1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қалың елім, қазағым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау 10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі
|
Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|||||||||
|
Тапсырма
Жасымда ғылым бар деп
ескермедім,
Автордың
мінезі мен түсінігі _____________________________________
2. «Сегіз аяқ» өлеңінде автор қолданған көркемдегіш құралдарды анықтаңыз, қолданылу мақсатын талдаңыз:
Бір кісі мыңға, Жүз кісі сұмға Әлі жетер заман жоқ. Қадірлі басым, Қайратты жасым Айғаймен өтті, амал жоқ. Болмасқа болып қара тер, Қорлықпен өткен қу өмір. ...Ол қаны бұзық, ұры-қар Қапысын тауып сені алар. Басы-көзі қан боп. Арқа-басы шаң боп, Және тұрып жылпылдап; Жығылып тұрып, Буыны құрып, Тағы қуып салпылдап. Абұйыр қайда, ар қайда? Әз басыңа не пайда? _____________________________________________________________________________
5 балл
3. Берілген үзіндідегі автордың көңіл күйін анықтаңыз, пікіріңізді жазыңыз. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Бет бергенде шырайың сондай жақсы, Қайдан ғана бұзылды сартша сыртың? Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа сөзді, Аузымен орақ орған өңкей қыртың. Өзімдікі дей алмай өз малыңды, Күндіз күлкің бұзылды, түнде – ұйқың. _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
||||||||||
3 балл
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығармадағы құндылықтарды анықтап, маңыздылығын контекстермен байланыстырады |
1 |
кейіпкер бейнесі арқылы дәріптелген 2 құндылықты анықтайды; |
2 |
|
шығармадан 2 мысал келтіреді; |
2 |
||
|
Автордың мінезі мен түсінігін көрсетеді |
1 |
||
|
шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау
|
2 |
Кемінде 3 көркемдегіш құралды анықтайды |
3 |
|
Көркемдегіш құралдардың қолданылу мақсатын түсіндіреді |
2 |
||
|
Шығармадағы автор бейнесін анықтайды |
3 |
өлең жолдарынан автор бейнесін анықтайды;
|
1 |
|
көңіл күйі сипатталған жолдарды анықтайды; |
1 |
||
|
өзіндік тұжырым жасайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
13 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 сынып Қазақ әдебиеті пәнінен 1-тоқсандағы БЖБ тапсырмалары
10 сынып Қазақ әдебиеті пәнінен 1-тоқсандағы БЖБ тапсырмалары
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қалың елім, қазағым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау 10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі
|
Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|||||||||
|
Тапсырма
Жасымда ғылым бар деп
ескермедім,
Автордың
мінезі мен түсінігі _____________________________________
2. «Сегіз аяқ» өлеңінде автор қолданған көркемдегіш құралдарды анықтаңыз, қолданылу мақсатын талдаңыз:
Бір кісі мыңға, Жүз кісі сұмға Әлі жетер заман жоқ. Қадірлі басым, Қайратты жасым Айғаймен өтті, амал жоқ. Болмасқа болып қара тер, Қорлықпен өткен қу өмір. ...Ол қаны бұзық, ұры-қар Қапысын тауып сені алар. Басы-көзі қан боп. Арқа-басы шаң боп, Және тұрып жылпылдап; Жығылып тұрып, Буыны құрып, Тағы қуып салпылдап. Абұйыр қайда, ар қайда? Әз басыңа не пайда? _____________________________________________________________________________
5 балл
3. Берілген үзіндідегі автордың көңіл күйін анықтаңыз, пікіріңізді жазыңыз. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Бет бергенде шырайың сондай жақсы, Қайдан ғана бұзылды сартша сыртың? Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа сөзді, Аузымен орақ орған өңкей қыртың. Өзімдікі дей алмай өз малыңды, Күндіз күлкің бұзылды, түнде – ұйқың. _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
||||||||||
3 балл
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығармадағы құндылықтарды анықтап, маңыздылығын контекстермен байланыстырады |
1 |
кейіпкер бейнесі арқылы дәріптелген 2 құндылықты анықтайды; |
2 |
|
шығармадан 2 мысал келтіреді; |
2 |
||
|
Автордың мінезі мен түсінігін көрсетеді |
1 |
||
|
шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау
|
2 |
Кемінде 3 көркемдегіш құралды анықтайды |
3 |
|
Көркемдегіш құралдардың қолданылу мақсатын түсіндіреді |
2 |
||
|
Шығармадағы автор бейнесін анықтайды |
3 |
өлең жолдарынан автор бейнесін анықтайды;
|
1 |
|
көңіл күйі сипатталған жолдарды анықтайды; |
1 |
||
|
өзіндік тұжырым жасайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
13 |
||
шағым қалдыра аласыз













