
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
§37 -38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау. 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бөлім: |
IV - бөлім Заттар интернеті |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Султанова Перизат Кайратовна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
§37-38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру; |
|
Сабақтың мақсаты
|
Баpлық оқушылаp: Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымын қалыптастыру; Көптеген оқушылaр: Интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолдану; Кейбір оқушылар: MIT App Inventor-да мобильді қосымшасында жоба әзірлеу; |
|
Бағалау критерийлері:
|
|
|
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін |
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу: 1-топ: есту қабілеті бұзылған (орта)
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну. Қолдану. Жоғары ойлау дағдылары(талдау, жинақтау, бағалау) |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Топқа бөлу:
https://www.randomlists.com/team-generator білім алушылардың атын енгізіп ІІ топқа генератор батырмасын басу арқылы бөлінемін . |
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
Презентация-1 |
|||
Сабақтың ортасы 15 минут |
Өткен сабақты пысықтау:
Жаңа тақырыпты ашу:
Жаңа тақырыпты түсіндіру:
MIT App Inventor – Java және Android SDK программалау тілін білуді талап етпейтін OS Android платформасына арналған қосымшаларды визуалды әзірлеудің бұлтты ортасы, алгоритмдеудің қарапайым негіздерін білу жеткілікті. MIT App Inventor-де жұмыс істеу үшін Google немесе Google Apps аккаунт болуы қажет, ал программаларды құру программалық код блоктарын пайдалану арқылы визуалды режимде жүзеге асырылады Оқулықтағы 19-сызба бойынша компьютерде бағдарлама ортасында жүмыс істеу кезеңдері көрсетіледі.
Теориялық жаңа тақырыпты пысықтау:
|
|
Компьютер:Автоматтандырылған жүйеде бағаланады Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
Оқушы: Жаңа тақырып бойынша бір-біріне түсіндірілімдерін:
|
https://quizizz.com/admin/quiz/62cf92ce6699a2001dd07c90?source=quiz_page Презентация-2 Презентация-3 |
|||
Практикалық бөлім 10 минут |
Тәжірибе алаңы:
1.Интерфейстің ақпараттық дизайнының мазмұнының маңыздылығы. 2.Графикалық дизайн мен ақпараттық дизайнның айырмашылығы.
Оқушылар Ыбырай Алтынсаринның «Кел, балалар, оқылық» өлеңінін бір шумағынан жиынтық мобильді қосымша әзірлейді.
1.Топтық жұмыс:1-қосымша 2.Жұптық жұмыс:2-қосымша 3.Жеке жұмыс:3-қосымша, ЕББҚ 3.1.-қосымша
|
|
Қосымшалардағы дескрипторлар арқылы бағаланады
|
Презентация-4 |
|||
Сабақтың соңы 12 минут |
Бекіту кезеңі:
Кері байланыс:
Үй
тапсырмасы: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |