Сабақтың тақырыбы:Ислам дінінің пайда болуы және оның әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ислам дінінің пайда болу мен таралуы, ислам дінінің парыздары мен иман туралы түсініктерін тереңдету.
Дамытушылық:оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау арқылы өз ойларын айтуға және
есте сақтау қабілеттерін дамытып, білім алуға құштарлығын арттыру.
Тәрбиелік:адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. БжС технологиясы.
Әдісі: Ауызша-1 картасы.
Сабақтың көрнекілігі: слайд
|
Сабақтың құрылымы |
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі |
Түсініктеме |
|
1 кезең: Ұйымдастыру |
Мотивация.Сабақтың мақсат міндетін түсіндіру. Психологиялық жаттығу.Кіріспе сөз. |
Мұғалім. Көшбасшыға сөз. |
|
2 кезең: Оқушылардың субъектілік тәжірбиесін өзектендіру. |
Өткен сабақ тақырыбы бойынша қарама-қарсы сұрақ қою. ООМ бойынша материалды бекіту үшін тексеру жүргізу. Сұрақтар:
|
|
|
3 кезең: Жаңа сабақ. Қабылдауды ұйымдастыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тақтадағы тірек сөздерді ашу. |
Тірек сөздермен жұмыс.
|
Кілт сөздерді жатқа жазу. 15 сөзге 1 минут 15 сек. ООМ ұяшығына +,- белгілеуі қойылады. 14-15сөзге + |
|
4 кезең: Ойлауды ұйымдастыру. |
Мәтінмен жұмыс.Тірек сөздерді тауып,мәнін ашып, оқу материалын сапалы меңгеру. |
Мәтінді оқу жылдамдығы 1 бетке 4 минут беріледі. 12 минут. |
|
5 кезең:Алғашқы түсінікті тексеру. |
Қисын сұрақтар:
|
|
|
6 кезең: Бекітуді алғашқы ұйымдастыру. |
Сыни тұрғысыннан сұрақтар:
|
|
|
7 кезең: Тақырыптық сөздік қор. |
Шығарма,эссе т.б.түрінде. ТСҚ нормативі. |
5 минут жоғары + - белгісін қою. |
|
8 кезең: Рефлексия және талдау. |
Мұғалім тақырыпты қорытындылап, тез саналы жұмыс істеген оқушыларды марапаттап отырып меңгеру деңгейін бағалау. |
Саны нормативі: оқушылардың 63% 4-5 ұпайдын асып тиіс.13 оқушылардан жоғары. |
|
Үйге тапсырма |
§15. тест құру. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ислам дінінің пайда болуы және оның әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері.
Ислам дінінің пайда болуы және оның әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері.
Сабақтың тақырыбы:Ислам дінінің пайда болуы және оның әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ислам дінінің пайда болу мен таралуы, ислам дінінің парыздары мен иман туралы түсініктерін тереңдету.
Дамытушылық:оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау арқылы өз ойларын айтуға және
есте сақтау қабілеттерін дамытып, білім алуға құштарлығын арттыру.
Тәрбиелік:адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. БжС технологиясы.
Әдісі: Ауызша-1 картасы.
Сабақтың көрнекілігі: слайд
|
Сабақтың құрылымы |
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі |
Түсініктеме |
|
1 кезең: Ұйымдастыру |
Мотивация.Сабақтың мақсат міндетін түсіндіру. Психологиялық жаттығу.Кіріспе сөз. |
Мұғалім. Көшбасшыға сөз. |
|
2 кезең: Оқушылардың субъектілік тәжірбиесін өзектендіру. |
Өткен сабақ тақырыбы бойынша қарама-қарсы сұрақ қою. ООМ бойынша материалды бекіту үшін тексеру жүргізу. Сұрақтар:
|
|
|
3 кезең: Жаңа сабақ. Қабылдауды ұйымдастыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тақтадағы тірек сөздерді ашу. |
Тірек сөздермен жұмыс.
|
Кілт сөздерді жатқа жазу. 15 сөзге 1 минут 15 сек. ООМ ұяшығына +,- белгілеуі қойылады. 14-15сөзге + |
|
4 кезең: Ойлауды ұйымдастыру. |
Мәтінмен жұмыс.Тірек сөздерді тауып,мәнін ашып, оқу материалын сапалы меңгеру. |
Мәтінді оқу жылдамдығы 1 бетке 4 минут беріледі. 12 минут. |
|
5 кезең:Алғашқы түсінікті тексеру. |
Қисын сұрақтар:
|
|
|
6 кезең: Бекітуді алғашқы ұйымдастыру. |
Сыни тұрғысыннан сұрақтар:
|
|
|
7 кезең: Тақырыптық сөздік қор. |
Шығарма,эссе т.б.түрінде. ТСҚ нормативі. |
5 минут жоғары + - белгісін қою. |
|
8 кезең: Рефлексия және талдау. |
Мұғалім тақырыпты қорытындылап, тез саналы жұмыс істеген оқушыларды марапаттап отырып меңгеру деңгейін бағалау. |
Саны нормативі: оқушылардың 63% 4-5 ұпайдын асып тиіс.13 оқушылардан жоғары. |
|
Үйге тапсырма |
§15. тест құру. |
|
шағым қалдыра аласыз













