Материалдар / "Үшбұрыш және оның түрлері" (презентация)

"Үшбұрыш және оның түрлері" (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Үшбұрыш анықтамасын, элементтерін, белгіленуін біледі. 2.Үшбұрыш түрлерін ажырата алады,сызбасын салады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2019
1235
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҒЫМЫЗДЫҢ ҰРАНЫ Бұл оқиға ерте заманда болған. Бір қалада ақылды Ғалым деген данышпан мен оның сөзін қызғанып көре ал

1 слайд
САБАҒЫМЫЗДЫҢ ҰРАНЫ Бұл оқиға ерте заманда болған. Бір қалада ақылды Ғалым деген данышпан мен оның сөзін қызғанып көре алмайтын Асан деген қатыгез адам өмір сүреді. Асан данышпан Ғалымға жауап бере алмайтындай бір сұрақ ойлап тапқысы келеді. Ол үшін ол шалғынға барып, көбелек ұстап алады да, оны алақанның ортасына салады. Асан данышпаннан сұрағысы келеді: «Менің қолымдағы көбелек тірі ме әлі өлі ме», - деп. Егер ол өлі десе, мен алақанымды ашам да, көбелек ұшып кетеді, ал егер тірі десе, мен алақанымды қатты қысамын, көбелек өліп қалады. Асан көбелекті ұстап алып, Ғалымға келеді: «Менің қолымда көбелек өлі ме, тірі ме?» - деп сұрайды. Сонда данышпан Ғалым былай деді: «Барлығы сенің қолыңда». Иә, өмірде кей кездерде келеңсіз оқиғалар болады, ештеңе істегің келмейді. Онда данышпанның сөзін еске алыңыз "Барлығы сенің қолыңда". Осы сөз бүгінгі сабағымыздың ұраны болсын.

1 слайд

САБАҒЫМЫЗДЫҢ ҰРАНЫ Бұл оқиға ерте заманда болған. Бір қалада ақылды Ғалым деген данышпан мен оның сөзін қызғанып көре алмайтын Асан деген қатыгез адам өмір сүреді. Асан данышпан Ғалымға жауап бере алмайтындай бір сұрақ ойлап тапқысы келеді. Ол үшін ол шалғынға барып, көбелек ұстап алады да, оны алақанның ортасына салады. Асан данышпаннан сұрағысы келеді: «Менің қолымдағы көбелек тірі ме әлі өлі ме», - деп. Егер ол өлі десе, мен алақанымды ашам да, көбелек ұшып кетеді, ал егер тірі десе, мен алақанымды қатты қысамын, көбелек өліп қалады. Асан көбелекті ұстап алып, Ғалымға келеді: «Менің қолымда көбелек өлі ме, тірі ме?» - деп сұрайды. Сонда данышпан Ғалым былай деді: «Барлығы сенің қолыңда». Иә, өмірде кей кездерде келеңсіз оқиғалар болады, ештеңе істегің келмейді. Онда данышпанның сөзін еске алыңыз "Барлығы сенің қолыңда". Осы сөз бүгінгі сабағымыздың ұраны болсын.

Қызылорда қаласы Ә.Молдағұлова атындағы № 173 орта мектептің математика пәні мұғалімі Ахметова Гүлжан Жұманқызы Сабақ

2 слайд
Қызылорда қаласы Ә.Молдағұлова атындағы № 173 орта мектептің математика пәні мұғалімі Ахметова Гүлжан Жұманқызы Сабақ тақырыбы: Үшбұрыш және оның түрлері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес ) 7.1.1.13. Үшбұрыштардың түрлерін ажырату 7.1.1.14 Тең қабырғалы, теңбүйірлі,тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу Барлық оқушылар Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар 1.Үшбұрыш анықтамасын, элементтерін, белгіленуін біледі. 2.Үшбұрыш түрлерін ажырата алады,сызбасын салады. Үшбұрыштың медианасы, биіктігі, биссектрисасы анықтамаларын біледі, сызбасын салады Тікбұрышты, теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін біледі және есептер шығаруда қолданады 7.3.1.12. Үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы,биіктігі анықтамаларын білу және оларды салу.

2 слайд

Қызылорда қаласы Ә.Молдағұлова атындағы № 173 орта мектептің математика пәні мұғалімі Ахметова Гүлжан Жұманқызы Сабақ тақырыбы: Үшбұрыш және оның түрлері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес ) 7.1.1.13. Үшбұрыштардың түрлерін ажырату 7.1.1.14 Тең қабырғалы, теңбүйірлі,тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу Барлық оқушылар Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар 1.Үшбұрыш анықтамасын, элементтерін, белгіленуін біледі. 2.Үшбұрыш түрлерін ажырата алады,сызбасын салады. Үшбұрыштың медианасы, биіктігі, биссектрисасы анықтамаларын біледі, сызбасын салады Тікбұрышты, теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін біледі және есептер шығаруда қолданады 7.3.1.12. Үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы,биіктігі анықтамаларын білу және оларды салу.

3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ : 1. Үшбұрыштар түрлерін ажыратады,сызбасын салады. 2. Үшбұрыштың медианасы, биссектриса , биіктігі анықтамаларын біледі, сызбасын салады 3. Теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін біледі,сызбасын салады және есептер шығаруда қолданады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады; - есеп мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады; - сызбада берілгендерді сипаттай алады; - теңбүйірлі және теңқабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін тұжырымдайды. Негізгі сөздер мен тіркестер: -сүйір бұрышты, доғал бұрышты, тікбұрышты үшбұрыштар; -теңқабырғалы, теңбүйірлі, қабырғалары әртүрлі үшбұрыштар; - үшбұрыш элементтері; -табаны,бүйір қабырғасы; -қабырғалар арасындағы бұрыш; -үшбұрыш медианасы; -үшбұрыштың биссектрисасы; -үшбұрыштың биіктігі. Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: - Егер үшбұрыштың бір бұрышы тік болса,онда ... - Барлық бұрыштары сүйір болатын үшбұрыш ............ - Үшбұрыштың медианасы - .............. - Үшбұрыштың биссектрисасы - ............. - Үшбұрыштың биіктігі - .............. - Егер үшбұрыштың ............. онда ол доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады

3 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ : 1. Үшбұрыштар түрлерін ажыратады,сызбасын салады. 2. Үшбұрыштың медианасы, биссектриса , биіктігі анықтамаларын біледі, сызбасын салады 3. Теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін біледі,сызбасын салады және есептер шығаруда қолданады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады; - есеп мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады; - сызбада берілгендерді сипаттай алады; - теңбүйірлі және теңқабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін тұжырымдайды. Негізгі сөздер мен тіркестер: -сүйір бұрышты, доғал бұрышты, тікбұрышты үшбұрыштар; -теңқабырғалы, теңбүйірлі, қабырғалары әртүрлі үшбұрыштар; - үшбұрыш элементтері; -табаны,бүйір қабырғасы; -қабырғалар арасындағы бұрыш; -үшбұрыш медианасы; -үшбұрыштың биссектрисасы; -үшбұрыштың биіктігі. Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: - Егер үшбұрыштың бір бұрышы тік болса,онда ... - Барлық бұрыштары сүйір болатын үшбұрыш ............ - Үшбұрыштың медианасы - .............. - Үшбұрыштың биссектрисасы - ............. - Үшбұрыштың биіктігі - .............. - Егер үшбұрыштың ............. онда ол доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады

Құндылықтарға баулу Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметп

4 слайд
Құндылықтарға баулу Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. Пәнаралық байланыс Информатика,өзін-өзі тану, сызу Алдыңғы оқу ---- Геометрияның негізгі ұғымдары ---- Бұрыш және оның түрлері ---- Бұрыш биссектриссасы

