Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 26 материал
Жұмыс дәптер 9 сынып
Бодауов Марат Ерболатович
19 Қырқүйек 2025
116
Жұмыс дәптер
Биология
Көрнекілік
9 сынып
500 сұрақ
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
50
500 сұрақ
Биология
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
6-11 сынып ғалымдар
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
53
6-11 сынып ғалымдар
Биология
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
7 сынып
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
88
7 сынып тест
Биология
Тест
7 сынып
Контексттер
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
84
Контексттер
Биология
Басқа
7 сынып
ҰБТ
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
54
ҰБТ
Биология
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Цитоплазмадан саңылауы бар екі мембрана арқылы бөлінген органоид. Ядроның ішінде ядрошық,кариопла зма және хромосомалар болады.
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
70
Цитоплазмадан саңылауы бар екі мембрана арқылы бөлінген органоид. Ядроның ішінде ядрошық,кариопла зма және хромосомалар болады.
Биология
Тест
Барлық сыныптар
ЭНДОКРИНДІ БЕЗДЕ
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
61
ЭНДОКРИНДІ БЕЗДЕ
Биология
Тест
Барлық сыныптар
ЖИ
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
14
2025-26 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ТРЕНДТЕ БОЛАТЫН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ҚҰРАЛДАРЫ
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
11 сынып
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
39
11 сынып тест биология
Биология
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Біржасушалылар – 
 жануарлар патшалығының ең алғашқы тобы.
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
23
Біржасушалылар – 
 жануарлар патшалығының ең алғашқы тобы. 
 Құрылысы өте қарапайым болғандықтан, кейде
 қарапайымдылар деп те аталады. Олардың денесі бір жасушадан, органоидтардан және ядролардан тұрады. Олардың тіршілік әрекеттері тікелей жасуша компоненттеріне байланысты.
Биология
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Жасуша
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
37
Жасушаны ең алғаш ашқан ғалым Р. Гук. Ол ағаш
 қабығының ішкі қабатының қимасын қарап, оның
 жеке ұяшықтардан (жасушалардан) тұратынын байқаған. Неміс ботанигі М.Шлейден мен зоолог Т.Шванға
 XIX ғасырдың
Биология
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Оқу үдерісі және ЖИ: генеративті модельдер мен промт-инжиниринг өнері
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
596
Мәтін, сурет және видео сияқты жаңа контент жасайтын технология. 2. Промпт құру қағидаттарын сипаттайтын, «ЛИСТ» қысқарған сөзінде «И» әрпі нені білдіреді? Итеративность (Итеративтілік) 3. Нейрожелі нақты ақпарат алу үшін сұрақтар қойып, пайдаланушымен белсенді әрекетке түсетін тәсіл қалай аталады? Жауап берер алдында сұра 4. Пайдаланушы нейрожеліден адамның сезімі мен көңіл-күйін эмуляциялайтын жауаптар жасауын сұрайтын диалог тактикасы қалай аталады? Эмоционалды промптинг 5. «Оқу тапсырмасын құрастыруға арналған сұраныс мәтінін жаса. Келесі сипаттамаларды ескер...» деген промптте нейрожелімен диалог жүргізу тактикасы қалай аталады? Мета-промптинг 6. «Оқу жобасына атау ойластырыңыз (…). Әр қадамды кезең-кезеңімен жасап, сипаттаңыз» деген промптте нейрожелімен диалог жүргізу тактикасы қалай аталады? Ой тізбегі 7. Quizizz құралының басқа ұқсас құралдардан басты артықшылығы неде? Тестілеуді ойын элементтері бар викторинаға айналдырады. 8. Қай сұраны
Барлық пәндер
Тест
Барлық сыныптар
Сор 9 кл
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
87
Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании, организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Биология» для обучающихся 9 классов. Методические рекомендации подготовлены на основе учебной программы и учебного плана. Задания для суммативного оценивания за раздел позволят учителю определить уровень достижения обучающимися целей обучения, запланированных на четверть. Для проведения суммативного оценивания за раздел в методических рекомендациях предлагаются задания, критерии оценивания с дескрипторами и баллами. Также в сборнике описаны возможные уровни учебных достижений обучающихся (рубрики). Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер. Методические рекомендации предназначены для учителей основной школы, администрации школ, методистов отделов образования, региональных и школьных координаторов по критериальному оцениванию и других заинтересованных лиц. При подготовке методических рекомендаций использованы ресурсы (р
Биология
Тест
9 сынып
9 класс СОЧ
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
66
