Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 6 материал
.
Саламат Айша Алмазқызы
01 Қазан 2025
0
.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Мұнайдың зияны
Саламат Айша Алмазқызы
01 Қазан 2025
17
Мұнайдың зияны
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Сыныптан тыс іс-шара сценарий
Саламат Айша Алмазқызы
01 Қазан 2025
20
Керемет сценарий❤️
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Бағалау парағы
Саламат Айша Алмазқызы
01 Қазан 2025
67
Бұл бағалау парағының үлгісі
Басқа
Басқа
Барлық сыныптар
Num.Py
Саламат Айша Алмазқызы
01 Қазан 2025
27
Num.Py бұл Python бағдардамалау тіліндегі қарапайым кітапханалардың бірі.
Информатика
Басқа
Басқа
Жыл мезгілдерінің құпиясын ашуға дайынсың ба?
Саламат Айша Алмазқызы
01 Қазан 2025
14
«ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІНІҢ ҚҰПИЯСЫН АШУҒА ДАЙЫНСЫҢ БА?» Мақсаты: Оқушылар төрт жыл мезгіліндегі қоршаған ортаның ерекшеліктерін бақылап, деректерді өңдеп, сараптайды; эксперименттер жүргізу арқылы табиғи өзгерістерді түсінеді; осы өзгерістерді математикалық есептермен сипаттап, макет арқылы визуалдайды. Жобада Абайдың табиғат лирикасы мен критериалды ойлау қабілеті қолданылады. КІРІСПЕ Жылда төрт жыл мезгілі болады: көктем, жаз, күз және қыс. Әр мезгілде табиғат өзгереді. Көктемде ағаштар гүлдейді, құстар қайтып келеді. Жазда күн ұзақ шығып, ауа жылы болады. Күзде жапырақтар сарғаяды да, ағаштар жапырағын түсіреді. Қыс айларында қар жауады, күн қысқарады, ал кейбір жануарлар ұйықтап қалады. Жыл мезгілдері Жердің Күнді айналуы мен оның көлбеуінен пайда болады. Сондықтан әр маусымда ауа райы өзгеше болады. ЖОБАНЫҢ МАЗМҰНЫ Бұл STEM жобасы арқылы оқушылар қоршаған ортаны жүйел түрде зерттейд, ауа райы мен табиғи өзгерстерд бақылайды, мәлметтер жинап, сараптай отырып ғылыми болжамдар жасайды.
Барлық пәндер
Сабақ жоспары
5 сынып