Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||
Күні |
|
||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі.Қысқа қашықтыққа жүгіру |
||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу 5.3.3.3 Түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Сөреге дұрыс тұрабіледі. Қауіпсіздік ережесін біледі. Жеңіл атлетика жаттығулары туралы білімдерін толықтырады Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Шапшаң жүгіре алады Оқушылардың кейбірі орындай алады:
Жүгіру арқылы өз денесін меңгере алады |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Басы |
Оқушылар жүректен-жүрекке тренингі арқылы бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін айтады. Жүру үстінде орындалатын жаттығулар, секіру үстіндегі, жүгіру үстіндегі жаттығулар, бір орында тұрып жасалатын жаттығулар орындатылады.Жалпы дамыту жаттығулары: |
|
Қол шапалақ |
Ұялы телефон |
|||||||||||||||||
Ортасы |
Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы
Төменгісөреденшығутехникасынүйрету. «Сөреге» дегенбұйрықберілгендесөресызығынакеліп біржарымтабансанапалып, қолдысөресызығынынүстінеқойып, итерілетінаяқтыалдыға қойып, екіншіаяқтыңтізесі итеретінаяқтыңтабанының орта тұсындатұрады, салмақ қолғатүсіптұрады. «Дайындал» деген бұйрығы бойынша артқа тізені жерден көтеріп, денені сәл ғана алға қарай еңкейтіңгіреп, жамбасы иық деңгейінен жоғары көтеріледі. Дененің ауырлық күші алдыңғы аяқ пен қол арасына бірдей түсіріледі. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.
Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды. Қысқа қашықтыққа жүгіруді бағалау парақшасы
Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету. 1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады. «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді. «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту. Үш топқа тапсырма беріледі С тобы ; сөреде тұру, сөреден шыу техникасы,20 м жүгіру жаттығулары
Б тобы; сөреде тұру, сөреден шыу техникасы,40 м жүгіру жаттығулары
А тобы; , Сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсырамын Қалыптастырушы бағалау:Шапалақ СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Саралау:С тобы 11, 2 минут аралығында жүгіру Б тобы 10, 2 минут аралығында жүгіру А тобы 10 минут аралығында жүгіру |
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан ережесін жаттап сақтайды Жүгіру неше кезеңнен тұрады және әр кезеңнің ережесі қандай болады сұрақтарын талдайды Жүгіру кезінде орындалатын әрекеттерді көрсеттеді Жүгіру кезінде тепе-теңдікті сақтау орындайды
Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындайды |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ |
Спорт алаңы, Қазақстандық спортшылардың суреттері Ысқырық секундомер Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер «Бас бармақ |
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Талқылауға арналған сұрақтар:
Неліктен екенін айта аласыңдар ма? Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін айта аласыздар ма? Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып кетеді. Сабақ топ бойынша бағаланады.
Кері байланыс Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Бөлім |
|
||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі.Қысқа қашықтыққа жүгіру |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу 5.3.3.3 Түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді Кейбір оқушылар орындай алады: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді.
|
||||
Бағалау критерииі |
Қысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды. |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин. Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!» «Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.» Сыныпты тексеру. Сабақтың мақсатын хабарлау. Оңға, солға, кері айнал! Жалпы денені қыздыру жаттығулары. Жүру жаттығулары: 1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру 2. Қол желкеде өкшемен жүру 3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру 4. Қол алда жартылай отырып жүру 5. Қол белде толық отырып жүру 6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру Жүгіру жаттығулары: 1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру 2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру 3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру 4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру 5. Қол белде жанымызбен жүгіру Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар: 1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар; 3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар. |
Оқушы өз жұбын табады Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер |
|
Ортасы |
-Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру. -Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау. -Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет. Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді
Қысқа қашықтыққа жүгіру
техника Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |