Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
- әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
5.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік
дамуынсипаттау.
5.2.1.1 әдеби
шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табу
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар:әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуынсипаттайды.
Көпшілігі:әдеби шығармадағы екі
нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады.
Кейбір
оқушылар:фабуласы мен сюжеттік
дамуынсипаттайды,қарама-қарсы суреттеулерді
табады.
Тілдік
мақсат
Оқушылар орындай
алады:шығарманың тарихи құндылығын
бағалау, әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:Бердібек
Соқпақбаев,Қожа, Жанар, Жантас, Майқанова,
т.б.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Неге Қожа ағаттық
жасады?
Не себепті ... деп
ойлайсыз?
Не себепті ...
«Ағаттықың
азабы»деп
аталды?
Бағалаукритерийі
әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуынсипаттайды.
әдеби шығармадағы
екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады
Алдыңғы
оқу
Адамгершілік –
асыл қасиет
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланғанжаттығутүрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Сәлемдесу,
түгелдеу
Жағымды психологиялық
хал-ахуал қалыптастыру.
Сергіту
сәті:«Тілектер
шашуы»әдісі. Оқушылар шеңберде
тұрып, бір-біріне тілектер
айтады.
Үй
жұмысына«Сен маған, мен
саған»әдісі арқылы шолып
өтеді.
Сабақтың
ортасы
25
минут
1-тапсырмаҚолдану «Менің бейнем»
әдісі арқылыәдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуынсипаттаңдар.
«Менің атым Қожа» повесінің
сюжетін талдаңдар.
Композициясы
Басталуы
Дамуы
Шиеленісуі
Шарықтау
шегі
Шешімі
Дескриптор:
әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуынсипаттайды.
2-тапсырмаБаға беру «Мені бағала» әдісі
арқылыәдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табыңдар.Топта берілген кейіпкерлерге қатысты салыстыра суреттеу
немесе қарама-қарсы суреттеулерді
анықтаңыз.
1-топ.
Қожа мен Жантас
2-топ.
Анасы мен Майқанова
3-топ.
Қожа мен Жанар
4-топ.
Сұлтан мен Қожа
5-топ.
Оспанов және Майқанова
Дескриптор:
әдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады.
1963
жылы "Қазақфильм" студиясы осы кітап бойынша жазылған
киносценарийді экранға шығарды.
Повесте кішкентай Қожаның мектеп жасындағы
бастан кешкен әр түрлі қызықты оқиғалары жайлы баяндалады. Ол қанша
бұзықтық жасаса да жақсы адам болуға талпынысы бар. Өзінің жасаған
бұзықтығының бәрі әкесіз өскендігінен деп ойлайды. Қожа өзінің
мінезін, тәртібін өзгертуге тырысады. Әңгімеде Қожаның балалық
махаббаты да үлкен рөл ойнайды. Ол сыныбындағы үлгілі, тәртіпті әрі
сабағын үздік оқитын Жанар деген қызды жақсы көреді. Тіпті кей
кездері Жанарға арнап өлең де шығарады. Жанарды әрқашан көргісі
келіп тұрады.Қожа жазушы
болуды армандайды.
КЕЙІПКЕРЛЕРІ:
Қожа — Шын аты Қожаберген.
Бір сыныпта екі Қожа болғандықтан, шатастырмас үшін оны "Қара Қожа"
деп атайды. Кейде келемеждеп, «Қара Қожа» деудің орнына «Қара Көже»
дейді. Фамилиясы Қадыров. Бір кезде «Қадырұлы» деп те жазып жүрді.
Шашы қайратты. Бойы - орта бойлы, әжесі "әкең тәрізді сұңғақ
боласың" дейді. Мектепте дәрігер өлшегенде бір жүз отыз тоғыз
сантиметр шыққан. Жасы он екіде. Бесінші сыныпты бітірген. Арманы:
оқу бітіріп, ер жету, университетке
түсу. Жазушы болу.
Жанар — Қожамен бірге оқиды. Қожаның ойынша
"кластағы ең бір ақылды қыз. Сұлу." Дауысы әдемі, ән салады. Басына
үкілі тақия киіп, мың бұралып «Қамажайға» билейді. Өнерлі қыз.
Сыныптағы бірінші үздік оқушы.
Сұлтан — ол Қожаның жан досы. Бойы ұзынша арық
келген жігіт. Қожадан екі-үш жас үлкен. Әкесі Сүгір жылқы бағады.
Бірақ ол біраз жыл бұрын оқуды тастап кеткен және жаман қылықтарға
әуес.
Қаратай — көрші колхоздағы комбайншы. Қаратайдың
әйелі дүние салған. Ол Қожаның анасына үйленбекші. Қожа оны жек
көреді.
Жантас — Ол Қожамен бір сыныпта оқиды. Жантас пен
Қожа бір бірін ұнатпайды. Себебі Жантас Қожаны үнемі
«Қара көже» деп мазақтайды және екеуі де Жанарды
ұнатқандықтан үнемі сөзге келіп қалады. Сол себепті өз сыбағасын
алады.
Майқанова — Қазақ тілі пәнінің мұғалімі (Майқанова
Сәбира). Қожа оқитын сыныптың жетекшісі. Ол адамгершілігі мол әрі
ақылды ұстаз.
Әжесі — Қожаны қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға
шоқтырмай қызғыштай қорғап өсіреді. Өзінің ерке немересін еш
жамандыққа қимайтын жанашыр жан.
Анасы — Қожаның анасының аты — Миллат. Ол ақылды,
тәрбиелі адам. Ауылдың үлкен-кішісінің бәрі бірдей алдынан қия
басып өтпей, хан көтеріп, құрметтеп тұрады. Екі бірдей сайлауда
қатарынан аудандық советке депутат етіп
сайланған.
Сәйбек
қарт — Мектеп күзетшісі. Ол Қожаның әкесі
Қадырдың досы, әкесі туралы көп білетін әрі Қожаға ақыл айтқан
кісі.
Оспанов — зоология пәнінің мұғалімі. Қожаның жақсы
көретін мұғалімдерінің бірі. Ол Қожаның әкесінің көзі тірі
кезіндегі жан досы болған.
Жақанов — Қожаның
сыныптасы.
А.Михайловна — Толық
аты: Анфиса
Михайловна. Орыс тілі пәнінің мұғалімі. Қожаның айтуынша,
"мұғалімдердің ішіндегі алтын адам".
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз