Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 3 материал
ЕРЕКШЕ БІЛІМДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ МҮМКІНДІКТЕРІНЕ ҚОҒАМНЫҢ ҚАТЫНАСЫ
Марат Гүлфира Ақбергенқызы
14 Мамыр 2025
143
Бұл мақалада ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеу үдерісіне қоғамның көзқарасы мен қатынасы қарастырылады. Ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуына жағдай жасау – тек білім беру жүйесінің ғана емес, бүкіл қоғамның міндеті екендігі айқындалады. Қоғам мүшелерінің бұл мәселеге деген көзқарасы, түсінігі мен қолдауы инклюзивті білім беру жүйесінің табысты жүзеге асуына тікелей әсер ететіні көрсетіледі.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлық сыныптар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ – ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ
Мерген Сайрангул
14 Мамыр 2025
141
Аңдатпа. Бұл мақалада бастауыш сыныптарда инклюзивті оқытудың педагогикалық-психологиялық алғышарттары қарастырылған. Инклюзивті білім беру – ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру жүйесіне интеграциялау арқылы олардың білім алуына тең мүмкіндіктер ұсынатын процесс. Мақалада инклюзивті оқытудың негізгі принциптері, педагогикалық әдістемелері, сондай-ақ балалардың психологиялық бейімделуіне қатысты мәселелер талданады. Сонымен қатар, бастауыш сынып мұғалімдерінің инклюзивті білім беру үдерісіне дайындығы, оқу материалдарын бейімдеу, оқушылар арасында толеранттылықты қалыптастыру әдістері қарастырылып, инклюзивті білім берудің тиімділігін арттыру жолдары ұсынылады. Бұл зерттеу жұмысы инклюзивті білім беруді жетілдіру мен дамыту бағытында маңызды педагогикалық және психологиялық тұжырымдар ұсынады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлық сыныптар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ – ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ
Мерген Сайрангул
14 Мамыр 2025
87
Бұл мақалада бастауыш сыныптарда инклюзивті оқытудың педагогикалық-психологиялық алғышарттары қарастырылған. Инклюзивті білім беру – ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру жүйесіне интеграциялау арқылы олардың білім алуына тең мүмкіндіктер ұсынатын процесс. Мақалада инклюзивті оқытудың негізгі принциптері, педагогикалық әдістемелері, сондай-ақ балалардың психологиялық бейімделуіне қатысты мәселелер талданады. Сонымен қатар, бастауыш сынып мұғалімдерінің инклюзивті білім беру үдерісіне дайындығы, оқу материалдарын бейімдеу, оқушылар арасында толеранттылықты қалыптастыру әдістері қарастырылып, инклюзивті білім берудің тиімділігін арттыру жолдары ұсынылады. Бұл зерттеу жұмысы инклюзивті білім беруді жетілдіру мен дамыту бағытында маңызды педагогикалық және психологиялық тұжырымдар ұсынады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлық сыныптар