Туған жердің табиғатын аялаймыз 76-сабақ С.Қалиев «Қандай болып өсеміз?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туған жердің табиғатын аялаймыз 76-сабақ С.Қалиев «Қандай болып өсеміз?»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қандай болып өсеміз?» — С.Қалиевтің шығармасы, жастарды Отанды сүюге, табиғатты қорғауға, адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелеуге бағытталған. Бұл шығарманың негізгі идеясы — жастардың тәрбиесі мен дамуына үлкен назар аудару. Қалиев өз шығармасында адамдардың табиғатқа деген қарым-қатынасы мен табиғатты сақтау мәселелерін қозғайды. Автор өз туындысында жеке адамның өмірінде қандай болу керектігін, қандай қасиеттерге ие болу қажеттігін айқындайды. Шығармада табиғат пен адам арасындағы байланыстың маңызды екендігі көрсетіледі. Табиғаттың көркемдігін бағалау, оны сақтау — ұрпақтан-ұрпаққа жалғасатын міндет екенін айтады. Бұл шығарма жастарды қоғамға пайдалы азаматтар болып өсуге, өзінің туған жерін құрметтеуге, табиғатты қорғауға тәрбиелейді. Сондай-ақ, автор адамның ақыл-ойы мен жүрегінің тазалығы, еңбекке деген құрметі мен жауапкершілігі туралы сөз қозғайды. Бұл шығарманың негізгі мақсаты — жастардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру және оларды экологиялық мәселелерге бейімдеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне Әдебиеттік оқу пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау»

Педагогтің Т.А.Ә.

Саукбаева Айгерим Рахметоллаевна

Күні:02.04.2025


Сынып: 4 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспаған саны

Сабақтың тақырыбы

Туған жердің табиғатын аялаймыз

76-сабақ С.Қалиев «Қандай болып өсеміз?»

( Әдебиеттік оқу. 2-бөлім. Оқулық 137-139 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2018ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып

дәлелдеу;

4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазу

Сабақтың мақсаты

  • Оқылым барысында өлең мазмұнын түсінеді;

  • Өлеңнен негізгі ойды білдіретін жолдарды тауып оқиды;

  • Сурет бойынша ертегі құрастырып жазады

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Білу,түсіну,қолдану

Құндылықтар

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ: Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

2 минут

Психологиялық ахуал орнату.

https://www.youtube.com/watch?v=Piu57d4drCo&t=56s

көңілді әуен арқылы оқушылардың назарын сабаққа аударамын.



Оқушылар тренингке белсене араласады.

ҚБ: Керемет!


Youtube каналы

Сабақтың басы

5 минут



Сабақтың

ортасы

Жаңа білім









10 минут



















15 минут











7 минут













5 минут














  • Алдыңғы білімді тексеру.

  • Ой шақыру.

  • 1-тапсырма. Топтық жұмыс

  • Саралау: Қарым-қатынас арқылы саралау

  • Суреттерге мұқият қараңыз;

  • Өзара ақылдаса отырып, ертегі құрастырыңыз;

  • Ертегінің негізгі ойы не?

Олай болса,сабақтың тақырыбын болжап көрейік.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

С.Қалиев «Қандай болып өсеміз?»

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

Жаңаны ұғындыру.

Саралау: Мазмұн арқылы саралау

  • Презентация арқылы автормен таныстырамын

Саралау: Тапсырма арқылы саралау

  • 2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс

  • «Қандай болып өсеміз?» өлеңін оқы;

  • «Ақылдың 6 қалпағын» таңдай отырып сұрақтарға жауап бер

ЕБҚ оқушы өлеңді оқиды. Негізгі ойды білдіріп тұрған өлең жолын тауып оқып береді.

Саралау: Жеке қолдау



  • 3-тапсырма. «РАФТ» әдісі

  • Табиғатты қорғау жайында досыңа хат жаз

Р-рөл - оқушы

А-автор - өзі

Ф-форма -хат

Т-тақырып

  • Бекіту тапсырмасы.

  • Саралау: Нәтиже арқылы саралау

1.Табиғатты сүймейтін бала қандай болып өседі?

Мейірімді

Тасжүрек

Қамқор

2.Жұрттың кеселін не емдейді?

табиғат

арман

қиял

3.Табиғатқа не жатады?

дүкен, мұражай, спорт алаңы

үй, ғимарат, мектеп, сынып

Ауа, су, Жер, Күн, аспан.

4. Үзіндідегі кейіпкердің әрекетін бағала.

ЕБҚ оқушы мұғалімнің көмегімен орындайды.

Саралау: Жеке қолдау.

Оқушылар сандық ресурсты дұрыс қолданып, өткен тақырыпты пысықтайды.












Топ ережесін сақтайды.

Суреттерге мұқият қарай отырып, ертегі құрастырады.















Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.








Тапсырмаларды дескрипторға сай орындайды.







Топ ережесін сақтай отырып, әңгіме сюжетін өзгертеді










Бекіту тапсырмасын өз беттерімен орындайды.

ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.





Жауап беріп, ойларын жүйелі жеткізіп отырған оқушыларды стикерлер арқылы бағалап отырамын.









Дескриптор

-өлеңді оқиды;

-өзі таңдаған қалпақтың астындағы сұраққа жауап береді;

-ойын жүйелі жеткізеді

ФБ-2 балл




Дескриптор

-тақырып қояды;

-хат жазады;

-ойын жүйелі жеткізеді

ФБ-3 балл





Дескриптор

-бірінші дұрыс жауапты белгілейді;

-екінші дұрыс жауапты белгілейді;

-үшінші дұрыс жауапты белгілейді;

-төртінші дұрыс жауапты белгілейді

ФБ-4 балл


https://wordwall.net/nl/resource/70054553








Суреттер

А3 қағазы,маркер






Презентация
























Оқулық

137-139 беттер

дәптер

Рисунок 1
















Соңы

Үйге тапсырма

1 минут

  • Мәтінді оқу,мазмұндау;

  • «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының

«Өнегелі 15 минут» бағытында ата-анаңмен бірге әлеуметтік желілердің біріне

табиғатқа қамқорлық жасау нұсқаулығын жасап жібер.Достарыңды белгілеп сал.

Оқушылар ереже құрастырып, әлеуметтік желіге салады. Достарын белгілейді.

Үй тапсырмасына 2 балл


Бағалау критерийлері

  • Оқылым барысында өлең мазмұнын түсінеді;

  • Өлеңнен негізгі ойды білдіретін жолдарды тауып оқиды;

  • Сурет бойынша ертегі құрастырып жазады

Рефлексия

3 минут

Рефлексия

«3-2-1»

Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Қиындық келтірген 2 мәселе;

Сабақта ұнаған 1 аспект



Оқушылар аталған әдіс бойынша рефлексия жасайды


Қ.Б.

Тамаша!














































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
96
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі