Материалдар / 1 сынып I тоқсан дене шынықтыру 382 бұйрық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1 сынып I тоқсан дене шынықтыру 382 бұйрық

Материал туралы қысқаша түсінік
382 бұйрықпен жасалынған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2024
195
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Құрметті әріптес!

    Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

 

472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg



































3-тоқсан

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Мектеп


Мұғалімнің аты-жөні


Сынып

1

1

1

1

1

Күні






Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

5-бөлім Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік техникасы. Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алу.

Оқу мақсаттары

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

Сабақ мақсаттары

Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту

Бағалау критерийі

Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. Қимыл-қозғалыс үйлесімділігін сақтайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: негізгі қозғалыс дағдыларын және әр түрлі ойындардағы қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады.

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шабуылдау ойыны, шамадан тыс жүктелген ойындар, бейімделген ойындар, футбол добы, пластиктен жасалған доп, түрлі түсті таспалар, ысқырық, қағып алу, шабуылдаушы, қорғаушы, қарсылас, балдар, нысаналар, ережелер, тактика, стратегиялар, қарым-қатынас дағдылары: қарым-қатынас, бірлескен жұмыс, допты меңгеру, доптан айырылу, дене бөліктері: табан, аяқ бармақтарының ұштары, қол, табан, саусақтар, әзірлеу, жасау

Талқылауға арналған сұрақтар:

- жақсы пас жасау үшін біз не істеуіміз керек?

- мақсатқа жету үшін сендер командадағы мінез-құлықты қалай өзгерттіңдер?

- сендерге жиі пас беруге тура келді ме?

- команданың барлық мүшелерінің қатысуын қамтамасыз ету үшін тұрақты байланыс жүргіздіңдер ме?

- допты ұстап қалу үшін сендер қандай стратегияларды пайдаландыңдар?

- сендер командада қандай тактиканы пайдаланасыңдар?

- сен жеке ойынша ретінде, команда ойынын жақсарту үшін не істей аласың?

- сендердің командаларыңда допты қағып әкету дағдылары қаншалықты жақсы?

- ойында бастаманы кім көтерді, сен өзіңе бастама жүктедің бе?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

Бастапқы білім

Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Ресурстар

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Ысқырық

Сабақтың

ортасы

25 минут

Ойындардағы техникалық амалдарды оқу

(Т, К) «Аңшылар мен үйректер»

Ойыншылар 2 командаға бөлінеді: бірі-аңшылар, екіншісі-үйректер. Үлкен шеңбер сызылады, оның сыртына «аңшылар», ал ішіне-«үйректер» тұрады. Белгі бойынша «аңшылар» волейбол добын «үйректерге» тигізуге тырысады, олар шеңбер ішінде жүгіріп, доптан құтылуға тырысады. Доп тиген ойыншы ойыннан шығады. Барлық «үйректер» ойыннан шығарылған кезде, командалар орындарымен ауысады және ойын жалғасады.

Саралау: ойынды уақытқа өткізуге болады. Бірдей уақыт ішінде қай команданың көбірек «үйректі» ойыннан шығарғаны есептеледі. Доп тиген «үйрек» ойыннан шыққан болып есептеледі.

Пас беру алдында жан-жағына қарау қажеттілігіне, допты алумен байланыс орнатуға және допты алушыда жеткілікті бос кеңістіктің болуына назар аудартыңыз. Пасты асығыстықта бермеңіз, күте тұрып, бос ойыншыны табыңыз.

Сұрақ қойыңыз: Пас бермес бұрын, біз не істеуіміз керек? Жақсы пас беру үшін не істеуіміз керек? (мысалы, пас беріп, саусақпен нысан бағытын көрсетіңіз).

Волейбол ойынының допты төменнен және жоғарыдан беру техникаларын көрсетіңіз. Білім алушылар екі қатарға бір-біріне қарама-қарсы тұрады (жұптық жұмыс).

Дескриптор

- допты төменнен қабылдау техникасын орындайды;

- допты жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды.

Сабақтың

соңы

10 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.




ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


Мектеп


Мұғалімнің аты-жөні


Сынып

1

1

1

1

1

Күні






Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

5-бөлім Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету

Сабақтың тақырыбы

Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алу. «Жылжымалы арқан» ойыны

Оқу мақсаттары

1.3.3.3. Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау

Сабақ мақсаттары

Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту

Бағалау критерийі

Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. Қимыл-қозғалыс үйлесімділігін сақтайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: негізгі қозғалыс дағдыларын және әр түрлі ойындардағы қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады.

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шабуылдау ойыны, шамадан тыс жүктелген ойындар, бейімделген ойындар, футбол добы, пластиктен жасалған доп, түрлі түсті таспалар, ысқырық, қағып алу, шабуылдаушы, қорғаушы, қарсылас, балдар, нысаналар, ережелер, тактика, стратегиялар, қарым-қатынас дағдылары: қарым-қатынас, бірлескен жұмыс, допты меңгеру, доптан айырылу, дене бөліктері: табан, аяқ бармақтарының ұштары, қол, табан, саусақтар, әзірлеу, жасау

Талқылауға арналған сұрақтар:

- жақсы пас жасау үшін біз не істеуіміз керек?

- мақсатқа жету үшін сендер командадағы мінез-құлықты қалай өзгерттіңдер?

- сендерге жиі пас беруге тура келді ме?

- команданың барлық мүшелерінің қатысуын қамтамасыз ету үшін тұрақты байланыс жүргіздіңдер ме?

- допты ұстап қалу үшін сендер қандай стратегияларды пайдаландыңдар?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!