Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 15 материал
Бала аутизмі
Жаманқұлова Талшын
18 Мамыр 2021
569
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
Жаманқұлова Талшын
18 Мамыр 2021
596
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
Жаманқұлова Талшын
18 Мамыр 2021
695
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
Жаманқұлова Талшын
18 Мамыр 2021
632
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
Жаманқұлова Талшын
18 Мамыр 2021
506
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Бала аутизмі
Жаманқұлова Талшын
18 Мамыр 2021
560
Аутизм — (гр. autos - өзім) -адамның сыртқы дүниеден оқшауланып, өзімен-өзі болып, іштей сары уайымға салынған кездегі көңіл- күйі. Бұл терминді 1912 жылы Э. Блейлер адамның ішкі эмоциялық кажеттіліктерімен реттелетін және шынайы әрекеттерге тәуелділігі шамалы аффективтік саланың айрықша түрін белгілеу үшін енгізген. Аутист балалардың есте сақтау қабілеті жоғары болады. Математика және музыкадан дарынды, бірнеше тілдерді меңгеруі де мүмкін. Бірақ бұл қасиеттер әдеттегі жастан кейінірек байқалады. Сондықтан да бұндай балалар арнайы интернаттарда емес, кәдімгі жанр ортасында тәрбиеленуі қажет.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Басқа
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
482
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
512
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
391
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
457
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
430
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі тәрбиеде сөйлеуді дамыту
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
508
Эгоцентрлік сөйлеу - мектеп жасына дейнгі баланың ойын үстінде өзімен өзінің сөйлеуі. Эгоцентрлік сөйлеу коммуникативті сипатта болғанымен, баланың қасиетіне, талап- тілегіне қызмет етеді. Кей жағдайда мұның құрылымы іштей сөйлеуге ұқсайды. Эгоцентрлік сөйлеуді баланың автономды сөйлеуі деп те атайды.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Мектепке дейінгі балалар
Триз технологиясы
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
2948
ТРИЗ — дің мақсаты — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады. ТРИЗ технологиясының міндеттері: -Балалалардың танымдық қабілеттерін арттыру; - Шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; - Балаларды шығармашылық әдеттен тыс ойлауға дамыту; - Үнемі ізденіске қарай итермелеу.
Балабақша
Баяндамалар, реферат
Басқа
Триз технологиясы
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
863
ТРИЗ — дің мақсаты — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады. ТРИЗ технологиясының міндеттері: -Балалалардың танымдық қабілеттерін арттыру; - Шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; - Балаларды шығармашылық әдеттен тыс ойлауға дамыту; - Үнемі ізденіске қарай итермелеу.
Балабақша
Баяндамалар, реферат
Басқа
Триз технологиясы
Жаманқұлова Талшын Қуанышқызы
28 Қазан 2020
629
ТРИЗ — дің мақсаты — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады. ТРИЗ технологиясының міндеттері: -Балалалардың танымдық қабілеттерін арттыру; - Шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау; - Балаларды шығармашылық әдеттен тыс ойлауға дамыту; - Үнемі ізденіске қарай итермелеу.
Балабақша
Баяндамалар, реферат
Басқа