Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
§37 -38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау. 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
IV - бөлім Заттар интернеті |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Султанова Перизат Кайратовна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
§37-38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру; |
|
Сабақтың мақсаты
|
Баpлық оқушылаp: Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымын қалыптастыру; Көптеген оқушылaр: Интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолдану; Кейбір оқушылар: MIT App Inventor-да мобильді қосымшасында жоба әзірлеу; |
|
Бағалау критерийлері:
|
|
|
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін |
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу: 1-топ: есту қабілеті бұзылған (орта)
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну. Қолдану. Жоғары ойлау дағдылары(талдау, жинақтау, бағалау) |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Топқа бөлу:
https://www.randomlists.com/team-generator білім алушылардың атын енгізіп ІІ топқа генератор батырмасын басу арқылы бөлінемін . |
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
Презентация-1 |
|||
Сабақтың ортасы 15 минут |
Өткен сабақты пысықтау:
Жаңа тақырыпты ашу:
Жаңа тақырыпты түсіндіру:
MIT App Inventor – Java және Android SDK программалау тілін білуді талап етпейтін OS Android платформасына арналған қосымшаларды визуалды әзірлеудің бұлтты ортасы, алгоритмдеудің қарапайым негіздерін білу жеткілікті. MIT App Inventor-де жұмыс істеу үшін Google немесе Google Apps аккаунт болуы қажет, ал программаларды құру программалық код блоктарын пайдалану арқылы визуалды режимде жүзеге асырылады Оқулықтағы 19-сызба бойынша компьютерде бағдарлама ортасында жүмыс істеу кезеңдері көрсетіледі.
Теориялық жаңа тақырыпты пысықтау:
|
|
Компьютер:Автоматтандырылған жүйеде бағаланады Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
Оқушы: Жаңа тақырып бойынша бір-біріне түсіндірілімдерін:
|
https://quizizz.com/admin/quiz/62cf92ce6699a2001dd07c90?source=quiz_page Презентация-2 Презентация-3 |
|||
Практикалық бөлім 10 минут |
Тәжірибе алаңы:
1.Интерфейстің ақпараттық дизайнының мазмұнының маңыздылығы. 2.Графикалық дизайн мен ақпараттық дизайнның айырмашылығы.
Оқушылар Ыбырай Алтынсаринның «Кел, балалар, оқылық» өлеңінін бір шумағынан жиынтық мобильді қосымша әзірлейді.
1.Топтық жұмыс:1-қосымша 2.Жұптық жұмыс:2-қосымша 3.Жеке жұмыс:3-қосымша, ЕББҚ 3.1.-қосымша
|
|
Қосымшалардағы дескрипторлар арқылы бағаланады
|
Презентация-4 |
|||
Сабақтың соңы 12 минут |
Бекіту кезеңі:
Кері байланыс:
Үй
тапсырмасы: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |