Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сынып ҚМЖ 1 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1
Бөлім |
1-бөлім. Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні |
|
|
Сынып: 11 |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Жүгіру және оның түрлері Адамның табиғи қозғалысы- жүгіру |
|
Оқу мақсаттары |
11.3.4.4.¬ Өзгелердің денсаулықты нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
|
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
|
Бағалау критерийлері |
Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыра алады |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп, талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу», қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік, қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел, сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір орыннан, жүгіріп келіп лақтыру, екпін алу кезіндегі адымның ұзындығы, лақтыру кезіндегі дәлдік, дұрыс қону, секіру мен лақтыру кезеңдері, жүгіру ырғағы. Талқылауға арналған сұрақтар: - секіру мен лақтыруды орындаған кезде, неліктен қатаң түрде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? - лақтыру кезінде қандай техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? - секірулер орындалатын тапсырмаларда жарақат алып қалу мүмкіндіктерін қалай азайта аласыздар? - ұзындық пен биіктікке секіруді үйрету кезінде алдын-ала дайындық жаттығуларын неліктен ретімен орындау маңызды? - дене қыздыру жаттығуларын қай ретпен орындау керек? - қысқа және орта қашықтықтарға жүгіруге арналған тапсырмаларға дайындалу кезінде, арнайы жаттығуларды орындау қаншалықты қажет? |
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
|
Бастапқы білім |
Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасын меңгерді. |
|
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
(С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі. |
«Қолмен белгі беру»
«Ауызша бағалау» әдісі
«Бір минуттық эссе» |
Ысқырық, фишкалар, бор |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі. Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер? Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма? |
(Дескриптор -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді; -берілген командаларды орындайды; -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді. |
|
||
Сабақтың соңы 7 минут |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары |
|
|
|
|
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 2
Бөлім |
1-бөлім.Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы ӨҚН |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні |
|
|
Сынып: 11 |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Жүгіру және оның түрлері Адамның табиғи қозғалысы- жүгіру |
|
Оқу мақсаттары |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
|
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
|
Бағалау критерийлері |
Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыра алады |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп,
талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:
екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу»,
қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік,
қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел,
сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір
орыннан, жүгіріп келіп лақ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |