Материалдар / 11 сынып алгебра. (4 тоқсан). 18 сабақ. 10-11 сыныптарды қайталау. Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып алгебра. (4 тоқсан). 18 сабақ. 10-11 сыныптарды қайталау. Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
10-11 сыныптарды қайталау. Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
21
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11 сынып Алгебра №18-сабак

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

10-11 сыныптарды қайталау.Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.2.8- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану;

11.2.2.9- логарифмдік теңдеулер жүйелерін шеше білу;

Сабақтың мақсаты:

- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін біледі және қолданады;

- логарифмдік теңдеулер жүйелерін шеше біледі;



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Мысал 2. Теңдеуді шешіңіз:

Шешуі: мүмкін мәндер жиынында теңдеуге шектеулер жоқ, себебі түбір астындағы өрнек x –тің кез келген мәнін қабылдай алады (y = 94-x көрсеткіштік функция оң мәнді және өлге тең емес).

Дәрежелерді көбейту және бөлу ережесін қолдана отырып теңдеуді шешеміз:

Соңғы қадам теорема 1 бойынша алынды.

Жауабы: = 6.

Жеке жұмыс 1-6 тапсырмалар.



Мысал 1. Теңдеуді шешіңіз:

Шешуі: жоғарыдағы формулаларды қолданып һ, мына алмастыру жасаймыз: Теңдеу мына түрге ауысады : Пайда болған теңдеудің дискриминанты оң сан:

Олай болса, теңдеудің екі түбірі бар:

  

Кері алмастыру жасасақ:  

Екінші теңдеудің мағынасы жоқ, себебі көрсеткіштік функция анықталу облысының барлық мәнінде оң мән қабылдайды. Екіші теңдеуді шешеміз:  

Теореме 1 айтылғандай, эквивалент теңдеуге өтеміз: x = 3.

Жауабы: x = 3.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақтың ортасы























Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 11-сынып.





Shape1

Сабақтың соңы

Рефлексия

Оқушылар рефлексия жүргізеді:

- мен нені білдім;

- мен нені түсінбедім;

- маған немен жұмыс жасау керек.




Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!