Материалдар / 10 сыныпқа арналған Қазақтың ұлттық ойындары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10 сыныпқа арналған Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 10 сыныпқа арналған дене шынықтыру сабағы. Ол мұғалімдерге жас мамандарға пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
1041
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары




4-бөлім:Ұлттық ойындағы шығармашылық әлеует


Мектеп:№17

Күні: 10.12.2020

Мұғалімніңаты-жөні: Сарсенова Б

Сынып: 11Б қатысқандар: 14



Сабақтақырыбы: Қазақ дәстүрлі ойындарындағы стратегия мен тактика



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.3.5.5. Өзгелердің дене белсенділігі тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану

Сабақ мақсаттары

Дәстүрлі ойындарға стратегиялық әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білу.

Ұлттық ойындар арқылы физикалық қасиеттерді дамыту.

Қазақтың ұлттық ойындарын ойнауарқылы біліктілік пен дағдыны жетілдіру

Бағалау критерийлері

Дәстүрлі ойындарға түрлі стратегиялық әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана біледі және талдайды.

Дене белсенділігін дамыту бағытында білімі мен дағдысын қолдана отырып, ұштастырады

Тілдік мақсаттар


  • Сабақта әр түрлі қимылдау туралы түсініктерін сипаттай, талқылай және көрсете алады

Пәнгетән лексика мен терминология:

Жамбы ату,тымақ ұру, асық ату, хан талапай, бестас, көкпар, бәйге, теңге алу;

Ойын стратегиясы, ойын тактикасы

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Аттың үстінде ойналатын ойындар мен сүйекпен ойналатын ойындардың айырмашылығын түсіндіріңіз?

Құндылықтарды дарыту

Өзін-өзі жетілдіру, дамыту қажеттілігін сезіну. Патриотизм. Қазақ мәдениетінің озық үлгісінде тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Қазақтың ұлттық ойындарын тарих, қазақ әдебиеті және география пәндерімен байланыстырып, сабақтастыру

АКТ қолдану дағдылары

Интернет арқылы ұлттық ойын түрлері және олардың өзіндік ерекшеліктері туралы теориялық мағлұмат алады

Бастапқы білім

Қазақтың ұлттық ойындарын түсініп,орындай білу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10-15мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі.

2. Сабақтың оқу мақсатын түсіндіріп, мәлімдеу .

3.Дене қыздыруға арналған жүгіру, секіру жаттығулары;

4. Жалпы дамыту жаттығулары

Планшет немесе телевизордың көрсетілімі арқылы жалпы созылу жаттығуларын 4-5рет қайталап орындау .

5. Сергіту сәті:ҚАМАЛДЫ ҚОРҒА - ОЙЫНЫ

Ойнаушылар үлкен шеңбердің қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы немесе орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында тұрған ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса допты қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға (орындыққа) тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын осылайша жалғаса береді.



Әрбір әрекет үшін кең, кедергісіз кеңістік, ысқырғыш, швед сатысы













Сабақтың ортасы 15 мин.







































Сабақтың соңы

5 минут



















Үйге тапсырма



. Тапсырма №1. Үш топқа бөлініп «асық ату» ойынынан жарыс өткізу. Үш топ өз ойындарының ережесін түсіндіріп, өткізілетін қауіпсіз кеңістікті және керекті құрал-жабдықтарды дайындап ,ойынның дұрыс әділдікпен өтуін ұйымдастырады.



өткізетін ойыны:


Бес табан. Ойыншылар тегіс жерді таңдайды. Ортасына түзу сызық сызады. Оған жағалай асық тізеді. Ойынды бастаушы асық тізілген жерден бес табанға тең аралықты белгілеп алып, шеңбер тартады. Ойыншылар шеңберге кірмей (баспай) ортадағы асықты атады. Сақа тиген асық міндетті түрде шеңберден шығуы керек. Кім көп асықты атып шеңберден шығарса сол ұтады.


Тапсырманы сұрақ арқылы қорытындылау немесе пікір алмасу:

  • Қай топтың ойыны қызықты болды?

  • Төрешілер ұйымдастыруында қателіктер болды ма?

  • Ойынға әділ баға берілді ме?



Дескриптор: білім алушы

  • Ойынды ұйымдастыру қабілеттерін көрсетеді;

  • Асық ойындарының тактикалық әрекеттерін құрады, көрсетеді;

  • Асық ойындарын ережесімен сауатты ойнайды;

  • Ойнау кезінде ойын тазалығын, әділдігін сақтайды.


Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру ойыны:

« Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін» жаттығуы

Топ бір қатарға тұрады және 1-16 санауда сапқа тұрып жүруді бастайды.

1 - 4 – үш қадам алға, аяқты түзеп қою;

5 - 6 – айнала бұрылу;

7 - 8 – оңға сүйеу қадам;

9 - 10 – солға бұрылу;

11 - 12 – алға қадам, аяқты түзеп қою;

13 - 14 – айнала бұрылу;


Кері байланыс. Рефлексия.«Бүгінгі сабақ ұнады ма?» парақшасын толтыру.


Нені үйрендіңіз? Нені үйрене алмадыңыз? Келешекте не білгіңіз келеді?


1. Жалпы дамыту жаттығуларын орындау.

2. Икемділікті дамыту жаттығуларын орындау.



























































































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!