
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 5 материал
Есту арқылы қабылдауын және зейінін дамыту. («Қайсысы қалай дауыстайды?») ойыны.
- Дыбысқа еліктеу арқылы ойыншықты анықтайды.
- Дыбыстың бағытын анықтайды.
- Қатты және жәй шыққан дауысты ажыратады, дыбыс жоғарлығын ыммен көрсетеді.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеу тынысын дамыту. («Майшамды өшіру», «Мақтаны үрлеу», «Сиқырлы таяқша», «Фортепианода ойнау»).
- Дұрыс диафрагма- қабырғалы тыныс алады.
- Ауыздан шыққан ауаның тыныс күшін ұлғайтады.
- Мұрын және ауыз тынысын ажыратады
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Импрессивті сөйлеуді дамыту:
1) Қолжетімді лексикалық тақырыптар бойынша енжар сөздікті жинақтау және қоршаған ортадағы адамдардың сөзін түсіну көлемін кеңейту;
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеуге еліктеушілігін арттыру.
- Үлкендердің қимыл - қозғалысына еліктейді. («Дұрыс айт», «Не мяу», «Менімен қайтала», «Сенің ойыншығың қандай?») ойыны.
- Өзінің жай - күйін ай, ой, ах.... сөздермен білдіреді.
- Жануарлардың, құстардың дыбысына еліктеу музыкалық аспаптардың дауыстарына еліктеп дыбысын қайталайды.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеуге еліктеушілігін арттыру.
- Үлкендердің қимыл - қозғалысына еліктейді. («Дұрыс айт», «Не мяу», «Менімен қайтала», «Сенің ойыншығың қандай?») ойыны.
- Өзінің жай - күйін ай, ой, ах.... сөздермен білдіреді.
- Жануарлардың, құстардың дыбысына еліктеу музыкалық аспаптардың дауыстарына еліктеп дыбысын қайталайды.
- Екі бірдей буыннан тұратын сөздерді атайды.
- Бір, екі буыннан тұратын сөздерді атайды.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар