Материалдар / 12 сәуір-Дүниежүзілік авиация және ғарышкерлер күні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

12 сәуір-Дүниежүзілік авиация және ғарышкерлер күні

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тәрбие сағаты оқушылардың тарихи, ғылыми танымын кеңейту, білімділігін арттырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
1017
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбие сағаты

Сыныбы: 8 «А» Күні: 15.04.

Тақырыбы

12 сәуір-Дүниежүзілік авиация және ғарышкерлер күні

Мақсаты

Ғарыш кеңістігін игерудегі жетістіктерді қазіргі өмірмен байланыстыра отырып түсіндіру

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың тарихи, ғылыми танымын кеңейту, білімділігін арттыру.

7 модульдің қолданылуы

оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану; талантты және дарынды балаларды оқыту; оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу; оқытуды басқару және көшбасшылық.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Ой шақырту», «Детальдарын қосу», «Кім алғыр» «Ойлан, талқыла, бөліс» тәсілі


Қолданылатын ресурстар

Интеративти тақта, үлестірме материалдар, тақта, көрнекіліктер, стикер, маркер, смайлик, жұлдызшалар.

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Ынтымақтастық атмосферасы.



Балалар шеңбер бойына тұрып, бір-біріне әдемі айдың пішінін ұсына отырып, ғарышкерлерге тән қасиеттерді атайды.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білу


Қызығушылық

тарын ояту

5 минут

«Ой шақырту»

әдісі

  1. Балалар, біз қай планетада өмір сүріп жатырмыз?

  2. Айға ұшу үшін ғарышкерлердің бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар?


Топпен жұмыс жасайды
1. Қазақстан жерінің табиғи ресурстарын зерттеу, астықты аймақтың мүмкіндігін болжау;
2.
Ғарыш жағдайында материалтану;
3. Жер асты пайдалы қазбаларын іздестіру;

Түсіну



5 минут

«Кім алғыр» әдісі

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірнеше сұрақтар дайындау.

І топ

Күн жүйесінің гелиоцентрлік моделін кім ұсынды? (Н. Коперник)
Ұзақ уақыт аралығын есептеудің санақ жүйесі. (Күнтізбе )Күнге ең жақын планета (Меркурий)
Қай планета өз осін бір тәулікте бір айналады? (Жер)
Ертедегі гректер планетаны қалай атаған? («қыдырма» шырақтар деп )
6Көктемгі күн мен түннің теңелу уақыты? (21 наурыз )
Дененің қозғалыстағы бастапқы және келесі орнын қосатын кесінді (орын ауыстыру )
Күштің өлшем бірлігі (Ньютон)
Грек тілінен аударғанда бу және сфера деген сөздерден құралған сөз (атмосфера )

ІІ топ

1. Күн жүйесінің геоцентрлік моделін кім ұсынды? (К. Птолемей)
2. Ғылыми деректермен негізденген жорамал не деп аталады? (Гипотеза)
3. Марстың серіктерін атаңдар. (Фобос және Деймос)
4. Алып планеталарды атаңдар. (Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун )
5. Қай планеталар өз осінен айналу бағыты өзге планеталардың айналу бағытына қарама – қарсы? (Шолпан және Уран )
6. Меркурийдің қазақша атауы (Шолпан)
7. Күннің жүретін жолы (Эклиптика )
8. Дене пішінің немесе Өлшемдерінің өзгеруі (Деформация)
9. Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал (барометр)
10. Энергияның пайдалануы жағынан көліктің ең арзан түрі (сукөлігі)

Топ Капитандарға сұрақ

( 10 сұрақтан ).
Викториналық сұрақтар қойылады. Топ капитандары интерактивті тақтада берілген сұрақтарға ортаға шығып жауап береді

Қолдану

5 минут

«Кім алғыр» әдісі

Сергіту сәті

Қара жорға

Видео көрсетілім

Ойларын тиянақтап, бойларын сергітеді

Талдау

10минут


«Деталдарын қосу»

Командада жұмыс істеу кезінде алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Постер қорғау


3 топ жаңа тақырыпқа байланысты ойларын ортаға салады

Жинақтау

10 минут

Слайд

«Космос әлемінде” ойыны

Сабақты жинақтау мақсатында оқушыларға сұрақтар қойлады

  1. Алғашқы ғарышқа ұшу ұзақтығы қанша уақытқа созылды?

  2. Таңғы немесе кешкі жарық жұлдыз қандай планетаның аты?

  3. Ғарышқа адамзат ұшқанға дейін не жіберді, аттарын білесіңдер ме?

  4. Ғарышқа ұшатын ракеталар біздің облысымыздағы қай ғарыш айлағынан ұшырылады?

Оқушылардың слайдта берілген сұрақтарға жауап береді.

Бағалау

3 минут

Смайликтер

Смайликтер тарту, Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

  • Сабақтан қандай әсер алдың?

  • Сабақ саған ұнады ма?

  • Тақырып бойынша тағы не білгің келеді?

Өзін өзі бағалайды, бірін-бірі бағалайды

Рефлексия

«БББ»

1 минут

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруға ұсынады

Ұсынылған стикерді толтырады




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!