайды, жай ғана топ немесе жиынтық болады”, -деді.

Сынып ұжымын топтастыру дың негізгі жолдары. • 1.Ұжымдық іс-шаралары ұйымдастыру. Оқушылар ұжымы әр түрлі шаралардыұйымдаст

6 слайд
Сынып ұжымын топтастыру дың негізгі жолдары. • 1.Ұжымдық іс-шаралары ұйымдастыру. Оқушылар ұжымы әр түрлі шаралардыұйымдастыру жағдайына құрылады, өседі, нығаяды. Ол шаралар ұжым өмірін мазмұнды әрі қызықты етеді. Кез-келген жерде бірлескен іс болмаса, онда ұжымды топтастыру мен дамыту үшін адамгершілік тәрбиесін жинақтаудың қажетті жағдайлары болмайды. • Оқу жылы алдындағы класты жабдықтауға, гүлдендіруге, мектеп ауласын көгалдандыруға қатынасу т.б. осының бәрі өзіңнің ұжыммен байланысыңды сезінуіне және оның алдындағы жауапкершілік сезімін мойындауыңа көмектеседі. Ұжымдық істер неғұрлым қызық болған сайын оқушылар ортақ іске өз күштерін соғұрлым қуана арнайды, оқушылар ұжымы соғұрлым мықтырақ болады, берік топтасады. 6

6 слайд

Сынып ұжымын топтастыру дың негізгі жолдары. • 1.Ұжымдық іс-шаралары ұйымдастыру. Оқушылар ұжымы әр түрлі шаралардыұйымдастыру жағдайына құрылады, өседі, нығаяды. Ол шаралар ұжым өмірін мазмұнды әрі қызықты етеді. Кез-келген жерде бірлескен іс болмаса, онда ұжымды топтастыру мен дамыту үшін адамгершілік тәрбиесін жинақтаудың қажетті жағдайлары болмайды. • Оқу жылы алдындағы класты жабдықтауға, гүлдендіруге, мектеп ауласын көгалдандыруға қатынасу т.б. осының бәрі өзіңнің ұжыммен байланысыңды сезінуіне және оның алдындағы жауапкершілік сезімін мойындауыңа көмектеседі. Ұжымдық істер неғұрлым қызық болған сайын оқушылар ортақ іске өз күштерін соғұрлым қуана арнайды, оқушылар ұжымы соғұрлым мықтырақ болады, берік топтасады. 6

Өзара жауапкершілік мынадай жағдайларды еске алған жөн: -ұжым мүшелері тең құқықты болады: -басқарушы міндетін орындаушы ұ

7 слайд
Өзара жауапкершілік мынадай жағдайларды еске алған жөн: -ұжым мүшелері тең құқықты болады: -басқарушы міндетін орындаушы ұжым мүшесі тарапынан оқушыларға қысым жасалмайды. -Жауапкершілік және өзара тәуелділік жүйесінде жалпы істі орындаудың барысында әр түрлі бейімдеушілікке жол бермейді. Ұжым өмірінде гуманистік қатынас ерекше орын алады. 7

7 слайд

Өзара жауапкершілік мынадай жағдайларды еске алған жөн: -ұжым мүшелері тең құқықты болады: -басқарушы міндетін орындаушы ұжым мүшесі тарапынан оқушыларға қысым жасалмайды. -Жауапкершілік және өзара тәуелділік жүйесінде жалпы істі орындаудың барысында әр түрлі бейімдеушілікке жол бермейді. Ұжым өмірінде гуманистік қатынас ерекше орын алады. 7

Назарлары ңызға рахмет ! 8

8 слайд
Назарлары ңызға рахмет ! 8

8 слайд

Назарлары ңызға рахмет ! 8