Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 6 материал
Ашық сабақ 9 сынып Тригонометрия формулалары
Коскадамова Тамаша Шамелевна
01 Сәуір 2025
92
0
9.1.1.1бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру; 9.1.2.1градусты радианға және радианды градусқа айналдыру; 9.2.4.2 бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу 9.2.4.4 келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Алгебра
Презентация
9 сынып
Ашық сабақ 9 сынып Келтіру формулалары
Коскадамова Тамаша Шамелевна
01 Сәуір 2025
87
0
9.2.4.4 келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Алгебра
Презентация
9 сынып
Білім беру ұйымдарында аппараттық-бағдарламалық кешенді енгізу туралы
Коскадамова Тамаша Шамелевна
01 Сәуір 2025
57
0
Жобаның мақсаттары мен міндеттері Сәйкестендіру карточкалары жүйесін енгізудің негізгі мақсаттары
Басқа
Презентация
Басқа
Тақырыбы «Цифрландыру – бұл заманауи білімнің ақиқаты мен қажеттілігі».
Коскадамова Тамаша Шамелевна
01 Сәуір 2025
25
0
«Бала балқытылған алтын, оны қандай қалыпқа салып құям десе де, оқытушының қолында» деп Ұлы педагог К.Ушинский айтқандай, шәкіртті тәрбиелеп оқытуда, әр мұғалімнің шеберлігі мен әдіс-тәсіліне қойылатын көрсеткіші деп білемін. Ал, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы білім беру оң нәтижесін беруде. Білім саласы - күрделі процесс. Цифрландырудағы негізгі мақсат – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, балаларға, ұстаздарға, ата-аналарға жүктемені азайту. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Біздің балаларымыз халықаралық деңгейде әртүрлі салаларда, оның ішінде жасанды интеллект және ауқымды деректер жасау саласында бәсекеге қабілетті болуға тиіс. Мемлекет басшысы атап көрсеткендей, елді цифрландыру – бұл мақсат емес, бұл – Қазақстанның абсолюттік артықшылыққа қол жеткізу құралы.
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУ МОДЕЛІ
Коскадамова Тамаша Шамелевна
01 Сәуір 2025
35
0
Бүгінгі таңда дәстүрлі оқулықтар мен өзге де материалдардың орнына цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану ұсынылады. Бұл білім беру мақсаттарына арналған жеке нысандар (мысалы, интерактивті тақталар, электронды хабарламалар және т.б.). Цифрлік сауаттылық - ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздіктің негізі, ХХІ ғасырдың ең маңызды білімі. Цифрлік сауаттылықты қалыптастыру оқырмандық, математикалық және жаратылыстану сауаттылығымен тең дәрежеде назар аударылуы керек. Цифрландыру технологиялары дегеніміз – бұл бұрын-сонды адамзат бастан кешпеген ғажайып әлемнің жаңа құралдары. Қазіргі күні бұл технологиялар жасақталу үстінде. Олар қазірдің өзінде біз тамсанып айта беретін ақпараттық технологиялардың өзін жолда қалдыра бастады.
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУ МОДЕЛІ
Коскадамова Тамаша Шамелевна
30 Желтоқсан 2024
137
0
Білім беруді цифрлық трансформациялау білім беру процесінің қазіргі және болашақ еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкестігін қамтамасыз етудің, ақпараттық қоғам жағдайында ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін, атап айтқанда, білім беру мекемелері шығаратын мамандарды сақтаудың қажетті шарты болып табылады. Бүгінгі таңда дәстүрлі оқулықтар мен өзге де материалдардың орнына цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану ұсынылады. Бұл білім беру мақсаттарына арналған жеке нысандар (мысалы, интерактивті тақталар, электронды хабарламалар және т.б.). Цифрлік сауаттылық - бұл адамның өмірдің барлық салаларында цифрлік технологияларды сенімді, тиімді, сыни және қауіпсіз қолдануға дайындығы және қабілеті.
Алгебра
Мақала
8 сынып