Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 15 материал
Бала аутизмі
770 ₸
Жаманқұлова Талшын
770 ₸
18 Мамыр 2021
428
0
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
770 ₸
Жаманқұлова Талшын
770 ₸
18 Мамыр 2021
453
0
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
770 ₸
Жаманқұлова Талшын
770 ₸
18 Мамыр 2021
554
0
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
770 ₸
Жаманқұлова Талшын
770 ₸
18 Мамыр 2021
498
0
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
770 ₸
Жаманқұлова Талшын
770 ₸
18 Мамыр 2021
352
0
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
770 ₸
Жаманқұлова Талшын
770 ₸
18 Мамыр 2021
411
0
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
396
0
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
411
0
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
313
0
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
373
0
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
341
0
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
416
0
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Триз технологиясы
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
2405
2
ТРИЗ — дің мақсаты — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады. ТРИЗ технологиясының міндеттері: -Балалалардың танымдық қабілеттерін арттыру; - Шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; - Балаларды шығармашылық әдеттен тыс ойлауға дамыту; - Үнемі ізденіске қарай итермелеу.
Балабақша
Баяндамалар, реферат
Басқа
Триз технологиясы
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
716
0
ТРИЗ — дің мақсаты — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады. ТРИЗ технологиясының міндеттері: -Балалалардың танымдық қабілеттерін арттыру; - Шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; - Балаларды шығармашылық әдеттен тыс ойлауға дамыту; - Үнемі ізденіске қарай итермелеу.
Балабақша
Баяндамалар, реферат
Басқа
Триз технологиясы
770 ₸
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
770 ₸
28 Қазан 2020
462
0
ТРИЗ — дің мақсаты — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады. ТРИЗ технологиясының міндеттері: -Балалалардың танымдық қабілеттерін арттыру; - Шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; - Балаларды шығармашылық әдеттен тыс ойлауға дамыту; - Үнемі ізденіске қарай итермелеу.
Балабақша
Баяндамалар, реферат
Басқа