
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 2 материал
Бұл зерттеудің негізгі идеясы – оқушылардың экологиялық санасын қалыптастыру тек білім беру мәселесі емес, Қазақстанның тұрақты болашағына салынған стратегиялық инвестиция екендігін дәлелдеу.
Негізгі Тұжырымдар:
Алшақтық Мәселесі: Зерттеу оқушылардың 80%-ы табиғатты қорғауды міндет деп білсе де, тек 20%-ы ғана қалдықтарды іс жүзінде сұрыптайтынын анықтады. Бұл теориялық білім мен нақты әрекет арасындағы үлкен алшақтықты көрсетеді.
Шешу Жолдары (Екі Бағыт):
Пәнаралық Оқыту: Экологияны тек бір сабақпен шектемей, математика (үнемдеу есептері), әдебиет (табиғат туралы шығармалар) арқылы мектеп өміріне толық енгізу.
Эко-Белсенділік: Оқушыларды "Мектеп экобағы" немесе "Пластикке екінші өмір" сияқты тәжірибелік жобаларға белсенді тарту, оларды пассивті бақылаушы емес, өзгерістің бір бөлігі ету.
Қорытынды: Экологиялық тәрбиені жүйелі жүргізу арқылы оқушылардың экологиялық функционалдық сауаттылығын (білімді өмірде қолдану қабілетін) арттыру қажет. Бұл – ұлы даланы келешек ұрпаққа таза а
География
Мақала
Барлық сыныптар
Тақырыбы: Оқушылардың экологиялық санасын қалыптастыру: педагогикалық тәжірибе және тиімді әдістер
Негізгі ойы:
Мақалада экологиялық дағдарыс жағдайында мектеп оқушыларының экологиялық санасын дамыту – тұрақты дамудың негізгі шарты екені дәлелденеді. Автор экологиялық тәрбиені жүйелі түрде жүргізу арқылы балалардың табиғатқа жауапкершілікпен қарауы мен экологиялық мәдениетін қалыптастыру жолдарын ұсынады.
Басқаларға пайдасы:
Бұл мақала мұғалімдерге, педагог-зерттеушілерге және білім саласының қызметкерлеріне пайдалы. Онда оқушылармен жұмыс істеудің тиімді әдістері – экологиялық ойындар, зерттеу жобалары, цифрлық құралдарды пайдалану сияқты практикалық тәсілдер көрсетілген. Мақала экологиялық білім мен тәрбие берудің жаңаша жолдарын ұсынғандықтан, мектеп бағдарламаларын жетілдіруге және экологиялық мәдениетті дамытуға бағыт береді.
Форматы:
Ғылыми-практикалық мақала түрінде жазылған.
Құрылымы төмендегідей:
Аңдатпа (Abstract)
Кіріспе – өзектілігі мен мақсаты
Зерттеу әдістері
Негізгі нәти
География
Мақала
9 сынып