Тәрбие ұжымы оның мәні,белгілері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбие ұжымы оның мәні,белгілері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тәрбие ұжымы, оның мәні, белгілеріВ.А.Сухомлинский балалар ұжымын дамыту теориясына айтарлықтай үлес қосты. Оның терең ойл

#1 слайд
Тәрбие ұжымы, оның мәні, белгілеріВ.А.Сухомлинский балалар ұжымын дамыту теориясына айтарлықтай үлес қосты. Оның терең ойлары бірсыпыра ғылыми еңбектерінде “Мудрая власть коллектива”, “Коллективтің құдіретті күші” -еңбегінде баяндалды.

1 слайд

Тәрбие ұжымы, оның мәні, белгілеріВ.А.Сухомлинский балалар ұжымын дамыту теориясына айтарлықтай үлес қосты. Оның терең ойлары бірсыпыра ғылыми еңбектерінде “Мудрая власть коллектива”, “Коллективтің құдіретті күші” -еңбегінде баяндалды.

Сонымен ұжым-бұл көзделген мақсаттылық, іс- әрекетімен сипатталатын адамдар тобы.Оқушылар ұжымы-тәрбиенін шешуші факторы және

#2 слайд
Сонымен ұжым-бұл көзделген мақсаттылық, іс- әрекетімен сипатталатын адамдар тобы.Оқушылар ұжымы-тәрбиенін шешуші факторы және біздің қоғам жағдайында бала өмірін ұйымдастырудың негізгі формасы. Жеке тұлғаның дамуы үшін ұжымда қолайлы жағдайдың болуы қажет. Тұлға жан-жақты даму мүмкіншілігін ұжымнан алатын болғандықтан ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы басты шарт болып табылады . 2

2 слайд

Сонымен ұжым-бұл көзделген мақсаттылық, іс- әрекетімен сипатталатын адамдар тобы.Оқушылар ұжымы-тәрбиенін шешуші факторы және біздің қоғам жағдайында бала өмірін ұйымдастырудың негізгі формасы. Жеке тұлғаның дамуы үшін ұжымда қолайлы жағдайдың болуы қажет. Тұлға жан-жақты даму мүмкіншілігін ұжымнан алатын болғандықтан ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы басты шарт болып табылады . 2

1 2 3В.А.Сухомлинский пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымда негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасы

#3 слайд
1 2 3В.А.Сухомлинский пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымда негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасындағы рухани қарым- қатынас ұжымдық қатынастын даму процесі, В.А.Сухомлинский қарым- катынас жайындағы идеясы жаңашыл мұғалімдердің идеяларымен ұштасып жатыр . 3

3 слайд

1 2 3В.А.Сухомлинский пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымда негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасындағы рухани қарым- қатынас ұжымдық қатынастын даму процесі, В.А.Сухомлинский қарым- катынас жайындағы идеясы жаңашыл мұғалімдердің идеяларымен ұштасып жатыр . 3

Ұжымның дамуы үш кезеңнен өтеді. 4Ұжымдағы байланыс нашар, белсенділар әлі анықталмаған кез. Бұл кезде талап барлығына

#4 слайд
Ұжымның дамуы үш кезеңнен өтеді. 4Ұжымдағы байланыс нашар, белсенділар әлі анықталмаған кез. Бұл кезде талап барлығына бірдей қойылады. 1 Ұжымда белсенділер айқындалған,талап солар арқылы қойылады,ұжым қалыптаса бастаған кез. 2 Ұжымда дұрыс қоғамдық пікір қалыптасқан, педагог талабын тек белсенділер емес, кез- келген ұжым мүшелері қабылдайды. 3

4 слайд

Ұжымның дамуы үш кезеңнен өтеді. 4Ұжымдағы байланыс нашар, белсенділар әлі анықталмаған кез. Бұл кезде талап барлығына бірдей қойылады. 1 Ұжымда белсенділер айқындалған,талап солар арқылы қойылады,ұжым қалыптаса бастаған кез. 2 Ұжымда дұрыс қоғамдық пікір қалыптасқан, педагог талабын тек белсенділер емес, кез- келген ұжым мүшелері қабылдайды. 3

А.С.Макаренко 5Ұжымның мәні мен оның негізгі белгілерін аша келіп, А.С.Макаренко: “Ұжымның – әлеуметтік жандық тұлға болатын

#5 слайд
А.С.Макаренко 5Ұжымның мәні мен оның негізгі белгілерін аша келіп, А.С.Макаренко: “Ұжымның – әлеуметтік жандық тұлға болатын себебі мынадай : оның ұйымдары, ол ұйымдардағы уәкілдіктері, жауапкершілігі ұйымдардың ара қатынасы өзара тәуелсіздігі бар егер ондайлардың ешқайсысы болмаса онда ол ұжым болмайды, жай ғана топ немесе жиынтық болады”, -деді.

5 слайд

А.С.Макаренко 5Ұжымның мәні мен оның негізгі белгілерін аша келіп, А.С.Макаренко: “Ұжымның – әлеуметтік жандық тұлға болатын себебі мынадай : оның ұйымдары, ол ұйымдардағы уәкілдіктері, жауапкершілігі ұйымдардың ара қатынасы өзара тәуелсіздігі бар егер ондайлардың ешқайсысы болмаса онда ол ұжым болмайды, жай ғана топ немесе жиынтық болады”, -деді.

Сынып ұжымын топтастыру дың негізгі жолдары. • 1.Ұжымдық іс-шаралары ұйымдастыру. Оқушылар ұжымы әр түрлі шаралардыұйымдаст

#6 слайд
Сынып ұжымын топтастыру дың негізгі жолдары. • 1.Ұжымдық іс-шаралары ұйымдастыру. Оқушылар ұжымы әр түрлі шаралардыұйымдастыру жағдайына құрылады, өседі, нығаяды. Ол шаралар ұжым өмірін мазмұнды әрі қызықты етеді. Кез-келген жерде бірлескен іс болмаса, онда ұжымды топтастыру мен дамыту үшін адамгершілік тәрбиесін жинақтаудың қажетті жағдайлары болмайды. • Оқу жылы алдындағы класты жабдықтауға, гүлдендіруге, мектеп ауласын көгалдандыруға қатынасу т.б. осының бәрі өзіңнің ұжыммен байланысыңды сезінуіне және оның алдындағы жауапкершілік сезімін мойындауыңа көмектеседі. Ұжымдық істер неғұрлым қызық болған сайын оқушылар ортақ іске өз күштерін соғұрлым қуана арнайды, оқушылар ұжымы соғұрлым мықтырақ болады, берік топтасады. 6

6 слайд

Сынып ұжымын топтастыру дың негізгі жолдары. • 1.Ұжымдық іс-шаралары ұйымдастыру. Оқушылар ұжымы әр түрлі шаралардыұйымдастыру жағдайына құрылады, өседі, нығаяды. Ол шаралар ұжым өмірін мазмұнды әрі қызықты етеді. Кез-келген жерде бірлескен іс болмаса, онда ұжымды топтастыру мен дамыту үшін адамгершілік тәрбиесін жинақтаудың қажетті жағдайлары болмайды. • Оқу жылы алдындағы класты жабдықтауға, гүлдендіруге, мектеп ауласын көгалдандыруға қатынасу т.б. осының бәрі өзіңнің ұжыммен байланысыңды сезінуіне және оның алдындағы жауапкершілік сезімін мойындауыңа көмектеседі. Ұжымдық істер неғұрлым қызық болған сайын оқушылар ортақ іске өз күштерін соғұрлым қуана арнайды, оқушылар ұжымы соғұрлым мықтырақ болады, берік топтасады. 6

Өзара жауапкершілік мынадай жағдайларды еске алған жөн: -ұжым мүшелері тең құқықты болады: -басқарушы міндетін орындаушы ұ

#7 слайд
Өзара жауапкершілік мынадай жағдайларды еске алған жөн: -ұжым мүшелері тең құқықты болады: -басқарушы міндетін орындаушы ұжым мүшесі тарапынан оқушыларға қысым жасалмайды. -Жауапкершілік және өзара тәуелділік жүйесінде жалпы істі орындаудың барысында әр түрлі бейімдеушілікке жол бермейді. Ұжым өмірінде гуманистік қатынас ерекше орын алады. 7

7 слайд

Өзара жауапкершілік мынадай жағдайларды еске алған жөн: -ұжым мүшелері тең құқықты болады: -басқарушы міндетін орындаушы ұжым мүшесі тарапынан оқушыларға қысым жасалмайды. -Жауапкершілік және өзара тәуелділік жүйесінде жалпы істі орындаудың барысында әр түрлі бейімдеушілікке жол бермейді. Ұжым өмірінде гуманистік қатынас ерекше орын алады. 7

Назарлары ңызға рахмет ! 8

#8 слайд
Назарлары ңызға рахмет ! 8

8 слайд

Назарлары ңызға рахмет ! 8

Файл форматы:
pptx
20.02.2021
412
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі