
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 5 материал
Келешек елдің тұтқасын ұстайтын бүгінгі жас ұрпаққа білім мен тәлім-тәрбие беру ұстаз алдындағы ең ауыр міндеттің бірі. Бүгінгі жаңа ғасырдың жаңашыл шәкірттерін тәрбиелеуде, мұғалім үздіксіз ізденіп, кез-келген тосын сүраққа жауап бере алатын, кез-келген жағдаяттан шыға алатын, білімді болу қажет. «Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғада ғана мұғалім. Оқуды, ізденуді, еңбектенуді тоқтатса оның мұғалімділігі де жойылады» деген қағидасын ұлы педагог К.Д.Ушинский айтқан болатын. Мұғалімнің негізгі мақсаты- сабақ барысында оқушыларға терең теориялық және тәжірибелік білім беру.
Биология
Мақала
Басқа
Лалагүл тұқымдасы (лат. Liliaceae) — дара жарнақтылар класына жататын Лалагүлділер сабының көп жылдық түйнек жуашықты, кейде тамырсабақты шөптесін, бұташық өсімдіктер. Жер шарында лалагүлділер тұқымдасына 1300-ге жуық түрі өседі. Қазақстанда 57 түрі кездеседі. Лалагүлділердің шаруашылық, медициналық маңызы зор.
Биология
Мақала
Басқа
Жоба әдістерін іске асыру жөніндегі тәжірибе интерактивті оқыту құралы ретінде мұғалімнен үнемі тұлғалық және кәсіби тұрғыда өсуді, сабаққа тыңғылықты дайындалуды талап етеді. Мұғалім ұйымдастырушы, топ көшбасшысы ретінде танылады, ол оқушылардың жұмысы мен бастамасын түзетіп, қажетті тиімді немесе логикалық арнаға бағыттай білуге тиіс.
Биология
Мақала
Басқа
Бүгінгі таңда білім беру әлеуметтік құрылымның маңызды элементтерінің біріне айналуда. Дүниежүзінде білімнің әлеуметтік рөлі артып, адамның болашағы оның алған білімінің сапасының көлеміне, ойлау деңгейіне байланысты болады. Осы тұрғыдан бүгінгі күні жаңа технологияның тиімді әдіс-тәсілдерін жас ұрпақтың бойына сіңіре отырып тәрбие беру мұғалімнің басты міндеті.
Биология
Мақала
Басқа
Биология пәнін оқытудың заманауи әдістері қазіргі білім беру талаптарына сай жаңа технологияларды қолдануды, интерактивті тәсілдерді енгізуді және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған әдістемелерді қамтиды. Аталған мақалада биологияны оқытудағы инновациялық тәсілдер қарастырылады: проблемалық оқыту, зертханалық жұмыстар, цифрлық құралдар (виртуалды зертханалар, смарт технологиялар), сонымен қатар оқушыларды зерттеушілікке тарту әдістері.
Бұл әдістер биология пәніне қызығушылықты арттырып қана қоймай, оқушылардың аналитикалық және сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамытады. Мақалада заманауи технологиялардың көмегімен оқыту үрдісін қалай тиімді ұйымдастыруға болатыны, мысалы, STEM-білім беру, геймификация элементтері және онлайн-платформалар арқылы оқыту тәсілдері талданады.
Мақалада келтірілген ұсыныстар биология пәнінің оқытушыларын жаңа педагогикалық әдістерді қолдануға ынталандырып, білім беру сапасын арттыруға ықпал етеді.
Биология
Мақала
Басқа