Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
27-сабақ. « Қазақстанның білім берудегі жетістіктері» ( Дүниетану. Оқулық 108-110 бет «Алматы «Атамұра»» 2018)
Саукбаева Айгерим Рахметоллаевна
31 Наурыз 2025
108
0
«Қазақстанның білім берудегі жетістіктері» тақырыбы 27-сабақта еліміздің білім беру жүйесінің дамуы мен жетістіктерін қарастырады. Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін білім беру саласында көптеген өзгерістер мен жаңартулар болды. Бұл өзгерістердің мақсаты – халықтың білім деңгейін арттыру, әлемдік білім кеңістігіне интеграциялану және оқушыларды заман талабына сай дайындау. Қазақстанның білім беру жүйесінде бірнеше маңызды бағыттар бойынша жетістіктерге жетті: 1. **Халықаралық білім стандарттарына сәйкес білім беру**: Қазақстан көптеген халықаралық білім беру бағдарламаларына қатысып, білім беру жүйесін заманауи талаптарға сай дамытуда. Мысалы, білім беру сапасын халықаралық деңгейде тексеретін PISA (Халықаралық оқушылардың жетістіктерін бағалау бағдарламасы) тестілеріне қатысу арқылы Қазақстан өз білім жүйесін әлемдік деңгейде бағалайды. 2. **Жаңа оқу бағдарламалары мен әдістемелер енгізу**: Қазақстанда оқыту әдістері жаңартылып, педагогикалық инновациялар енгізілді. Мысалы, крите
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
4 сынып
Әдебиеттік оқу 77 сабақ 4 сынып
Саукбаева Айгерим Рахметоллаевна
31 Наурыз 2025
195
1
«Өзіңді тексер!» — бұл 77-сабақтың тапсырмасы, оқушылардың өздерінің білім деңгейлерін тексеруге бағытталған жаттығу. Сабақтың мақсаты — оқушыларға әдебиет бойынша өз білімін саралап, қай тақырыптарда қиындықтар бар екенін анықтауға көмектесу. Бұл сабақта оқушылар әдебиеттік оқу материалдарын мұқият оқып, өздерінің түсінгенін, меңгергенін тексеріп, әртүрлі сұрақтарға жауап береді. Бұл әдіс балалардың өзін-өзі бағалауға және өз білімін жақсартуға ынталандырады. Сабақта оқушыларға оқу барысында кездескен негізгі тақырыптар мен түсініктер бойынша сұрақтар беріледі. Олар осы сұрақтарға жауап беру арқылы шығарманы қаншалықты дұрыс түсінгендерін анықтайды. Бұл тапсырма тек оқу дағдыларын дамытуға ғана емес, сонымен қатар оқушының өз-өзін бағалау қабілетін арттыруға да бағытталған. «Өзіңді тексер!» бөлімінде әдеби мәтіндерді дұрыс түсіну және талдай алу дағдыларына назар аударылады. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілетін дамыту мақсатында олардан мәтінге қатысты түрлі сұрақтар мен тапсыр
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
4 сынып
Туған жердің табиғатын аялаймыз 76-сабақ С.Қалиев «Қандай болып өсеміз?»
