Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 11 материал
Тамырдың түрлері (негізгі, жанама, қосалқы). Тамыр жүйесінің типтері: кіндік және шашақ тамырлар
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
09 Тамыз 2018
1757
Тамырдың типтерімен танысу. Негізгі тамыр мен жанама және қосалқы тамырларды салыстырмалы түрде сипаттау. Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Ақпараттық білімдері сараланады;
Биология
Сабақ жоспары
6 сынып
Өсімдік өркендерінің құрылысы мен маңызы. Бүршік – өсімдіктің ұрықтық (бастапқы) өркені
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
09 Тамыз 2018
505
Өркендердің құрылысы, олардың маңызы мен ерекшеліктеріне тоқталу. Бүршіктердің даму кезеңдері мен түрлеріне тоқталу. Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Ақпараттық білімдері сараланады;
Биология
Сабақ жоспары
6 сынып
Сен де бір кірпіш дүниеге
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
09 Тамыз 2018
598
Әр адамның өз өмірінің мәнін түсініп, белгілей білуінің маңыздылығы жөніндегі ұғымдарын дамыту. Міндеті: • Өмір жолының, өз алдына қойған өмірлік мақсат-мұраттары мен жалпы адамгершілік құндылықтардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру; • Оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; • Оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу.
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
8 сынып
Жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы және қызметі. Нейронның құрылысы: нейрон денесі, дендриттер, аксон, рецептор, синапс
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
09 Тамыз 2018
773
Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету. Өз бетімен ізденіске бейімделеді. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Ақпараттық білімдері сараланады; Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі. Жүрек жұмысының автоматизмі
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
09 Тамыз 2018
466
Оқушыларды жүрек құрылысын, маңызын, қызметін білуге үйрету. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Адамның негізгі ұлпалары: эпителий, дәнекер, бұлшық ет, жүйке
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
09 Тамыз 2018
792
Адамның негізгі ұлпалары туралы түсінік беру. Ұлпалардың атқаратын қызметтері туралы баяндау. Бекіту тапсырмалары арқылы білімдерін жүйелеу. Өз бетімен ізденіске бейімделеді. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Ақпараттық білімдері сараланады; Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Ашық сабақ Ішкі мүшелердің топографиясы 8 сынып
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
07 Тамыз 2018
567
Оқушылар Ішкі мүшелердің топографиясны ажырата білуге, түсінуге үйренеді, топ арқылы тапсырмаларды орындауға дағдыланады. Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Ашық сабақ Жасушалардың бөлінуі, олардың өсуі мен дамуы, мамандануы. Тітіркенгіштік және қозғыштық қасиеттер 8 сынып
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
07 Тамыз 2018
710
Липидтер май тектес жоғары күрделі қосылыстар екенін түсіндіру. Тапырмалар орындау барысында оқушылардың жекелеген қасиеттерін ескере отырып терминдермен жұмыс жүргізу.Өз бетімен ізденіске бейімделеді. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Ақпараттық білімдері сараланады; Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Ашық сабақ Зоология — жануарлар дүниесі туралы ғылым. Жануарлардың көптүрлілігі, олардың таралуы 7 сынып
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
07 Тамыз 2018
747
Оқушылар Зоология — жануарлар дүниесі туралы ғылым туралы білімдері одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және табиғаттың маңыздылығын меңгереді. Зоология — жануарлардүниесі туралы ғылым оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
Ашық сабақ Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері 6 сынып
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
07 Тамыз 2018
1137
Өсімдіктердің негізгі белгілерімен таныстыру. Гүлді өсімдіктердің негізгі белгілері, соның ішінде аналық, аталықтың қызметтері туралы баяндау.Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі дамиды; Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады. Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.
Биология
Сабақ жоспары
6 сынып
Ашық сабақ Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер 6 сынып
Тайболова Айгуль Мадирасиловна
07 Тамыз 2018
609
Оқушыларға сыни ойлау арқылы мәдени және жабайы өсімдіктердің ерекшеліктерін ұғындыру. Олардың тіршілік формаларын түсіндіру.
Биология
Сабақ жоспары
6 сынып