Материалдар / §37 -38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау. 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

§37 -38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
§37-38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау. тақырыбында құрылған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
908
14 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

IV - бөлім Заттар интернеті

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Султанова Перизат Кайратовна

Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§37-38 Мобильді қосымшаны құру. Мобильді қосымша интерфейсін жасау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.5.2.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру;

Сабақтың мақсаты


Баpлық оқушылаp: Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымын қалыптастыру;

Көптеген оқушылaр: Интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолдану;

Кейбір оқушылар: MIT App Inventor-да мобильді қосымшасында жоба әзірлеу;

Бағалау критерийлері:


  • Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымды қалыптасырады;

  • Интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолданады;

  • MIT App Inventor-да мобильді қосымшасында жоба әзірлейді;

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу:

1-топ: есту қабілеті бұзылған (орта)


  • ерекше білім беруге қажеттілік туындайтын баланы мұғалімнің үстеліне жақын орналасқан партаға 3 метрден қашық емес отырғызып, мұғалім сабақ кезеңдерінде жеке назарында алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану. Жоғары ойлау дағдылары(талдау, жинақтау, бағалау)
















Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут













Ұйымдастыру кезеңі:

  • Білім беруші білім алушылармен амандасады;

  • Сыныпты түгендейді;


Психологиялық ахуал қалыптастыру:


  • Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу мақсатында мұғалім оқушыларға сабаққа жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында «Менің көңіл-күйім»  әдісі қолданады. Яғни, мұғалім ортада тұрып өз көңіл күйін айтады, оқушы әрі қарай жалғастырып алып кетеді. Мысалы: менің көңіл күйім тамаша, себебі менің достарым көп.

Топқа бөлу:

  • Ынтымақтастық ортада рөлдік функцияны бөле отырып бірін-бірі жетілдіру мақсатында

https://www.randomlists.com/team-generator білім алушылардың атын енгізіп ІІ топқа генератор батырмасын басу арқылы бөлінемін

.



  • Пән мұғалімімен амандасады;



  • Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді;


  • Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы сыйластықтары артады, көңіл күйін көтереді, сабаққа назарын аударады;



  • ЖТ «Жеке»













  • Оқушылар интер белсенді тақтадан өз аттарын көріп топтасады.









Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!
















Презентация-1















http://tiny.cc/gpptuz


Сабақтың ортасы


15 минут


Өткен сабақты пысықтау:

  • Өткен білімді қайталай отырып жаңа біліммен байланыстыру мақсатында интербелсенді тақтада Quiziz.com платформасында тест сұрақтары көрінеді. Тест сұрақтарына әр оқушы жекелей жауап береді.




Жаңа тақырыпты ашу:

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудара отырып жаңа сабақты өздеріне ашуға мүмкіндік беру мақсатында сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын туғызу, сын тұрғысынан ойлау,топпен өзара ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйрету мақсатында «Кір жаю» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Әр телефон суретінің артында Оқулық негізінде ақпараттар берілген, соны оқып, талдап өз ойларын айтып, жіпке іледі. Әр оқушы өз рөлдерін бөлім бойынша бөліп, екі топ бір-біріне түсінгендері бойынша жаңа тақырыпты түсіндіреді.


Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымын қалыптастыру мақсатында оқулықтың 124-126 беттерінде тұрған ақпараттармен таныстырамын.

MIT App Inventor – Java және Android SDK программалау тілін білуді талап етпейтін OS Android платформасына арналған қосымшаларды визуалды әзірлеудің бұлтты ортасы, алгоритмдеудің қарапайым негіздерін білу жеткілікті. MIT App Inventor-де жұмыс істеу үшін Google немесе Google Apps аккаунт болуы қажет, ал программаларды құру программалық код блоктарын пайдалану арқылы визуалды режимде жүзеге асырылады Оқулықтағы 19-сызба бойынша компьютерде бағдарлама ортасында жүмыс істеу кезеңдері көрсетіледі.


  • Интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолдануда жаңа тақырып бойынша мұғалім толықтыру ақпараты ретінде интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажыратуға арналған және қосымшада қолдануға көмек құрал ретінде видео көрсетеді.


Теориялық жаңа тақырыпты пысықтау:

  • Кезеңдік білімді пысықтау мақсатында кестеге дизайнның құрылымдық бөліктері мен олар дың атқаратын қызметтерін толтырады.




  • Әр оқушы телефондарына жіберілген ссылка кіріп, өз жауаптарын береді.. Интербелсенді тақтада сол кезде орындаған тестерін көруге болады

  • ЖТ «жеке,топтық»

  • С «Жылдамдық,қызығушылық»


















  • Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады. Фунциялар бойынша бөлімдегі ақпаратты бір-бірлеріне түсіндіреді.



  • ЖТ-топтық

  • ОД-білу мен түсіну

  • С-нәтиже,жылдамдық











































































  • Интер белсенді тақтадағы видео ақпаратты көріп, интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолдану нұсқаулығымен танысады.


Компьютер:Автоматтандырылған жүйеде бағаланады











Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!










Оқушы: Жаңа тақырып бойынша бір-біріне түсіндірілімдерін:

  • «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалап, кері байланыс береді



https://quizizz.com/admin/quiz/62cf92ce6699a2001dd07c90?source=quiz_page























Презентация-2


































Презентация-3


















































https://youtu.be/pu-WzRC5rUQ


Практикалық

бөлім

10 минут


Тәжірибе алаңы:

  • Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымды қалыптастыруда жаңа тақырып бойынша оқулықтың №130 бетіндегі «Талдап, салыстырайық» тапсырмасын топта орындайды.

1.Интерфейстің ақпараттық дизайнының мазмұнының маңыздылығы.

2.Графикалық дизайн мен ақпараттық дизайнның айырмашылығы.



  • Оқулықтың 131 бетіндегі «­Компьютерде орындайық» тапсырмасын оқушылар жұпта орындайды

Оқушылар Ыбырай Алтынсаринның «Кел, балалар, оқылық» өлеңінін бір шумағынан жиынтық мобильді қосымша әзірлейді.



1.Топтық жұмыс:1-қосымша

2.Жұптық жұмыс:2-қосымша

3.Жеке жұмыс:3-қосымша,

ЕББҚ 3.1.-қосымша







  • Мұғалім бағыт-бағдарын ескере отырып топта, жұпта, жекелей жұмыс орындайды

  • Ерекше білімді қажет ететін оқушыға жекелей жұмыста жеке тапсырма беріледі

  • ЖТ «топтық,жұптық,жеке»

  • БТ «жинақтау,қолдану»

  • С «нәтиже»








Қосымшалардағы дескрипторлар арқылы бағаланады







Презентация-4











Сабақтың соңы

12 минут

Бекіту кезеңі:

  • Жаңа білімді жинақтау мақсатында оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттарының орындалысы бойынша жаңа сабақтың бекіту бөлімінде сабақтың қанша пайыз өз мақсатына жеткенін анықтау үшін plickers.com қосымшасын пайдаланамын.

Кері байланыс:

  • Оқушыларға стикер таратылып іс-әрекет реті түсіндіріледі. «Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір» әдісі арқылы тақтаға оқушылар стикер жапсыра отырып кестені толтырып кері байланыс береді.

Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған қиындық тудырған түсініктер





Үй тапсырмасы:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!