Саукбаева Айгерим Рахметоллаевна
31 Наурыз 2025
74
0
«Қандай болып өсеміз?» — С.Қалиевтің шығармасы, жастарды Отанды сүюге, табиғатты қорғауға, адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелеуге бағытталған. Бұл шығарманың негізгі идеясы — жастардың тәрбиесі мен дамуына үлкен назар аудару. Қалиев өз шығармасында адамдардың табиғатқа деген қарым-қатынасы мен табиғатты сақтау мәселелерін қозғайды. Автор өз туындысында жеке адамның өмірінде қандай болу керектігін, қандай қасиеттерге ие болу қажеттігін айқындайды. Шығармада табиғат пен адам арасындағы байланыстың маңызды екендігі көрсетіледі. Табиғаттың көркемдігін бағалау, оны сақтау — ұрпақтан-ұрпаққа жалғасатын міндет екенін айтады. Бұл шығарма жастарды қоғамға пайдалы азаматтар болып өсуге, өзінің туған жерін құрметтеуге, табиғатты қорғауға тәрбиелейді. Сондай-ақ, автор адамның ақыл-ойы мен жүрегінің тазалығы, еңбекке деген құрметі мен жауапкершілігі туралы сөз қозғайды. Бұл шығарманың негізгі мақсаты — жастардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру және оларды экологиялық мәселелерге бейімдеу.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
4 сынып
« Жер ғаламшары қандай?» ( Жаратылыстану 2-бөлім. Оқулық 50-51 бет «Назарбаев зияткерлік мектептері ДББҰ» 2019)
Саукбаева Айгерим Рахметоллаевна
31 Наурыз 2025
135
0
Жер ғаламшары — Күн жүйесіндегі үшінші ғаламшар. Ол тіршілікті қолдайтын және адамзаттың мекен етіп жатқан ғаламшары болып табылады. Жердің беті негізінен су мен құрлықтан тұрады. Құрлықтың басым бөлігі құрлықтар мен аралдардан, ал су жер бетіндегі теңіздер, мұхиттар мен өзендерден тұрады. Жердің пішіні дөңгелек емес, ол полюстерде біршама қысыңқы, ал экваторда ісініп, геоид пішініне ие. Жердің атмосферасы газдар қоспасынан тұрады, ол бізге өмір сүруге қажетті оттегі мен көмірқышқыл газын қамтамасыз етеді. Жер өз осінен айналып, Күнге қатысты белгілі бір орбитада айналады. Оның айналуы мен орбиталық қозғалысы тіршіліктің қалыптасуына маңызды әсер етеді. Жерде төрт маусым бар, олар: көктем, жаз, күз және қыс. Жердегі тіршілік үшін қажетті жағдайлар, сонымен қатар су мен оттегі, Жер ғаламшарын басқа ғаламшарлардан ерекше етеді.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
135 - сабақ. «Санды және әріпті өрнектер. Өрнектерді түрлендіру» (Оқулық 4-бөлім, 20-23 беттер, «Алматыкітап баспасы 2019)
Саукбаева Айгерим Рахметоллаевна
31 Наурыз 2025
112
1
ҚМЖ (Қысқа мерзімді жоспар) — бұл мұғалімнің сабақтың барысын алдын ала жоспарлап, оның мақсаты мен нәтижесін анықтайтын құжат. ҚМЖ оқу процесінің тиімді ұйымдастырылуына көмектеседі, оқушыларға нақты тапсырмалар мен материалдар ұсынылады, және сабақтың құрылымы айқын болады. Математика сабағы үшін ҚМЖ құрастыруда бірнеше негізгі элементтерді ескеру керек: 1. **Сабақтың тақырыбы мен мақсаты**: Сабақтың негізгі тақырыбы мен оған қатысты мақсаттар анықталады. Мысалы, "Қосуға және азайтуға қатысты есептерді шығару" тақырыбы бойынша оқушылар қосу мен азайтудың есептерін шешуді үйренеді. 2. **Оқу нәтижелері**: Сабақтың соңында оқушылар қандай дағдылар мен білімге ие болуы керек екенін көрсетеді. Мысалы, оқушылар қосу мен азайту амалдарын қолдана отырып, есептер шығара алады. 3. **Сабақтың құрылымы**: Сабақтың кезеңдері мен уақыттың бөлінуі жоспарланады. Мысалы: - Сабақтың кіріспе кезеңі (жаңа тақырыпқа дайындық) — 5-7 минут. - Жаңа материалды түсіндіру — 15-20 минут. - Тапсырма
Математика
Сабақ жоспары
4 сынып