Оқу үдерісі және ЖИ: генеративті модельдер мен промт-инжиниринг өнері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқу үдерісі және ЖИ: генеративті модельдер мен промт-инжиниринг өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтін, сурет және видео сияқты жаңа контент жасайтын технология. 2. Промпт құру қағидаттарын сипаттайтын, «ЛИСТ» қысқарған сөзінде «И» әрпі нені білдіреді? Итеративность (Итеративтілік) 3. Нейрожелі нақты ақпарат алу үшін сұрақтар қойып, пайдаланушымен белсенді әрекетке түсетін тәсіл қалай аталады? Жауап берер алдында сұра 4. Пайдаланушы нейрожеліден адамның сезімі мен көңіл-күйін эмуляциялайтын жауаптар жасауын сұрайтын диалог тактикасы қалай аталады? Эмоционалды промптинг 5. «Оқу тапсырмасын құрастыруға арналған сұраныс мәтінін жаса. Келесі сипаттамаларды ескер...» деген промптте нейрожелімен диалог жүргізу тактикасы қалай аталады? Мета-промптинг 6. «Оқу жобасына атау ойластырыңыз (…). Әр қадамды кезең-кезеңімен жасап, сипаттаңыз» деген промптте нейрожелімен диалог жүргізу тактикасы қалай аталады? Ой тізбегі 7. Quizizz құралының басқа ұқсас құралдардан басты артықшылығы неде? Тестілеуді ойын элементтері бар викторинаға айналдырады. 8. Қай сұраны
Материалдың қысқаша нұсқасы
  1. Оқу үдерісі және ЖИ: генеративті модельдер мен промт-инжиниринг өнері

  2. Қорытынды тестілеу

  1. Төменде көрсетілген тұжырымдардың қайсысы генеративті жасанды интеллектіні нақты анықтайды?

Мәтін, сурет және видео сияқты жаңа контент жасайтын технология.

  1. Промпт құру қағидаттарын сипаттайтын, «ЛИСТ» қысқарған сөзінде «И» әрпі нені білдіреді?

Итеративность (Итеративтілік)

  1. Нейрожелі нақты ақпарат алу үшін сұрақтар қойып, пайдаланушымен белсенді әрекетке түсетін тәсіл қалай аталады?  Жауап берер алдында сұра

  2. Пайдаланушы нейрожеліден адамның сезімі мен көңіл-күйін эмуляциялайтын жауаптар жасауын сұрайтын диалог тактикасы қалай аталады?   Эмоционалды промптинг

  3. «Оқу тапсырмасын құрастыруға арналған сұраныс мәтінін жаса. Келесі сипаттамаларды ескер...» деген промптте нейрожелімен диалог жүргізу тактикасы қалай аталады?  Мета-промптинг

  4. «Оқу жобасына атау ойластырыңыз (…). Әр қадамды кезең-кезеңімен жасап, сипаттаңыз» деген промптте нейрожелімен диалог жүргізу тактикасы қалай аталады?  Ой тізбегі

  5. Quizizz құралының басқа ұқсас құралдардан басты артықшылығы неде? Тестілеуді ойын элементтері бар викторинаға айналдырады.

  6. Қай сұраныс формуласы рөлді қолдануды талап етеді? RTF

  7. Нейрожелімен жұмыс жасау барысында қай сұраныс формуласы нақты мәселені шешуге бағытталған? PAIN

  8. Ұғым, оқиға немесе жүйелерді сәйкестендіруге арналған оқу материалдарының қай түрін нейрожелілер арқылы тез әрі тиімді жасауға болады? Салыстырмалы кестелер.

  9. Негативті промпт дегеніміз не?  Суретке қосуға болмайтын нәрселерді көрсетеді.

  10. Нейрожеліге сұраныс жасау кезіндегі «Контекстуалдық» принципі нені білдіреді? Жауаптың қандай мақсатқа және кімге арналатынын көрсету.

  11. «Нейрожелі галлюцинациясы пайда болады» деген тұжырым нені білдіреді?  Нейрожелі жалған деректер ұсынады.

  12. Нейрожеліге сұраныс құрастыру кезінде жиі кездесетін қате түрін көрсетіңіз. Тым күрделі немесе жалпылама тұжырымдарды қолдану.

  13. Нейрожелілердегі галлюцинация құбылысын түсіндіруге қолданылатын, математикада екі белгілі мәннің арасындағы аралық мәнді табу әдісі қалай аталады? Интерполяция

  14. «Few-shot / One-shot / Zero-shot prompting» стратегиясы не үшін қолданылады? Нейрожеліге қалаған жауап үлгілерін және стильді көрсету үшін.

  15. Білімді тексергенде ЖИ қандай тапсырманы орындай алмайдыОқушыларды ынталандыру

  16. Неліктен оқу кейстерін жасауға арналған сұранысты мысалдармен толықтыру қажет? Мысалдар сұраныс критерийлерін көрсетеді.

  17. TAG (Task, Action, Goal) формуласы қандай педагогикалық міндетті шешуде ең тиімді?   Жоба жұмысын ресурс пен мерзімдерді бөлу арқылы жоспарлау.

  18. Төменде көрсетілген сервистердің қайсысы қызықты викторина форматында тестілеу жүргізуге мүмкіндік береді?  Quizizz

  19. CREO (Context, Request, Explanation, Outcome) формуласын қолданудың басты мақсаты қандай? Аудиторияға сәйкес сценарийлер генерациялау.

  20. Қай тұжырым «Негативті промпт» ұғымын нақты сипаттайды? Генерацияланатын суретте көрініс таппайтын элементтерді сипаттау.

  21. Мәтін, тапсырма, бейне және видео сияқты жаңа контент жасайтын технология қалай аталады?  Генеративті ЖИ

  22. «Промпт» құрылымындағы «Ракурс/Формат» компоненті нені білдіреді? Объект көрсетілетін пропорциялары мен бұрышын айқындау.

  23. Төменде көрсетілген промпт формуласының қайсысы тарихи оқиғалардың динамикалық картасын жасауға ең қолайлы? CREO






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.00.2025
596
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі