
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 2 материал
Бұл мақалада мәтінмен жұмыс істеудің оқушылардың сөздік қорын кеңейту және айтылым дағдыларын жетілдірудегі рөлі қарастырылады. Мәтін оқу, талдау, мазмұндау, рөлдік ойындар, пікірталастар және шығармашылық жазба жұмыстары арқылы оқушылар жаңа сөздер мен сөйлем құрылымдарын меңгереді. Сонымен қатар, тілдік орта құру, интерактивті әдістерді қолдану және коммуникативті тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың сөйлеу белсенділігі артады. Мақалада сөздік қорды байытуға арналған тиімді әдістер мен стратегиялар талданып, олардың оқыту үдерісіндегі маңызы сипатталады.
Қазақ тілі
Мақала
7 сынып
«Бұлақ көрсең көзін аш» деген ұлағатты сөзге сүйеніп, бар мүмкіндікті пайдаланып, баланың қабілетін, дарынын ашу - мұғалім міндеті, бала бойындағы ерекшелікті, қабілетті танып, соған бағыттап дарынды баланың болашағының іргетасы дұрыс қалануына мүмкіндік жасауымыз қажет. Осы орайда оқушының
шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын арттыру бағдары нақтылануы тиіс. Дарындылықты анықтау бірнеше жақта қарастырылды. Олар: интеллектуалдық дарындылық, шығармашылық дарындылық, әртістік дарындылық, музыкалық дарындылық, техникалык дарындылық және спорттық дарындылық. Баланың жанына жақын дарындылықты дәл тауып, соны жандандыруға жұмыс жасалынғанда дарынды баламен жұмыс өз нәтижесін табады. «Дарынды балалар - еліміздің интеллектуалдық элитасын қалыптастыратын ұлттық құндылық»,- деп Н.Ә.Назарбаев айтқандай, еліміздің интеллектуалдық элитасын қалыптастыру, үнемі сыйлы, қадірлі, сүйікті болып, шәкірттерімізді білім нәрімен сусындатып, баланы жеке тұлға ретінде өздігінен дамуға
Барлық пәндер
Семинарлар
Барлық сыныптар