Материалдар / 5 - сынып Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. «Ағаттықың азабы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5 - сынып Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. «Ағаттықың азабы»

Материал туралы қысқаша түсінік
- әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
919
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

3 - бөлім: Адамгершілік – асыл қасиет

Мектеп:

89 мектеп – лицей

Мерзімі:

04.01.2020 жыл

Мұғалімнің аты-жөні:

Байрбекова Фарида Закировна

Пәні: қазақ әдебиеті

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.

«Ағаттықың азабы»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.

Кейбір оқушылар: фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды, қарама-қарсы суреттеулерді табады.

Тілдік мақсат




Оқушылар орындай алады: шығарманың тарихи құндылығын бағалау, әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бердібек Соқпақбаев, Қожа, Жанар, Жантас, Майқанова, т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Неге Қожа ағаттық жасады?

Не себепті ... деп ойлайсыз?

Не себепті ... «Ағаттықың азабы» деп аталды?

Бағалау критерийі

  • әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

  • әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады

Алдыңғы оқу

Адамгершілік – асыл қасиет

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут


І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу, түгелдеу

Жағымды психологиялық хал-ахуал қалыптастыру.

Сергіту сәті:«Тілектер шашуы» әдісі. Оқушылар шеңберде тұрып, бір-біріне тілектер айтады.

Үй жұмысына «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы шолып өтеді.


Сабақтың ортасы

25 минут





1-тапсырма Қолдану «Менің бейнем» әдісі арқылы әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттаңдар.

«Менің атым Қожа» повесінің сюжетін талдаңдар.

Композициясы

Басталуы


Дамуы


Шиеленісуі


Шарықтау шегі


Шешімі


Дескриптор:

  • әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

2-тапсырма Баға беру «Мені бағала» әдісі арқылы әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табыңдар. Топта берілген кейіпкерлерге қатысты салыстыра суреттеу немесе қарама-қарсы суреттеулерді анықтаңыз.

1-топ. Қожа мен Жантас

2-топ. Анасы мен Майқанова

3-топ. Қожа мен Жанар

4-топ. Сұлтан мен Қожа

5-топ. Оспанов және Майқанова

Дескриптор:

  • әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.


Оқулық, дәптер




Сабақтың соңы

10 минут


Үйге: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзіндіні оқу. 89-92- беттер

Кері байланыс

«Менің ойымша»

Дұрысы:

Бұрысы:


Қосымша ақпарат

Саралау– оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау–оқушы білімін

Тексеруді қалай жоспарлайсыз? Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау

Пəнаралық байланыс: денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Қазақ тілі, тарих, өзін-өзі тану

3 – тапсырма.Сен Қожаның орнында болсаң?...



Рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?

Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

Сол жақтағы Сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

ДОІЖО: Асқанбаева Жанна Оралбековна










"Менің атым Қожа" — 1957 жылы жазылған, қазақ балалар әдебиетінің озық туындыларының бірі саналатын повесть. Авторы – Бердібек Соқпақбаев.

Ол орысукраинфранцузлитвалатышөзбек тілдеріне аударылды.

1963 жылы "Қазақфильм" студиясы осы кітап бойынша жазылған киносценарийді экранға шығарды.

Повесте кішкентай Қожаның мектеп жасындағы бастан кешкен әр түрлі қызықты оқиғалары жайлы баяндалады. Ол қанша бұзықтық жасаса да жақсы адам болуға талпынысы бар. Өзінің жасаған бұзықтығының бәрі әкесіз өскендігінен деп ойлайды. Қожа өзінің мінезін, тәртібін өзгертуге тырысады. Әңгімеде Қожаның балалық махаббаты да үлкен рөл ойнайды. Ол сыныбындағы үлгілі, тәртіпті әрі сабағын үздік оқитын Жанар деген қызды жақсы көреді. Тіпті кей кездері Жанарға арнап өлең де шығарады. Жанарды әрқашан көргісі келіп тұрады. Қожа жазушы болуды армандайды.

КЕЙІПКЕРЛЕРІ: