
Мухангалиева Гаухар Қабдығалиқызы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 7 материал
Түркілердің әскери өнері мен қолданбалы өнерінің жетістіктерін, шаруашылығын сипаттайды
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
7 сынып
Ислам дінінің пайда болу мен таралуы, ислам дінінің парыздары мен иман туралы түсініктерін тереңдету.
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде айқындау
археологиялық деректерге сүйене отырып, Андронов мәдениетінің белгілерін анықтау
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
Барлығы:
5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын біледі
Көпшілігі:
5.2.2.4 «Алтын адам» жәдігерін өнер туындысы ретінде сипаттайды
Кейбірі:
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
- Археологиялық деректер арқылы Андронов мәдениетінің археологиялық олжаларын сипаттайды.
- Қола дәуірінің кезеңдерін атайды;
- Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттеріндегі еңбек құралдарының дамуын айтады.
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау
Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?
Барлық оқушылар істей алады:
Ботай мәдениеті туралы біледі,
Ботай мәдениетінің ерешелігін сипаттайды;
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау
Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?
Барлық оқушылар істей алады:
Ботай мәдениеті туралы біледі,
Ботай мәдениетінің ерешелігін сипаттайды;
Ботай мәдениеті туралы біледі,
Ботай мәдениетінің ерешелігін сипаттайды;Ботайлықтардың жылқыны қолға үйреткендігін қандай археологиялық олжалар дәлелдейді?
Оқулықтағы жылқының қолға үйретілуі мәтінін оқығаннан кейін жұптарға жоғарыдағы сұрақты талқылату.
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
: Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
5 сынып