Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі. Жүрек жұмысының автоматизмі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі. Жүрек жұмысының автоматизмі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды жүрек құрылысын, маңызын, қызметін білуге үйрету. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән мұғалімі:

Пәні: Биология


Сынып/ мерзімі

8


Сабақ/тақырыбы

Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі. Жүрек жұмысының автоматизмі. Орталық жүйке жүйесінің қатысумен жүрек жұмысының рефлексті ретттелуі.


Сабақтың мақсаты

Оқушыларды жүрек
құрылысын, маңызын, қызметін білуге үйрету.

Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру.


Күтілетін нәтиже

Оқушыларды жүрек
құрылысын, маңызын, қызметін біледі.

Оқушылардың танымдық қабілетін артады.


Сабақтың әдісі


Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кластер, Суреттеу стратегиясы, сұрақ-жауап.









Уақыты

Сабақ кезең/рі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

3 мин



2 мин






5 мин


Кіріспе

«Шаттық шеңберін» ұйымдастырамын.




Оқушыларды планета аттары бойынша 4 топқа бөлемін.

.




«Миға шабуыл» әдісі

Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын.

Толтырып келген сәйкестендіру кестесін жұпта тексертіп, толтыртамын.



Шаттық шеңберінде оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.




Оқушылар 4-топқа бөлінеді:

«Марс»

«Юпитер»

«Марс»

«Меркурий»

Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

Жұпта берілген үй тапсырмасын тексертіп, жұптық бағалатамын.





Топ аттары жазылған

қағаздар




Оқулық, оқушы дәптері


17

мин







10 мин

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

«Суреттеу» стратегиясы бойынша интербелсенді тақтадан жаңа тақырыпқа сәйкес видеокөрсетілім көрсетіп, сұрақтар қоямын.

Орталық жүйке жүйесінің қатысумен жүрек жұмысының рефлексті ретттелуі тақырыбында кластер жасатамын.


Видеокөрсетілім көріп, сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын суреттейді.


Кластер жасап, өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.

АКТ, маркер, плакат



Плакат, маркер, оқулық

3 мин

Қорытынды

Сұрақ-жауап арқылы қорытындылаймын.



Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты пысықтайды.



Оқулық

2 мин

Бағалау.

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалау жүргіземін.

Жемістермен формативті бағалау

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалап шығады.

Жақсы жауап берген оқушы жасыл алма алады, орташа жауап берген оқушы сары алмұрт, төмен жауап берген оқушы қызыл анар ал суреттерін алады.

Бағалау парақшасы, жемістер.

2 мин

Рефлек сия

Кері байланыс

Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.


Стикер

1 мин

Үйге тапсырма беру

136 бетте берілген тестті белгілеп келеді.

Күнделікке жазады.

Күнделік











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.08.2018
466
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі