.
Тапсырма
№1. Үш топқа бөлініп «асық ату»
ойынынан жарыс өткізу. Үш топ өз ойындарының ережесін түсіндіріп,
өткізілетін қауіпсіз кеңістікті және керекті құрал-жабдықтарды
дайындап ,ойынның дұрыс әділдікпен өтуін
ұйымдастырады.
өткізетін
ойыны:
Бес
табан. Ойыншылар тегіс жерді
таңдайды. Ортасына түзу сызық сызады. Оған жағалай асық тізеді.
Ойынды бастаушы асық тізілген жерден бес табанға тең аралықты
белгілеп алып, шеңбер тартады. Ойыншылар шеңберге кірмей (баспай)
ортадағы асықты атады. Сақа тиген асық міндетті түрде шеңберден
шығуы керек. Кім көп асықты атып шеңберден шығарса сол
ұтады.
Тапсырманы сұрақ арқылы
қорытындылау немесе пікір алмасу:
-
Қай топтың ойыны қызықты
болды?
-
Төрешілер ұйымдастыруында
қателіктер болды ма?
-
Ойынға әділ баға берілді
ме?
Дескриптор: білім
алушы
-
Ойынды ұйымдастыру
қабілеттерін көрсетеді;
-
Асық ойындарының тактикалық
әрекеттерін құрады, көрсетеді;
-
Асық ойындарын ережесімен
сауатты ойнайды;
-
Ойнау кезінде ойын тазалығын,
әділдігін сақтайды.
Тыныс алу жүйесін қалпына
келтіру ойыны:
« Бәріміз біріміз үшін,
біріміз бәріміз үшін» жаттығуы
Топ бір қатарға тұрады және
1-16 санауда сапқа тұрып жүруді
бастайды.
1 - 4 – үш қадам алға,
аяқты түзеп қою;
5 - 6 – айнала
бұрылу;
7 - 8 – оңға сүйеу
қадам;
9 - 10 – солға
бұрылу;
11 - 12 – алға қадам, аяқты
түзеп қою;
13 - 14 – айнала
бұрылу;
Кері байланыс.
Рефлексия.«Бүгінгі сабақ ұнады ма?» парақшасын
толтыру.
Нені үйрендіңіз? Нені
үйрене алмадыңыз? Келешекте не білгіңіз
келеді?
1. Жалпы дамыту
жаттығуларын орындау.
2. Икемділікті дамыту
жаттығуларын орындау.
|