Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 2 материал
Деректер базасы
450 ₸
Каламбекова Гулзат Сабитовна
450 ₸
04 Мамыр 2024
256
0
1.Оқушылармен амандасу. Сергіту жаттығуы Оқушыларға аңдар, құстар және жәндіктердің суреті бар карталар таратылады. Мұғалім екі аяқтылар дегенде екі аяқтылар (қарлығаш, аққу, кептер т.б.) қол көтереді, төрт аяқтылар дегенде төрт аяқтылар (жолбарыс, қоян, қасқыр т.б.), көп аяқтылар дегенде көп аяғы бар (өрмекші, сегізаяқ т.б) болып қол көтереді. Бұл іс-әрекеттен байқағанымыз «тірі табиғат» әлемі көптеген құрылымнан тұратындығы сияқты, әрбір ақпараттық мәліметтің өзіндік құрылымы бар. Алдыңғы білімді еске түсіру, пысықтау (жеке, жұпта, топта, ұжымда) Оқушылар жасап келген жобаларын тақтада қорғайды. 1-топ: «Программалық жабдықтамалар» 2-топ: «Қалай өзіме ең жақсы, ең арзан компьютер сатып аламын? Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау, ынталандыр
Информатика
Ашық сабақ
9 сынып
Веб бетте мультимедиа енгізу
Каламбекова Гулзат Сабитовна
15 Сәуір 2024
153
5
Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде « Әлихан бөкейханов» жайлы бейнефильм көрсетіп, төмендегі сұрақтар бойынша талдау жасату. • Нені көрдіңдер? • Нені түсіндіңдер? • Қандай сезімде болдыңдар? • Қандай қорытындылар шығаруға болады? Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз. 1-Тапсырма «Постер қорғау» әдісі.Ворттвол әдісі (10 мин). 3 топтың оқушылары өз беттерінше тапсырма бойынша дайындалады.
Информатика
Сабақ жоспары
10 сынып