Сабақтың
басы
|
Мысал 2. Теңдеуді шешіңіз:
Шешуі: мүмкін мәндер жиынында теңдеуге шектеулер жоқ, себебі
түбір астындағы өрнек x –тің кез келген мәнін қабылдай алады
(y = 94-x көрсеткіштік функция оң мәнді және өлге тең
емес).
Дәрежелерді көбейту және бөлу ережесін қолдана отырып
теңдеуді шешеміз:
Соңғы қадам теорема 1
бойынша алынды.
Жауабы: x =
6.
|
Жеке жұмыс 1-6
тапсырмалар.
Мысал 1. Теңдеуді шешіңіз:
Шешуі: жоғарыдағы формулаларды қолданып һ, мына алмастыру
жасаймыз:
Теңдеу мына түрге
ауысады :
Пайда болған теңдеудің дискриминанты оң сан:
Олай болса, теңдеудің екі түбірі
бар:
Кері алмастыру
жасасақ:
Екінші теңдеудің мағынасы жоқ, себебі көрсеткіштік функция
анықталу облысының барлық мәнінде оң мән қабылдайды. Екіші теңдеуді
шешеміз:
Теореме 1 айтылғандай, эквивалент теңдеуге
өтеміз: x = 3.
Жауабы: x = 3.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Түрлі түсті қима қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
|
|
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
11-сынып.
|
Сабақтың
соңы
|
|
Рефлексия
Оқушылар рефлексия
жүргізеді:
- мен нені
білдім;
- мен нені
түсінбедім;
- маған немен жұмыс жасау
керек.
|
Бағалау. Оқушылар бір-бірін
ауызша критерий бойынша бағалайды.
- Кейбір оқушыларға
мұғалім тарапынан кері
байланыс беріледі.
|
|