Цель суммативного оценивания за четверть Суммативное оценивание (СО) нацелено на выявление уровня знаний, умений и навыков, приобретенных учащимися в течение четверти. Суммативное оценивание проверяет достижение ожидаемых результатов и запланированных на четверть в учебных планах целей обучения. 2. Документ, определяющий содержание суммативного оценивания за четверть Учебная программа по предмету «Биология» (в рамках обновления содержания среднего образования) Основное среднее образование (7-9 класс) (с русским языком обучения). 3. Ожидаемые результаты по предмету «Биология», 9 класс Знает: - первоначальные биологические понятия; - - - - - - - - - - суть основных биологических законов и теорий; вклад выдающихся ученых в становление и развитие естественных наук; правила техники безопасности при проведении экспериментальных и практических работ; основы микробиологии, молекулярной, клеточной биологии; компоненты внутренней среды и системы органов растительного и живот
Биология
Тест
9 сынып
300 сұрақ
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
30
А" қ ж утарат ыттарап ə м ен ə ам ушеш ідрелелес қ б йо аднытас ө т анысаматтапис "усіл ə н уреги ідміліб ү )рднаскелА( ісігл лат қ уалы 2 атсаБ" ғ яа ітсі на ғ ,зіктеж нійед аны ө зə ітекер ң ісежере "алрапсож ід қ екпицнирп йа ыдатаж жү кілілей 3 аЖ" ң "акигогадеп а тə інісемедліс ң а аднысяа қ ыттарап қ- ыляицакинуммок қ ыдраляиголонхет қ о аднысыраб унадло қ ралышу а аттйас қ ыдйаляираж ыттарап 4 аЖ" ң т "акигогадеп а ə інісемедліс ң а аднысяа қ ыттарап қ- ыляицакинуммок қ ыдраляиголонхет қ о аднысыраб унадло қ ралышу ыднорткелэ ынатшоп қ ыданадло 5 еЖ" ң рыуа недлі ғ ,егзісіглеб неділіглеб ,а қ к нанмыйапара ү ежере негед "егіледр қ йадна ыдатаж екпицнирп ж неп кілідзіріб ү кілілей 6 К" ө уланас пед "релешріп ү о ніш қ о нем уты қ аду қ аж ныталырытсара ғ ыдйад ң іріб оқ ралышу ғ аө йадныро ешнітеб з уадныро ынамрыспат нытйамла ғ а мү уреб кіднікм 7 О" ң надйа қ ныи ғ ісежере "а қ ыдатаж екпицнирп йа тү кіліткініс 8 аЖ« ң т »акигогадеп а ə інісемедліс ң а аднысяа
Биология
Тест
Барлық сыныптар
5 сынып
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
134
Мемлекет басшысы Ұлттық құрылтайдың төртінші отырысында «Біртұтас тәрбие»бағдарламасының атауын «Адал азамат» деп өзгерту туралы шешім қабылдады.(бұдан әрі – Бағдарлама). Бағдарлама бұған дейін іске асырылған бастаманың толыққанды жалғасы болып табылады. Бағдарламаның түпкі мақсаты «Адал азамат» тұжырымдамасының идеалдарына сай, патриоттық рухта тәрбиеленген,білімді әрі жасампаз ұрпақты қалыптастыру. Жаңа оқу жылында тәрбие жұмысы МЖМББС сәйкес айқындалған 6 негізгі 6құндылық негізінде ұйымдастырылады. Бағдарлама мазмұнына сәйкес ай сайын өткізілетін тұрақты іс-шаралар білім алушылардың біртұтас тұлғасын қалыптастыруға бағытталуы тиіс: • Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы; • Қазан – тәуелсіздік және отаншылдық айы; • Қараша – әділдік және жауапкершілік айы; • Желтоқсан – бірлік және ынтымақ айы; • Қаңтар – заң және тәртіп айы; • Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық айы; • Наурыз – тәуелсіздік және отаншылдық айы; • Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы; • Мамыр –
Сынып жетекші
Сабақ жоспары
5 сынып
10 сынып
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
48
Күні: Пәні: Биология Сынып: 10 Сабақтың тақырыбы Биология ғылымы. Ғылымдар жүйесіндегі биологияның орны және маңызы. Биологияның басқа ғылымдармен байланысы. Жаратылыстану –ғылыми пәндер жүйесіндегі «Жалпы биология» курсының алатын орны, мақсаты мен міндеттері. Көрсетілім: Биолог ғалымдардың суреті. Сабақтың мақсаты Биология ғылымдары туралы біолім беру. Биология ғылымының қаншалықты маңызды екендігіне тоқталу. Оқытудың нәтижелері Оқушылар жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы артады. Тапсырмалар орындау нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады. Негізгі дерек-көздер Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, электронды оқулық, суреттері Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту
Биология
Оқу жылы
10 сынып
5 сынып ҚМЖ
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
71
Бөлім Педагогтың аты-жөні Күні Сынып Қатысушылар саны Қатыспағандар саны Сабақтың тақырыбы Ғылымның рөлі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.1 ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Ғылым рөлінің не\гізі жүйесі туралы біледі.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды. Ғылым туралы біледі, топтық жұмыс орындауда қатесіз тапсырмалар орындайды Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр Бағалау критерииі Оқушылар: Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасйеттерін меңгереді Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді; Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді; Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау
Жаратылыстану
Басқа
5 сынып
Туған тілім тұғырым
Бодауов Марат Ерболатович
16 Қырқүйек 2025
45
Туған тілім тұғырым
Сынып жетекші
Барлық материалдар
Барлық сыныптар