4 слайд

Құндылықтарға баулу Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. Пәнаралық байланыс Информатика,өзін-өзі тану, сызу Алдыңғы оқу ---- Геометрияның негізгі ұғымдары ---- Бұрыш және оның түрлері ---- Бұрыш биссектриссасы

№ 1 ТАПСЫРМА «5 СҰРАҚ» (АҚИҚАТ НЕМЕСЕ ЖАЛҒАН ЖАУАП БЕРУ.) 1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 180 0 -қа тең. 2. Теңбү

5 слайд
№ 1 ТАПСЫРМА «5 СҰРАҚ» (АҚИҚАТ НЕМЕСЕ ЖАЛҒАН ЖАУАП БЕРУ.) 1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 180 0 -қа тең. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең емес 3. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасына жүргізілген биіктігі оның әрі биссектриссасы, әрі медианасы болады. 4. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 30 0 тең болса, онда бүйір қабырғалары арасындағы бұрышы табандағы бұрышынан 4 есе үлкен болады. 5. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 16 см. Табаны бүйір қабырғасынан екі см қысқа болса, онда табан қабырғасының ұзындығы 6см тең.

5 слайд

№ 1 ТАПСЫРМА «5 СҰРАҚ» (АҚИҚАТ НЕМЕСЕ ЖАЛҒАН ЖАУАП БЕРУ.) 1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 180 0 -қа тең. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең емес 3. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасына жүргізілген биіктігі оның әрі биссектриссасы, әрі медианасы болады. 4. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 30 0 тең болса, онда бүйір қабырғалары арасындағы бұрышы табандағы бұрышынан 4 есе үлкен болады. 5. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 16 см. Табаны бүйір қабырғасынан екі см қысқа болса, онда табан қабырғасының ұзындығы 6см тең.

Топтық жұмыс (бірлескен оқу тәсілі) «Ойлан.Жұптас.Топтас » «ДЖИГСО» әдісі « Бізді қоршаған әлемдегі үшбұр

6 слайд
Топтық жұмыс (бірлескен оқу тәсілі) «Ойлан.Жұптас.Топтас » «ДЖИГСО» әдісі « Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар » тақырыбын жазып, қорғау. (Өмірдегі көріністерден мысал келтіру)1. Тікбұрышты - 2.Әр қабырғалы – Үшбұрыштың түрлері қабырғалары бойынша 3. Тең бүйірлі - Үшбұрыштың түрлері бұрыштары бойынша   4.Тең қабырғалы - Үшбұрыштар теңдігінің белгілері.  

6 слайд

Топтық жұмыс (бірлескен оқу тәсілі) «Ойлан.Жұптас.Топтас » «ДЖИГСО» әдісі « Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар » тақырыбын жазып, қорғау. (Өмірдегі көріністерден мысал келтіру)1. Тікбұрышты - 2.Әр қабырғалы – Үшбұрыштың түрлері қабырғалары бойынша 3. Тең бүйірлі - Үшбұрыштың түрлері бұрыштары бойынша   4.Тең қабырғалы - Үшбұрыштар теңдігінің белгілері.  

Сергіту сәті: Қимылмен көрсету

7 слайд
Сергіту сәті: Қимылмен көрсету

7 слайд

Сергіту сәті: Қимылмен көрсету

Жұптық жұмыс

8 слайд
Жұптық жұмыс

8 слайд

Жұптық жұмыс

1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.

9 слайд
1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  (Δ MLN , Δ LNK) 2. Тік бұрышты үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( ΔMPL, ΔLPN, ΔLPK) 3. Тең қабырғалы үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( жоқ ) 4. Доғал бұрышты үшбұрыш бар ма ? Оларды ата.  ( ΔLNK ) 5. Осы суреттегі LM, LP, LN, LK кесінділерін салыстырыңдар да, мына сұрақтарға жауап беріңдер: а) Ең ұзын кесінді қайсысы?   ( LK ) ә) Ең қысқа кесінді қайсысы?  ( LP ) б) Тең кесінділер бар ма?  ( LM , LN ) в) L нүктесінен MK түзуіне дейінгі қашықтық ретінде қай кесіндінің ұзындығын алу керек?  ( LP )

9 слайд

1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  (Δ MLN , Δ LNK) 2. Тік бұрышты үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( ΔMPL, ΔLPN, ΔLPK) 3. Тең қабырғалы үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( жоқ ) 4. Доғал бұрышты үшбұрыш бар ма ? Оларды ата.  ( ΔLNK ) 5. Осы суреттегі LM, LP, LN, LK кесінділерін салыстырыңдар да, мына сұрақтарға жауап беріңдер: а) Ең ұзын кесінді қайсысы?   ( LK ) ә) Ең қысқа кесінді қайсысы?  ( LP ) б) Тең кесінділер бар ма?  ( LM , LN ) в) L нүктесінен MK түзуіне дейінгі қашықтық ретінде қай кесіндінің ұзындығын алу керек?  ( LP )

Жеке жұмыс № 1 Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 8,7 см, бүйір қабырғасы табанынан 2 есе артық. Үшбұрыштың периметрін тап.

10 слайд
Жеке жұмыс № 1 Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 8,7 см, бүйір қабырғасы табанынан 2 есе артық. Үшбұрыштың периметрін тап. № 2 Үшбұрыштың бір қабырғасы 8 см. Ал екінші қабырғасы бірінші қабырғасынан 2 есе ұзын. Үшінші қабырғасының ұзындығы алғашқы екеуінің қосындысының жартысына тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. № 3 ДВЕ үшбұрышының медианасы – ВК. ВК = 5 см. ВК медианасы ДЕ қабырғасының жартысына тең. ДВ = 8 см. ВЕ қабырғасы ДВ-дан 2 есе ұзын. ДВЕ үшбұрышының периметрін табыңдар.

10 слайд

Жеке жұмыс № 1 Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 8,7 см, бүйір қабырғасы табанынан 2 есе артық. Үшбұрыштың периметрін тап. № 2 Үшбұрыштың бір қабырғасы 8 см. Ал екінші қабырғасы бірінші қабырғасынан 2 есе ұзын. Үшінші қабырғасының ұзындығы алғашқы екеуінің қосындысының жартысына тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. № 3 ДВЕ үшбұрышының медианасы – ВК. ВК = 5 см. ВК медианасы ДЕ қабырғасының жартысына тең. ДВ = 8 см. ВЕ қабырғасы ДВ-дан 2 есе ұзын. ДВЕ үшбұрышының периметрін табыңдар.

Үйге тапсырма : Негізгі сөз «Үшбұрыш» болатындай сөзжұмбақ құрастыру.

11 слайд
Үйге тапсырма : Негізгі сөз «Үшбұрыш» болатындай сөзжұмбақ құрастыру.

11 слайд

Үйге тапсырма : Негізгі сөз «Үшбұрыш» болатындай сөзжұмбақ құрастыру.

Сабақтың соңғы тыныштық сәтi. Баяу әуен қойылады. Еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі өткен

12 слайд
Сабақтың соңғы тыныштық сәтi. Баяу әуен қойылады. Еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі өткен сабағымыздан нені түсіндік, нені үйрендік, өзімізге қандай қажетті мәліметтер алдық сол жөнінде ойланайық. Осының барлығын жүрегімізбен сезініп, ойымызға сақтап алайық.. Бүгінгі сабақ үшін сіздерге көп рахмет! Не үйрендім?... Мен үшін қиын болды... Мен үшін қызықты ...Рефлексия

12 слайд

Сабақтың соңғы тыныштық сәтi. Баяу әуен қойылады. Еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі өткен сабағымыздан нені түсіндік, нені үйрендік, өзімізге қандай қажетті мәліметтер алдық сол жөнінде ойланайық. Осының барлығын жүрегімізбен сезініп, ойымызға сақтап алайық.. Бүгінгі сабақ үшін сіздерге көп рахмет! Не үйрендім?... Мен үшін қиын болды... Мен үшін қызықты ...Рефлексия

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т !

13 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т !

13 слайд

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